Senna had een blaasontsteking en haar urine moest worden onderzocht. Dus moest er urine opgevangen worden, maar met een kind in de luiers valt dat niet mee. Daar hebben ze dan hele 'handige' zakjes voor die je op moet plakken. Een crime om te plakken en nog erger om eraf te halen, zoals je je kunt voorstellen. En dan zat er tot 3 keer toe niets in het zakje, omdat het een beetje los was gegaan en dan het plasje toch in de luier terechtkomt.quote:
Bij jongentjes werken die zakjes over het algemeen toch wat handigerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:37 schreef Aventura het volgende:
Oh! Nou, dan vind ik jouw uitvinding erg handig!
Die uitzetlijst duizelde mij ook. Het is ongelooflijk hoe snel je als je kindje er eenmaal is expert wordt! Dat komt wel goed. En je leert vanzelf wel wat je fijn vindt en wat niet. Er zijn ook wel dingen die ik achteraf anders had gedaan, maar dat gevoel hoort erbij. En alle kindjes zijn anders.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:38 schreef IslaBonita het volgende:
Jeetje meiden, wat ben ik onwijs blij met jullie tips en adviezen! Clau, bedankt dat je toch op al mijn vragen bent ingegaan... Ik word er een stuk rustiger van!![]()
Heb nu geen tijd om op alles in te gaan, maar in ieder geval allemaal ontzettend bedankt!!!!![]()
![]()
Hier zelfde verhaal. Tip kwam van stiemie en werkt als een tiet. Wel zorgen voor schone voetjes en niet net als ik een koekje boven het plasje laten eten want dat schiet niet opquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:08 schreef miss_sly het volgende:
Ik had het stiekem gepikt van Stiemie, daravan had ik een foto gezien van Linde in het badje voor hetzelfde
En bij jongetje zal het zeker fijner werken, maar ik vond het ook vooral heel naar dat het zo pijnlijk was, het eraf halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben geen badje ivm de ruimte die het inneemt en ik heb ook geen badstandaard ofzo voor de tub. Gewoon de tummytub in de gootsteen en eventueel op de vloer in de badkamer bij een wat groter kind. Ging prima hier. Toen ze iets groter werd ging ze gewoon in het gewone bad en ze gingen allebei ook al vrij snel mee douchen met ons.
Oudste is nu 2 en zit al een tijdje niet meer in de kinderstoel, ook dat gaat heel prima eigenlijk.
maar goed, dan moet je wel een kind hebben waar dat bij kan. Als je kind meer van het klimmen en stunten is dan is wat langer vastzetten misschien toch wel fijn.
Matrasje hebben wij van Ikea, geloof een middenmoter, zo een van 30 euro. En een bedje van Hensvik. Ik weet niet waar je ergens woont? Maar wij doen ons bedje Hensvik en het matrasje binnenkort weg, zou je eventueel best over mogen nemen, net als de maxicosi over een paar maanden, een wat oudere, maar in goede staat en nooit ongelukken mee gehad, omslagdoeken en dergelijke heb ik ook nog, badcapes, tummytub, badzitje, speelkleed de hele reut. Ohja en kleertjes heb ik nog, heul veul kleertjes voor wehnag![]()
De ervaring met babyspullen is inmiddels dat je het zo gek en zo duur kunt maken als je zelf wilt.
Wij hebben nu bij de tweede ook zero budget maar denk tweedehands, denk kringloop en denk creatief en dan komt t heus goed en kun je bergen geld besparen.:)
"Hallo vakkenvuller!quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:26 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Joh, hoe vaak heb je iets van de onderste plank nodig?
Gewoon even door je knieën en dan kun je er bij en anders vraag je om hulp.
Ik kan nooit bij de bovenste planken (zowel met als zonder kind) en vraag ook gewoon even iemand in de buurt...
Hallo, ik ben een eikel en ik zou eigenlijk hier weg moeten blijven, maar omdat ik het leuk vind om andere mensen te irriteren ben ik hier.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
"Hallo vakkenvuller!Ik heb een kind gekregen, ook al heb ik daar eigenlijk de financiële middelen niet voor. Maar ik wou het zo graag, dus moest en zou het er komen. Ik kan dus geen kinderwagen betalen dus moet ik me behelpen met een onhandige draagdoek. Zou u voor mij dat blik tomatensaus uit het onderste schap willen pakken, want mij lukt het niet met mijn draagdoek. Bedankt!
"
Hij heeft gewoon een punt. Als je al geen kinderwagen kunt betalen, waarom neem je dan in hemelsnaam een kind.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:51 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hallo, ik ben een eikel en ik zou eigenlijk hier weg moeten blijven, maar omdat ik het leuk vind om andere mensen te irriteren ben ik hier.
Het schijnt een 'recht' te zijn...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een punt. Als je al geen kinderwagen kunt betalen, waarom neem je dan in hemelsnaam een kind..
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het schijnt een 'recht' te zijn...
Nou, dat punt is dan nu gemaakt, hoog tijd om een nieuw punt te zoeken!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een punt. Als je al geen kinderwagen kunt betalen, waarom neem je dan in hemelsnaam een kind..
Een breinaald heeft een goed punt?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, dat punt is dan nu gemaakt, hoog tijd om een nieuw punt te zoeken!
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een breinaald heeft een goed punt?
Is goed, coño. Ik ga weer verder...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Scherp!
Whehehehe, ik zei scherp...
Is 't nu klaar dan? Pretty please?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |