hoe en waar?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sinds wanneer maak jij geen fouten met werkwoorden vervoegen
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:57 schreef Redbaron het volgende:
Wie wil een fantasties mooie swift kopen? van een oud vrouwtje geweest, altijd binnen gestaan en nooit mee getrapt
250 euro.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:57 schreef Redbaron het volgende:
Wie wil een fantasties mooie swift kopen? van een oud vrouwtje geweest, altijd binnen gestaan en nooit mee getrapt
dat barrel van jou?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:57 schreef Redbaron het volgende:
Ooohquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Koper Marko, niet huren voor een dagdeel
en de bek vol zoadquote:
Wat een slijmbal, gaat 'ie Duits (proberen te) pratenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Gratuliere mit ihrer? mutter!![]()
Wie gehts denn weiter?
dankeschön!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wie gehts denn weiter?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wie gehts denn weiter?
Sorry, frans lukt me nog niet zo bestquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een slijmbal, gaat 'ie Duits (proberen te) praten
Joah et geet wa...mooi lam op berrequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:14 schreef norich het volgende:
[..]
dankeschön!
es geht mir gut, und dir?
Ja een duitser, een belg, en een hoer die alle landen afgaatquote:
en jij bent die hoer?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja een duitser, een belg, en een hoer die alle landen afgaat
wat noem je een echte auto dan? >1500 kilo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
uhuh ik wil weer een echte auto
[..]
Lekker kippetje
Nee ik wil weer graag een toyoquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat noem je een echte auto dan? >1500 kilo?
hej d'r veel last mee dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee ik wil weer graag een toyo![]()
iig iets dat betrouwbaarder en zeker sneller is dan dit hok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |