abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:21:23 #226
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102750117
Ik doe gewoon lekker wat ik zelf wil en hoe ik het wil en als het mij niet meer bevalt ga ik het lekker anders doen.
En wat een ander daar van vind, het zal me werkelijk een worst wezen :9
Internet gebruik ik om ideeen over opvoeding en kind opvoeden in het algemeen op te doen, een forum gebruik ik om de mening van anderen te horen.
Mijn mening te delen en reacties daar weer op te horen, daardoor wat op te steken of bij mijn eigen mening te blijven.
Ik pik daaruit wat ik nuttig, handig, leerzaam en whatever vind.
Soms is het leven gewoon simpel :P
Rayen 2½ jaar!
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 oktober 2011 @ 21:22:21 #227
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102750170
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:19 schreef livelink het volgende:
Shit, nu weet ik weer niet wat ap en up is :o
Attachment parenting en uptight parenting :?
Thee tegen iPad :o :')
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:25:28 #228
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_102750373
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:20 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Wat dan? :)
genoeg, oa de bekende pakjessap discussie.
Ik begin er niet meer aan, geef mij het kinderkleertjestopic ipv zeikerds :P

Voor andere is het misschien interessant allemaal.
Ik ben meer van het ik zie wel en we komen er wel en daar werd ik op 'aangesproken' :')
pi_102750756
[quote]0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:25 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik ben meer van het ik zie wel en we komen er wel en daar werd ik op 'aangesproken' :')
[

Nooit meegekregen. Zou het wel terug willen lezen. :) Dit is volgens mij meer uitzondering dan regel.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:36:54 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_102751013
quote:
17s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 19:48 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja, de gedachte aan een doek van 20 euro is ook erg grappig _O-

hoewel ik totaal geen verstand van draagdoeken heb
* meldt :D

Aanbiedingslap tricot van 1.70 breed en zo'n 6 meter lang over de lengte in 3en geknipt *O*

Okay ik geef toe, ik heb nog wat textielverf gekocht om een van de drie een beetje kleur te geven, maar al met al waren ze dus very el cheapo :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_102751094
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:25 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik weet nog hoe je begon in het topic over E-nummers.
Dat je lekker met 3 maanden al een babydanone gaf en het je allemaal niet boeit
En daarbij in je volgende reactie omdat sjeen het niet met je eens was kwam er direct een
"Wat reageren jullie trouwens toch aanvallend meteen. "

Misschien is het wel de toon die het maakte en niet zo zeer je standpunt

Edit: arrggh te snel gepost ik was nog niet klaar.

In de rest van het topic ging je prima in maar het is zo jammer als je dan al je eerste boodschap op een bepaalde manier hebt geuit.
pi_102751153
Ik (ja de TS ja) ben even een paar dagen niet op het forum geweest en dan moet je ineens lezen dat als je zo'n sloeber bent nooit aan kinderen had moeten beginnen....en dan ook nog eens een slechte moeder zou zijn als je bepaalde keuzes maakt die niet standaard zijn.....jammer zeg. Helemaal als je drie jaar bent bezig geweest om zwanger te raken, er natuurlijk wel iets kan gebeuren in die drie jaar waardoor je financiele situatie er anders uit komt te zien, net op het moment dat je grootste wens in vervulling is gegaan...
Wat gek, ik zag mezelf juist als een verstandig en slim iemand om uit te zoeken wat je nou echt nodig hebt en wat niet ipv allerlei verkooppraatjes te geloven en bakken met geld uit te geven. En ik heb de woorden "praktisch" en "handig" ook genoemd. Net zo belangrijk als geld uit sparen. Natuurlijk kunnen we een tweedehands kinderwagen kopen. Het is helaas niet alleen die kinderwagen. Het is een gigantische waslijst aan spullen. En dus een enorm bedrag. Prima als je het geld hebt en het uit wilt geven. Maar geld uitgeven en dingen niet gebruiken, is zonde. En dom als je het had kunnen voorkomen door advies te vragen. Jammer genoeg wordt dat anders gezien. Maakt verder niet uit, ik ben alle dames die mij van allerlei info hebben voorzien ontzettend dankbaar. Ik heb er in ieder geval veel aan gehad! :* :* :*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:40:17 #233
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_102751209
Die draagdoeken zijn wel volledig langs me heen gegaan. Kennelijk van voor mijn tijd :')

Maar stiekem kijk ik wel eens in het topic en nog stiekemer moet ik dan wel lachen om de stash-foto's.

OT, ik was wel heel blij met mijn wagen en later mijn buggy. Ik was ook wel erg blij toen ik die sta-in-de-wegs weer kwijt was overigens.

IslaBonita, een beetje rare reactie. Volgens mij is 95% van de reacties heel positief geweest, is vervolgens 1% van de reacties een beetje naar en daarna zijn we voor 4% offtopic gegaan.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 oktober 2011 @ 21:41:38 #234
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102751281
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:38 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

En daarbij in je volgende reactie omdat sjeen het niet met je eens was kwam er direct een

Damn, wat heb ik nu weer gedaan :P
pi_102751295
quote:
14s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:15 schreef k_i_m het volgende:
Dat er zoveel mensen zijn die hun wagen stom vonden :o. Ik vond mijn wagen heerlijk. Dat ding puilde altijd aan alle kanten uit met boodschappen en tasjes die ik zelf lopend echt niet allemaal mee had kunnen sjouwen.
Dat dus! :D

En ik hou me wijselijk uit de discussie :D
pi_102751301
Handig, op de telefoon...

wilde nog zeggen dat het me ws ook wel eens niet op zou kunnen vallen omdat ik vrij veel vertrouwen heb in en stellig kan zijn omtrent mn eigen opvoedingswijze en daardoor vrij ongevoelig voor de mening van anderen daaromtrent. En mss wordt dat zelfvertrouwen door anderen opgevat als iets te dwingend of zo. Terwijl ik gewoon oprecht blij kan zijn met mn eigen visie en inzichten soms. :') O+
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:42:23 #237
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_102751328
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:38 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Oké!
pi_102751330
en WAT is UP dan wel??

@Livelink, ik kwam niet verder dan unplugged parenting :+
pi_102751372
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:21 schreef TimeJumper het volgende:
Ik doe gewoon lekker wat ik zelf wil en hoe ik het wil en als het mij niet meer bevalt ga ik het lekker anders doen.
En wat een ander daar van vind, het zal me werkelijk een worst wezen :9
Internet gebruik ik om ideeen over opvoeding en kind opvoeden in het algemeen op te doen, een forum gebruik ik om de mening van anderen te horen.
Mijn mening te delen en reacties daar weer op te horen, daardoor wat op te steken of bij mijn eigen mening te blijven.
Ik pik daaruit wat ik nuttig, handig, leerzaam en whatever vind.
Soms is het leven gewoon simpel :P
Dit.
pi_102751388
onh ik was mijn post nog aan het editen jullie zijn te snel ja :+ ):O
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:43:49 #241
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102751405
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:39 schreef IslaBonita het volgende:
Ik (ja de TS ja) ben even een paar dagen niet op het forum geweest en dan moet je ineens lezen dat als je zo'n sloeber bent nooit aan kinderen had moeten beginnen....en dan ook nog eens een slechte moeder zou zijn als je bepaalde keuzes maakt die niet standaard zijn.....jammer zeg. Helemaal als je drie jaar bent bezig geweest om zwanger te raken, er natuurlijk wel iets kan gebeuren in die drie jaar waardoor je financiele situatie er anders uit komt te zien, net op het moment dat je grootste wens in vervulling is gegaan...
Wat gek, ik zag mezelf juist als een verstandig en slim iemand om uit te zoeken wat je nou echt nodig hebt en wat niet ipv allerlei verkooppraatjes te geloven en bakken met geld uit te geven. En ik heb de woorden "praktisch" en "handig" ook genoemd. Net zo belangrijk als geld uit sparen. Natuurlijk kunnen we een tweedehands kinderwagen kopen. Het is helaas niet alleen die kinderwagen. Het is een gigantische waslijst aan spullen. En dus een enorm bedrag. Prima als je het geld hebt en het uit wilt geven. Maar geld uitgeven en dingen niet gebruiken, is zonde. En dom als je het had kunnen voorkomen door advies te vragen. Jammer genoeg wordt dat anders gezien. Maakt verder niet uit, ik ben alle dames die mij van allerlei info hebben voorzien ontzettend dankbaar. Ik heb er in ieder geval veel aan gehad! :* :* :*
Gewoon +1 ^O^ _O_
Ik kan me hier helemaal bij aansluiten en ik denk zo dat er meerderen zijn
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:43:58 #242
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_102751415
undefined parenting? dát doe ik.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_102751418
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:42 schreef poemojn het volgende:
en WAT is UP dan wel??

Unconditional
pi_102751435
quote:
Nou, geloof niet dat er veel mensen hier jouw als een sloeber zien hoor (op die paar "verdwaalden" na misschien) en je hebt helemaal gelijk wb de onnodige uitgaven, vind ik.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 oktober 2011 @ 21:44:22 #245
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102751436
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:42 schreef poemojn het volgende:
en WAT is UP dan wel??

Ik moest aan Brand Urtyp denken, dat heet ook vaak Up... Zal wel niet hè
pi_102751476
Isla, als er 1 ding is wat voor Fok geldt: trek het je niet persoonlijk aan.
Zoveel mensen, zoveel meningen en er zitten altijd een paar lolbroeken bij die je proberen uit de tent te lokken.
pi_102751537
Btw. Ik doe aan unintentional parenting. Ik doe maar wat B-)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:48:30 #248
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_102751644
Tot nog toe passen de genoemde up's meer bij mij dan de ap's , vrees ik :@ ;(

zelfs de Urtyp is mij niet onbekend >:O
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_102751729
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:45 schreef octopussy het volgende:
Isla, als er 1 ding is wat voor Fok geldt: trek het je niet persoonlijk aan.
Zoveel mensen, zoveel meningen en er zitten altijd een paar lolbroeken bij die je proberen uit de tent te lokken.
...Hormonal.... :( :')
;)
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:51:58 #250
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_102751811
quote:
wij hebben ook gekocht wat we konden missen. En dat was ook geen bakken geld. dus zélf een commode gemaakt, het oude wiegje van mijn zussen, tummytubben in een gewone 10 liter emmer.

ik vond een wagen belangrijk, als slaapplaats, als vervoermiddel. en dus hebben we daar in geinvesteerd. nou kreeg ik daarna nog meer kinderen, dus die investering betaalde zich ruim uit. Maar wij hadden een goedkope kinderstoel, geen Triptrap, een wippertje wat misschien niet zo mooi was maar wél heel practisch, de box gekregen, en goeiekope kleertjes gekocht.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')