abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 oktober 2011 @ 12:57:47 #1
292678 Sneaf
"sarcasme"
pi_102607547
Samenvatting wat er ongeveer gebeurd is. Op data zodat het niet te lang wordt.
8 juli - Ik kom van mijn laatste stage dag. Ex is niet te genieten. Brak van een feestje en kan alleen maar slapen. Volgende dag van sorry dit sorry dat.
11 juli - We gaan samen op vakantie naar Zuid-Frankrijk. We hebben op zich een redelijk leuke tijd. Afgezien van het feit dat ze zichzelf niet is. Hierdoor hebben we veel ruzie gehad.
22 juli - We zijn nog steeds in Frankrijk. Na een flinke ruzie te hebben gehad maakt zij het uit. OP VAKANTIE!!. We zijn terug gereden.
23 juli - Ik heb haar er van overtuigt om het toch te proberen. We zijn naar huis gereden en ze zou er over nadenken.
26 juli - Ze kwam bij me langs, heeft nagedacht over alles en het toch uitgemaakt.

Ik was KAPOT! Denk dat de meeste mensen hier wel weet hoe liefdes verdriet voelt. Week niet kunnen eten. Slapen evenmin. Ik hield zielsveel van haar. Maarja, geen dingen waar ik niet overheen kom. Ik heb haar een paar smeek sms'jes gestuurd. Misschien niet het handigste wat je kan doen, maarja ik was radeloos. Ga je vreemde dingen doen :P

5 augustus - Ik heb geunblockt van msn. We hebben wat gesproken en nogal wat verweten naar elkaars hoofd toegegooid. Denk dat we beide hier niet netjes in zijn geweest. Ik had nog wat spullen van haar staan hier ter waarde van ongeveer 100 euro. Ik zei dat ze best terug mocht hebben, alleen na de zomer vakantie. Immers, ik had geen behoefde om haar te zien.
Ze bleef maar door zeuren over die spullen. Ze wou die spullen nu meteen hebben. Na een over een weer discussie waar ze niet wou accepteren dat ze toch echt even geduld moest hebben, gooide ze het over een andere boeg. Ze had me wat te vertellen, ze zou het alleen vertellen als ze die spullen zou krijgen. Ik denk dat we inmiddels al een uur verder zijn in het gesprek.

Ik zo van: Ik laat me niet chanteren. Ze kan niet accepteren dat ik haar nog even niet wil zien. Dat heeft niks te maken met wat ze me heeft te vertellen. Weer ging het gesprek een uur verder. Eindelijk had ik haar zo ver dat ze het ging vertellen, als ik de beloften zou doen, dat ze volgende week die spullen zou mogen ophalen.

Ze was dus vreemd gegaan. De nacht van 7 op 8 Juli. Alles viel op zijn plaats! Ik was woest! Dat gevoel dat ik toen had. Dat heb ik nog nooit gevoeld. Uit woede heb ik haar spullen het raam uit geknikkerd. Ik had echt zo van: Als je je spullen zo graag wilt, kan je ze ook krijgen ook! Als ze niet zo had doorgezeurd over die spullen had ik ze nooit het raam uit gegooid!

Lange tijd bleef het stil.

21 - aug: Ik kreeg ik een smsje van haar dat ze wou praten. Na een over en weer smsen heeft ze me uiteindelijk gebeld. We hebben wat gepraat. Het ging vooral over dat ze 100 euro wou hebben. Ik heb gezegd dat ze dat niet krijgt. Ik was nog zo boos wat ze me had aangedaan. Ik vroeg haar; waarom heb je het me niet meteen verteld, maar pas na 2 weken? Ze zei het volgende; "ik wist niet wat ik moest doen, ik heb het je uiteindelijk toch verteld omdat je het anders wel van iemand anders zou horen".

Weer was ik kapot! Ze verteld het me dus niet omdat ze gewetens problemen heeft, nee ze verteld het me omdat ik het toch wel zou horen.... Hoe denk je dat dat voelt?

22 sept - We zitten op de zelfde school, dus moest het een keer gebeuren dat we elkaar weer zagen. Ze negeerde me, ik laat dat niet me dat niet gebeuren, en spreek haar aan. Ze begint direct weer over dat geld. En het kwam er eigenlijk op neer dat ze het jammer vind dat ik niet normaal die spullen heb kunnen afhandelen. Dingen als, hoe ik me gevoeld heb door haar acties, daar haalt ze haar schouders over op.

Ow geloof me. Ik ben over haar heen. Ik wil niks meer met haar te maken hebben. Ze heeft sinds kort ook een nieuw vriendje. Het doet me eigenlijk weinig. Ik vind haar niet eens mooi meer. Je gaat als je verliefd bent toch door een roze bril kijken :) Maar wat me wel steekt is dat ze eigenlijk geen besef heeft wat ze voor pijn mij heeft aangedaan. Dat is eigenlijk dan ook het enige waar ik mee zit. Ze heeft iets bij me kapot gemaakt. Een stukje goed vertrouwen zeg maar. We hadden het zo leuk samen, en dit is de manier hoe het dan eindigt? De manier hoe zij gehandeld heeft is gewoon walgelijk. Het enige wat ik zoek is een stukje begrip hier in. Maar het enige waar zij over kan praten is die 100 euro.

Wat is het toch dat ze een zichzelf een schild voorhouden waar ik niet door heen kan komen? Hoe kan iemand een mens zo veel pijn doen en hier geen enig berouw bij hebben?

Nouja, ik ga verder met mijn leven. Als ik er op terug kijkt hebben we een leuke tijd gehad, maar heb ik me ook ernstig ik de persoon in kwestie vergist.

Als ik er op terug kijkt is het ook beter dat het uit is. Denk toch dat we beide geremd werden is onze eigen ontwikkeling. Ook heb ik er van geleerd. Ik weet nu een stuk beter wat ik wel en niet in een meisje zoek.

Maar ik ga nu naar het strand, tabee :P

PS: Ex, als je dit leest. Denk niet dat het handig is als je in dit topic gaat reageren. :W

[ Bericht 0% gewijzigd door Sneaf op 02-10-2011 13:12:19 ]
  zondag 2 oktober 2011 @ 13:00:47 #2
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_102607639
Nodig haar uit bij je thuis, als ze binnenkomt ga je aan een tafel zitten, haar aanstarend.
Met dit plaatje in de cd-speler:

En haar gewoon strak aan blijven kijken.
Ik geef hem je morgen wel terug.
pi_102607643
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 12:57 schreef Sneaf het volgende:

Nouja, ik ga verder met mijn leven.
Goed bezig TS, niet meer omkijken naar die kuthoer.
pi_102607719
Oh ik hoop dat die ex post in dit topic })
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_102607787
22 oktober? Dat is knap dat moet nog gebeuren? of je hebt het over een jaar geleden.

Ik vind jou trouwens wel erg laf dat jij haar spullen niet terug hebt gegeven, wees blij dat je er geen problemen mee hebt gekregen.

Het zijn haar spullen en die hoor je gewoon terug te geven als ze het wilt.

Maar triest dat ze is vreemd gegaan en dan nog vrolijk met je op vakantie gaat. bah
  zondag 2 oktober 2011 @ 13:11:59 #6
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_102607973
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 13:05 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
22 oktober? Dat is knap dat moet nog gebeuren? of je hebt het over een jaar geleden.

Ik vind jou trouwens wel erg laf dat jij haar spullen niet terug hebt gegeven, wees blij dat je er geen problemen mee hebt gekregen.

Maar triest dat ze is vreemd gegaan en dan nog vrolijk met je op vakantie gaat. bah
Hij bedoelt natuurlijk september. En ik kan me wel voorstellen dat hij haar spullen uit het raam heeft gegooid.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  zondag 2 oktober 2011 @ 13:12:42 #7
292678 Sneaf
"sarcasme"
pi_102608003
quote:

22 sept ;)
  zondag 2 oktober 2011 @ 13:15:07 #8
292678 Sneaf
"sarcasme"
pi_102608082
quote:

Ik wou best die spullen terug geven, alleen na de vakantie. Had niet de behoefde om haar toen te zien. Maar toen ik in een opwelling die spullen uit het raam heb gegooid, was er niet zo veel meer om terug te geven. Ging trouwens om een koffiezet apparaat + wat schoteltjes.

heb trouwens tot die tijd nog nooit wat kapot gemaakt in een boze bui, dus dat was redelijk uniek :P
  zondag 2 oktober 2011 @ 13:25:54 #9
42366 Staal
pi_102608427
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 13:15 schreef Sneaf het volgende:

[..]

Ik wou best die spullen terug geven, alleen na de vakantie. Had niet de behoefde om haar toen te zien. Maar toen ik in een opwelling die spullen uit het raam heb gegooid, was er niet zo veel meer om terug te geven. Ging trouwens om een koffiezet apparaat + wat schoteltjes.

heb trouwens tot die tijd nog nooit wat kapot gemaakt in een boze bui, dus dat was redelijk uniek :P
Is 100 euro de waarde van de koffiezetter of ben je haar echt geld schuldig?
Als het de waarde is van die koffiezetter zou ik het lekker laten zitten en dat meisje voorgoed negeren. Wel vervelend dat ze bij je op school zit.
Un certain jeune homme
  zondag 2 oktober 2011 @ 13:27:54 #10
292678 Sneaf
"sarcasme"
pi_102608484
quote:
5s.gif Op zondag 2 oktober 2011 13:25 schreef Staal het volgende:

[..]

Is 100 euro de waarde van de koffiezetter of ben je haar echt geld schuldig?
Als het de waarde is van die koffiezetter zou ik het lekker laten zitten en dat meisje voorgoed negeren. Wel vervelend dat ze bij je op school zit.
de waarden van de koffie zetter is 60, 15 voor de schaaltjes, 15 voor nog wat andere dingen die het raam zijn uit gegaan. en heb hier nog een citruspers staan van 10 euro.

Het is nog erger, Ik zit binnenkort in het bestuur van vereniging A. Zij van vereniging B. Deze 2 verenigingen werken nogal vaak samen....
pi_102608576
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 13:27 schreef Sneaf het volgende:

[..]

Het is nog erger, Ik zit binnenkort in het bestuur van vereniging A. Zij van vereniging B. Deze 2 verenigingen werken nogal vaak samen....
Maak gewoon iedereen op school duidelijk wat voor kuthoer ze is, komt wel goed dan hoor.
pi_102608653
quote:

[..]

Ik weet niet of ze hier nog iets verder mee gaat doen maar heb wel eens op forums gelezen dat je hier nog best wat problemen mee kan krijgen. Je sloopt toch bewust andermans spullen natuurlijk.

En oke wat ze geflikt hebt is niet normaal natuurlijk maar daar hebben der spullen niets mee te maken ;-) Je had ze ook op de post kunnen sturen, op haar kosten. Als ze ze zo graag terug wilde hebben
  zondag 2 oktober 2011 @ 13:34:05 #13
42366 Staal
pi_102608707
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 13:27 schreef Sneaf het volgende:

[..]

de waarden van de koffie zetter is 60, 15 voor de schaaltjes, 15 voor nog wat andere dingen die het raam zijn uit gegaan. en heb hier nog een citruspers staan van 10 euro.

Nou zet dan morgen zonder iets te zeggen die citruspers voor haar neus en voor de rest gewoon negeren. De rest is gesneuveld, dat is dan jammer voor haar.
Wens je sterkte want leuk is anders.
Un certain jeune homme
  zondag 2 oktober 2011 @ 13:37:21 #14
42366 Staal
pi_102608827
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 13:32 schreef koekjesmonsterrr het volgende:

[..]

Ik weet niet of ze hier nog iets verder mee gaat doen maar heb wel eens op forums gelezen dat je hier nog best wat problemen mee kan krijgen. Je sloopt toch bewust andermans spullen natuurlijk.

En oke wat ze geflikt hebt is niet normaal natuurlijk maar daar hebben der spullen niets mee te maken ;-) Je had ze ook op de post kunnen sturen, op haar kosten. Als ze ze zo graag terug wilde hebben
Ja zeker. Ze gaat een rechtszaak aanspannen van 250,00 euro om 90,00 euro (10,00 = citruspers) terug te halen.

:').
Un certain jeune homme
  zondag 2 oktober 2011 @ 14:14:19 #15
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_102609962
Dat ze eerst haar spullen terug wilde voordat ze je vertelde dat ze vreemd is gegaan, betekent wel dat ze je kent!
pi_102610297
Jesus christ koekjesmonster, ga je nou echt zitten zeiken om die spullen? Vrouwen...
The above is of no importance.
  zondag 2 oktober 2011 @ 14:29:53 #17
240618 Micson
The lonely stoner
pi_102610408
Koekjesmonster = ex
pi_102610486
quote:
10s.gif Op zondag 2 oktober 2011 13:37 schreef Staal het volgende:

[..]

Ja zeker. Ze gaat een rechtszaak aanspannen van 250,00 euro om 90,00 euro (10,00 = citruspers) terug te halen.

Nah dat weet ik niet, maar had eens gelezen dat iemand zo iets geflikt had en er problemen mee kreeg.

Ik zou er trouwens niet aan moeten denken dat je vreemd gaat en dan toch met je "vriend" op vakantie gaat..

hoop voor je TS dat je er echt over heen bent ! :)
pi_102610515
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 14:29 schreef Micson het volgende:
Koekjesmonster = ex
Helaas, nee ik heb een relatie waar ik gelukkig in ben ! :)
  zondag 2 oktober 2011 @ 14:46:35 #20
42366 Staal
pi_102610914
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 14:32 schreef koekjesmonsterrr het volgende:

[..]

Nah dat weet ik niet, maar had eens gelezen dat iemand zo iets geflikt had en er problemen mee kreeg.

Ik zou er trouwens niet aan moeten denken dat je vreemd gaat en dan toch met je "vriend" op vakantie gaat..

hoop voor je TS dat je er echt over heen bent ! :)
Nou als hij in een opwelling haar auto kort en klein slaat of haar huis dan kan hij wel wat gevolgen verwachten maar om een koffiezettertje hoeft hij zich echt niet druk te maken. Het is ook oorzaak + gevolg dat hij in zijn emoties haar spullen op straat gooide. Laat dat mens lekker doodvallen.
Un certain jeune homme
pi_102611077
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 14:46 schreef Staal het volgende:

[..]

Nou als hij in een opwelling haar auto kort en klein slaat of haar huis dan kan hij wel wat gevolgen verwachten maar om een koffiezettertje hoeft hij zich echt niet druk te maken. Het is ook oorzaak + gevolg dat hij in zijn emoties haar spullen op straat gooide. Laat dat mens lekker doodvallen.
Ja oke daar heb je een punt. Ik vind haar overigens echt een lafbek dat ze dus gewoon lekker op vakantie gaat. Ts ik hoop voor je dat jij niet alles bekostigd hebt toen voor haar..
  zondag 2 oktober 2011 @ 14:55:45 #22
42366 Staal
pi_102611207
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 14:51 schreef koekjesmonsterrr het volgende:

[..]

Ja oke daar heb je een punt. Ik vind haar overigens echt een lafbek dat ze dus gewoon lekker op vakantie gaat. Ts ik hoop voor je dat jij niet alles bekostigd hebt toen voor haar..
En als het wel zo is dan heeft ze al helemaal niet te mekkeren over dat koffieding. Ze zou zich moeten schamen.
Un certain jeune homme
pi_102611607
quote:
14s.gif Op zondag 2 oktober 2011 14:55 schreef Staal het volgende:

[..]

En als het wel zo is dan heeft ze al helemaal niet te mekkeren over dat koffieding. Ze zou zich moeten schamen.
Dat moet ze zich sowieso al!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_102615451
quote:
14s.gif Op zondag 2 oktober 2011 14:55 schreef Staal het volgende:

Want als je vreemd gaat heb je opeens geen recht meer op je eigen spullen? :')
Het is gewoon super kut voor TS, maar om nou iemands eigendommen kapot te maken vind ik een beetje ver gaan.
pi_102615524
quote:
5s.gif Op zondag 2 oktober 2011 16:47 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Want als je vreemd gaat heb je opeens geen recht meer op je eigen spullen? :')
Het is gewoon super kut voor TS, maar om nou iemands eigendommen kapot te maken vind ik een beetje ver gaan.
Ze liep hem van te voren al de oren van de kop te zeiken over die spullen. Als die spullen zo belangrijk waren had ze die meteen moeten meenemen toen ze op 26 juli kwam melden dat het uit was.
pi_102615807
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 16:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:

Ze liep hem van te voren al de oren van de kop te zeiken over die spullen. Als die spullen zo belangrijk waren had ze die meteen moeten meenemen toen ze op 26 juli kwam melden dat het uit was.
Ik vind dat TS op 5 augustus toen het gesprek daarover ging gelijk had moeten zeggen: morgenmiddag om 15u kun je je zooi ophalen. Waarom dat uitstellen omdat je het te moeilijk vind om iemand te zien? Je doet de deur open, geeft spullen en doet de deur weer dicht. Ik denk dat TS de spullen nog achter de hand wilde houden als mogelijk optie om zijn ex nog een keer te zien. Vandaar ook zijn woede toen duidelijk werd dat ze niet terug zou komen en haar spullen maar het raam uitgooide. In wat voor een pauperbuurt woon je dan eigenlijk als je zomaar spullen uit het raam kan gooien :?
  zondag 2 oktober 2011 @ 17:14:29 #27
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_102616431
1. Normaal gesproken is het kinderachtig en onhandig om spullen lang te houden na het einde van een relatie. Een vent zijn en afhandelen.

2. Ze had de spullen ook gewoon op kunnen vissen nadat je ze uit het raam gegooid had.
Heeft ze niet gedaan dus klaar.

quote:
10s.gif Op zondag 2 oktober 2011 13:37 schreef Staal het volgende:

[..]

Dat kan niet eens. Er is in het prive recht een minimum bedrag voor je een rechtzaak kunt starten dacht ik.
  zondag 2 oktober 2011 @ 17:15:37 #28
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_102616474
quote:
7s.gif Op zondag 2 oktober 2011 16:56 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

. In wat voor een pauperbuurt woon je dan eigenlijk als je zomaar spullen uit het raam kan gooien :?
hoezo kan dat alleen in een pauper buurt

vila's hebben ook ramen die open kunnen :')
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
  zondag 2 oktober 2011 @ 17:18:20 #29
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_102616570
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 17:15 schreef Convict het volgende:

[..]

hoezo kan dat alleen in een pauper buurt

vila's hebben ook ramen die open kunnen :')
Ja alleen dan blijft het liggen tot de tuinman het opruimt.
Maar ruzies en relaties met gooi en smijtwerk komen voor in alle lagen van de bevolking.
Wanneer er in een villa het een en ander naar buiten wordt gesmeten dan ziet meestal niemand dat.
pi_102616921
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 17:18 schreef Daniel1976 het volgende:

Ja alleen dan blijft het liggen tot de tuinman het opruimt.
Maar ruzies en relaties met gooi en smijtwerk komen voor in alle lagen van de bevolking.
Wanneer er in een villa het een en ander naar buiten wordt gesmeten dan ziet meestal niemand dat.
En dan komt het op het perfect gemaaide grasveldje, waardoor het mogelijk niet kapot zou gaan :')
Maar wtf, spullen uit het raam gooien? Ik vind het echt niet normaal :?
  zondag 2 oktober 2011 @ 17:47:54 #31
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_102617657
quote:
14s.gif Op zondag 2 oktober 2011 17:28 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

En dan komt het op het perfect gemaaide grasveldje, waardoor het mogelijk niet kapot zou gaan :')
Maar wtf, spullen uit het raam gooien? Ik vind het echt niet normaal :?
Ach, het zijn maar spullen.

Volgens een goede vriendin van mij tijdens haar echtscheiding; "Het lucht weleens heel erg op om een compleet servies aan diggelen te smijten".
  zondag 2 oktober 2011 @ 17:50:19 #32
292678 Sneaf
"sarcasme"
pi_102617756
quote:
14s.gif Op zondag 2 oktober 2011 13:30 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Maak gewoon iedereen op school duidelijk wat voor kuthoer ze is, komt wel goed dan hoor.
Wat bereik ik daar mee?

quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 14:29 schreef Micson het volgende:
Koekjesmonster = ex
Als je een beetje research doet weet je zo welke user mijn ex is.

quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 14:51 schreef koekjesmonsterrr het volgende:

[..]

Dat is allemaal netjes afgerekend bij elkaar hoor. Het gaat puur om de spullen die ik het raam het uitgegooid.

quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 16:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Toen hadden we de spullen nog niet verdeeld. Het was namelijk zo dat we na de zomervakantie zouden gaan samenwonen. We hadden redelijk veel samen al gekocht. Vooral keuken spullen. De rest is allemaal verrekend hoor.

quote:
7s.gif Op zondag 2 oktober 2011 16:56 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik vind dat TS op 5 augustus toen het gesprek daarover ging gelijk had moeten zeggen: morgenmiddag om 15u kun je je zooi ophalen. Waarom dat uitstellen omdat je het te moeilijk vind om iemand te zien? Je doet de deur open, geeft spullen en doet de deur weer dicht. Ik denk dat TS de spullen nog achter de hand wilde houden als mogelijk optie om zijn ex nog een keer te zien. Vandaar ook zijn woede toen duidelijk werd dat ze niet terug zou komen en haar spullen maar het raam uitgooide. In wat voor een pauperbuurt woon je dan eigenlijk als je zomaar spullen uit het raam kan gooien :?
Dat had in inderdaad moeten doen, maar dat is hadden. De spullen zijn nu al kapot. Als ik er op terug kijk had ik natuurlijk die spullen nooit uit het raam geknikkerd. Het luchte wel op B-) Koffie zet apparaat is trouwens niet kapot. Zit alleen een deukje in de kan. Ze wilt hem alleen niet meer hebben ;( (wat ik wel begrijp).

Ik ben ook zeker fout geweest in deze hele situatie. Ik vind alleen dat mijn ex niet het slachtoffer moet gaan spelen door geen enkel berouw te tonen.

Heb nooit de spullen achter de hand gehouden als optie om mijn ex te zien. Ik wou haar gewoon echt niet zien. Mijn woede kwam puur en alleen door het feit dat ze vreemd is gegaan. Toen het uit ging op vakantie vroeg ik nog: Is er geen ander? Toen zei zij: Natuurlijk is er geen ander, je kent me toch!

8 juli kreeg ik trouwens ook een anonieme mail binnen via het contact formulier van mijn website waar in stond dat ze vreemd is gegaan. Dacht dat een oud klas genoot dat bedacht had, ik zei nog tegen mijn ex: Zou wel willen weten wie dat geschreven heeft.... Zei zij: "Interesseert me niet zo veel". Het is nooit in mij opgekomen dat de mail serieus was!

Ik woon trouwens in een boerderij, mijn buren wonen 800 meter verder.... Alles is op eigen erf kapot gegaan :*

quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 17:47 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ach, het zijn maar spullen.

Volgens een goede vriendin van mij tijdens haar echtscheiding; "Het lucht weleens heel erg op om een compleet servies aan diggelen te smijten".
En daarom gingen de spullen het raam dus uit.
pi_102618234
Jullie gingen samenwonen, hadden al spullen gekocht en nu heeft ze maar 100 euro verlies?
Dat doet ze heel netjes! Toen het met mijn ex uitging na 1 maand samenwonen was ik veel meer geld kwijt, maar had geen zin meer om daar nog mee bezig te moeten zijn.
pi_102618573
dus ze wilt der koffiezetapparaat niet hebben om een deukje? Hij doet het toch nog ? :')

En joh laat je ex lekker. het is niet voor niets uit, en laat haar lekker der eigen gang gaan. Het is het niet waard om je druk te maken om iemand die zich ook niet druk om jouw maakt!
  zondag 2 oktober 2011 @ 18:19:50 #35
292678 Sneaf
"sarcasme"
pi_102618771
We hebben de spullen verdeeld. De meeste spullen zou ik krijgen. Ik heb haar dat verschil ook netjes uitbetaald.

Alleen de spullen van totaal 100 euro, daar ging het dus mis :P

Heb dit topic ook een beetje geopend om het lekker van mij af te schrijven.

quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 18:14 schreef koekjesmonsterrr het volgende:

En joh laat je ex lekker. het is niet voor niets uit, en laat haar lekker der eigen gang gaan. Het is het niet waard om je druk te maken om iemand die zich ook niet druk om jouw maakt!
:Y
pi_102621127
quote:

Ze was dus vreemd gegaan. De nacht van 7 op 8 Juli. Alles viel op zijn plaats! Ik was woest! Dat gevoel dat ik toen had. Dat heb ik nog nooit gevoeld. Uit woede heb ik haar spullen het raam uit geknikkerd. Ik had echt zo van: Als je je spullen zo graag wilt, kan je ze ook krijgen ook! Als ze niet zo had doorgezeurd over die spullen had ik ze nooit het raam uit gegooid!
..en toen kwamen de spullen op een oud vrouwtje terecht! :')

Verder heldenaktie! :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_102639118
Ja en dikke boeien dat die spullen gesneuveld zijn. Dat zijn zaken die je maar moet incalculeren voordat je je poes achterna loopt en met een andere vent gaat lopen zooien. Klaar.
  maandag 3 oktober 2011 @ 09:46:52 #38
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_102641289
Ik schrijf een topic op Fok! met een kleine 1.000 woorden over hoe kut ik het vond dat mijn ex vreemdging en dat ze niets voelt bij mijn gevoel, maar ik ben wel helemaal klaar met haar... Ik ben door met mijn leven. Ze doet me niks meer! :')

Ik schrijf ook altijd lange verhalen over hoe specifieke mensen mij niet boeien! Zo heb ik een roman geschreven over de dochter van de overbuurman die net te lelijk was voor een, door mijn vrienden, sociaal geaccepteerde relatie en hoe weinig mij dat deed.

:P

Verder goed bezig TS! ^O^
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 3 oktober 2011 @ 10:10:48 #39
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_102641676
Het feit dat je er nog zoveel energie insteekt om over je ex hier te posten laat zien dat je eigenlijk nog lang niet over haar heen bent.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  maandag 3 oktober 2011 @ 10:12:27 #40
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_102641707
Wie is die ex? Als het toch al een publiek geheim is, mag dat geheim er wel van af!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_102641730
TVP voor als de ex binnen wandelt.
pi_102641807
quote:

Nouja, ik ga verder met mijn leven. Als ik er op terug kijkt hebben we een leuke tijd gehad, maar heb ik me ook ernstig ik de persoon in kwestie vergist.
Mooi. En die 100 eurie in 500 termijnen teruggeven. Heeft ze ook iets om naar uit te kijken de rest van d'r leven.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_102641866
Eijsje=ex
pi_102641894
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:20 schreef DeLuiaard het volgende:
Eijsje=ex
En vanaf nu is de klacht ongegrond: Fotoboek van User :9~
pi_102641922
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:22 schreef stbabylon het volgende:

[..]

ze heeft wel een poes :P
  maandag 3 oktober 2011 @ 10:34:25 #46
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_102642203
Damn, daar zou ik ook niet zomaar overheen zijn...
pi_102642215
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:34 schreef Hephaistos. het volgende:
Damn, daar zou ik ook niet zomaar overheen zijn...
Ik zou er wel degelijk zomaar, zonder bij na te denken, er overheen gaan :Y)
  maandag 3 oktober 2011 @ 10:43:47 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_102642444
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:20 schreef DeLuiaard het volgende:
Eijsje=ex
Die ken ik helaas niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_102642618
kom maar op met die reacties eijsje, we weten dat je lurkt !
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_102642777
Potentieel popcorn topic
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:05:27 #51
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_102642975
Met welke Fok!ker is ze vreemd gegaan? 8-)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_102643974
quote:
6s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:05 schreef SicSicSics het volgende:
Met welke Fok!ker is ze vreemd gegaan? 8-)
daar ben ik ook benieuwd naar :9
pi_102645766
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:22 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Uit dr FoBo: "Sexualiteit: Lekker". En niet alleen met dr partner vind ze blijkbaar :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator maandag 3 oktober 2011 @ 12:41:29 #54
236264 crew  capricia
pi_102645862
TS heeft smeeksmsjes gestuurd.. :')
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 3 oktober 2011 @ 14:23:52 #55
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_102648768
Ik had d'r spullen zelfs gesloopt, kutwijf.

Hoe oud is ze, 12? 'anders hoor je het wel van iemand anders' :')
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_102648882
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:23 schreef Psy-freak het volgende:
Ik had d'r spullen zelfs gesloopt, kutwijf.

Hoe oud is ze, 12? 'anders hoor je het wel van iemand anders' :')
Stabiele reactie van een moderator i.o :') Keep up the good work ^O^
  maandag 3 oktober 2011 @ 17:13:03 #57
292678 Sneaf
"sarcasme"
pi_102654336
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2011 09:46 schreef SicSicSics het volgende:
Ik schrijf een topic op Fok! met een kleine 1.000 woorden over hoe kut ik het vond dat mijn ex vreemdging en dat ze niets voelt bij mijn gevoel, maar ik ben wel helemaal klaar met haar... Ik ben door met mijn leven. Ze doet me niks meer! :')

:P

Verder goed bezig TS! ^O^
O-)

//EDIT// Ging me meer om hoe andere mensen nou dachten over die spullen. Ook of andere mensen ervaring hebben met een ex zonder gevoel. helaas is er in dit topic daar over weinig gezegd ;(

quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 12:41 schreef capricia het volgende:
TS heeft smeeksmsjes gestuurd.. :')
Ja :')

Die foto uit haar fobo is trouwens gemaakt door mij op de beruchte vakantie.....

[ Bericht 2% gewijzigd door Sneaf op 03-10-2011 17:57:57 ]
pi_102658760
Maarja, nu blijkt dat ex nog een onzeker irritant tienermeisje was....
Nu snap ik het wel.

Wat stelde dat vreemdgaan nou eigenlijk voor want daar heeft iedereen weer andere definities voor.
Beneath the gold, bitter steel
pi_102659128
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:13 schreef Sneaf het volgende:

//EDIT// Ging me meer om hoe andere mensen nou dachten over die spullen. Ook of andere mensen ervaring hebben met een ex zonder gevoel. helaas is er in dit topic daar over weinig gezegd ;(

Wil je een eerlijk antwoord? Je ex heeft wel degelijk gevoel, maar helaas niet meer voor jou en dat is ook de reden dat ze dit allemaal zo kan doen. Ze is niet de eerste persoon die vreemd gaat of een relatie verbreekt op niet zo'n vriendelijke wijze, maar dat maakt haar geen persoon zonder gevoel.
pi_102659227
quote:

[..]

Gast.

Geef haar dat geld.
She said she wanna be dentist really badly
She's in school paying
For tuition doing porn in the valley
At least you working
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')