De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pannen hebben ze ook. Dan zit je er ook zo aan hoorquote:
WHAHAHAHAquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Die dingen kosten niet meer dan ¤5 p/s?
Ja, dan laadt je je hele winkelwagen vol met wasmiddel. Zit je zo aan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Die dingen kosten niet meer dan ¤5 p/s?
In mijn winkel verkopen ze geen pannen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pannen hebben ze ook. Dan zit je er ook zo aan hoor
[..]
WHAHAHAHA
Ja de cheapass spullen van euroshopper misschien
Haten op eigennaamtopics.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Kansloze TT, maar dat zal wel om reacties uit te lokken zoals deze
Oh genoeg ah's waar het wel verkocht wordtquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
In mijn winkel verkopen ze geen pannen.
Grijs jurkjequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:20 schreef 92Merel het volgende:
Vriendin is over 10 minuten hier voor uitgaan, maar ik sta nog steeds in mijn geblokte korte broek van vandaag.
Wat trek ik aan?
ik met mijn kledingdilemma's de laatste tijd telkens
Iets zomersquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:20 schreef 92Merel het volgende:
Vriendin is over 10 minuten hier voor uitgaan, maar ik sta nog steeds in mijn geblokte korte broek van vandaag.
Wat trek ik aan?
ik met mijn kledingdilemma's de laatste tijd telkens
Het wordt vannacht wel 7 graden..quote:
Mijn AH is niet echt groot dus inderdaad moet je wel veel keuze hebben uit non-food.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh genoeg ah's waar het wel verkocht wordt
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:22 schreef remlof het volgende:
TT aangepast want in strijd met regels in de OP
Geniaalquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:22 schreef remlof het volgende:
Welke regel?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:22 schreef remlof het volgende:
Iemand heeft die regel verwijderd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:22 schreef remlof het volgende:
Moet jij geen bier zoep'n?quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door remlof op 01-10-2011 21:24 ]quote:
Als jij geld overmaakt zodat ik mn tank kan volgooienquote:
Sowieso Beste Idee Van Nederland.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:30 schreef Oceanview het volgende:
Gleufbegeleider.
Zo noem je je product toch niet #HetBesteIdeeVanNederland
Ik zag net een brilliant idee maar mocht niet door.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sowieso Beste Idee Van Nederland.De meeste uitvindingen worden nooit beschikbaar voor de consument.
Dat niet doenquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:22 schreef remlof het volgende:
Wat dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik zag net een brilliant idee maar mocht niet door.
Een electrisch ding dat je op je fiets kan zetten, dat automatisch aangaat bij de 15km/h+ en dan fiets je zonder eigen kracht.quote:
Een beetje, maar jij vast meer dan mij.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Iemand die verstand van eco heeft?
Neequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
tazz, die dikke mensen die moeite doen eens te fietsen hoeven dan alsnog niks te doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Een electrisch ding dat je op je fiets kan zetten, dat automatisch aangaat bij de 15km/h+ en dan fiets je zonder eigen kracht.
Ik we.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
En de reden waarom de jury het niet wou accepteren?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Een electrisch ding dat je op je fiets kan zetten, dat automatisch aangaat bij de 15km/h+ en dan fiets je zonder eigen kracht.
Ja weet niet echt, dat je hem niet op slot kon zetten en makkelijk kon stelen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik we.Maar jij weet waarschijnlijk meer.
[..]
En de reden waarom de jury het niet wou accepteren?
Ik moet mezelf al volgooienquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij geld overmaakt zodat ik mn tank kan volgooien
Wat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja weet niet echt, dat je hem niet op slot kon zetten en makkelijk kon stelen.
Dat kan jij, dat weet ik!quote:
Ja een rechthoek gaat lastig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?Dan doe je er toch gewoon een slot op?
Oh, ja dan gaat het niet werken. Persoonlijk denk ik trouwens ook niet dat het een goed idee is. Het is niet gezond en hoe kom je aan de elektriciteit?quote:
Wilde je anders beweren danquote:
Het idee bestaat al in die dure Gazelle's, nou een accu en in die tijd dat je onder de 15km/h fietst oplaadt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ja dan gaat het niet werken. Persoonlijk denk ik trouwens ook niet dat het een goed idee is. Het is niet gezond en hoe kom je aan de elektriciteit?
Ja, maar ik denk dat je in de tijd dat je onder de 15km/h niet genoeg vermogen opwekt om alle tijd dat je boven de 15km/h volledig elektrisch te rijden. Want de meeste tijd rij je namelijk boven de 15km/h. Verhoog dan de grens naar 20km/h of maak er een hulpmotor van die minder vermogen levert, maar dat je je minder hoeft in te spannen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het idee bestaat al in die dure Gazelle's, nou een accu en in die tijd dat je onder de 15km/h fietst oplaadt.
Het is een prototype he het kan ook zijn dat je hem uit kan zetten of snelheid zelf instellen kan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat je in de tijd dat je onder de 15km/h niet genoeg vermogen opwekt om alle tijd dat je boven de 15km/h volledig elektrisch te rijden. Want de meeste tijd rij je namelijk boven de 15km/h. Verhoog dan de grens naar 20km/h of maak er een hulpmotor van die minder vermogen levert, maar dat je je minder hoeft in te spannen.
Dat zou het idee wel beter maken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het is een prototype he het kan ook zijn dat je hem uit kan zetten of snelheid zelf instellen kan.
Zelfs dan moet je die accu waarschijnlijk extra opladen. Dus s avonds aan de stekker ofzoiets leggen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat je in de tijd dat je onder de 15km/h niet genoeg vermogen opwekt om alle tijd dat je boven de 15km/h volledig elektrisch te rijden. Want de meeste tijd rij je namelijk boven de 15km/h. Verhoog dan de grens naar 20km/h of maak er een hulpmotor van die minder vermogen levert, maar dat je je minder hoeft in te spannen.
Maar hij is niet door, heb er wel interesse in.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zou het idee wel beter maken.Het heeft wel potentie, maar het heeft nog een paar problemen.
Is toch geen probleem?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zelfs dan moet je die accu waarschijnlijk extra opladen. Dus s avonds aan de stekker ofzoiets leggen.
Eigenlijk is het gewoon een verkapte sparta met.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar hij is niet door, heb er wel interesse in.
een wat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een verkapte sparta met.
quote:
Ja zoals ik hierboven al zei.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fiets met een motor erop die je zelf uit en aan kunt zetten. Maar die loopt volgens mij op benzine oid.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het idee bestaat al in die dure Gazelle's, nou een accu en in die tijd dat je onder de 15km/h fietst oplaadt.
Waarschijnlijk wel. Misschien een motor die tegenwind compenseert?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zelfs dan moet je die accu waarschijnlijk extra opladen. Dus s avonds aan de stekker ofzoiets leggen.
Ja, wel jammer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar hij is niet door, heb er wel interesse in.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spartametquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja zoals ik hierboven al zei.
[..]
Dat is op zich wel een bazenidee of als je bergop moet ofzo. Maar als je dan de hele weg naar huis alleen maar tegenwind heb, dan is die accu ook zo leegquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Misschien een motor die tegenwind compenseert?
Electrische fietsen bestaan al en dat zelfs je snelheid kan instellen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spartamet
Oh, dat wist ik ook niet. Dat gazelle zulke fietsen maakten.
Daarom dus ook dat het idee is afgewezen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Electrische fietsen bestaan al en dat zelfs je snelheid kan instellen.
Maar dit is een tooltje dat je erop kan zettenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Daarom dus ook dat het idee is afgewezen.
Maar dat dan niet bij ieder klein tegenwindje die motor aangaat. Misschien een motor die pas aangaat als je zoveel procent meer kracht dan normaal moet leveren?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een bazenidee of als je bergop moet ofzo. Maar als je dan de hele weg naar huis alleen maar tegenwind heb, dan is die accu ook zo leeg
Lijkt me niet praktisch eigenlijk. Als je gewoon harder wilt fietsen, gaat die motor automatisch aan vanwege die sensor. Misschien dat je zo'n windmetertje op je stuur moet zettenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dat dan niet bij ieder klein tegenwindje die motor aangaat. Misschien een motor die pas aangaat als je zoveel procent meer kracht dan normaal moet leveren?
Ik bedoel dat ook de kracht die je moet leveren bij een bepaalde snelheid. Als dat zoveel procent hoger is dan normaal, dat dan die motor aangaat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Lijkt me niet praktisch eigenlijk. Als je gewoon harder wilt fietsen, gaat die motor automatisch aan vanwege die sensor. Misschien dat je zo'n windmetertje op je stuur moet zetten
Ik snap het wel wat je bedoelt, maar er zijn waarschijnlijk teveel omgevingsfactoren die die calibratie voor je snelheid verneuken. Bijvoorbeeld de ondergrond waarop je fietst (asfalt of zand, is een groot verschil), klein hellingen, drempels, noem het maar op.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ook de kracht die je moet leveren bij een bepaalde snelheid. Als dat zoveel procent hoger is dan normaal, dat dan die motor aangaat.
Een geavanceerde boordcomputer die de omgeving analyseert en bepaald of de motor aangaat of niet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik snap het wel wat je bedoelt, maar er zijn waarschijnlijk teveel omgevingsfactoren die die calibratie voor je snelheid verneuken. Bijvoorbeeld die ondergrond waarop je fietst (asfalt of zand, is een groot verschil), klein hellingen, drempels, noem het maar op.
Haha, misschien in de toekomst, maar dan nog zal er een redelijk hoog prijskaartje aanhangen. Kun je beter een snorfiets kopen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een geavanceerde boordcomputer die de omgeving analyseert en bepaald of de motor aangaat of niet?Klinkt niet echt uitvoerbaar.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:17 schreef Spouwerranger het volgende:
Of je post even een foto van je lul op fok
Wat is dit
Wat een dunne lulquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:17 schreef Spouwerranger het volgende:
Wat is dit
Dat is waarschijnlijk al door iemand gedaan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Moet jij niet zeggen TR gemacht?
Ah je wilt er naar blijven kijken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk al door iemand gedaan.
watquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:17 schreef Spouwerranger het volgende:
Wat is dit
Zeg je nu dat ik homo ben?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ah je wilt er naar blijven kijken.
Zelf heb ik een keer met smileys geklooid.quote:
Wat wil je maken dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja weetniet probeer ook zoiets moois te maken
Jullie?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:40 schreef Cog het volgende:
Waarom posten jullie piemels in dit topic?
Welke piemols?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:40 schreef Cog het volgende:
Is onze hobby. Elke dag wel wat geslachtsdelen plaatsen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:40 schreef Cog het volgende:
Oh, mag ik meedoen???quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Is onze hobby. Elke dag wel wat geslachtsdelen plaatsen.
Dit. Gisteren was het linkertietdag.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Is onze hobby. Elke dag wel wat geslachtsdelen plaatsen.
Ik zet het wel in spoilersquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Een voorwaarde de mods mogen er niet achter komen.
Alle commerciele zenders hebben bijna op dezelfde tijd reclame. Is afgesproken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:46 schreef Oceanview het volgende:
Waarom hebben National geographic en Discovery op dezelfde tijd reclame.
Kunsjequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:47 schreef Spouwerranger het volgende:
Goed, ik ga dit was het nieuws kijken. Tot zo lieverdjens
ooh nu je het zegt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alle commerciele zenders hebben bijna op dezelfde tijd reclame. Is afgesproken.
Niet echt hoor, alleen discovery en national de rest zendt nu nog uit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alle commerciele zenders hebben bijna op dezelfde tijd reclame. Is afgesproken.
Misschien zijn dat de uitzonderingen, maar bij de Nederlandse commerciele zenders, is dat wel zo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet echt hoor, alleen discovery en national de rest zendt nu nog uit.
Maar dat is omdat al die zenders van hun zelf zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Misschien zijn dat de uitzonderingen, maar bij de Nederlandse commerciele zenders, is dat wel zo.
ah tazz ze is al kaolo lang niet op fok! geweestquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee heb geen ping
wel op msn maar daar is ze nooit op
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
monkyyy![]()
![]()
![]()
je bent mooi weet je dat
Jawel hequote:
Weenie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze heeft toch een iPod en een n97?
2 dagen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ah tazz ze is al kaolo lang niet op fok! geweest
Op iPod touch kan je toch ook internettenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oh hoe komt ze dan aan internet.
Alleen met wifi.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Op iPod touch kan je toch ook internetten
Alleen wifi.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Op iPod touch kan je toch ook internetten
Geen vrienden die mee willen gaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:56 schreef monkyyy het volgende:
Gaan er nog mensen op stap vanavond? Lekker achter de boys/chickies aan?
Neequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:56 schreef monkyyy het volgende:
Nee, ik heb geen zin.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:56 schreef monkyyy het volgende:
Morgenavond? Rebels hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen zin.Waarschijnlijk morgenavond of maandagavond naar Leiden.
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |