De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pannen hebben ze ook. Dan zit je er ook zo aan hoorquote:
WHAHAHAHAquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Die dingen kosten niet meer dan ¤5 p/s?
Ja, dan laadt je je hele winkelwagen vol met wasmiddel. Zit je zo aan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Die dingen kosten niet meer dan ¤5 p/s?
In mijn winkel verkopen ze geen pannen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pannen hebben ze ook. Dan zit je er ook zo aan hoor
[..]
WHAHAHAHA
Ja de cheapass spullen van euroshopper misschien
Haten op eigennaamtopics.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Kansloze TT, maar dat zal wel om reacties uit te lokken zoals deze
Oh genoeg ah's waar het wel verkocht wordtquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
In mijn winkel verkopen ze geen pannen.
Grijs jurkjequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:20 schreef 92Merel het volgende:
Vriendin is over 10 minuten hier voor uitgaan, maar ik sta nog steeds in mijn geblokte korte broek van vandaag.
Wat trek ik aan?
ik met mijn kledingdilemma's de laatste tijd telkens
Iets zomersquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:20 schreef 92Merel het volgende:
Vriendin is over 10 minuten hier voor uitgaan, maar ik sta nog steeds in mijn geblokte korte broek van vandaag.
Wat trek ik aan?
ik met mijn kledingdilemma's de laatste tijd telkens
Het wordt vannacht wel 7 graden..quote:
Mijn AH is niet echt groot dus inderdaad moet je wel veel keuze hebben uit non-food.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh genoeg ah's waar het wel verkocht wordt
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:22 schreef remlof het volgende:
TT aangepast want in strijd met regels in de OP
Geniaalquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:22 schreef remlof het volgende:
Welke regel?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:22 schreef remlof het volgende:
Iemand heeft die regel verwijderd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:22 schreef remlof het volgende:
Moet jij geen bier zoep'n?quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door remlof op 01-10-2011 21:24 ]quote:
Als jij geld overmaakt zodat ik mn tank kan volgooienquote:
Sowieso Beste Idee Van Nederland.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:30 schreef Oceanview het volgende:
Gleufbegeleider.
Zo noem je je product toch niet #HetBesteIdeeVanNederland
Ik zag net een brilliant idee maar mocht niet door.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sowieso Beste Idee Van Nederland.De meeste uitvindingen worden nooit beschikbaar voor de consument.
Dat niet doenquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:22 schreef remlof het volgende:
Wat dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik zag net een brilliant idee maar mocht niet door.
Een electrisch ding dat je op je fiets kan zetten, dat automatisch aangaat bij de 15km/h+ en dan fiets je zonder eigen kracht.quote:
Een beetje, maar jij vast meer dan mij.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Iemand die verstand van eco heeft?
Neequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
tazz, die dikke mensen die moeite doen eens te fietsen hoeven dan alsnog niks te doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Een electrisch ding dat je op je fiets kan zetten, dat automatisch aangaat bij de 15km/h+ en dan fiets je zonder eigen kracht.
Ik we.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
En de reden waarom de jury het niet wou accepteren?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Een electrisch ding dat je op je fiets kan zetten, dat automatisch aangaat bij de 15km/h+ en dan fiets je zonder eigen kracht.
Ja weet niet echt, dat je hem niet op slot kon zetten en makkelijk kon stelen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik we.Maar jij weet waarschijnlijk meer.
[..]
En de reden waarom de jury het niet wou accepteren?
Ik moet mezelf al volgooienquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij geld overmaakt zodat ik mn tank kan volgooien
Wat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja weet niet echt, dat je hem niet op slot kon zetten en makkelijk kon stelen.
Dat kan jij, dat weet ik!quote:
Ja een rechthoek gaat lastig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?Dan doe je er toch gewoon een slot op?
Oh, ja dan gaat het niet werken. Persoonlijk denk ik trouwens ook niet dat het een goed idee is. Het is niet gezond en hoe kom je aan de elektriciteit?quote:
Wilde je anders beweren danquote:
Het idee bestaat al in die dure Gazelle's, nou een accu en in die tijd dat je onder de 15km/h fietst oplaadt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ja dan gaat het niet werken. Persoonlijk denk ik trouwens ook niet dat het een goed idee is. Het is niet gezond en hoe kom je aan de elektriciteit?
Ja, maar ik denk dat je in de tijd dat je onder de 15km/h niet genoeg vermogen opwekt om alle tijd dat je boven de 15km/h volledig elektrisch te rijden. Want de meeste tijd rij je namelijk boven de 15km/h. Verhoog dan de grens naar 20km/h of maak er een hulpmotor van die minder vermogen levert, maar dat je je minder hoeft in te spannen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het idee bestaat al in die dure Gazelle's, nou een accu en in die tijd dat je onder de 15km/h fietst oplaadt.
Het is een prototype he het kan ook zijn dat je hem uit kan zetten of snelheid zelf instellen kan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat je in de tijd dat je onder de 15km/h niet genoeg vermogen opwekt om alle tijd dat je boven de 15km/h volledig elektrisch te rijden. Want de meeste tijd rij je namelijk boven de 15km/h. Verhoog dan de grens naar 20km/h of maak er een hulpmotor van die minder vermogen levert, maar dat je je minder hoeft in te spannen.
Dat zou het idee wel beter maken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het is een prototype he het kan ook zijn dat je hem uit kan zetten of snelheid zelf instellen kan.
Zelfs dan moet je die accu waarschijnlijk extra opladen. Dus s avonds aan de stekker ofzoiets leggen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat je in de tijd dat je onder de 15km/h niet genoeg vermogen opwekt om alle tijd dat je boven de 15km/h volledig elektrisch te rijden. Want de meeste tijd rij je namelijk boven de 15km/h. Verhoog dan de grens naar 20km/h of maak er een hulpmotor van die minder vermogen levert, maar dat je je minder hoeft in te spannen.
Maar hij is niet door, heb er wel interesse in.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zou het idee wel beter maken.Het heeft wel potentie, maar het heeft nog een paar problemen.
Is toch geen probleem?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zelfs dan moet je die accu waarschijnlijk extra opladen. Dus s avonds aan de stekker ofzoiets leggen.
Eigenlijk is het gewoon een verkapte sparta met.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar hij is niet door, heb er wel interesse in.
een wat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een verkapte sparta met.
quote:
Ja zoals ik hierboven al zei.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fiets met een motor erop die je zelf uit en aan kunt zetten. Maar die loopt volgens mij op benzine oid.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het idee bestaat al in die dure Gazelle's, nou een accu en in die tijd dat je onder de 15km/h fietst oplaadt.
Waarschijnlijk wel. Misschien een motor die tegenwind compenseert?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zelfs dan moet je die accu waarschijnlijk extra opladen. Dus s avonds aan de stekker ofzoiets leggen.
Ja, wel jammer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar hij is niet door, heb er wel interesse in.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spartametquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja zoals ik hierboven al zei.
[..]
Dat is op zich wel een bazenidee of als je bergop moet ofzo. Maar als je dan de hele weg naar huis alleen maar tegenwind heb, dan is die accu ook zo leegquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Misschien een motor die tegenwind compenseert?
Electrische fietsen bestaan al en dat zelfs je snelheid kan instellen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spartamet
Oh, dat wist ik ook niet. Dat gazelle zulke fietsen maakten.
Daarom dus ook dat het idee is afgewezen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Electrische fietsen bestaan al en dat zelfs je snelheid kan instellen.
Maar dit is een tooltje dat je erop kan zettenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Daarom dus ook dat het idee is afgewezen.
