Thanks voor de tips, ga ze zeker even checkenquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:06 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik zou de eerste 4 artiesten van die 3e link maar eens opzoeken. Dikke bassssssmusic.
Ik denk dat in dit topic zeer weinig mensen zijn geïnteresseerd hier in, de eckte eckte dubstep zonder de UKF rotzooi is toch een pure eigen smaak.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:10 schreef AlexanderC het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de uitslag van de Dubstep Music Awards! http://dubstepmusicawards.co.uk/index.php
purist tot in de kistquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:35 schreef Moos. het volgende:
[..]
Ik denk dat in dit topic zeer weinig mensen zijn geïnteresseerd hier in, de eckte eckte dubstep zonder de UKF rotzooi is toch een pure eigen smaak.
Pas op, linkdump!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:20 schreef DonnyDarko het volgende:
Zo rustgevend, heerlijk...
Iemand nog meer soortgelijke nummers zoals dit?
Laten we samen gaan haten!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:35 schreef Moos. het volgende:
[..]
Ik denk dat in dit topic zeer weinig mensen zijn geïnteresseerd hier in, de eckte eckte dubstep zonder de UKF rotzooi is toch een pure eigen smaak.
D-Bridgequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:55 schreef Thizzlor het volgende:
Oi! was een geslaagd feestje, wat draaide Distance toch goed. Nu me alweer voorbereiden voor het volgende feestje tijdens Amsterdam Dance Event:
http://partyflock.nl/party/207411:Metalheadz_TFA_and_CTF.html
de toevoeging van Bar 9 een paar dagen geleden heeft me toch wel overgehaald om te gaan.
Met Skrillex op #1 natuurlijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:56 schreef Moos. het volgende:
[..]
Ga mij niet vertellen dat jij voorstander bent van Music Awards en Top Zoveel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nosce te ipsum.
Jawel, dan weet ik wat ik niet hoef te luisterenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:56 schreef Moos. het volgende:
[..]
Ga mij niet vertellen dat jij voorstander bent van Music Awards en Top Zoveel.
en toch boek je zulke shit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:50 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Jawel, dan weet ik wat ik niet hoef te luisteren
'T was een grapje. Ik vind dubstep awesome omdat het zo divers isquote:
Daarvoor heb je dus PI's. Vond het al zo vreemd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:40 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
'T was een grapje. Ik vind dubstep awesome omdat het zo divers is. Ik vind alles tussen burial en doctor p in tof.
PI's? huh?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:04 schreef TripleP het volgende:
[..]
Daarvoor heb je dus PI's. Vond het al zo vreemd.
cluekid - hovercraft?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:16 schreef mr.flame het volgende:
Ik zoek een track!![]()
De track klinkt erg donker met dezelfde soort bassline (net alsof het een hele lage stem is) zoals in het nummer hieronder. Hij werd laatst op championsound vs kaputt gedropt, dat weet ik wel. Ik dacht eerst dat het frogs on acid van cluekid was (daar lijkt ie ook wel wat op), maar het is 'm niet. Volgens mij is het overigens niet van een zaagstep-artiest.
^ zelfde soort stem-achtig geluid vanaf 0:28 dus...
Weet iemand wat ik bedoel?
Verdomme je hebt gelijk. Hoe de fuck heb ik kunnen vergeten dat het die wasquote:
Post Iconquote:
Rekening houdende met tentamenweek zou ik voor DMZ gaanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:22 schreef TripleP het volgende:
Keuzes maken
DMZ in de Melkweg
Of
BOZAR Electronic Weekend in Brussel met o.a. Dark Sky, Modeselektor, Girl Unit, Hyetal en Siriusmo.
http://www.facebook.com/event.php?eid=223799694298743 (en dan alleen de zaterdag)
Tentamenweek.
Girl Unit missen, pffffffffff!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:35 schreef TripleP het volgende:
Tja als ik het zo bekijk, sowieso DMZ. Zo'n beetje alles valt tegelijkertijd in Brussel zie ik net.
Sons of bitches.
Damn, die opbouw is echt gruwelijkquote:
mee eens!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:49 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Goed om te horen dat er ook nog vieze dubstep wordt gemaakt, zonder dat meteen een voorraad kettingzagen en transformers d'rbij worden gehaald![]()
Gelukkig hebben we de eerste albums nog.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:14 schreef mr.flame het volgende:
Ben benieuwd naar het nieuwe album van The Prodigy (ergens in 2012 waarschijnlijk). Kan me goed voorstellen dat ze ook wat dubstep-invloeden zullen toevoegen aan het album. Iemand meer nieuws hierover toevallig?
Eerste albums waren inderdaad lekkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:34 schreef TripleP het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de eerste albums nog.
Nou, als ze nu plotseling (rond de dubstep hype) dubstep d'r in zouden gooien, zegt dat wel wat over of zij mainstream willen zijn of niet. Maar dat mag ik eigenlijk nog niet zeggen, nu ik het nieuwe album nog niet heb geluisterd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:51 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Eerste albums waren inderdaad lekkerTijd voor een goede comeback
Edit: Zou jij d'r moeite mee hebben als ze dubstep-invloeden in hun tracks gooiden dan? Prodigy lijkt me namelijk wel een band die de wat rauwere donkere kant van dubstep verkiest boven de top40 meuk (althans dat hoop ik)
Ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:51 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Eerste albums waren inderdaad lekkerTijd voor een goede comeback
Edit: Zou jij d'r moeite mee hebben als ze dubstep-invloeden in hun tracks gooiden dan? Prodigy lijkt me namelijk wel een band die de wat rauwere donkere kant van dubstep verkiest boven de top40 meuk (althans dat hoop ik)
Mja daar heb je inderdaad wel gelijk in, het zou opkomende artiesten (of main-stream artiesten) sieren om dubstep ook eens van een andere kant te belichten in plaats van de standaard wobble-distortion-zooiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:31 schreef Moos. het volgende:
[..]
Nou, als ze nu plotseling (rond de dubstep hype) dubstep d'r in zouden gooien, zegt dat wel wat over of zij mainstream willen zijn of niet. Maar dat mag ik eigenlijk nog niet zeggen, nu ik het nieuwe album nog niet heb geluisterd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de andere 13 goddelijke mixes:
http://soundcloud.com/solitude![]()
![]()
![]()
zeikerdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:04 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Mja daar heb je inderdaad wel gelijk in, het zou opkomende artiesten (of main-stream artiesten) sieren om dubstep ook eens van een andere kant te belichten in plaats van de standaard wobble-distortion-zooi
Ok ok... live is dat soort muziek dan wel weer te pruimen, daar geef ik je groot gelijk inquote:
Ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:25 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Ok ok... live is dat soort muziek dan wel weer te pruimen, daar geef ik je groot gelijk in... Maarja, ieder z'n eigen smaak - ieder z'n eigen mening hé
![]()
Maare... vind jij de dubstep a la UKF (even voor het gemak dit kanaal genomen, je begrijpt wel wat ik bedoel) relaxt om thuis te draaien dan?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:09 schreef mr.flame het volgende:
Ik denk dat ik de nieuwe mix van Solitude (Solitude - Ambient Dubstep Vol. 14) hier maar even stilletjes neerzet.
PURE KWALITEIT DIT!![]()
![]()
![]()
http://soundcloud.com/solitude/solitude-ambient-dubstep-vol
(download-link aanwezig)
Solitude![]()
F*k wat is die tracklist weer lekker:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de andere 13 goddelijke mixes:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jazzsteppa – Mix The Mix – ‘ELECTRONIC EXPLORATIONS’SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:09 schreef mr.flame het volgende:
Ik denk dat ik de nieuwe mix van Solitude (Solitude - Ambient Dubstep Vol. 14) hier maar even stilletjes neerzet.
PURE KWALITEIT DIT!![]()
![]()
![]()
http://soundcloud.com/solitude/solitude-ambient-dubstep-vol
(download-link aanwezig)
Solitude![]()
F*k wat is die tracklist weer lekker:Oh noes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de andere 13 goddelijke mixes:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb me goed vermaakt jaquote:
?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:39 schreef Zweefkaak het volgende:
Ik zoek een dubstep track waarin pistoolschoten klinken. Heb het al gevraagd in het Help ik zoek-topic, maar daar is ie nog niet gevonden.. Hopelijk hier meer succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |