hoe en waar?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sinds wanneer maak jij geen fouten met werkwoorden vervoegen
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:57 schreef Redbaron het volgende:
Wie wil een fantasties mooie swift kopen? van een oud vrouwtje geweest, altijd binnen gestaan en nooit mee getrapt
250 euro.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:57 schreef Redbaron het volgende:
Wie wil een fantasties mooie swift kopen? van een oud vrouwtje geweest, altijd binnen gestaan en nooit mee getrapt
dat barrel van jou?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:57 schreef Redbaron het volgende:
Ooohquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Koper Marko, niet huren voor een dagdeel
en de bek vol zoadquote:
Wat een slijmbal, gaat 'ie Duits (proberen te) pratenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Gratuliere mit ihrer? mutter!![]()
Wie gehts denn weiter?
dankeschön!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wie gehts denn weiter?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wie gehts denn weiter?
Sorry, frans lukt me nog niet zo bestquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een slijmbal, gaat 'ie Duits (proberen te) praten
Joah et geet wa...mooi lam op berrequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:14 schreef norich het volgende:
[..]
dankeschön!
es geht mir gut, und dir?
Ja een duitser, een belg, en een hoer die alle landen afgaatquote:
en jij bent die hoer?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja een duitser, een belg, en een hoer die alle landen afgaat
wat noem je een echte auto dan? >1500 kilo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
uhuh ik wil weer een echte auto
[..]
Lekker kippetje
Nee ik wil weer graag een toyoquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat noem je een echte auto dan? >1500 kilo?
hej d'r veel last mee dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee ik wil weer graag een toyo![]()
iig iets dat betrouwbaarder en zeker sneller is dan dit hok
Meer dan me lief is, ik was ook niets gewend...misschien dat dat t is..quote:
tjah, een toyota is toch een van de betrouwbaarste auto's over het algemeenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Meer dan me lief is, ik was ook niets gewend...misschien dat dat t is..
Maar overall is dit niet wat ik gewend ben of wil houden
Daarom.. Dit is voor mij de eerste en laatste suzukiquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, een toyota is toch een van de betrouwbaarste auto's over het algemeen
hoe oud is de suzuki?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Daarom.. Dit is voor mij de eerste en laatste suzuki![]()
Zit te kijken naar een Corolla T-sport uit 2004. Maar 1op1 inruilen wordt m niet denk k
maar dat was toch ook zo'n sportieve editie?quote:
Jup dit is ook een sportquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar dat was toch ook zo'n sportieve editie?
is zo'n toyota nog veel meer waard ja?
192 pkquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jup dit is ook een sport
1.6 met 125pk.
Toyo is 1.8 met 192![]()
en betrouwbaarheid betaal je voor he
idd, mja moeten maar ff kijken wat ik doe, eerst moet hier een andere aircopomp op mocht ik m willen inruilen..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
192 pk![]()
tjah, dat klopt wel. kwam ik wel achter met kijken naar een auto voor de vriendin
m'n vriendin heeft nu een seat ibiza gekochtquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
idd, mja moeten maar ff kijken wat ik doe, eerst moet hier een andere aircopomp op mocht ik m willen inruilen..
Maar jij uitkijken voor een vrouwenauto?
wat voor specs?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
m'n vriendin heeft nu een seat ibiza gekocht
nee, het is maar een kleintje. 1.4quote:
BJ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, het is maar een kleintje. 1.4
maar zit wel vrij veel opties op. climate control, boordcomputer e.d.
Belg? Wiequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja een duitser, een belg, en een hoer die alle landen afgaat
2005 volgens mij.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
BJ?
Zijn wel leuke auto's
Vind alleen een FR nogal weinig pk's hebben voor een geblazen motor
quote:
ohjah die zijn idd vrij vlot, kameraad had ook zo'n ding. Reed best fijn (voor een duitser)quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
2005 volgens mij.
op zich rijdt 't ding wel redelijk voor een 1.4.
echt onmeunig vlot istie niet. dan zou een 1.6 of 1.9 het beter doen. ik had 'm niet voor mezelf gekocht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ohjah die zijn idd vrij vlot, kameraad had ook zo'n ding. Reed best fijn (voor een duitser)
Die andere Duitser die met Duitse vlaggetjes naar Henrike ging zwaaien.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dan ben ik alleen benieuwd wie die duutser is
Henrike die duits begint te kuier'nquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dan ben ik alleen benieuwd wie die duutser is
Doet ze wel vaker.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Henrike die duits begint te kuier'n
Vlot zat toch, en ik zou ook geen 1.4 willen..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
echt onmeunig vlot istie niet. dan zou een 1.6 of 1.9 het beter doen. ik had 'm niet voor mezelf gekocht.
dus..quote:
Mensen die duits kuiertquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Henrike die duits begint te kuier'n
Gok dat 'ie op mij doeltquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus..
en ben je er al achter wie de belg is?
op zich, ik denk dat ik geen auto moet hebben die 200+ kan. ik denk dak m'n rijbewijs nog wel een keer kwijt ben + alle bijbehorende boetesquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Vlot zat toch, en ik zou ook geen 1.4 willen..
Ben geen milieunicht
Whehehequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
op zich, ik denk dat ik geen auto moet hebben die 200+ kan. ik denk dak m'n rijbewijs nog wel een keer kwijt ben + alle bijbehorende boetes
donders, en dat wil ik dus voorkomenquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe
Collega van me is laatst gepakt met 211km/h op een 80 weg
rijbewijs en auto zijn gevorderd
Ik heb mijn boete nog altijd niet binnenquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe
Mja, dat kan ik me voorstellenquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
donders, en dat wil ik dus voorkomen
Bijna verjaard dusquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik heb mijn boete nog altijd niet binnen
Maar 211 op een 80 weg is ook wel een beetje TE zotquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, dat kan ik me voorstellen
Hij heeft een rijontzegging van 2 jaar gekregen.
Mja, nou nodigt die weg ook wel akelig uit tot te hard rijden hoor, deed het er zelf ook nagenoeg altijd.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Maar 211 op een 80 weg is ook wel een beetje TE zot
Mooi zo.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe
maar 211 op een weg waar je 80 mag?quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, nou nodigt die weg ook wel akelig uit tot te hard rijden hoor, deed het er zelf ook nagenoeg altijd.
Waar is dat? miss ken ik die weg ook wel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, nou nodigt die weg ook wel akelig uit tot te hard rijden hoor, deed het er zelf ook nagenoeg altijd.
N36 tussen Wierden/Almelo en Vriezenveen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar 211 op een weg waar je 80 mag?
welk stuk dan?
ok, daar kunj makkelijk te hard rijden, maar je weet dat er regelmatig gecontroleerd wordt...quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
N36 tussen Wierden/Almelo en Vriezenveen.
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,44.71,,0,12.24
das nou niet echt een onmeunig stuk waar je zonder gevaar naar de 211 heen kuntquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
N36 tussen Wierden/Almelo en Vriezenveen.
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,44.71,,0,12.24
quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik zit nu nog 2 broodjes ei naar binnen te werken
Jep, 211quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ok, daar kunj makkelijk te hard rijden, maar je weet dat er regelmatig gecontroleerd wordt...
Maar dan nog, 211???
Nee, op dit stuk nog niet, maar voorbij het industrieterrein daar "kan" het.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das nou niet echt een onmeunig stuk waar je zonder gevaar naar de 211 heen kunt
En dan noem je Hen een Duitserquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]![]()
Ik vanmorgen 3duitse broodjes met roerei en een braadwurst
welk industrieterrein?quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jep, 211
[..]
Nee, op dit stuk nog niet, maar voorbij het industrieterrein daar "kan" het.
Dat doen julliequote:Op zondag 2 oktober 2011 00:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En dan noem je Hen een Duitser
dat klinkt goedquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]![]()
Ik vanmorgen 3duitse broodjes met roerei en een braadwurst
Dat had ik als ontbijt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik zit nu nog 2 broodjes ei naar binnen te werken
Daar waar het CBR nu ook zit.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
welk industrieterrein?
tot aan vjenne heb je de hele tijd op/afritten
Onverantwoord als je zo hard rijd op een provinciale weg..quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jep, 211
[..]
Nee, op dit stuk nog niet, maar voorbij het industrieterrein daar "kan" het.
En daarbij kan je op de A35 nog niet veilig naar 211
Makkelijk naar 200 wel, maar veilig niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Onverantwoord als je zo hard rijd op een provinciale weg..
A35 wel makkelijk naar 200
pff, das almelo?quote:
Als je zelf al 211 rijdt, lijkt me niet dat je erg bezig bent met het wel en wee van andere weggebruikers hequote:Op zondag 2 oktober 2011 00:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pff, das almelo?
maar tot aan vriezenveen heb je de hele tijd op/afritten waar van die gekken de auto er ineens voor kunnen gooien.
Ligt eraan welk tijdstip/dag..quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Makkelijk naar 200 wel, maar veilig niet.
Heb zelf ook wel 170 gereden op de A35, voelde me er niet zo fijn bij
Ik reed 't om half 3 's nachts en vond het al doodeng.. al was er niemand anders op de weg.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ligt eraan welk tijdstip/dag..
En je went er vanzelf aan
Chickenquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik reed 't om half 3 's nachts en vond het al doodeng.. al was er niemand anders op de weg.
Ok.... snaptquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, meer de angst voor een boete
150 in de spits?quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ok.... snapt![]()
Ik rij nu ook wel wat rustiger, hou t nu bij 150 in de spits
op de motor 200quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Makkelijk naar 200 wel, maar veilig niet.
Heb zelf ook wel 170 gereden op de A35, voelde me er niet zo fijn bij
Sollte ich dich ein mal in die arsche ficken?quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ok.... snapt![]()
Ik rij nu ook wel wat rustiger, hou t nu bij 150 in de spits
Jouw Duits is zo mogelijk nog slechter dan het mijnequote:Op zondag 2 oktober 2011 00:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Sollte ich dich ein mal in die arsche ficken?
Glucklich bist du besser im niederlandischquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jouw Duits is zo mogelijk nog slechter dan het mijne
dat komt omdat je een nazi bentquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jouw Duits is zo mogelijk nog slechter dan het mijne
Doordatquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat komt omdat je een nazi bent
BAM!quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat komt omdat je een nazi bent
Hoe kun je nou van taal houden, taal houdt niet van jouquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doordat
En nee, ik hou van taal. Dat is wat anders
Dat zegt niks. Als je ziet hoe slecht Nederlands er geschreven wordt op fok...quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja. Deze website heeft .nl als extensie
Dus doe je er maar vrolijk aan meequote:Op zondag 2 oktober 2011 00:29 schreef norich het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Als je ziet hoe slecht Nederlands er geschreven wordt op fok...
fijnquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik niet schat, mn lieve duitse dinnetje
Maar zij post hier niet meerquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:32 schreef Redbaron het volgende:
Ik haat niemand, zijn alleen mensen die ik minder mag
Ik zou niet durven haten op Henquote:
understatement!quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat jij niet zo'n groot fan van haar was![]()
Johquote:
Jij was altijd zo lief voor haar bedoel jequote:Op zondag 2 oktober 2011 00:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
understatement!
Wederzijds ook het geval geloof ik, al snapte ik dat niet
Zo vriendelijk als dat binnen mijn macht lagquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Joh
[..]
Jij was altijd zo lief voor haar bedoel je
Ja, dat begrijp ikquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zo vriendelijk als dat binnen mijn macht lag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ga je hamburgers bakken voor heel ToF?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ga je hamburgers bakken voor heel ToF?
Die is nog niet uitquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Of zal ik nog een potje battlefield 3 gaan spelen
quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ikSorry, namen vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet maar wat..
Helemaal goed.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is het niet een keer tijd voor een voetbalmeet?
4nov toch? voetballen met bierglazen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is het niet een keer tijd voor een voetbalmeet?
Nee, een voetbalmeet met daarna frikadellenquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
4nov toch? voetballen met bierglazen?
Week 46/47 en 52 ben ik vrij
frikandellenquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, een voetbalmeet met daarna frikadellen
Speciaal en mindestens 2 toch?quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, een voetbalmeet met daarna frikadellen
correctquote:
quote:
Ik kan wel vrij regelenquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:57 schreef Redbaron het volgende:
Markoo![]()
Maargoed, die weken ben ik vrij en kan ik wel
En anders spijbel je er wel voorquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
laat maar weten..ik kan normaal gesproken wel
Niet de 19equote:Op zondag 2 oktober 2011 00:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik kan wel vrij regelen
Heb alleen een datum nodig
daaromquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En anders spijbel je er wel voor
Marko, jij, ik, Wouter, Machiel, Hen, Nath..quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:01 schreef Redbaron het volgende:
Machiel wil ook vast wel
Nath wel zei ze, Hen ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Marko, jij, ik, Wouter, Machiel, Hen, Nath..idd die lambal komt toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet maar wat..
Wie?quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
damzkie en blawh willen vast ook wel meedoen.
Wie?quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
damzkie en blawh willen vast ook wel meedoen.
Mij zul je toch niet vergeten?quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alleen mensen die hier regelmatig posten onthoud ik.
Ehhhh, okéquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:06 schreef norich het volgende:
ik ken ze ook, dus david moet die ook kennen
Wat kan ik er eigenlijk mee? Dat ik die post heb gemaakt?quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
yeaa
henrike kent hun ook, dus jij ook. Zeker weten
je kunt het in je sig of ondertitel zetten?quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat kan ik er eigenlijk mee? Dat ik die post heb gemaakt?
En ehm, het zou maar zo kunnen dat ik ze ken
Kan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:10 schreef norich het volgende:
[..]
je kunt het in je sig of ondertitel zetten?
Keigaaf kut!quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Honderdtweemiljoenzeshonderduizend![]()
quote:
slaap lekkerquote:
ook nog welquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Herinner me nog wel een Roycooooooo
die heeft volgens mij een ban op alle frontenquote:
ging jij niet slapen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Grootste gedeelte post hier niet meer maar wel ergens anders op fok.
Ik als (semi-)mede-oldbie ook nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:26 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ken daar ook lang niet iedereen van
is het bed al warm dan?quote:
Of hij zit in een afkickkliniekquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:33 schreef rulerofdeath het volgende:
trouwens, skippy is een importtukker
hij komt uit neede. woont nu (tot zover ik weet) in hoksebargen
ik kom op 36quote:
hoe doe je dat?quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
tuurlijk, en de vering van het bed is al warm
oeh Selmaquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Trio doen? Ik liggen en jullie bezig met mij?!!!!!!!!!
stiekem mag mijn tong jouw clitje likken?quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Komt door de wijn hoor.
Maar stiekem..
Jaaaa kom maar hierrrrr.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
stiekem mag mijn tong jouw clitje likken?
geilquote:
Hihihihihih, ik las hetquote:Op zondag 2 oktober 2011 02:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ssstt niet verder vertellen he.
Ik ken er 34quote:
Oehlalaquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Trio doen? Ik liggen en jullie bezig met mij?!!!!!!!!!
JA!quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met bijhorende WoW-accountnamen?
quote:
I call shotgunquote:
Hehehe, het is je vergeven hoorquote:Op zondag 2 oktober 2011 02:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De wijn he, daar komt het door, vieze praatjes enzo.
Foei wijnfoei foei foei.
zelfs de kerk begint laterquote:
Stijgende lijn, volgende week winst?quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zelfs de kerk begint later
Ik moest voetballen. 3-3 gelijk
Mooi op tijdquote:Op zondag 2 oktober 2011 11:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Fijne dag nog allemaal. Ik ga slapen![]()
zeg Wouter, dat ligt er aan wat voor wedstrijd het isquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:38 schreef rulerofdeath het volgende:
zeg Remco, hoeveel kaarten kun je voor een wedstrijd halen met een CC?
voor vandaagquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zeg Wouter, dat ligt er aan wat voor wedstrijd het is
kan op de website niks meer vinden, dus denk niet dat er meer wat te koop is...quote:
oke, jammer.quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan op de website niks meer vinden, dus denk niet dat er meer wat te koop is...
als je naar www.fctwente.nl gaat staat rechts de aankomende wedstrijd. klik je daar op kaartverkoop, dan krijg je een scherm met niks; dus vandaarquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oke, jammer.
waar kun je dat zien?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:10 schreef rulerofdeath het volgende:
volgens mij wordt dat toch niet meer wat als ik nu nog moet vertrekken. moet maar eens kijken wanneer weer te gaan. en dan eens van te voren tickets halen.
joah, beetje kort.quote:
Een nachtje weinig slaap overleef je ook welquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, beetje kort.
heb gister van zo'n 2200 uur tot 0100 uur op radio49 zitten draaien, dus erg vroeg lag ik er niet in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |