Hij bedoelt natuurlijk september. En ik kan me wel voorstellen dat hij haar spullen uit het raam heeft gegooid.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:05 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
22 oktober? Dat is knap dat moet nog gebeuren? of je hebt het over een jaar geleden.
Ik vind jou trouwens wel erg laf dat jij haar spullen niet terug hebt gegeven, wees blij dat je er geen problemen mee hebt gekregen.
Het zijn haar spullen en die hoor je gewoon terug te geven als ze het wilt.
Maar triest dat ze is vreemd gegaan en dan nog vrolijk met je op vakantie gaat. bah
22 septquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:05 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
22 oktober? Dat is knap dat moet nog gebeuren? of je hebt het over een jaar geleden.
Ik vind jou trouwens wel erg laf dat jij haar spullen niet terug hebt gegeven, wees blij dat je er geen problemen mee hebt gekregen.
Maar triest dat ze is vreemd gegaan en dan nog vrolijk met je op vakantie gaat. bah
Ik wou best die spullen terug geven, alleen na de vakantie. Had niet de behoefde om haar toen te zien. Maar toen ik in een opwelling die spullen uit het raam heb gegooid, was er niet zo veel meer om terug te geven. Ging trouwens om een koffiezet apparaat + wat schoteltjes.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:05 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Is 100 euro de waarde van de koffiezetter of ben je haar echt geld schuldig?quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:15 schreef Sneaf het volgende:
[..]
Ik wou best die spullen terug geven, alleen na de vakantie. Had niet de behoefde om haar toen te zien. Maar toen ik in een opwelling die spullen uit het raam heb gegooid, was er niet zo veel meer om terug te geven. Ging trouwens om een koffiezet apparaat + wat schoteltjes.
heb trouwens tot die tijd nog nooit wat kapot gemaakt in een boze bui, dus dat was redelijk uniek
de waarden van de koffie zetter is 60, 15 voor de schaaltjes, 15 voor nog wat andere dingen die het raam zijn uit gegaan. en heb hier nog een citruspers staan van 10 euro.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Is 100 euro de waarde van de koffiezetter of ben je haar echt geld schuldig?
Als het de waarde is van die koffiezetter zou ik het lekker laten zitten en dat meisje voorgoed negeren. Wel vervelend dat ze bij je op school zit.
Maak gewoon iedereen op school duidelijk wat voor kuthoer ze is, komt wel goed dan hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:27 schreef Sneaf het volgende:
[..]
Het is nog erger, Ik zit binnenkort in het bestuur van vereniging A. Zij van vereniging B. Deze 2 verenigingen werken nogal vaak samen....
Ik weet niet of ze hier nog iets verder mee gaat doen maar heb wel eens op forums gelezen dat je hier nog best wat problemen mee kan krijgen. Je sloopt toch bewust andermans spullen natuurlijk.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:15 schreef Sneaf het volgende:
[..]
Ik wou best die spullen terug geven, alleen na de vakantie. Had niet de behoefde om haar toen te zien. Maar toen ik in een opwelling die spullen uit het raam heb gegooid, was er niet zo veel meer om terug te geven. Ging trouwens om een koffiezet apparaat + wat schoteltjes.
heb trouwens tot die tijd nog nooit wat kapot gemaakt in een boze bui, dus dat was redelijk uniek
Nou zet dan morgen zonder iets te zeggen die citruspers voor haar neus en voor de rest gewoon negeren. De rest is gesneuveld, dat is dan jammer voor haar.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:27 schreef Sneaf het volgende:
[..]
de waarden van de koffie zetter is 60, 15 voor de schaaltjes, 15 voor nog wat andere dingen die het raam zijn uit gegaan. en heb hier nog een citruspers staan van 10 euro.
Het is nog erger, Ik zit binnenkort in het bestuur van vereniging A. Zij van vereniging B. Deze 2 verenigingen werken nogal vaak samen....
Ja zeker. Ze gaat een rechtszaak aanspannen van 250,00 euro om 90,00 euro (10,00 = citruspers) terug te halen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:32 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze hier nog iets verder mee gaat doen maar heb wel eens op forums gelezen dat je hier nog best wat problemen mee kan krijgen. Je sloopt toch bewust andermans spullen natuurlijk.
En oke wat ze geflikt hebt is niet normaal natuurlijk maar daar hebben der spullen niets mee te maken ;-) Je had ze ook op de post kunnen sturen, op haar kosten. Als ze ze zo graag terug wilde hebben
Nah dat weet ik niet, maar had eens gelezen dat iemand zo iets geflikt had en er problemen mee kreeg.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja zeker. Ze gaat een rechtszaak aanspannen van 250,00 euro om 90,00 euro (10,00 = citruspers) terug te halen..
Nou als hij in een opwelling haar auto kort en klein slaat of haar huis dan kan hij wel wat gevolgen verwachten maar om een koffiezettertje hoeft hij zich echt niet druk te maken. Het is ook oorzaak + gevolg dat hij in zijn emoties haar spullen op straat gooide. Laat dat mens lekker doodvallen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:32 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Nah dat weet ik niet, maar had eens gelezen dat iemand zo iets geflikt had en er problemen mee kreeg.
Ik zou er trouwens niet aan moeten denken dat je vreemd gaat en dan toch met je "vriend" op vakantie gaat..
hoop voor je TS dat je er echt over heen bent !
Ja oke daar heb je een punt. Ik vind haar overigens echt een lafbek dat ze dus gewoon lekker op vakantie gaat. Ts ik hoop voor je dat jij niet alles bekostigd hebt toen voor haar..quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Nou als hij in een opwelling haar auto kort en klein slaat of haar huis dan kan hij wel wat gevolgen verwachten maar om een koffiezettertje hoeft hij zich echt niet druk te maken. Het is ook oorzaak + gevolg dat hij in zijn emoties haar spullen op straat gooide. Laat dat mens lekker doodvallen.
En als het wel zo is dan heeft ze al helemaal niet te mekkeren over dat koffieding. Ze zou zich moeten schamen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:51 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Ja oke daar heb je een punt. Ik vind haar overigens echt een lafbek dat ze dus gewoon lekker op vakantie gaat. Ts ik hoop voor je dat jij niet alles bekostigd hebt toen voor haar..
Dat moet ze zich sowieso al!quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:55 schreef Staal het volgende:
[..]
En als het wel zo is dan heeft ze al helemaal niet te mekkeren over dat koffieding. Ze zou zich moeten schamen.
Want als je vreemd gaat heb je opeens geen recht meer op je eigen spullen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:55 schreef Staal het volgende:
En als het wel zo is dan heeft ze al helemaal niet te mekkeren over dat koffieding. Ze zou zich moeten schamen.
Ze liep hem van te voren al de oren van de kop te zeiken over die spullen. Als die spullen zo belangrijk waren had ze die meteen moeten meenemen toen ze op 26 juli kwam melden dat het uit was.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Want als je vreemd gaat heb je opeens geen recht meer op je eigen spullen?![]()
Het is gewoon super kut voor TS, maar om nou iemands eigendommen kapot te maken vind ik een beetje ver gaan.
Ik vind dat TS op 5 augustus toen het gesprek daarover ging gelijk had moeten zeggen: morgenmiddag om 15u kun je je zooi ophalen. Waarom dat uitstellen omdat je het te moeilijk vind om iemand te zien? Je doet de deur open, geeft spullen en doet de deur weer dicht. Ik denk dat TS de spullen nog achter de hand wilde houden als mogelijk optie om zijn ex nog een keer te zien. Vandaar ook zijn woede toen duidelijk werd dat ze niet terug zou komen en haar spullen maar het raam uitgooide. In wat voor een pauperbuurt woon je dan eigenlijk als je zomaar spullen uit het raam kan gooienquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ze liep hem van te voren al de oren van de kop te zeiken over die spullen. Als die spullen zo belangrijk waren had ze die meteen moeten meenemen toen ze op 26 juli kwam melden dat het uit was.
Dat kan niet eens. Er is in het prive recht een minimum bedrag voor je een rechtzaak kunt starten dacht ik.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja zeker. Ze gaat een rechtszaak aanspannen van 250,00 euro om 90,00 euro (10,00 = citruspers) terug te halen..
hoezo kan dat alleen in een pauper buurtquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
. In wat voor een pauperbuurt woon je dan eigenlijk als je zomaar spullen uit het raam kan gooien
Ja alleen dan blijft het liggen tot de tuinman het opruimt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:15 schreef Convict het volgende:
[..]
hoezo kan dat alleen in een pauper buurt
vila's hebben ook ramen die open kunnen
En dan komt het op het perfect gemaaide grasveldje, waardoor het mogelijk niet kapot zou gaanquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:18 schreef Daniel1976 het volgende:
Ja alleen dan blijft het liggen tot de tuinman het opruimt.
Maar ruzies en relaties met gooi en smijtwerk komen voor in alle lagen van de bevolking.
Wanneer er in een villa het een en ander naar buiten wordt gesmeten dan ziet meestal niemand dat.
Ach, het zijn maar spullen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En dan komt het op het perfect gemaaide grasveldje, waardoor het mogelijk niet kapot zou gaan
Maar wtf, spullen uit het raam gooien? Ik vind het echt niet normaal
Wat bereik ik daar mee?quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:30 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Maak gewoon iedereen op school duidelijk wat voor kuthoer ze is, komt wel goed dan hoor.
Als je een beetje research doet weet je zo welke user mijn ex is.quote:
Dat is allemaal netjes afgerekend bij elkaar hoor. Het gaat puur om de spullen die ik het raam het uitgegooid.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:51 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Ja oke daar heb je een punt. Ik vind haar overigens echt een lafbek dat ze dus gewoon lekker op vakantie gaat. Ts ik hoop voor je dat jij niet alles bekostigd hebt toen voor haar..
Toen hadden we de spullen nog niet verdeeld. Het was namelijk zo dat we na de zomervakantie zouden gaan samenwonen. We hadden redelijk veel samen al gekocht. Vooral keuken spullen. De rest is allemaal verrekend hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ze liep hem van te voren al de oren van de kop te zeiken over die spullen. Als die spullen zo belangrijk waren had ze die meteen moeten meenemen toen ze op 26 juli kwam melden dat het uit was.
Dat had in inderdaad moeten doen, maar dat is hadden. De spullen zijn nu al kapot. Als ik er op terug kijk had ik natuurlijk die spullen nooit uit het raam geknikkerd. Het luchte wel opquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind dat TS op 5 augustus toen het gesprek daarover ging gelijk had moeten zeggen: morgenmiddag om 15u kun je je zooi ophalen. Waarom dat uitstellen omdat je het te moeilijk vind om iemand te zien? Je doet de deur open, geeft spullen en doet de deur weer dicht. Ik denk dat TS de spullen nog achter de hand wilde houden als mogelijk optie om zijn ex nog een keer te zien. Vandaar ook zijn woede toen duidelijk werd dat ze niet terug zou komen en haar spullen maar het raam uitgooide. In wat voor een pauperbuurt woon je dan eigenlijk als je zomaar spullen uit het raam kan gooien
En daarom gingen de spullen het raam dus uit.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:47 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ach, het zijn maar spullen.
Volgens een goede vriendin van mij tijdens haar echtscheiding; "Het lucht weleens heel erg op om een compleet servies aan diggelen te smijten".
quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:14 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
En joh laat je ex lekker. het is niet voor niets uit, en laat haar lekker der eigen gang gaan. Het is het niet waard om je druk te maken om iemand die zich ook niet druk om jouw maakt!
..en toen kwamen de spullen op een oud vrouwtje terecht!quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:57 schreef Sneaf het volgende:
Ze was dus vreemd gegaan. De nacht van 7 op 8 Juli. Alles viel op zijn plaats! Ik was woest! Dat gevoel dat ik toen had. Dat heb ik nog nooit gevoeld. Uit woede heb ik haar spullen het raam uit geknikkerd. Ik had echt zo van: Als je je spullen zo graag wilt, kan je ze ook krijgen ook! Als ze niet zo had doorgezeurd over die spullen had ik ze nooit het raam uit gegooid!
Mooi. En die 100 eurie in 500 termijnen teruggeven. Heeft ze ook iets om naar uit te kijken de rest van d'r leven.quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:57 schreef Sneaf het volgende:
Nouja, ik ga verder met mijn leven. Als ik er op terug kijkt hebben we een leuke tijd gehad, maar heb ik me ook ernstig ik de persoon in kwestie vergist.
ze heeft wel een poesquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En vanaf nu is de klacht ongegrond: Fotoboek van User
Ik zou er wel degelijk zomaar, zonder bij na te denken, er overheen gaanquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:34 schreef Hephaistos. het volgende:
Damn, daar zou ik ook niet zomaar overheen zijn...
Die ken ik helaas niet.quote:
daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:05 schreef SicSicSics het volgende:
Met welke Fok!ker is ze vreemd gegaan?
Uit dr FoBo: "Sexualiteit: Lekker". En niet alleen met dr partner vind ze blijkbaarquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En vanaf nu is de klacht ongegrond: Fotoboek van User
Stabiele reactie van een moderator i.oquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:23 schreef Psy-freak het volgende:
Ik had d'r spullen zelfs gesloopt, kutwijf.
Hoe oud is ze, 12? 'anders hoor je het wel van iemand anders'
quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:46 schreef SicSicSics het volgende:
Ik schrijf een topic op Fok! met een kleine 1.000 woorden over hoe kut ik het vond dat mijn ex vreemdging en dat ze niets voelt bij mijn gevoel, maar ik ben wel helemaal klaar met haar... Ik ben door met mijn leven. Ze doet me niks meer!
Verder goed bezig TS!
Jaquote:
Wil je een eerlijk antwoord? Je ex heeft wel degelijk gevoel, maar helaas niet meer voor jou en dat is ook de reden dat ze dit allemaal zo kan doen. Ze is niet de eerste persoon die vreemd gaat of een relatie verbreekt op niet zo'n vriendelijke wijze, maar dat maakt haar geen persoon zonder gevoel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:13 schreef Sneaf het volgende:
//EDIT// Ging me meer om hoe andere mensen nou dachten over die spullen. Ook of andere mensen ervaring hebben met een ex zonder gevoel. helaas is er in dit topic daar over weinig gezegd
Gast.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:15 schreef Sneaf het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |