Duh, maar ik had dit nog noet gequote of gegoogledquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk was dat een ander vliegtuig dan in '68, een vliegtuig kan niet 2 x neer storten
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Ja natuurlijk was dat een ander vliegtuig dan in '68, een vliegtuig kan niet 2 x neer storten
Iets met dakkoffers?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:55 schreef Gravedigger het volgende:
Tip: het staat bekend als het Thule-incident.
Eska de eerste en Thule de tweedequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat er 2 rampen hebben plaats gevonden op 21 januari 1968
Wil 't nu echt niet meer?quote:
Ik ben nog niet naar bed hoor. Maar ik weet even geen passend antwoord.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:59 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Eska de eerste en Thule de tweede
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
Van die explosie bij Shell heb ik wel weet. We woonden toen nog in de buurt. Een van mijn nichtjes in Hoogvliet had veel geluk: die nacht sliep ze bij haar oudere zus, waardoor de grote glassplinter van haar slaapkamerraam alleen haar bed had doorboord.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Jouw Thule ramp en de explosie bij de Shell, maar dat laatste is waarschijnlijk alleen bij inwoners van Rijnmond bekend. Ik heb laatst een documentaire zitten kijken over die explosie, vond het wel interessant, best dichtbij en mijn oom werkte er in die tijd en omdat de ramp plaatsvond op de 1e verjaardag van mijn zus is het blijven hangen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:04 schreef Gravedigger het volgende:
Onder een spoiler voor de bedgangers:Ik heb ook maar gespiekt. Wel eng, wat er in die laatste zin staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is jouw nichtje echt ontsnaptquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Van die explosie bij Shell heb ik wel weet. We woonden toen nog in de buurt. Een van mijn nichtjes in Hoogvliet had veel geluk: die nacht sliep ze bij haar oudere zus, waardoor de grote glassplinter van haar slaapkamerraam alleen haar bed had doorboord.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:04 schreef Gravedigger het volgende:
Onder een spoiler voor de bedgangers:HeftigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Waarschijnlijk had ze het idee dat ze iets terug moest doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker. Wel jammer dat ze later non is geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |