quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:27 schreef til345 het volgende:
Niet bashend bedoelt en sorry als het niet al te origineel is![]()
[ afbeelding ]
Ik beken, de rest gaat me te diepquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent zeker nog nooit buiten ONZ, KLB en KPD geweest?De bedenker van FOK! is trouwens Danny.
Hahahaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:38 schreef Integraalfiets het volgende:
Weer eentje klaar:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:38 schreef Integraalfiets het volgende:
Weer eentje klaar:
[ afbeelding ]
Klopt, het is vervelend als je de tekst vergroot dat dan in een keer de onderste regel wegvaltquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:41 schreef Oerbeer het volgende:
Wel 1 irritant dingetje aan die builder is dat tekst gebeuren.
Jezus wat is dat buggy. Plus dat icoon over de tekst heen
Thanke you.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:44 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Klopt, het is vervelend als je de tekst vergroot dat dan in een keer de onderste regel wegvalt![]()
Oplossing:
In kleine tekst iets typen;
3 keer op ENTER drukken om vak te vergroten;
Terug omhoog gaan met pijltjestoetsen;
Tekstje weghalen en de bedoelde tekst neerzetten;
Vergroten.
Als het vakje nog niet groot genoeg is, gewoon vaker op ENTER drukken
Alste you. Ik ben alleen behoorlijk inspiratieloos. Die comics van mij worden met elke post langerquote:
Ragecomic proquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:44 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Klopt, het is vervelend als je de tekst vergroot dat dan in een keer de onderste regel wegvalt![]()
Oplossing:
In kleine tekst iets typen;
3 keer op ENTER drukken om vak te vergroten;
Terug omhoog gaan met pijltjestoetsen;
Tekstje weghalen en de bedoelde tekst neerzetten;
Vergroten.
Als het vakje nog niet groot genoeg is, gewoon vaker op ENTER drukken
quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:10 schreef Integraalfiets het volgende:
Na lange stilte... Toch maar weer eentje, ondanks het feit dat ik zonder inspiratie zit.
[ afbeelding ]
Die "topic" hoort daar niet te staan in dat laatste plaatje. Maar zo erg is het niet, want
"topic voelt goed" kan ook
Waarom sta ik er niet bijquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:44 schreef Integraalfiets het volgende:
Iets voor in de OP?
[ afbeelding ]
Oeps...quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sinds deel 2!
En ik had de leuke vans comic, een lemming van Paul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |