Genoten van het weer en gauw maar weer vergeten dus.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:43 schreef FJD het volgende:
Zoals Keltie zei; we zijn naar de Kuip geweest. Het was mooi weer.
Wat een zaadpot zeg
Im game!quote:
wat?quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Genoten van het weer en gauw maar weer vergeten dus.![]()
quote:
Klopt, daarom hebben we een glasverbinding daar tot op de routerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:26 schreef ursel het volgende:
Ik kom niet op de lan JP.
Battlefield 3 krijgt geen lan-ondersteuning
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanavond kan ik niet, wss morgenavond weer
quote:Dear iPhone Assistent:
How do i find the g-spot?
'Digg deeper'
Volgens mij hebben ze de stekker eruit getrokkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:07 schreef jpjedi het volgende:
Foute keuze apple, een 4s ipv 5
Apple Inc. (NasdaqGS: AAPL )
Real Time
362.18 -12.42 (-3.32%) 2:27PM EDT
En blijft zakken.. nu 10 usd eraf binnen een minuut. Morgen kopersdag
[ afbeelding ]
Maar wel met spraak assistent...
[..]![]()
quote:Access Denied
You don't have permission to access "http://www.apple.com/" on this server.
Reference #18.e7407b5c.1317754655.2c50dc4
'Mannen in gevaar door videogames'quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:08 schreef FJD het volgende:
Zo gek is t eigenlijk niet toch? Deden ze met de 3G ook. Volgende zomer komt de 5, precies op tijd voor mn abo
Vanavond Fifa?
Ja en voor mij is het steeds kut. 2 jaar geleden de 3GS aangeschaft en nu dan de 4S. Ik wil ook een keer een compleet nieuw modelquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:08 schreef FJD het volgende:
Zo gek is t eigenlijk niet toch? Deden ze met de 3G ook. Volgende zomer komt de 5, precies op tijd voor mn abo
Vanavond Fifa?
Je hoeft geen iPhone te nemen natuurlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja en voor mij is het steeds kut. 2 jaar geleden de 3GS aangeschaft en nu dan de 4S. Ik wil ook een keer een compleet nieuw model
Ben wel benieuwd naar de Nexus Prime die volgende week wordt aangekondigd..
Vanavond FIFA is prima
Klopt, daarom ben ik ook benieuwd naar de Nexus Prime. Maar aan de andere kant vind ik het design en gebruikersgemak van de iPhone ongeëvenaard.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Je hoeft geen iPhone te nemen natuurlijk.
Genoeg andere telefoons die ook nieuw zijn en uitkomen![]()
Dat zou betekenen dat een telefoon langer dan 2 jaar mee kan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:25 schreef FJD het volgende:
Half jaar doorgaan met je 3GS en dan van de zomer overstappen op de 5?
De A5 dual core CPU van de IPAD 2 en een spectaculaire lens die spiegelreflex kwaliteit benadert naar eigen zeggen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat een telefoon langer dan 2 jaar mee kan.![]()
![]()
Maar wel een optie idd. Al was volgens mij de overstap van 3gs naar 4 ook niet zo gek groot dat het volgens mij niet uitmaakt of je nu de 4s neemt of de 5. Geen flauw idee wat er in de 5 extra komt trouwens.
Dat komt in de 4S toch? Volgens mij toch wel weer redelijke stap.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
De A5 dual core CPU van de IPAD 2 en een spectaculaire lens die spiegelreflex kwaliteit benadert naar eigen zeggen.
Verder kan je tegen Siri gaan praten en ze praat nog terug ook.
Kan maar ik ben de 3GS wel goed zat inmiddels. En denk dat de 5 pas op z'n vroegst in juli 2012 uitkomt..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:25 schreef FJD het volgende:
Half jaar doorgaan met je 3GS en dan van de zomer overstappen op de 5?
Ja en dat is tegen m'n principesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat een telefoon langer dan 2 jaar mee kan.![]()
![]()
Maar wel een optie idd. Al was volgens mij de overstap van 3gs naar 4 ook niet zo gek groot dat het volgens mij niet uitmaakt of je nu de 4s neemt of de 5. Geen flauw idee wat er in de 5 extra komt trouwens.
De specs zijn idd goed maar die specs heeft, dacht ik, de GSII nu al. En laat Samsung net volgende week met een nieuw toestel komen, Apple loopt toch een beetje achter. Maarja het design en het OS vind ik wel briljant.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:30 schreef jpjedi het volgende:
Dat het toestel in een oud kastje zit boeit me niet. Het is wel een dijk van een apparaat met die nieuwe specs al had ik persoonlijk graag een groter scherm gezien. Toch ga ik overwegen om android te nemen om dat toch ook eens te proberen. Die hebben nu die grotere schermen en mooie unibody behuizing.
Ik ga hoogstwaarschijnlijk wel voor de IPAD3 als die in het voorjaar wordt aangekondigd vermits die een Retina display heeft.
Denk niet dat ik nog veel krijg voor m'n 3GSquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:22 schreef FJD het volgende:
Verkoop je 3GS en leg bij voor een 4 en stap volgend jaar over op de 5? Twijfel ook wel eens aan Android. Zou het eens moeten proberen voor mn werktelefoon.
Spraak bediening is inderdaad zo oud als Methusalem maar deze miep praat terug.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat komt in de 4S toch? Volgens mij toch wel weer redelijke stap.
En dat Spraakherkenning.
Sorry, maar dat had Nokia jaaaren geleden al eens gehad.![]()
Zou niet weten wat je ermee moet. Kheb ut nooit gebruikt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Spraak bediening is inderdaad zo oud als Methusalem maar deze miep praat terug.
De iphone 4 maakt briljante foto`s, valt niets aan af te dingen. Echt indrukwekkend scherp, helder en echt.Op Flickr nu ook de meest gebruikte camera trouwens. De vorige iphones waren dramatische met de camera.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hmm, als de foto's eindelijk eens goed worden van een iphone, dan kan ik dat wel eens gaan overwegen, maar ja... ik zal dan 3 tot 4x zoveel gaan betalen
Eigenlijk allemaal onzinnig, aangezien ik mijn prive abonnement amper gebruik
Wat kost zo'n toestel los eigenlijk?
Nou laat maar, het is me allemaal veelste duur, misschien dat ik dan toch ooit een abonnementje neem met zo'n telefoon, maar zolang ik mijn werktel heb zie ik het niet gebeuren.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
De iphone 4 maakt briljante foto`s, valt niets aan af te dingen. Echt indrukwekkend scherp, helder en echt.Op Flickr nu ook de meest gebruikte camera trouwens. De vorige iphones waren dramatische met de camera.
Los normaal rond de 600-700 euro afhankelijk van ram/kleur.
Na verloop van tijd daalt de prijs wel richting 500 euro via grijze import maar dat is even geduld hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nou laat maar, het is me allemaal veelste duur, misschien dat ik dan toch ooit een abonnementje neem met zo'n telefoon, maar zolang ik mijn werktel heb zie ik het niet gebeuren.
http://www.rtl.nl/compone(...)-al-wel-iphone-5.xmlquote:ANP VANDAAG 13:22
Waar Apple dinsdag 'pas' de upgrade van de huidige iPhone4, de iPhone 4S presenteerde, is de langverwachte iPhone 5 in China al wel te koop. Verscheidene online winkels in China bieden die-hard Apple-fans de mogelijkheid de nieuwste iPhone aan te schaffen, een smartphone die officieel nog niet bestaat.
De nep iPhones worden in China voor circa 23 euro aangeboden. Onder meer via één van China's grootste online winkels Taobao.com, dat ruim 370 miljoen geregistreerde gebruikers heeft.
De 16gb versie kost ¤ 629,-quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hmm, als de foto's eindelijk eens goed worden van een iphone, dan kan ik dat wel eens gaan overwegen, maar ja... ik zal dan 3 tot 4x zoveel gaan betalen
Eigenlijk allemaal onzinnig, aangezien ik mijn prive abonnement amper gebruik
Wat kost zo'n toestel los eigenlijk?
Rond 19:30 uur moet lukken voor mijquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:49 schreef Keltie het volgende:
hoelaat FIFA vanavond? Ben weleens benieuwd naar het online gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |