Als je hard genoeg.......quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar hoe kan ie z'n oogballen te pakken krijgen?
ja dat vraag ik me ook afquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Geen idee. Dan moet je ver weg zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Lukt wel hoor. Druk maar eens hard met je vinger in je oogkas-hoek aan de neuszijde. Dan voel je hem al een klein beetje ploppenquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me ook af
Misschien had hij een lepeltje meegenomen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja zal het even proberen, ik open een topic als ze eruitgeplopt zijnquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:11 schreef 2dope het volgende:
[..]
Lukt wel hoor. Druk maar eens hard met je vinger in je oogkas-hoek aan de neuszijde. Dan voel je hem al een klein beetje ploppen.
Ja, dan moet je wel zorgen dat je oogbal nog aan dat laatste spiertje hangt, dan kan je met je vingers nog je oogbal op het beeldscherm richten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja zal het even proberen, ik open een topic als ze eruitgeplopt zijn
als het kan met een glazen oogquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Echt?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:16 schreef Manke het volgende:
Klote stemmen.![]()
Heb ik ook last van, alleen dragen ze me niks op.
Nou Manke, als die klote-stemmen je zoiets 'opdragen' , dan moet je maar terugzeggen dat ze het maar moeten bekijken..quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:16 schreef Manke het volgende:
Klote stemmen.![]()
Heb ik ook last van, alleen dragen ze me niks op.
Aan jouw reactie te lezen tast atheïsme je gezond verstand aanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |