quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heel herkenbaarmijn ouders smakken ook als de tyfus en dan probeer ik wat te zeggen en dan moet ik dooreten
quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:17 schreef dudesque het volgende:
Mensen die smakken
Mensen die te veel eten in hun mond proppen
Mensen die bij alles liters saus pleuren
Mensen die na elke hap een slokje drinken nemen
quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vies heen dan doen ze dat wel met hun mond dicht, maar je hoort dat speeksel gewoon. ZO VIES
![]()
en ze eten zoooooooooooooo langzaam. die kauwen ongv 30 keer op 1 hapje brood. en dan eten ze ieder iets van 3 boterhammen. Dan ben ik allang klaar. en moet ik nog 20! minuten wachten voor ze eindelijk klaar zijn.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
drinken alsof je het uit je beker/kopje moet zuigendat geluid
quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
en zeuren dat ik een trui aan heb. ik heb buikpijn dus mn buik moet warm blijven. nu heb ik een kersenpittenkussen.
zegt ze ' nou vorige week had je een hempje aan en nu een trui!'
met vorige week bedoelt ze gister, want vandaag is de nieuwe week begonnen in hun ogen.ZEG GEWOON GISTER!
quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:20 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die hun bord helemaal volscheppen en dan op de helft geen honger meer hebben
man naar mnquote:
Maar toch nu niet, wil ik hem net open trekken belt pa op of ik mee ga naar mijn broer.quote:
pak me dan als je kanquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:55 schreef Crazy-M het volgende:
mk was ook niet in het bos. Weer 25 km terug fietsen. Onderweg water bijhalen is nu ver op.
aaaaaaaawwwwwwwww kindjesquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar toch nu niet, wil ik hem net open trekken belt pa op of ik mee ga naar mijn broer.
Dus dat gaan we mooi doen. Broer heeft 2 kleine kinderen (1.5 en 2.5 maand)
niet lief. Ik ga weer fietsenh tot over 1.5 uurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |