Dat gaat ook gebeuren. Sterker nog, er komt een geheel nieuwe cast. Als ik me niet vergis komt er hierna nog 1 seizoen met de bekende cast en daarna beginnen ze helemaal opnieuw. Voornamelijk omdat de huidige guido's steeds meer geld willen per aflevering.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:36 schreef DJWeisz het volgende:
Word een beetje Snooki moe, alleen maar dronken en dom doen, zou maar zoiets als vriendin hebben, geef die Jionni gelijk.
En dan Mike zo schijnheilig toch iets te forzeren met haar nu de wonden open zijn.
Een grote grap, kunnen van mij part 3 of 4 eruitgooien en dan met een nieuwe cast doorgaan.
Dat zijn de bazen van het programma. Weinig drama rondom hun.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:04 schreef ukga het volgende:
Ik denk dat de cast elkaar ook nu te goed kent. Te veel irritaties enzo. Het leuke is er wel vanaf. al blijven vinny en pauly nog steeds wel grappig
Pauly is gewoon een karikatuur van zichzelf tegenwoordig. Alles wat hij doet of zegt lijkt wel commercieel getint te zijn... Hij is echt irritant.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:49 schreef Asgard het volgende:
Vinny en Pauly zijn ook niet echt leuk meer, steeds maar weer hetzelfde. Vooral Pauly begint irritant te worden.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:10 schreef julian6 het volgende:
niet haten op pauly, ik vind hem nog steeds tien keer gezelliger dan die andere josti's die alleen maar ruzie lijken te kunnen maken
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:10 schreef julian6 het volgende:
niet haten op pauly, ik vind hem nog steeds tien keer gezelliger dan die andere josti's die alleen maar ruzie lijken te kunnen maken
Maar je kijkt nog steeds?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:49 schreef Asgard het volgende:
Vinny en Pauly zijn ook niet echt leuk meer, steeds maar weer hetzelfde. Vooral Pauly begint irritant te worden.
Nog niet online alleenquote:
This is the best day of my life! Thanks broquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:28 schreef JimboSlice het volgende:
http://www.mtv.com/shows/(...)jhtml?filter=fulleps
Tadaaaa, nog legaal ook
Yeaaaah buddyquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:28 schreef JimboSlice het volgende:
http://www.mtv.com/shows/(...)jhtml?filter=fulleps
Tadaaaa, nog legaal ook
In BE ook niet. Ook al blijf ik duwen op de USA vlag. Iemand nog een ander linkje?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:42 schreef Jabberwocky het volgende:
Die doet het dus niet buiten de USA. Niet in de UK in ieder geval.
Dat is spijtig, hier wel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:42 schreef Jabberwocky het volgende:
Die doet het dus niet buiten de USA. Niet in de UK in ieder geval.
Die torri is te faya. 1 lobi gquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:04 schreef Roffamannetje het volgende:
Wel faya hele tijd die reclame tussendoor
Beter toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:30 schreef leilab het volgende:
Grappig dat Jenni en Sammi hele goeie vriendinnen weer zijn terwijl ze vorige jaar nog elkaars bloed konden drinken.
Kijkcijfers. Meeste doen ze gewoon expres om hun plekje veilig te stellen. Hoe gekker, hoe beter voor de producers.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:28 schreef ukga het volgende:
[..]
Hoezo kunnen wijven nooit eens allemaal normaal doen? Altijd moet er 1tje drama creëren.
ik bedoelde eigenlijk vrouwen in het algemeenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kijkcijfers. Meeste doen ze gewoon expres om hun plekje veilig te stellen. Hoe gekker, hoe beter voor de producers.
Ik ging stuk..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:28 schreef ukga het volgende:
[..]
Beter toch?
Eindelijk gedragen Jenni en Sammi zich normaal; gaat die kleine goblin zich weer misdragen
Hoezo kunnen wijven nooit eens allemaal normaal doen? Altijd moet er 1tje drama creëren.
http://www.putlocker.com/file/61A12CC700E1C9E1&smaller#quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:23 schreef Eva4Evah het volgende:
Iemand een linkje? Op mtv.com doet ie het niet bij mij en bij de andere sites waar ik normaal kijk (watchseries.tv, tv-dome.net) kan ik niks vinden.
Die pa heeft snooki geadopteerd, hij kan der moeilijk ruilen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:31 schreef JaneDoe het volgende:
snooki is gewoon echt een hele vieze
eerst dat gesprek met dr pa, ging ook helemaal nergens over, die vader spoort ook niet volgens mij
gaat ze eerst jionni uitschelden omdat hij zn facebookstaus heeft aangepast en vervolgens opbiechten dat ze een uur na hun gesprek al bij een ander in bed lag
veeg me opquote:HE CHANGED HIS STATUS TO SINGLE ON FACEBOOK, THAT MEANS ITS OFFICIAL
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:41 schreef ukga het volgende:
[..]
Die pa heeft snooki geadopteerd, hij kan der moeilijk ruilen...
Ik vond het echt episch;
[..]
veeg me op![]()
weet dat ze geadopteerd is, maar hij gaat helemaal mee in dr dwaze actiesquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:41 schreef ukga het volgende:
[..]
Die pa heeft snooki geadopteerd, hij kan der moeilijk ruilen...
Ik vond het echt episch;
[..]
veeg me op![]()
Waarschijnlijk is haar vader tevens haar manager voor een 40% ofzoquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:49 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
weet dat ze geadopteerd is, maar hij gaat helemaal mee in dr dwaze acties
zelfs loeren naar e faceboekstatus van jionni, ik bedoel: staaaaap it!!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:56 schreef dreamzk het volgende:
Die op torrents online staan is niet de goede volgorde qua stukken dus je moet in het bestand een beetje de goede volgorde zoeken
Deze is in de goede volgorde.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:59 schreef Marie30 het volgende:
[..]
http://www.putlocker.com/file/61A12CC700E1C9E1&smaller#
Ik moest lachen toen Sammi tegen Mike riep na z'n actie "but she's your friend-ah". Brings back memories.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:49 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
weet dat ze geadopteerd is, maar hij gaat helemaal mee in dr dwaze acties
zelfs loeren naar e faceboekstatus van jionni, ik bedoel: staaaaap it!!
Serieusquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:28 schreef ukga het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk vrouwen in het algemeen
Mike was een baas want hij liet precies zien waar 't daar in dat huis altijd mis gaat. Snooki moet een hele grote dikke vette flinke trap onder dr bolle ass krijgen als ze vrienden als Jenni zo behandeld.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:15 schreef Eva4Evah het volgende:
Wheeew wat een ep. Mike is echt zo'n eikel, ongelooflijk. Snooki handelt natuurlijk ook niet goed, maar Mike is echt een rat. Vinny was weer tof
http://www.facebook.com/people/Jionni-LaValle/100002006281159quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:14 schreef EL_Presidente het volgende:
heeft iemand de Facebook van Jionni???
Inderdaad, dat gejank van Snooki terwijl ze zelf gewoon super fout zit de hele tijd..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:19 schreef Sokz het volgende:
[..]
Mike was een baas want hij liet precies zien waar 't daar in dat huis altijd mis gaat. Snooki moet een hele grote dikke vette flinke trap onder dr bolle ass krijgen als ze vrienden als Jenni zo behandeld.
Enige wat mike deed is aan tonen dat sammy de rat in het huis is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:15 schreef Eva4Evah het volgende:
Wheeew wat een ep. Mike is echt zo'n eikel, ongelooflijk. Snooki handelt natuurlijk ook niet goed, maar Mike is echt een rat. Vinny was weer tof
En dat gezicht van haar toen Mike de prank uitlegdequote:Op zondag 9 oktober 2011 10:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Enige wat mike deed is aan tonen dat sammy de rat in het huis is.
Nou nee ik vond het echt niet terecht. Ja okee dat is wel goed om aan te tonen, maar niet bij iemand die al zo'n emotioneel wrak was op dat moment, dan heb je toch een zieke geest als je zoiets doet? Mike is echt voor geen cent te vertrouwen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Enige wat mike deed is aan tonen dat sammy de rat in het huis is.
Eens, jenni doet gewoon wat een echte vriend hoort te doen en snooki gaat lopen janken.. Ik vond haar in de voorgaande seizoenen tofferquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:19 schreef Sokz het volgende:
[..]
Mike was een baas want hij liet precies zien waar 't daar in dat huis altijd mis gaat. Snooki moet een hele grote dikke vette flinke trap onder dr bolle ass krijgen als ze vrienden als Jenni zo behandeld.
Was voor mij ook het hoogtepunt van de ep jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:39 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen Sammi tegen Mike riep na z'n actie "but she's your friend-ah". Brings back memories.
Snooki is een labiele halve zool, dat zal ik niet ontkennen. Alleen is het wel een beetje raar dat Mike 'verwacht' van de roomies dat ze eerst bij hem gaan informeren wat er aan de hand is, terwijl er zo'n sfeer was. In een normale situatie (situationquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:10 schreef Gemaskerde het volgende:
Na de laatste aflevering van donderdag is het wel erg duidelijk dat Mike niet de gestoorde is maar het Snooki is die gewoon niet zo goed is in haar hoofd.
Mike verteld de waarheid, Snooki liegt constant, vind je het gek dat die Jioni haar niet wilt spreken. Net als dat ze boos wordt op Jenni dat ze geen goede vriendin is, damn Snooki, je hebt geen besef van realiteit. Je kan niet constant weglopen voor je eigen domme acties als dat vreemdgaan wat ze constant doen.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Al die mensen die er hier mega serieus over praten
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Al die mensen die er hier mega serieus over praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |