Hoe lang zit een Fokkergemiddeld per dag op de computer? En dan natuurlijk vooral: hoeveel uur per dag zit je op het forum?
Ikzelf zit ongeveer, bij elkaar opgeteld, denk ik iets van 2 uur per dag op het forum. Dat is dan nu, in de vakante, als deze voorbij is, zal dat wel minder worden.
En nu jullie
In een weekend met een Grand Prix kan je daar zo'n 2 uur op zaterdag vanaf trekken en 5 uur op zondag...
Doordeweeks kom ik toch wel op 4 uur per dag...
quote:Zolang zit yvonne elke dag online,
Op 27 augustus 2000 16:12 schreef twi het volgende:
In een normaal weekend per dag ongeveer 8 uur (SCHRIK!)
[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 27-08-2000 22:15]
Sja beetje rare vogel is het wel, maar ja, het is en blijft dan ook een IJdorper...
P. A. Lumile
Vanaf volgende week iig een stuk minder want dan ga ik weer zes weken stage lopen. In mijn stageperiodes ben ik hooguit 1 uur p/d op het forum.
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 30-08-2000 03:44]
quote:dat geloof je toch zelf niet He????
Op 27 augustus 2000 21:19 schreef Ulx het volgende:
ongeveer tien minuten per dag
quote:Zat het niet zo ongeveer:
Op 31 augustus 2000 08:44 schreef zovty het volgende:
Zo min mogelijk. Wat in de praktijk neer komt op ehm... hoeveel uur zaten er ook weer in een dag?
Je moet 8 a 9 uur (normaal) iets doen waarvan we niet weten wat het is en we er allergisch voor zijn en in die tijd zitten we op het forum, en dan moet je even naar huis toe en eten enzo, en dan nog heel wat uurtjes enzo dus etc enz. Dat keer Pi in het kwadraat betekent dus dat we 23.55 uur op het forum zitten, die 5 minuten die over blijven zijn om koffie te halen en even naar het toilet te gaan.
[Dit bericht is gewijzigd door Creep op 31-08-2000 20:58]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |