SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PCI geluidskaart Q-Tec 555S 5.1
Q-Tec 555S 5.1 PCI geluidskaart.
De geluidskaart heeft ook een gameport-aansluiting, voor oudere joysticks e.d.
Schijfje met driver zit erbij.
Prijs: 5 euro.
Foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PCI netwerkkaart Sitecom LN - 020
Sitecom LN-020 PCI netwerkkaart.
Werkt nog prima.
Ik heb geen schijfje meer met drivers, maar deze zijn gemakkelijk te downloaden. De site kan ik natuurlijk geven.
Prijs: 5 euro.
Foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door rene90 op 07-11-2011 20:51:11 ]![]()
Inmiddels zitten we in 2011 en niet meer in 2007 met die prijzen
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!![]()
Als je het er niet mee eens bent moet je een bod doen.....quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:13 schreef Prowl het volgende:
Inmiddels zitten we in 2011 en niet meer in 2007 met die prijzen![]()
![]()
OK.....quote:Op maandag 3 oktober 2011 04:12 schreef Snappaz het volgende:
Met alle respect, op sites zoals tweakers e.d. wordt dit spul gratis weggedaan / schroot gegooid.
Op Marktplaats wordt door aardig veel mensen nog tot 100 euro gevraagd voor een Pentium 4 pc.....
Maar goed, laten we stoppen met de discussies over de prijzen... (no hard feelings...)
Als je het te duur vind kan je gewoon een bod doen... (of niet reageren)
![]()
Ik geloof dat het wel " acceptabel is" dat wij onwetende op de hoogte stellen dat ze geen .. hoe was het nou weer.. iets met Kat en Zak.. kopen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 06:41 schreef rubbels het volgende:
[..]
OK.....
Op Marktplaats wordt door aardig veel mensen nog tot 100 euro gevraagd voor een Pentium 4 pc.....
Maar goed, laten we stoppen met de discussies over de prijzen... (no hard feelings...)
Het is onredelijk om gebruik te maken van de onwetendheid van een ander en daar zijn meerder mensen met mij tegen.
Dus, deze crap is al met al 6,75 euro waard inclusief verzendkosten (welke 6.75 euro bedragen).Met dezelfde instelling die ik net uitlegde, onwetendheid enzo.quote:Op maandag 3 oktober 2011 06:41 schreef rubbels het volgende:
[..]
OK.....
Dus plz, gooi weg die troep of geef het aan een goed doel, dit is eigenlijk gewoon rienste oplichting.
Gr Gr, no hard feelings.![]()
Nou, ik kan je verzekeren dat ik de onderdelen nadat ik een nieuwe pc heb gekocht meteen netjes in een doos heb gedaan, en dat het dus nog steeds gewoon goed werkt. Ik heb deze pc niet vervangen omdat ie het niet meer deed, maar omdat ik een nieuwe wilde....quote:Ik geloof dat het wel " acceptabel is" dat wij onwetende op de hoogte stellen dat ze geen .. hoe was het nou weer.. iets met Kat en Zak.. kopen.
Het is onredelijk om gebruik te maken van de onwetendheid van een ander en daar zijn meerder mensen met mij tegen.Niks oplichting dus..... Het spul werkt gewoon naar behoren. En zoals al eerder aangegeven: ALS JE HET NIET EENS BENT MET DE PRIJS, DOE DAN EEN BOD!quote:Dus plz, gooi weg die troep of geef het aan een goed doel, dit is eigenlijk gewoon rienste oplichting.![]()
Normaal ben ik er voor om prijszeiken te verwijderen.
In dit geval doe ik dat niet omdat het terecht is wat er staat.
En hoewel de foto's van slechte kwaliteit zijn lijken de elco's op het mobo ook niet helemaal lentefris meer.Juin uit Eigen Tuin!![]()
Nogmaals, bieden mag altijd.
Maar dit:is denk ik wel heel overdrevenquote:
En ik weet niet wat je bedoeld over die elco's, maar alles werkt nog prima hoor!
Tevens kick..![]()
Dat die wat bol staan en een keer POEF zeggenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:33 schreef rubbels het volgende:
En ik weet niet wat je bedoeld over die elco's, maar alles werkt nog prima hoor!
En dat meurt!
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!![]()
soortgelijk moederbord met 2.4 cpu en 1 gb geheugen pas verkocht op tweakers voor welgeteld 10,- incl. verzending ... reken uit je winst.
*zonder bolle elco's![]()
Hoe lang ga je met deze meuk nog mensen proberen op te lichten? Modje, gooi er ff een slotje op. Zoals eerder gezegd reinste oplichterij. Of de prijs drastisch naar beneden of dicht.![]()
Het is duidelijk wat iedereen zegt, en het is de keuze van TS wat hij ermee doet. Geīnteresseerde zien het product en kunnen zelf bepalen of ze de prijs goed vinden hiervoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:45 schreef Prof_Hoax het volgende:
Hoe lang ga je met deze meuk nog mensen proberen op te lichten? Modje, gooi er ff een slotje op. Zoals eerder gezegd reinste oplichterij. Of de prijs drastisch naar beneden of dicht.
Anders merkt TS ook wel dat er geen animo is. Verdere discussie over wat TS aanbiedt is niet nodig.![]()
Ok, ik zit wel hoog met de vraagprijzen, maar dit slaat helemaal nergens op.....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:35 schreef Radio-silence het volgende:
5 euro inclusief verzenden voor alles.![]()
Ik denk er over naquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:17 schreef Nemephis het volgende:
TS, doe ons nu gewoon het plezier om de rest vermakelijk te vernietigen en daar een filmpje van te maken....
Moederbord, CPU en werkgeheugen is gisteren trouwens opgehaald!![]()
Laat hem gewoon lekker zijn spullen verkopen.
Kinderachtig gedrag van sommige die verdienen echt een waarschuwing/ban (mijn mening)![]()
Topic opgeschoond.
TS maak even een nieuwe OP dan zetten wij hem weer op zijn plek
Juin uit Eigen Tuin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |