Ik ben via lijstjes en nog wat dingen deze uiteindelijk tegengekomen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik was aan het zoeken, maar kon niet meer bedenken hoe de titel ook alweer was! Thanks BE!
Of oudere broers of zussen. Nu kan ik de kleine even wegleggen zonder dat er andere handjes steeds aan hem zitten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:16 schreef Knutknuttsson het volgende:
Een box heb ik nooit zo gesnapt eigenlijk. Behalve als je huisdieren hebt, dan kan ik me het nut ervan nog enigszins voorstellen.
Waar legde jij je kind dan neer om te spelen? Op de grond? Dat kan best koud zijn 's winters vind ik en als je even moet plassen o.i.d. is het ook best handig om je kind in een afgebakend stukje te hebben liggen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:16 schreef Knutknuttsson het volgende:
Een box heb ik nooit zo gesnapt eigenlijk. Behalve als je huisdieren hebt, dan kan ik me het nut ervan nog enigszins voorstellen.
Kleed op de grond, klaar. En als ik even ging plassen, koffie zetten oid liet ik ze vaak gewoon liggen hoor. En anders sjouwde ik ze mee. Ook geen probleemquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waar legde jij je kind dan neer om te spelen? Op de grond? Dat kan best koud zijn 's winters vind ik en als je even moet plassen o.i.d. is het ook best handig om je kind in een afgebakend stukje te hebben liggen.
Hier komt ook een dik kleed op de grond en dat moet maar voldoen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Kleed op de grond, klaar. En als ik even ging plassen, koffie zetten oid liet ik ze vaak gewoon liggen hoor. En anders sjouwde ik ze mee. Ook geen probleem
Ik moest even heel hard lachen. De tegenstrijdigheid in dit berichtjequote:Op maandag 3 oktober 2011 13:01 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hier komt ook een dik kleed op de grond en dat moet maar voldoen.
Wij hebben gewoon geen plaats voor een boxDaarbij in heel veel landen kennen ze geloof ik geeneens het bestaan van een box dus het zal bij ons wel zonder lukken.
Hier ook geen "extra" kinderen en geen huisdieren.
Verder heb ik dingen zoals een badje, tummytub + standaard van marktplaats gehaald. Bedje eveneens. Laken + dekbedovertrekset ook. (ff goed wassen en ik heb er geen problemen mee)
Verder een beetje speelgoed (wel nieuw) en kleertjes maat 50/56 en 62. Maar ook niet overdadig veel.
2 flesjes (waarvan 1 nog in zo'n gratis babypakket)
Aankleedkussen en hoezen heb ik wel nieuw gekocht, dat is meer een gevoel denk ik.
Kinderwagen heb ik tweedehands van marktplaats.
Ik denk maar zo hij blijft hier heel zijn levendus ik heb nog genoeg tijd om vanalles te kopen, zoveel ik wil en/of zoveel ik kan
Hahaha je ziet ik gebruik mijn argumenten alleen wanneer ik ze nodig heb.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:46 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik moest even heel hard lachen. De tegenstrijdigheid in dit berichtje
Zo van: in veel landen kennen ze niet het bestaan van box. Denk je dat die landen wel van zoiets als een tummytub met standaard gebruik maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |