Ai zonde, had je deze wedstrijd gemotst ?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:45 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Zeker, als hij nou niet m'n keeper en m'n spits eraf getrapt had stond ik misschien al 5-0 voor
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:46 schreef YUR het volgende:
Uiteindelijk 4-2 verloren, dik terecht
Feli Koek
quote:
Dank.quote:
jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:48 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ai zonde, had je deze wedstrijd gemotst ?
Ja kloptquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:07 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Pff, nahja het is voor een goed doel
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:11 schreef PeeJie_ het volgende:
Heeft een counter tactiek eigenlijk nut als je een wedstrijd motst ?
Ja die logica dacht ik ook al, vandaar mijn vraag even iddquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:13 schreef YUR het volgende:
[..]
MOTS -> middenveld omhoog
Counter -> middenveld omlaag
Vertel me maar ff wat ik moet doen over 2 wekenquote:
De stand is nog niet geupdate, als jij gelijk speelt, is het al genoegquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:23 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Vertel me maar ff wat ik moet doen over 2 weken, wie weet word je kampioen.. Alleen al zou ik winnen, red je het nog niet op doelsaldo...
pic staat al klaar, ik heb ervaring met alle 5 man middenveld opstellingen, behalve 5-5-0quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:26 schreef IPeePie het volgende:
[..]
De stand is nog niet geupdate, als jij gelijk speelt, is het al genoeg
Wat betreft wat je moet doen, in welke opstellingen heb je ervaring?
En vergeet niet te piccen tegen het botje
Ok, zorg ervoor dat ze op zondag over 2 weken ook allemaal op niveau zijnquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:27 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
pic staat al klaar, ik heb ervaring met alle 5 man middenveld opstellingen, behalve 5-5-0
Overigens willen de Dikkerds de fosielen wel graag feliciteren met het kampioenschap, er wordt niet verwacht dat de grote voorsprong wat betreft doelsaldo nog ingehaald zal worden.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:29 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ok, zorg ervoor dat ze op zondag over 2 weken ook allemaal op niveau zijn
De precieze opstelling bespreken we nog wel over anderhalf week oid.
Dat is vooral in de hoop dat hij vergeet te motsen in de laatste wedstrijdquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:30 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Overigens willen de Dikkerds de fosielen wel graag feliciteren met het kampioenschap, er wordt niet verwacht dat de grote voorsprong wat betreft doelsaldo nog ingehaald zal worden.
Nice![]()
Is goed, moet je maar ff kijken waar ik op moet letten. Ik heb altijd mijn eigen gedachte met de opstelling, maar soms heb ik het idee dat wat ik denk niet strookt met hattrick
En daar is de uitleg. Ziet er prima uit vind ikquote:In de wereld van Hattrick maakte het de spelers tot nu toe helemaal niks uit voor welk team ze speelden of dat ze veel van club wisselden. Dat is best raar als je er even over nadenkt. In het echte leven kost het altijd wat tijd voor een speler gewend is aan de club en de andere spelers, maar als het eenmaal zover is, gaat hij vaak ook wat beter spelen.
Vanaf het begin van volgend seizoen voegen wij iets nieuws toe aan het spel dat dit gegeven simuleert: clubtrouw.
Als je je spelers langer in dienst houdt, zullen ze meer gehecht raken aan je club en trouw zijn aan het team, wat weer resulteert in een beter spel op het veld.
Met clubtrouw willen we het voordeliger maken om spelers voor langere tijd aan de club te binden, en hiermee de keuze te bevorderen om te bouwen aan je team met zelfgekweekte spelers.
Dit concept zal rustig geïntroduceerd worden de komende twee seizoenen. Spelers krijgen de helft van het bonuseffect komend seizoen en het volledige effect het seizoen daarna (te beginnen in februari).
Nu de details. Er zijn twee verschillende soorten clubtrouw:
Spelersbonus voor clubtrouw
Voor elke opeenvolgende dag dat een speler onderdeel uitmaakt van je team, raakt hij een beetje meer gehecht en trouw aan je team. En hoe gehechter hij raakt, hoe beter hij zal spelen.
Clubtrouw wordt aanvankelijk vrij snel verworven, maar groeit wat langzamer naarmate de tijd vordert. Maximale clubtrouw wordt bereikt na drie seizoenen, maar de speler is al halverwege na 12 weken.
Maximum bonus: +1 vaardigheidsniveau op alle vaardigheden (behalve conditie), na 3 seizoenen (336 dagen).
Voorbeeld: Jan Jansen heeft goed positiespel met redelijk verdedigen, en hij heeft maximale (goddelijke) clubtrouw. Hij zal dan presteren alsof hij uitstekend positiespel heeft met goed verdedigen (en dit zal ook tot uitdrukking komen in zijn sterrenaantal).
Het niveau van clubtrouw van een speler zal getoond worden op de spelerspagina (zichtbaar voor iedereen), met dezelfde benamingen als voor de spelersvaardigheden. Als een speler goddelijke clubtrouw heeft bereikt, krijgt hij de maximale bonus. Je jeugdspelers beginnen allemaal met goddelijke clubtrouw.
Let op: een speler verliest zijn trouw aan jouw club op het moment dat je hem verkoopt aan een andere club. Dus als je hem later weer terugkoopt, moet zijn clubtrouw weer helemaal vanaf de bodem opgebouwd worden.
Moederclub bonus
Spelers die uitkomen voor hun moederclub, zoals je jeugdspelers, en die dat hun hele loopbaan gedaan hebben, geven altijd net dat beetje extra op het veld, omdat ze spelen voor de club van hun hart.
Bonus: +0.5 vaardigheidsniveau op alle vaardigheden (behalve conditie)
Spelers die altijd voor hum moederclub gespeeld hebben, krijgen een eigen pictogram op hun spelerspagina. Let op: jeugdspelers die je verkoopt en weer terugkoopt krijgen deze bonus niet.
Het verkrijgen van beide bonussen
Het is heel goed mogelijk dat een speler beide bonussen krijgt. Als je dus een jeugdspeler promoveert (het maakt hierbij niet uit welk jeugdsysteem je gebruikt) naar je eerste elftal, krijgt hij een bonus van 1,5 vaardigheidsniveaus op alle vaardigheden (behalve conditie) tot je hem verkoopt.
Het verleden van je speler telt mee
Het verleden van je spelers bij je club telt mee vanaf het begin, dus elke speler die de laatste drie (of meer) seizoenen bij jouw club heeft gespeeld, krijgt vanaf het begin de volledige clubtrouw.
Nationale teams en clubtrouw
Er zijn geen bonussen voor trouw aan nationale teams, dus de clubtrouwbonus telt niet mee voor wedstrijden in het nationale elftal.
Nieuwe personeelsstatus
Tot besluit van dit achtergrondverhaal een kleine update over het nieuwe personeelssysteem. Zoals ik al vertelde in het achtergrondverhaal van 29 juni, zouden we dit seizoen gaan werken aan het nieuwe personeelssysteem, maar wisten we toen nog niet of we klaar zouden zijn voor een release in oktober. Dat weten we nu wel: het werk is in uitvoering, maar helaas gaan we het niet redden voor het einde van dit seizoen.
Die van mij ook en ik gok van Moon ook welquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:35 schreef maniack28 het volgende:
Mijn teambouw sluit hier perfect bij aan
Balen. Heb net mijn (overbodige, voor mijn team redelijk goede, dus geen goede) spelers verkocht, die misschien met deze bonus net het verschil zouden maken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
En daar is de uitleg. Ziet er prima uit vind ik
hoe raad je het zoquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die van mij ook en ik gok van Moon ook wel
ik hoop niet al te lang eerlijk gezegd.. ik gok einde seizoen..quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hoelang moet je nog tot de trainingswitch?
Wil je Pietertje weer terug overnemen ? Ik ben positiespel trainen een beetje zat, wil volgend seizoen scoren trainen. Positiespel levert haast niks op elke keerquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik hoop niet al te lang eerlijk gezegd.. ik gok einde seizoen..
wat kost dat?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:12 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Wil je Pietertje weer terug overnemen ? Ik ben positiespel trainen een beetje zat, wil volgend seizoen scoren trainen. Positiespel levert haast niks op elke keer
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 2/20 waardeloos
Positiespel: 9/20 formidabel
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 2/20 waardeloos
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 3/20 slecht
Playmaking [Form=High]=9.51
Playmaking [Form=Average]=9.56
Playmaking [Form=Low]=9.64
Playmaking [Wage=¤]=8.84
Pindakaas....quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmm.. als het de helft van het dubbele was, had het nog gekund..
3x niks, 200.000 ongeveer ofzoquote:
hmmz.. dat moet denk ik nog wel lukken.. wanneer wil je hem erop gooien?quote:
Zeg het maar hoor, ik kan hem opzich over 2 weken nog wel gebruiken voor PeePie, op het moment is hij wel een vd sterkere op het middenveld..quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz.. dat moet denk ik nog wel lukken.. wanneer wil je hem erop gooien?
oke, moet je me dan nog maar eens benaderen..quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:26 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Zeg het maar hoor, ik kan hem opzich over 2 weken nog wel gebruiken voor PeePie, op het moment is hij wel een vd sterkere op het middenveld..
Is goed dan weet je ervan iig. Ik wil hem eventueel ook nog iets langer erbij houden als je hem nog niet "nodig" hebt, ik moet er zelf ook een nieuwe speler voor kopen. Ik ga iig nog 1 week positiespel training en dan 3 weken spelhervatten tot begin van het seizoen trainen..quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
oke, moet je me dan nog maar eens benaderen..
Pas maar op dat kost je loyaliteitquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:30 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Is goed dan weet je ervan iig. Ik wil hem eventueel ook nog iets langer erbij houden als je hem nog niet "nodig" hebt, ik moet er zelf ook een nieuwe speler voor kopen. Ik ga iig nog 1 week positiespel training en dan 3 weken spelhervatten tot begin van het seizoen trainen..
Ik heb al 26 hopeloze spelers, sorryquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:05 schreef YUR het volgende:
Zo...ik heb wat hopeloze spelers op de TL gemikt. Morgen volgen er nog 2, als ik t niet vergeet.
Bieden staat vrij!
helaas er zit geen van Groningen bij..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:50 schreef YUR het volgende:
Aantal te koop staande spelers van Koning.Keizer.Admiraal. is nu opgelopen naar 6! Komt dat zien, komt dat zien!
Ðorđević is de kroatische vertaling van Van Groningenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
helaas er zit geen van Groningen bij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |