abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 3 oktober 2011 @ 08:39:46 #51
5428 crew  miss_sly
pi_102640331
Ik was aan het zoeken, maar kon niet meer bedenken hoe de titel ook alweer was! Thanks BE!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 3 oktober 2011 @ 08:47:06 #52
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102640407
Zo herkenbaar Isla ;)

En dan verschilt het ook nog per persoon/baby, hier liggen de draagdoeken ongebruikt in de kast in de hoop dat nr 2 het prettiger vind om gedragen te worden. De hydrofielen heb ik helemaal niet zo vaak gebruikt als anderen die er bij zweren en ook de tummytub is maar 2 keer gebruikt omdat Willem vrij snel met ons samen onder de douche of in bad ging...

En dat het financieel niet altijd even rooskleurig hoeft te gaan heeft iedereen hier wel ervaring mee, vandaar dat ik het ook meer vroeg zodat ik de kasten hier eens door kon spitten. Maar alles hier is ook voor een jungske dus daar heb je weinig aan...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 3 oktober 2011 @ 08:48:35 #53
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_102640417
Ik ben ook een keer huilend door de winkel gelopen met een lijstje, waarvan ik van de helft geen idee had wat het was en wat het moest doen.

Maar echt, bijna alles wat je nodig hebt kun je voor heel weinig geld of zelfs gratis 2e hands krijgen. Wij hebben onze kinderwagen naar een kringloopwinkel gebracht. Ik hoefde er geen geld meer voor en ik hoop dat iemand anders er nog blij van is geworden. De kinderspullen die ik wel op Marktplaats heb gezet waren echt moeilijk te verkopen. Het is een overkill aan aanbod en het gaat bijna allemaal als nieuw weer de markt op. Om het geld hoef je je nu echt niet zo druk om te maken.
Luiers zijn straks je grootste kostenpost.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 3 oktober 2011 @ 08:50:38 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102640438
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 08:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik was aan het zoeken, maar kon niet meer bedenken hoe de titel ook alweer was! Thanks BE!
Ik ben via lijstjes en nog wat dingen deze uiteindelijk tegengekomen. :)
pi_102640946
Wij hebben de kinderwagen in die 2 weken dat Matthias er nu is maar 1 keer gebruikt. Dat was de eerste week een keer toen ik even naar de brievenbus moest om de geboortekaartjes op de post te doen.Had nog last van stuwing dus vond het niet fijn om hem toen in de draagdoek te dragen. Hij vond de kinderwagen helemaal niks. Nu gebruik ik hem met het mooie weer om hem achter thuis in te laten slapen. Als we weg gaan nemen we altijd de draagdoek.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_102641800
Een box heb ik nooit zo gesnapt eigenlijk. Behalve als je huisdieren hebt, dan kan ik me het nut ervan nog enigszins voorstellen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_102641982
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:16 schreef Knutknuttsson het volgende:
Een box heb ik nooit zo gesnapt eigenlijk. Behalve als je huisdieren hebt, dan kan ik me het nut ervan nog enigszins voorstellen.
Of oudere broers of zussen. Nu kan ik de kleine even wegleggen zonder dat er andere handjes steeds aan hem zitten.
pi_102642025
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:16 schreef Knutknuttsson het volgende:
Waar legde jij je kind dan neer om te spelen? Op de grond? Dat kan best koud zijn 's winters vind ik en als je even moet plassen o.i.d. is het ook best handig om je kind in een afgebakend stukje te hebben liggen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 3 oktober 2011 @ 10:32:55 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_102642171
Zoonlief heeft vanaf dag 1 in de box gelegen, op de vloer liggen was echt geen optie geweest, ook zonder huisdieren en grotere kinderen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Licht Ontvlambaar maandag 3 oktober 2011 @ 10:38:28 #60
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102642290
De box was hier opslagruimte voor speelgoed, inderdaad geen grotere kinderen of huisdieren in huis en een warme vloer...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_102642338
Wij gebruiken de box hier nu eigenlijk nog niet. Ja de wipstoel staat erin waar ie na de fles even in zit. Maar voor de rest slaapt ie eigenlijk altijd en dat doet ie maar lekker in zijn bed.
  maandag 3 oktober 2011 @ 10:45:16 #62
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_102642484
Ik heb de box dagelijks gebruikt tot mika 1,5 was. ik kan er niet zonder.
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:02:36 #63
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_102642902
Ik had een box, in het begin gebruikt.. denk wel 2 hele weken niet meer dan een kwartier per dag :')
Wipstoeltje ook nooit gebruikt, ze zat altijd wel bij iemand op schoot of werd vermaakt.
Commode ook nooit gebruikt (op die paar keer na dan) net als de kinderwagenbak (want dat vond ze schijnbaar eng en dus maxi cosi) en babyfoon.

Ik heb zoveel onzin spul gekocht en zou het zo weer doen, ik trap elke keer weer in die verkooppraatjes.
pi_102643347
De box is hier ook alleen nuttig voor speelgoedopslag geweest.
  Licht Ontvlambaar maandag 3 oktober 2011 @ 11:20:30 #65
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102643382
Wipstoeltje heb ik dan wel weer veel gebruikt, dat stond bij ons in de keuken. Isa vond het heerlijk om erin te liggen en te spelen met de babygym of gewoon te kijken naar mij tijdens het koken :P Babyfoon gebruik ik nu nog... Babybadje hebben we geleend, maar nauwelijks gebruikt.

Zo zie je maar, het is heel moeilijk om te zeggen of iets wel of niet nodig is... Het is zo vreselijk persoonlijk :)
pi_102644581
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Waar legde jij je kind dan neer om te spelen? Op de grond? Dat kan best koud zijn 's winters vind ik en als je even moet plassen o.i.d. is het ook best handig om je kind in een afgebakend stukje te hebben liggen.
Kleed op de grond, klaar. En als ik even ging plassen, koffie zetten oid liet ik ze vaak gewoon liggen hoor. En anders sjouwde ik ze mee. Ook geen probleem
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:01:36 #67
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102646349
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:58 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Kleed op de grond, klaar. En als ik even ging plassen, koffie zetten oid liet ik ze vaak gewoon liggen hoor. En anders sjouwde ik ze mee. Ook geen probleem
Hier komt ook een dik kleed op de grond en dat moet maar voldoen.
Wij hebben gewoon geen plaats voor een box :N Daarbij in heel veel landen kennen ze geloof ik geeneens het bestaan van een box dus het zal bij ons wel zonder lukken.
Hier ook geen "extra" kinderen en geen huisdieren.

Verder heb ik dingen zoals een badje, tummytub + standaard van marktplaats gehaald. Bedje eveneens. Laken + dekbedovertrekset ook. (ff goed wassen en ik heb er geen problemen mee)
Verder een beetje speelgoed (wel nieuw) en kleertjes maat 50/56 en 62. Maar ook niet overdadig veel.
2 flesjes (waarvan 1 nog in zo'n gratis babypakket)
Aankleedkussen en hoezen heb ik wel nieuw gekocht, dat is meer een gevoel denk ik.

Kinderwagen heb ik tweedehands van marktplaats.

Ik denk maar zo hij blijft hier heel zijn leven :9 dus ik heb nog genoeg tijd om vanalles te kopen, zoveel ik wil en/of zoveel ik kan :P
Rayen 2½ jaar!
pi_102646584
Ik heb net een box besteld...vloer vind ik vies en koud, altijd haren erop, stof, zooi van de tuin..
Wipstoel heb ik ook, weet niet of ik het ga gebruiken...het leek me wel handig als we in de zomer buiten zitten bij de konijnen hok O+

Kinderwagen kreeg ik kado..maar zou het ook kopen :@
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:46:26 #69
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102647555
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:01 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Hier komt ook een dik kleed op de grond en dat moet maar voldoen.
Wij hebben gewoon geen plaats voor een box :N Daarbij in heel veel landen kennen ze geloof ik geeneens het bestaan van een box dus het zal bij ons wel zonder lukken.
Hier ook geen "extra" kinderen en geen huisdieren.

Verder heb ik dingen zoals een badje, tummytub + standaard van marktplaats gehaald. Bedje eveneens. Laken + dekbedovertrekset ook. (ff goed wassen en ik heb er geen problemen mee)
Verder een beetje speelgoed (wel nieuw) en kleertjes maat 50/56 en 62. Maar ook niet overdadig veel.
2 flesjes (waarvan 1 nog in zo'n gratis babypakket)
Aankleedkussen en hoezen heb ik wel nieuw gekocht, dat is meer een gevoel denk ik.

Kinderwagen heb ik tweedehands van marktplaats.

Ik denk maar zo hij blijft hier heel zijn leven :9 dus ik heb nog genoeg tijd om vanalles te kopen, zoveel ik wil en/of zoveel ik kan :P
Ik moest even heel hard lachen. De tegenstrijdigheid in dit berichtje :D
Zo van: in veel landen kennen ze niet het bestaan van box. Denk je dat die landen wel van zoiets als een tummytub met standaard gebruik maken? :D
pi_102647677
Bij ons in Zweden :P kennen ze idd geen box. Is ook nauwelijks te koop. Vinden ze ook zielig, een baby in een kooitje
pi_102647747
Wij hebben onze wandelwagen ongebruikt verkocht, Niels vond het vreselijk om er in te liggen/ zitten.
En de box stond er alleen voor de sier :Y) De tummytub was wel een succes :+

[ Bericht 1% gewijzigd door Twinkly op 03-10-2011 14:07:55 ]
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 3 oktober 2011 @ 14:04:24 #72
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102648091
quote:
12s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:46 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik moest even heel hard lachen. De tegenstrijdigheid in dit berichtje :D
Zo van: in veel landen kennen ze niet het bestaan van box. Denk je dat die landen wel van zoiets als een tummytub met standaard gebruik maken? :D
Hahaha je ziet ik gebruik mijn argumenten alleen wanneer ik ze nodig heb.
Haha nu moet ik om mijn eigen lachen >:) :9
Rayen 2½ jaar!
pi_102648145
_O- _O-
Mafketeltje!

We hebben een tummytub uit MP voor 5 euro's...een standaard lijkt me wel handig hiervoor of niet? ik zag ze bij de HEMA. Zou het passen?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 3 oktober 2011 @ 14:07:02 #74
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102648181
TJ :D

bitterend, ik zette de tummytub gewoon in het babybadje (dat op standaard stond ;) )
  Licht Ontvlambaar maandag 3 oktober 2011 @ 14:07:44 #75
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102648211
eigenlijk best een raar woord... tummytub - buikemmer :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')