Maar dat dan niet bij ieder klein tegenwindje die motor aangaat. Misschien een motor die pas aangaat als je zoveel procent meer kracht dan normaal moet leveren?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een bazenidee of als je bergop moet ofzo. Maar als je dan de hele weg naar huis alleen maar tegenwind heb, dan is die accu ook zo leeg
Lijkt me niet praktisch eigenlijk. Als je gewoon harder wilt fietsen, gaat die motor automatisch aan vanwege die sensor. Misschien dat je zo'n windmetertje op je stuur moet zettenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dat dan niet bij ieder klein tegenwindje die motor aangaat. Misschien een motor die pas aangaat als je zoveel procent meer kracht dan normaal moet leveren?
Ik bedoel dat ook de kracht die je moet leveren bij een bepaalde snelheid. Als dat zoveel procent hoger is dan normaal, dat dan die motor aangaat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Lijkt me niet praktisch eigenlijk. Als je gewoon harder wilt fietsen, gaat die motor automatisch aan vanwege die sensor. Misschien dat je zo'n windmetertje op je stuur moet zetten
Ik snap het wel wat je bedoelt, maar er zijn waarschijnlijk teveel omgevingsfactoren die die calibratie voor je snelheid verneuken. Bijvoorbeeld de ondergrond waarop je fietst (asfalt of zand, is een groot verschil), klein hellingen, drempels, noem het maar op.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ook de kracht die je moet leveren bij een bepaalde snelheid. Als dat zoveel procent hoger is dan normaal, dat dan die motor aangaat.
Een geavanceerde boordcomputer die de omgeving analyseert en bepaald of de motor aangaat of niet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik snap het wel wat je bedoelt, maar er zijn waarschijnlijk teveel omgevingsfactoren die die calibratie voor je snelheid verneuken. Bijvoorbeeld die ondergrond waarop je fietst (asfalt of zand, is een groot verschil), klein hellingen, drempels, noem het maar op.
Haha, misschien in de toekomst, maar dan nog zal er een redelijk hoog prijskaartje aanhangen. Kun je beter een snorfiets kopen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een geavanceerde boordcomputer die de omgeving analyseert en bepaald of de motor aangaat of niet?Klinkt niet echt uitvoerbaar.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:17 schreef Spouwerranger het volgende:
Of je post even een foto van je lul op fok
Wat is dit
Wat een dunne lulquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:17 schreef Spouwerranger het volgende:
Wat is dit
Dat is waarschijnlijk al door iemand gedaan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Moet jij niet zeggen TR gemacht?
Ah je wilt er naar blijven kijken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk al door iemand gedaan.
watquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:17 schreef Spouwerranger het volgende:
Wat is dit
Zeg je nu dat ik homo ben?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ah je wilt er naar blijven kijken.
Zelf heb ik een keer met smileys geklooid.quote:
Wat wil je maken dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja weetniet probeer ook zoiets moois te maken
Jullie?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:40 schreef Cog het volgende:
Waarom posten jullie piemels in dit topic?
Welke piemols?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:40 schreef Cog het volgende:
Is onze hobby. Elke dag wel wat geslachtsdelen plaatsen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:40 schreef Cog het volgende:
Oh, mag ik meedoen???quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Is onze hobby. Elke dag wel wat geslachtsdelen plaatsen.
Dit. Gisteren was het linkertietdag.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Is onze hobby. Elke dag wel wat geslachtsdelen plaatsen.
Ik zet het wel in spoilersquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Een voorwaarde de mods mogen er niet achter komen.
Alle commerciele zenders hebben bijna op dezelfde tijd reclame. Is afgesproken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:46 schreef Oceanview het volgende:
Waarom hebben National geographic en Discovery op dezelfde tijd reclame.
Kunsjequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:47 schreef Spouwerranger het volgende:
Goed, ik ga dit was het nieuws kijken. Tot zo lieverdjens
ooh nu je het zegt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alle commerciele zenders hebben bijna op dezelfde tijd reclame. Is afgesproken.
Niet echt hoor, alleen discovery en national de rest zendt nu nog uit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alle commerciele zenders hebben bijna op dezelfde tijd reclame. Is afgesproken.
Misschien zijn dat de uitzonderingen, maar bij de Nederlandse commerciele zenders, is dat wel zo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet echt hoor, alleen discovery en national de rest zendt nu nog uit.
Maar dat is omdat al die zenders van hun zelf zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Misschien zijn dat de uitzonderingen, maar bij de Nederlandse commerciele zenders, is dat wel zo.
ah tazz ze is al kaolo lang niet op fok! geweestquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee heb geen ping
wel op msn maar daar is ze nooit op
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
monkyyy![]()
![]()
![]()
je bent mooi weet je dat
Jawel hequote:
Weenie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze heeft toch een iPod en een n97?
2 dagen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ah tazz ze is al kaolo lang niet op fok! geweest
Op iPod touch kan je toch ook internettenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oh hoe komt ze dan aan internet.
Alleen met wifi.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Op iPod touch kan je toch ook internetten
Alleen wifi.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Op iPod touch kan je toch ook internetten
Geen vrienden die mee willen gaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:56 schreef monkyyy het volgende:
Gaan er nog mensen op stap vanavond? Lekker achter de boys/chickies aan?
Neequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:56 schreef monkyyy het volgende:
Nee, ik heb geen zin.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:56 schreef monkyyy het volgende:
Morgenavond? Rebels hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen zin.Waarschijnlijk morgenavond of maandagavond naar Leiden.
Nee.quote:
Wat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zehma ze heeft geen router thuis
Ja maar ik dacht misschien van buitenaf.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zehma ze heeft geen router thuis
En met nokia kan je toch ook internettenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht misschien van buitenaf.
Iew bah seks.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nog een paarsgepunte lans in je gekregen?
kaksmiley.gif
Ja, met een n97 kan je ook internetten. Maar ze heeft toch ook wel gewoon een computer?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En met nokia kan je toch ook internetten
Zelfs mijn verlepte samsung kan internet aan
Sowieso hosselen op FOK!.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat een slechte hosselpoging
Ze zit nooit op FOK! op een pc, altijd mobielquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, met een n97 kan je ook internetten. Maar ze heeft toch ook wel gewoon een computer?
Had je genialiteit verwacht van P_z danquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat een slechte hosselpoging
Aah wat schattig.quote:
Jou heb ik toch gehosseld?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had je genialiteit verwacht van P_z dan
Sowiesoquote:
Terechte klacht. Maar wou je ex je niet volblaffen dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Sowieso
Mensen die gaan liegen over maagd zijn of niet
Mensen die zich laten ontmaagden door hoeren omdat hopeloos
quote:
Hij was ook moslimquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Terechte klacht. Maar wou je ex je niet volblaffen dan?
Hoe kan je dat nou weten.quote:
Nee, oke. Dat is waarquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had je genialiteit verwacht van P_z dan
niet eng eng, maar een man die in zijn gevangenis in zijn oog gestoken is, zijn milt, darmen en long volgens mij, wordt voor dood verklaard. Maar hij kan mensen nog horen en zien en voelt zich in een koud lichaam en zegt tegen zichzelf koud is dood warm is het leven en dat een paar keer en dan haalt ie diep adem en leeft hij weer.quote:
Ze FOK!t echt altijd mobiel? Dat lijkt me echt klote, de hele tijd naar zo'n klein schermpje staren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ze zit nooit op FOK! op een pc, altijd mobiel
Ja daar leer je vanquote:
s0cios.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Sowieso
Mensen die gaan liegen over maagd zijn of niet
Mensen die zich laten ontmaagden door hoeren omdat hopeloos
Wat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
niet eng eng, maar een man die in zijn gevangenis in zijn oog gestoken is, zijn milt, darmen en long volgens mij, wordt voor dood verklaard. Maar hij kan mensen nog horen en zien en voelt zich in een koud lichaam en zegt tegen zichzelf koud is dood warm is het leven en dat een paar keer en dan haalt ie diep adem en leeft hij weer.
Omg da's kapotengquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
niet eng eng, maar een man die in zijn gevangenis in zijn oog gestoken is, zijn milt, darmen en long volgens mij, wordt voor dood verklaard. Maar hij kan mensen nog horen en zien en voelt zich in een koud lichaam en zegt tegen zichzelf koud is dood warm is het leven en dat een paar keer en dan haalt ie diep adem en leeft hij weer.
Ehm, porno lijkt niet eens op hoe het er in het echt aan toe gaat hoor.quote:
Vind ik ook niet fijn, maar sommigen vinden dat fijnerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze FOK!t echt altijd mobiel? Dat lijkt me echt klote, de hele tijd naar zo'n klein schermpje staren.
Geniaal hequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:05 schreef Spouwerranger het volgende:
Die humor bij dit was het nieuwsZo hard
dat heb ik ook ooit ergens gezien... best gaar. je hebt geen geen pols, je kan niks doen, je ogen zijn dicht, het enige wat je kan doen is denken...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Sommige dingen MOETEN gewoon even gequote wordenquote:
Dan moeten we eerst van elkaar gaan houden en 100% op ons gemak zijn bij elkaar en en we moeten elkaar heel goed kennen, dan wordt het pas leuk om te doen vind ik.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wil jij me praktijklessen geven dan?
Eens. Spreken we morgen af om te gaan eten?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan moeten we eerst van elkaar gaan houden en 100% op ons gemak zijn bij elkaar en en we moeten elkaar heel goed kennen, dan wordt het pas leuk om te doen vind ik.
vrouwen en hun logicaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan moeten we eerst van elkaar gaan houden en 100% op ons gemak zijn bij elkaar en en we moeten elkaar heel goed kennen, dan wordt het pas leuk om te doen vind ik.
OH GOD NEEquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sommige dingen MOETEN gewoon even gequote worden
Ja wat? Anders is het gewoon geen reet aan om te doen.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Sommige mannen
Holbeuitwoners
Ja eng dus.quote:
Net afgelopen op NGquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omg da's kapotengIs dat nu op Discovery?
Je bent dus gewoon een irritante puberquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Op FOK! ben ik een rotzak maar in het echt ben ik een hele lieve jongen![]()
Liefdequote:
mooie pic van jesellufquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
you make me smile
[ afbeelding ]
Hij zei het toch echtquote:
Ja, ik ging helemaal stukquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Spouwer!!!
Die laatste foto!! Politie probeert pedo uit huis te lokken
Wat een ingewikkeld verhaal om duidelijk te maken dat je aan de viagra moetquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:11 schreef Dalando het volgende:
Ik had dus zo'n heel mooi dingetje gemaakt voor chrome en als je daar op klikte dan kwam er zo'n menutje tevoorschijn en daarin typte je je plaatsnaam en dan floeps kwam het weer voor je plaats voor de komende 14 dagen en daarin stond dan min. temperatuur, gem. temperatuur, max. temperatuur, wind, windrichting en de regenkans en het weergeven deed het wel maar toen als ik op het knopje drukte gebeurde er niks boeehoeee
hoooud je moooondquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een ingewikkeld verhaal om duidelijk te maken dat je aan de viagra moet
Make mequote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Make me
Ho wacht geen slappe hap in mijn mond
Gewoon weeronline.nl in je bladwijzerbalkquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:11 schreef Dalando het volgende:
Ik had dus zo'n heel mooi dingetje gemaakt voor chrome en als je daar op klikte dan kwam er zo'n menutje tevoorschijn en daarin typte je je plaatsnaam en dan floeps kwam het weer voor je plaats voor de komende 14 dagen en daarin stond dan min. temperatuur, gem. temperatuur, max. temperatuur, wind, windrichting en de regenkans en het weergeven deed het wel maar toen als ik op het knopje drukte gebeurde er niks boeehoeee
Ik hou al opquote:
OOK TE INGEWIKKELDquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Gewoon weeronline.nl in je bladwijzerbalk
Ik dacht altijd dat jij een man was van 35quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Op FOK! ben ik een vrouw in haar mid-twintig maar in het echte leven ben ik een bruin-grijze Maine Coon poes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Je bent toch een man van 50 die foto's van zijn nichtje gebruikt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Op FOK! ben ik een vrouw in haar mid-twintig maar in het echte leven ben ik een bruin-grijze Maine Coon poes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurfilms kijkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:16 schreef Oceanview het volgende:
Ik zapte btje en toen zag ik grote mensenkanaal.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook als hm er niet is kan dat handig zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:16 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet ik tenminste dat ik altijd "chrome applicatie" ipv "dingetje" moet zeggen als Huppelmuts in het topique zit.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]Tegelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
[..]NU WEET IK IN WAT VOOR GEHUCHT JE WOONT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
[..]Tegelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
Hoodlifequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:18 schreef Oceanview het volgende:
Ik stond voor maandag ingeroosterd op werkrooster zie ik online maar ik was helemaal niet ingeroosterd, gratis uurtjens
jquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook als hm er niet is kan dat handig zijn
Helemaal naar de klotequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo dan?
Okquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zag dalando's post te laat
quote:
1 2 3 | *:after{ content: "zeg geen verkeerde dingen"; } |
zoveelquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo dan?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een man was van 35Waarom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo dan?
Ja, en ik ben de lokale Turk in Sexbierum.quote:
Rule 30 of the internet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alle vrouwen op teh interwabs zijn mannen.
True thatquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ken wel een Antilliaan die Achmed heet. Hij is een baas met een snor en een friettent.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en ik ben de lokale Turk in Sexbierum.
Veel plezier met de kunstmatige voedingquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga comapatientje nadoen![]()
Speciaal kusje voor Dalando
Jij snapt geen CSS dus.quote:
Inb4: Het is een patatzaak!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ken wel een Antilliaan die Achmed heet. Hij is een baas met een snor en een friettent.
Welterusten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ken er een die heet Fatima.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ken een marokkaan hij heet hassan
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ken geen moslims, althans niet persoonlijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ken een marokkaan hij heet hassan
Bekrompen zeg. Valt me tegen.quote:
ik welquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ken geen moslims, althans niet persoonlijk.
Ja maar Sassem.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ken geen moslims, althans niet persoonlijk.
Er zijn nou eenmaal regels, ik volg ze alleen maar.quote:
Nee, ken ik niet. Ben niet zo van de computertalen ed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jij snapt geen CSS dus.
De * staat voor ALLES. Alles op de pagina waar een object afsluit (een post, een regel tekst, een link, een plaatje, alles) wordt daarmee geselecteerd.
:after betekend achter, dus achter alles.
{ betekend dat dat de code moet zijn.
content: "geen verkeerde dingen zeggen"; zorgt ervoor dat bij alle inhoud achter alles "geen verkeerde dingen zeggen" word gezet (zonder de haakjes)
} zorgt ervoor dat je het niet meer over alles hebt.
Misschien in het noorden, maar hier heet het een friettent.quote:
Dat snap ik.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet. Ben niet zo van de computertalen ed.
[..]
Misschien in het noorden, maar hier heet het een friettent.
We hebben wel moslims in Sassenheim, de moskee is 500m van mijn huis vandaan.quote:
Nou dan ga ik maar weer weg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er zijn nou eenmaal regels, ik volg ze alleen maar.
opdrukken?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Kan je mij dat leren?:@::$:#
Ook niet op school?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
We hebben wel moslims in Sassenheim, de moskee is 500m van mijn huis vandaan.Alleen ik ken ze niet.
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |