Zolang Fredje wint is er niets te mopperenquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iedereen wilt Derijck maar Fredje ziet het weer anders...
quote:
quote:
+ Dat Ajax geen hulp heeft gekregen uit 'een andere hoek'quote:
Wat een onzinquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:34 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
[..]
+ Dat Ajax geen hulp heeft gekregen uit 'een andere hoek'
Ik heb vertrouwen in FdB ja!
maar wacht. Wisseltje voor derijck in vvv-psv op eind?quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:34 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Wat een onzin
FdB zijn wisselbeleid is vreemder dan dat van Rutten.
Dat mag jij vinden. Heb ik geen boodschap aanquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:34 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Wat een onzin
FdB zijn wisselbeleid is vreemder dan dat van Rutten.
Mooi dan hoeft ook niemand meer op jouw reacties te reageren.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:35 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Heb ik geen boodschap aan
FdB zijn wisselbeleid is vreemder dan dat van Rutten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:37 schreef gniffie het volgende:
[..]
Mooi dan hoeft ook niemand meer op jouw reacties te reageren.
Virgil.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Loo, Kappelhof, Van Dijk, Kwakman, Burnet, Kieftenbeld, Sparv, Bacuna, Andersson, Tadic, Texeira
wie is van Dijk?
Een beerquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Loo, Kappelhof, Van Dijk, Kwakman, Burnet, Kieftenbeld, Sparv, Bacuna, Andersson, Tadic, Texeira
wie is van Dijk?
Hij bezorgde ons de laatste geniale overwinning in eindhoven voor mn verjaardagquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die zal die slappelingen eens goed onder handen nemen ja
een lange neger van 2 meterquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
wie is van Dijk?
Virgil, lange negert van 20 ongvquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
wie is van Dijk?
het is iig niet Jan van Dijk.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
wie is van Dijk?
laatste trainer waar nog eens goed domineerdenquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij bezorgde ons de laatste geniale overwinning in eindhoven voor mn verjaardag
1-5
![]()
Hij was toch ontslagen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die springt en huppelt zeker nog rond in Venlo ergens
Ik noem een Sammy Koffourquote:
FC Groningen - Ajax. Hij zette Leonardo in en we bogen een 2-0 achterstand om. Toen hadden we nog bazen als Japie Stam en Skele sjonnie heitingaquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
laatste trainer waar nog eens goed domineerden
Echte bazen zitten niet bij Everton op de bankquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik noem een Sammy Koffour
[..]
FC Groningen - Ajax. Hij zette Leonardo in en we bogen een 2-0 achterstand om. Toen hadden we nog bazen als Japie Stam en Skele sjonnie heitinga
Ja weet ik. Misschien dat hij weer onder dak komt bij Venlo als Glen de snelweg neemt naar Duitslandquote:
Sjonnie wordt onderschat.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:41 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Echte bazen zitten niet bij Everton op de bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |