Thee tegen iPadquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:19 schreef livelink het volgende:
Shit, nu weet ik weer niet wat ap en up is![]()
Attachment parenting en uptight parenting
genoeg, oa de bekende pakjessap discussie.quote:
Op woensdag 5 oktober 2011 21:25 schreef SacreCoeur het volgende:
* meldtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, de gedachte aan een doek van 20 euro is ook erg grappig![]()
hoewel ik totaal geen verstand van draagdoeken heb
Ik weet nog hoe je begon in het topic over E-nummers.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:25 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
genoeg, oa de bekende pakjessap discussie.
Ik begin er niet meer aan, geef mij het kinderkleertjestopic ipv zeikerds![]()
Voor andere is het misschien interessant allemaal.
Ik ben meer van het ik zie wel en we komen er wel en daar werd ik op 'aangesproken'
Damn, wat heb ik nu weer gedaanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:38 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe je begon in het topic over E-nummers.
Dat je lekker met 3 maanden al een babydanone gaf en het je allemaal niet boeit
En daarbij in je volgende reactie omdat sjeen het niet met je eens was kwam er direct een
"Wat reageren jullie trouwens toch aanvallend meteen. "
Misschien is het wel de toon die het maakte en niet zo zeer je standpunt
Dat dus!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:15 schreef k_i_m het volgende:
Dat er zoveel mensen zijn die hun wagen stom vonden. Ik vond mijn wagen heerlijk. Dat ding puilde altijd aan alle kanten uit met boodschappen en tasjes die ik zelf lopend echt niet allemaal mee had kunnen sjouwen.
Oké!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:38 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe je begon in het topic over E-nummers.
Dat je lekker met 3 maanden al een babydanone gaf en het je allemaal niet boeit
En daarbij in je volgende reactie omdat sjeen het niet met je eens was kwam er direct een
"Wat reageren jullie trouwens toch aanvallend meteen. "
Misschien is het wel de toon die het maakte en niet zo zeer je standpunt
Dit.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:21 schreef TimeJumper het volgende:
Ik doe gewoon lekker wat ik zelf wil en hoe ik het wil en als het mij niet meer bevalt ga ik het lekker anders doen.
En wat een ander daar van vind, het zal me werkelijk een worst wezen![]()
Internet gebruik ik om ideeen over opvoeding en kind opvoeden in het algemeen op te doen, een forum gebruik ik om de mening van anderen te horen.
Mijn mening te delen en reacties daar weer op te horen, daardoor wat op te steken of bij mijn eigen mening te blijven.
Ik pik daaruit wat ik nuttig, handig, leerzaam en whatever vind.
Soms is het leven gewoon simpel
Gewoon +1quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:39 schreef IslaBonita het volgende:
Ik (ja de TS ja) ben even een paar dagen niet op het forum geweest en dan moet je ineens lezen dat als je zo'n sloeber bent nooit aan kinderen had moeten beginnen....en dan ook nog eens een slechte moeder zou zijn als je bepaalde keuzes maakt die niet standaard zijn.....jammer zeg. Helemaal als je drie jaar bent bezig geweest om zwanger te raken, er natuurlijk wel iets kan gebeuren in die drie jaar waardoor je financiele situatie er anders uit komt te zien, net op het moment dat je grootste wens in vervulling is gegaan...
Wat gek, ik zag mezelf juist als een verstandig en slim iemand om uit te zoeken wat je nou echt nodig hebt en wat niet ipv allerlei verkooppraatjes te geloven en bakken met geld uit te geven. En ik heb de woorden "praktisch" en "handig" ook genoemd. Net zo belangrijk als geld uit sparen. Natuurlijk kunnen we een tweedehands kinderwagen kopen. Het is helaas niet alleen die kinderwagen. Het is een gigantische waslijst aan spullen. En dus een enorm bedrag. Prima als je het geld hebt en het uit wilt geven. Maar geld uitgeven en dingen niet gebruiken, is zonde. En dom als je het had kunnen voorkomen door advies te vragen. Jammer genoeg wordt dat anders gezien. Maakt verder niet uit, ik ben alle dames die mij van allerlei info hebben voorzien ontzettend dankbaar. Ik heb er in ieder geval veel aan gehad!![]()
![]()
Unconditionalquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:42 schreef poemojn het volgende:
en WAT is UP dan wel??
@Livelink, ik kwam niet verder dan unplugged parenting
Nou, geloof niet dat er veel mensen hier jouw als een sloeber zien hoor (op die paar "verdwaalden" na misschien) en je hebt helemaal gelijk wb de onnodige uitgaven, vind ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:39 schreef IslaBonita het volgende:
Ik (ja de TS ja) ben even een paar dagen niet op het forum geweest en dan moet je ineens lezen dat als je zo'n sloeber bent nooit aan kinderen had moeten beginnen....en dan ook nog eens een slechte moeder zou zijn als je bepaalde keuzes maakt die niet standaard zijn.....jammer zeg. Helemaal als je drie jaar bent bezig geweest om zwanger te raken, er natuurlijk wel iets kan gebeuren in die drie jaar waardoor je financiele situatie er anders uit komt te zien, net op het moment dat je grootste wens in vervulling is gegaan...
Wat gek, ik zag mezelf juist als een verstandig en slim iemand om uit te zoeken wat je nou echt nodig hebt en wat niet ipv allerlei verkooppraatjes te geloven en bakken met geld uit te geven. En ik heb de woorden "praktisch" en "handig" ook genoemd. Net zo belangrijk als geld uit sparen. Natuurlijk kunnen we een tweedehands kinderwagen kopen. Het is helaas niet alleen die kinderwagen. Het is een gigantische waslijst aan spullen. En dus een enorm bedrag. Prima als je het geld hebt en het uit wilt geven. Maar geld uitgeven en dingen niet gebruiken, is zonde. En dom als je het had kunnen voorkomen door advies te vragen. Jammer genoeg wordt dat anders gezien. Maakt verder niet uit, ik ben alle dames die mij van allerlei info hebben voorzien ontzettend dankbaar. Ik heb er in ieder geval veel aan gehad!![]()
![]()
Ik moest aan Brand Urtyp denken, dat heet ook vaak Up... Zal wel niet hèquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:42 schreef poemojn het volgende:
en WAT is UP dan wel??
@Livelink, ik kwam niet verder dan unplugged parenting
...Hormonal....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:45 schreef octopussy het volgende:
Isla, als er 1 ding is wat voor Fok geldt: trek het je niet persoonlijk aan.
Zoveel mensen, zoveel meningen en er zitten altijd een paar lolbroeken bij die je proberen uit de tent te lokken.
wij hebben ook gekocht wat we konden missen. En dat was ook geen bakken geld. dus zélf een commode gemaakt, het oude wiegje van mijn zussen, tummytubben in een gewone 10 liter emmer.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:39 schreef IslaBonita het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |