De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, wij hebben sowieso weinig allochtonen en gelovigen op school. Of ze laten hun kind niet op autisme onderzoeken of ze geloven er niet in. Het resultaat is dat we maar iets van 3 allochtonen op school hebben.quote:
grote meid!quote:
Gelijk aannemen dat allochtonen hun kinderen niet laten onderzoekenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, wij hebben sowieso weinig allochtonen en gelovigen op school. Of ze laten hun kind niet op autisme onderzoeken of ze geloven er niet in. Het resultaat is dat we maar iets van 3 allochtonen op school hebben.
Het is een feit, er zijn onderzoeken door de GGD uitgevoerd die dat uitwijzen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Gelijk aannemen dat allochtonen hun kinderen niet laten onderzoeken
* Rodawa doet een brofist terugquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:32 schreef Spouwerranger het volgende:
Niemand die een brofist terug doet
Surequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is een feit, er zijn onderzoeken door de GGD uitgevoerd die dat uitwijzen.
* Rezania geeft TS een brofist terug.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:32 schreef Spouwerranger het volgende:
Niemand die een brofist terug doet
quote:
Nu voel ik me stoer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
* Rezania geeft TS een brofist terug.
Hee, waarom is je onderschrift onder je naam ineens 'Papa beer'? Heb je die al lang of is het gewoon toeval, omdat ik het vanmiddag nog in een topic postte?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
* Rezania geeft TS een brofist terug.
Doe dat eens uitquote:
Kijk es naar mijn ondertitel, kleine hint hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hee, waarom is je onderschrift onder je naam ineens 'Papa beer'? Heb je die al lang of is het gewoon toeval, omdat ik het vanmiddag nog in een topic postte?
Jij had het over Papa Beer?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hee, waarom is je onderschrift onder je naam ineens 'Papa beer'? Heb je die al lang of is het gewoon toeval, omdat ik het vanmiddag nog in een topic postte?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kijk es naar mijn ondertitel, kleine hint hoor
Aaah ik zie het, oke. Ik vroeg me al af of het toeval was of niet. In zo'n beoordelingstopic zei ik over iemand dat hij vaak 'papabeer' genoemd werd, maar ik wist ff niet meer wie dat was. Ik dacht ff dat jij dat was en dat je daarom dat als onderschrift had.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij had het over Papa Beer?Komt door coban, is al een paar dagen zo. Spouwer is Mama Beer.
Linkje naar topic? Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Aaah ik zie het, oke. Ik vroeg me al af of het toeval was of niet. In zo'n beoordelingstopic zei ik over iemand dat hij vaak 'papabeer' genoemd werd, maar ik wist ff niet meer wie dat was. Ik dacht ff dat jij dat was en dat je daarom dat als onderschrift had.
Dat zijn juist positieve kantenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:36 schreef Dalando het volgende:
Monopoly is, ik citeer (ahrum):
Gewoon een beest, een bierzwijn, een pilsbeer. Hij leeft op de goudgele rakkers. Anonieme Alcoholisten en Jellinek weten niet wat ze met hem aanmoeten.
Maar toch. Hij heeft imo 2 slechte kanten. Roken & drugs.
Einde.
Dit. Wij moeten wel origineel blijvenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Linkje naar topic? Nu ben ik nieuwsgierig.
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat zijn juist positieve kanten
In jou mening wel ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat zijn juist positieve kanten
Wat vind jij van de user boven je? Deel 9quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Linkje naar topic? Nu ben ik nieuwsgierig.
Ze noemen Haifisch Papa Beer?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat vind jij van de user boven je? Deel 9
Post #251
Maar wel best slecht eigenlijk van mezelf, want een paar weken geleden zei ik al ongeveer hetzelfde. Ik kon alleen niet echt veel beters verzinnen.
Edit: En het was blijkbaar niet eens vanmiddag, maar gewoon een paar uur geleden.
idd het is windstil dus hoe kan de flag nou waven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
In oktober 2011 Wavin' flag luisteren.
lang niet gesprokenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
In oktober 2011 Wavin' flag luisteren.
monsifffquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:44 schreef Oceanview het volgende:
Ik vraag je wie je bent, en wil je mee met mee met me, want ik wil je beter kennen en verwennen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik zie je lachen daar, je bent mijn zonneschijn.
Zwaar jaloers.quote:
hoe bedoel je:') ik slapte hem met de bloooooote hand.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
sk je bent nog erger dan ik wat beesten betreft
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:46 schreef speedking het volgende:
[..]
hoe bedoel je:') ik slapte hem met de bloooooote hand.
Hhahaha zo zijn kattenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:47 schreef Spouwerranger het volgende:
Godverdommes kutkat. Diezelfde kat als eerder op de avond die mijn woning binnenslopen, was mijn deurmat aan het gebruiken als kraspaal, dus ik dacht laat ik em wat aandacht geven. Tot nu toe niks aan de hand. Op een gegeven moment flipt dat beest uit en klauwt en bijt ie in mn arm. Kutbeest
Katten zijn nooit lief, alleen de poesjes.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:47 schreef Spouwerranger het volgende:
Godverdommes kutkat. Diezelfde kat als eerder op de avond die mijn woning binnenslopen, was mijn deurmat aan het gebruiken als kraspaal, dus ik dacht laat ik em wat aandacht geven. Tot nu toe niks aan de hand. Op een gegeven moment flipt dat beest uit en klauwt en bijt ie in mn arm. Kutbeest
Emmer water overheen pleuren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:47 schreef Spouwerranger het volgende:
In een flat heb je nooit last van kattenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:47 schreef Spouwerranger het volgende:
Ja, mijn deurmat is aan een kant half naar de klote, ik heb die mat nu dus ook binnen gelegd na die pijnlijke strapatsen van dat kutbeest.quote:
maar dan gaan ze nog harder bijtenquote:
Natuurlijk wel vanaf een afstandje doen. Of gewoon de tuinslang erop zetten. De kat van de buren lag altijd op het zeil van onze boot, een paar keer natgespoten en dat beest deed het nooit meer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
maar dan gaan ze nog harder bijten
Ja, dat had ik niet bij de hand.quote:
Ik zit aan de begane grond van mijn flatcomplex dus vandaar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
In een flat heb je nooit last van katten
muggen zijn ook badboys. ze laten zich nooit zien, en als je in je slaap niet oplet dan pats, pakken ze je.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:51 schreef speedking het volgende:
k schrok net van die mug boys IK BEN EEN BADBOY
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:52 schreef Rodawa het volgende:
bad boys bad boys, what you gonna do
what you gonna do when they come for you?
nou als het als een piemel is word ik zeker 120 ohhohohquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:52 schreef Oceanview het volgende:
Het leven is als een piemel, hard en nooit lang genoeg.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:52 schreef Oceanview het volgende:
Het leven is als een piemel, hard en nooit lang genoeg.
mm?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
nou als het als een piemel is wordt ik zeker 120 ohhohoh
ik 3quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb er hier 10 van in mn tuin liggen. problem?
ik niet. iemand anders vast welquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb er hier 10 van in mn tuin liggen. problem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
voor OV en skDankjewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
voor OV en skSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dankje
die zijn echt lekker,
maar wel minder dat je bijna alles opeet en dan 2 overlaat.
ja duhquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:57 schreef speedking het volgende:
[..]dankje
die zijn echt lekker,
maar wel minder dat je bijna alles opeet en dan 2 overlaat.
Ik in een late night show!? Jij in een late night show!quote:
Luister nou maar even naar die man. Hij is zwartgemaakt door de media, net zoals bij Wilders.quote:
Oud, maar hij blijft leuk.quote:
quote:
quote:
hoe welquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou niet grappig vinden?
wel oke dat ie zei dat het aan de persoon ligtquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Luister nou maar even naar die man. Hij is zwartgemaakt door de media, net zoals bij Wilders.
Theo is inderdaad een te rechtse pik, daarvan vind ik het eigenlijk ook niet erg dat ie vermoord is. Fortuyn daarentegen, die man had echt een goeie premier kunnen zijn.quote:
quote:
STOERING SOERRYquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:24 schreef Plastic_zak het volgende:
ik moet om 7:00 opstaan en ik ben nog wakker
fml
Je moeder.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat zal ik morgenmiddag gaan doen? Treinen spotten of FOK!ken?
Combineren.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:32 schreef Plastic_zak het volgende:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hihih plas hahaha poep je ik zei poep XD XD XD
Topics verwerpen een optie?quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:32 schreef Plastic_zak het volgende:
dan pak je de volgende!quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Weet je wat zwaar kut is van treinen.
Bijv ik moet overstappen in roermond als ik naar maastricht wil, maar als ik uit die van roermond stap moet ik haasten om die van maastricht te pakken. Dus als de trein richting rmond vertraging heeft houden ze daar niet eens rekening mee en mis ik net mijn trein.
Roermond stationquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Bijv ik moet overstappen in roermond als ik naar maastricht wil, maar als ik uit die van roermond stap moet ik haasten om die van maastricht te pakken. Dus als de trein richting rmond vertraging heeft houden ze daar niet eens rekening mee en mis ik net mijn trein.
hahah dat is gayquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja, aansluitingen tussen treinen zijn altijd kut. Vandaag had ik 2 minuten om van spoor 2 naar spoor 10 op Den Haag Centraal te rennen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
dan ga je een praatje maken met mensen. gezellig! en een kopje thee of koffie fixen. lekker!quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dan moet ik halfuur wachten kerel.
exercisingquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, aansluitingen tussen treinen zijn altijd kut. Vandaag had ik 2 minuten om van spoor 2 naar spoor 10 op Den Haag Centraal te rennen.
Jottem!!quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dan ga je een praatje maken met mensen. gezellig! en een kopje thee of koffie fixen. lekker!
Bewegen is wel goed voor je, maar stressen niet.quote:
Platform 9¾ bij King's Cross station in Londonquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:42 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat is jullie favoriete station? En trein?
Station : Binnenkort Rotterdam![]()
Trein : ICR
station: gesloopt stationquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:42 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat is jullie favoriete station? En trein?
Station : Binnenkort Rotterdam![]()
Trein : ICR
Den haag centraal is makkelijk Amsterdam centrraal is trap op trap af.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, aansluitingen tussen treinen zijn altijd kut. Vandaag had ik 2 minuten om van spoor 2 naar spoor 10 op Den Haag Centraal te rennen.
Die in roermond ookquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Den haag centraal is makkelijk Amsterdam centrraal is trap op trap af.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je kunt wel wat aan je social skills werken. goed voor je
Ja oké, Den Haag Centraal is wel één van de betere stations op dat punt. Maar ik zat helemaal achteraan in de trein, gewoon een domme actie dus.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
overvolquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik stap altijd als laatste de trein in
10 is toch richting Amsterdam?quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja oké, Den Haag Centraal is wel één van de betere stations op dat punt. Maar ik zat helemaal achteraan in de trein, gewoon een domme actie dus.
Sociosquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik stap altijd als laatste de trein in
Was een stoptrein naar Haarlem, maar Leiden Centraal als eindbestemming.quote:
nigga wat?quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:46 schreef Plastic_zak het volgende:
Gaan jullie ook wel eens voor de lol een paar uur in de trein zitten?
Mensen die willen dat het winter wordt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
echt kaolodroog die gesprekken in trein. 'Ja, warm he?' 'Ja idd, ik wil dat het winter wordt'!
Oh ik kom daar altijd richting Amsterdam met haltes, schiphol, leiden centraal den haag centraal en pak dan lijn 8 naar Zoetermeer.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was een stoptrein naar Haarlem, maar Leiden Centraal als eindbestemming.
in die harde wintertijden huilend naar buitenquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mensen die willen dat het winter wordt.
Vandaag zat een vrouw tegenover mij in de trein en zij kreeg een boete, omdat ze geen kaartje had.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oja, ik ben zwaar genakt door trein.
Ik ben nog geen 18 dus trein voor september zelf betalen, 340 euro gedokt. En ze kwamen maar 4 keer controleren ofzo deze maand.![]()
Kaartje terugvragen bij ns dinges en vertel dat ze je hem niet hebt kunnen gebruiken op die dag.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oja, ik ben zwaar genakt door trein.
Ik ben nog geen 18 dus trein voor september zelf betalen, 340 euro gedokt. En ze kwamen maar 4 keer controleren ofzo deze maand.![]()
Misschien dat er doordeweeks een ander schema is?quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oh ik kom daar altijd richting Amsterdam met haltes, schiphol, leiden centraal den haag centraal en pak dan lijn 8 naar Zoetermeer.
Ik zal het niet weten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien dat er doordeweeks een ander schema is?
Ja heb treinabo he, dus 1 kaartje en er staat op gehuchtwaarikwoon -> Maastricht en dan de prijsquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kaartje terugvragen bij ns dinges en vertel dat ze je hem niet hebt kunnen gebruiken op die dag.
Lekker in een warme trein van Rotterdam naar Eindhoven , Utrecht, Amsterdam en dan weer terug naar Rotterdamquote:
Je maakt grap tochquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Lekker in een warme trein van Rotterdam naar Eindhoven , Utrecht, Amsterdam en dan weer terug naar Rotterdam.Gewoon zitten, beetje FOK!ken,drinken,eten, chimeids hosselen ha ha
Ow ik dacht je koopt losse kaartjes en dan niet gestempeld.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja heb treinabo he, dus 1 kaartje en er staat op gehuchtwaarikwoon -> Maastricht en dan de prijs
Nee.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ow ik dacht je koopt losse kaartjes en dan niet gestempeld.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee
Waarom thuis FOK!ken als het ook ergens anders kan?
Ze hebben niet altijd zin.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Vrijdag zat ik in trein, en die conducteur (was een vrouw) LIEP LANGS en ze zei nog, ik kom alleen maar even lopen hoor, er wordt niet gecontroleerd.
Mens wat doe je.
Je had moeten roepen: 'Mens, doe je werk eens!'quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Vrijdag zat ik in trein, en die conducteur (was een vrouw) LIEP LANGS en ze zei nog, ik kom alleen maar even lopen hoor, er wordt niet gecontroleerd.
Mens wat doe je.
Ik had een msn gesprek open en zag alleen OVquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Maargoed, het is 1 oktober dus vanaf nu gratis OV
Je dacht omggg fansquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik had een msn gesprek open en zag alleen OVen schrok
't zijn gewoon treinprostituees. Worden betaald per stuk, maar hebben niet altijd evenveel zin.quote:
Sprinter is helemaal irritant.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:53 schreef Rezania het volgende:
De trein leuk vinden.De NS-treinen dan.
I know, ik had nog met hem gedmt ffquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hoi.![]()
gamezz komt volgende week weer terug.
Oh.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
I know, ik had nog met hem gedmt ff
Ik moet er ook elke dag mee en de liefde groeit steedsquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
btje, maar ik haat trein.Je wordt het zat als je elke dag ermee moet
Sprinter is juist de beste trein, die is tenminste ruim en vol met licht. Die graftreinen met groene banken zijn echt om te janken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Sprinter is helemaal irritant., dat geluid dat ze maken als die deur dicht gaat.
Appelkruimelkaart ook.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:55 schreef BBQSausage het volgende:
Wtf, spellingscontrole keurt treinprostituees goed als woord.
Als ik in die van maastricht stap met m'n 3 matties zitten we altijd 3eklas. In gangpad enzoquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik moet er ook elke dag mee en de liefde groeit steeds
Doe mij maar zo'n gele koploper ofzo.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sprinter is juist de beste trein, die is tenminste ruim en vol met licht. Die graftreinen met groene banken zijn echt om te janken.
De tram, wat is dat toch een kut vervoermiddel.quote:
Haten op tram/metro van Amsterdam.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
De tram, wat is dat toch een kut vervoermiddel.
Jouw tijd komt nog wel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kiwam hier cool doen met nieuws, blijkt het geen nieuws.
Tram is gewoon kut, je hebt niet genoeg beenruimte en ze maken een kutgeluid.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Haten op tram/metro van Amsterdam.
icm 40xxquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Doe mij maar zo'n gele koploper ofzo.
Haten op DDARquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sprinter is juist de beste trein, die is tenminste ruim en vol met licht. Die graftreinen met groene banken zijn echt om te janken.
Zonde mang.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Vriendin van mij heeft cup G.Maar over 2 maanden borstverkleining.
Genoeg beenruimte hier en geen kutgeluid.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tram is gewoon kut, je hebt niet genoeg beenruimte en ze maken een kutgeluid.
Ik dacht 20xxquote:
Reclamequote:
Ja ik heb 105AA en jij?quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice, geldt dat ook voor de herenBH's?
Interessant.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Had je al verteld idd, wel zielig opzich.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Huilen in de koude wind.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
in die harde wintertijden huilend naar buiten
Toen ik in de tram zat wel, maar misschien was dat een oud model.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Genoeg beenruimte hier en geen kutgeluid.
Ja datquote:
Weet niet dan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Toen ik in de tram zat wel, maar misschien was dat een oud model.
Dombo.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ben zo dom.Ik zet al 2 x water voor thee vergeet ik het
want laat altijd water afkoelen 7 minuten want jeweet, groene thee, maar dan vergeet ik
Vorig jaar was het toch ook zoietsquote:
85 is de breedte.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vul ze meestal op met kipfilet, dan kom ik al snel aan een maatje 85AA.
Hoera! Bevroren tranen!quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Vorig jaar was het toch ook zoiets
omgomg ik kan er echt niet tegen, ik moet al bijna huilen als ik eraan denk.
Die tram uit het plaatje dus.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ben 1 x in tram geweest, toen ik in Den Haag was
Ik duw de kipfilets dan ook altijd aan de zijkant, ik ben vrij smal van mezelf.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
85 is de breedte.letters zijn grootte
Ik geloof van niet. Toen ik met de tram in Den Haag ging moest ik nog mijn strippenkaart zelf stempelen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh kan.
Maar ze controleren niet in trams toch?
Nee maar die gene die stempelt kan je wel terugroepen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh kan.
Hartpijn ditquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik geloof van niet. Toen ik met de tram in Den Haag ging moest ik nog mijn strippenkaart zelf stempelen.
jawel. in groepen van 6 controleurs ofzo. net alsof je anna frank bentquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh kan.
Proest.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik duw de kipfilets dan ook altijd aan de zijkant, ik ben vrij smal van mezelf.
Ik nakken? jij nakkenquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hartpijn dit
toen had ik ook 15 euro strippenkaart betaald![]()
OV nakt mij zwaaaarrr
Ik adoreer ze.quote:
Dan schreeuw je dat ze hun bek moeten houden.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
wil ik dapper vroeg naar bed lopen er mensen te schreeuwen heel erg in de verte. Al een kwartier.
De volgende halte: De leyens. kut vrouwen stem.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik adoreer ze.Zeker de beste manier om door Zoetermeer te reizen.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
wil ik dapper vroeg naar bed lopen er mensen te schreeuwen heel erg in de verte. Al een kwartier.
Nee.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Binnenkort deze in Limburg.
[ afbeelding ]
Goed bezig SV.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
SV is onverwachts de kroeg ingedoken na zijn werk
Wat er daarna gebeurd is weet niemand.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik adoreer ze.Zeker de beste manier om door Zoetermeer te reizen.
hij ligt naast me, uitgeput en met een pijnlijk kontjequote:Op zondag 2 oktober 2011 01:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wat er daarna gebeurd is weet niemand.
blije busquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:09 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Beste bus van Connexxion waar ik tot nu toe mee heb gereisd.
watquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[..]
hij ligt naast me, uitgeput en met een pijnlijk kontje
OMG DAT HEB IK NOG LIGGENquote:
SVquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
SV kent geen katers.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
SVIk had na vannacht een kleine kater
![]()
![]()
Bazenspul is dat, iedereen die dat niet heeft gehad heeft echt iets bazigs gemist in z'n jeugdquote:
Ik had een elektrische trein.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bazenspul is dat, iedereen die dat niet heeft gehad heeft echt iets bazigs gemist in z'n jeugd
ik nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bazenspul is dat, iedereen die dat niet heeft gehad heeft echt iets bazigs gemist in z'n jeugd
DIE HEB IK OOK NOGquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had een elektrische trein.
U jelly?
SUCCES MET DE THEEquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
THEE ZETTEN
IK BEN HET NIET VERGETEN
Delenquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
THEE ZETTEN
IK BEN HET NIET VERGETEN
Die had ik ookquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had een elektrische trein.
U jelly?
ik had iets van maklein ofzo? geen ideequote:Op zondag 2 oktober 2011 01:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die had ik ookEn toen ie ging rijden maakte hij zo'n geluidje.
Met blauw rails was dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |