Gelukkig dat alle Toetjes het goed doenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:08 schreef Cat22 het volgende:
Het gaat goed met de Toetjes.De meiden zijn bijna genezen van de niesziekte, alleen Daan zijn oogje is nog auwa. Maar ze zijn goed op gewicht, hartstikke speels en zullen binnenkort op de site komen.
quote:Hier ben ik weer, ik wil even laten weten dat ik het nog steeds erg naar m'n zin heb hier. Bij deze foto kijk ik naar de draaiende was, want met alles wat beweegt kan ik spelen (al denkt mijn baasje daar soms anders over ;D) vroeg in de ochtend maar ik m'n baasje wakker want dan heb ik zin in heel veel aandacht. Soms noemen ze me hier knorry Omdat ik regelmatig zo hard spin. Poortje van Mickey!
Ach Ecco , het is toch ook een mooierdquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:06 schreef Cat22 het volgende:
In afwachting van de foto´s en fillumkes van Paarsbeestjepresenteer ik u: Ecco/Micky!
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Herkenbaar probleem dus.. de Puma is wat minder grijpbaarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:08 schreef indaha het volgende:
Ja dat probleem hebben wij hier ook een beetje, Ollie eet veel vlotter dan Tommie en daardoor krijgt Tommie altijd minder als ik er niet op let, dus nu grijp ik Tommie als ik eten ga geven en komt Ollie net iets later aan en heeft Tommie zijn deel al op.
Maar als je niet thuis bent is dat lastiger met de Puma
Die stond hier op het bestellijstje van volgende keer, maar ik heb zo'n speelbal die je kunt vullen met brokjes en de Puma heeft daar werkelijk geen enkele belangstelling voor. Polleke wel, dus die vul ik nu met extra lekkere brokjes speciaal voor haarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:10 schreef Hitomi het volgende:
Wij hadden eerst een torentje brokjes staan wat in no time op was als het neergezet werd. Tegenwoordig hebben we deze:
[ afbeelding ]
We merken dat er heel wat minder brokjes doorheen gaan nu ze er iets voor moeten doen. Misschien iets voor daar?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dat is wel fijn om te wetenDan schaf ik 'm toch maar aan, denk ik. Het punt is ook een beetje dat mevrouw me rustig om 3 uur 's nachts uit m'n bed trommelt (ze gaat op m'n kussen zitten en luidruchtig in m'n oren zitten miauwen en spinnen..
![]()
) en ik moet echt door de weeks kunnen slapen
Ik heb 1,5 week streng gedaan met eten, maar daarna werd ik wat snauwerig in de omgang zeg maar
Pol hengelt wel, dus dat zit wel goed...
Ow..da's wel een goedequote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:34 schreef Hitomi het volgende:
Wat wij wel hebben gedaan is een schaaltje in de bovenkant. DeeDee vond dat gehengel niet nodig, die ging met d'r pootjes op de bovenkant staan en stak d'r kopje erin
Maakt niet uit... ik lig er zelf ook dubbel omquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Sorry.![]()
Ik kan verder niet echt advies geven.Hier mocht (moest!) de Puma (logisch) eten wat ze wilde dus wat dat betreft heb ik haar voor je verpest.
![]()
Pol lijkt me prima op gewicht, die zal nog moeten leren dat ze brokjes moet eten als ze er staan. Je zou eens kunnen proberen haar brokjes neer te zetten voor je gaat en ze net voor vertrek toch weg te halen. Ik gok dat ze dan 's avonds een stuk meer eet! Het is iets socialer dit te doen op een dag dat je een paar uur weggaat.Merk je dat ze flink afvalt dan moet je uiteraard iets anders verzinnen.
En als ze hengelt kan die voedertoren ook een uitkomst zijn. Wat ik ook wel eens heb gehoord is een voederkist. Dus een constructie waar Pol wel in past en de Puma niet. En daar het voer in. Al vermoed ik dat mevrouw Puma die heel snel heel hard gaat slopen.![]()
Balen dat de Puma nog niet goed poept op kvv. Maar je voert nu beide, begrijp ik? Sommige katten kunnen die combi niet zo goed aan, misschien dat je alleen op kvv zou moeten overgaan voor mevroi. En dan kippedijtjes en zo geven, kan ze lekker grommen en knagen.
Ik weet niet waar je woont? Wellicht wel interesse om het over te nemen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
Je hebt trouwens ook van die lightbrokjes. Of van die brokjes zonder granen. Zou dat nog wat schelen? Ik geef al expres geen kittenbrokjes meer (ik heb nog 3 zakken vol staan.. liefhebbers?), want daarmee komt ze helemaal aan natuurlijk.
Ollie was gisteren 2050 en Tommie 1910 dus Polleke zit er tussenin dan, ze zijn hier in 1 maand allebei meer dan 500 gram aangekomen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem dus.. de Puma is wat minder grijpbaarmaar daarom blijf ik er bij staan en als Pol wegloopt, haal ik haar voerbakje weg zodat in ieder geval niet door de Puma opgegeten kan worden. Nu groeit Pol prima (2kg schoon aan de haak), maar ik weet niet of ik haar tekort doe. Hoe zwaar zijn Ollie en Tommie nu? Weet je dat toevallig?
[..]
Die stond hier op het bestellijstje van volgende keer, maar ik heb zo'n speelbal die je kunt vullen met brokjes en de Puma heeft daar werkelijk geen enkele belangstelling voor. Polleke wel, dus die vul ik nu met extra lekkere brokjes speciaal voor haarIk ben bang dat ik 30¤ uitgeef en dat ze het dus niets vindt
(sowieso, vindt ze brokjes niets overigens, maar ze eet ze toch als ze hele erge trek heeft ... en dat is best vaak
)
Volgens mij zit ik helemaal niet bij jou in de buurt, omgeving Den Haag in ieder gevalquote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont? Wellicht wel interesse om het over te nemen.
Owwwwww, dan zit ik me dus eigenlijk zorgen te maken over Pol om niets en is ze dus prima op gewicht. Ik dacht dat jouw knullen veel groter zouden zijn... Nu nog iets voor Puma verzinnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Ollie was gisteren 2050 en Tommie 1910 dus Polleke zit er tussenin dan, ze zijn hier in 1 maand allebei meer dan 500 gram aangekomen.
Achgos, mutsje!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Owwwwww, dan zit ik me dus eigenlijk zorgen te maken over Pol om niets en is ze dus prima op gewicht. Ik dacht dat jouw knullen veel groter zouden zijn... Nu nog iets voor Puma verzinnen.
Doet Polleke trouwens nog af en toe drinken bij de Mamma?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
![]()
Sorry, ik heb ze nog nooit zo klein geadopteerd... ben als de dood dat ik het fout doeMaar goed, ik ga m'n schoenen redden want de Puma zet momenteel haar scherpe nagels erin...
Hier doe ik dat ook nu sinds 2 dagen (maar de dames zijn het er niet mee eens..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:36 schreef Rewimo het volgende:
Het gaat lekker met Pol en Puma begrijp ik![]()
Hier krijgen Joe en Odie twee keer per dag brokjes, 's morgens en 's avonds. Ze eten niet alles achter elkaar op maar als we weer gaan voeren is alles wel op. Wat ze wegen weet ik niet (ze zijn van begin en eind juni) maar ze zien eruit als Hollands welvaren. Joe is groter maar ook slanker, ander model dan Odie.
Iedere keer als ze de kans krijgtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doet Polleke trouwens nog af en toe drinken bij de Mamma?
Niet helemaal dusquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:41 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik helemaal niet bij jou in de buurt, omgeving Den Haag in ieder geval
Ik had al zo'n vermoeden. Ik heb het dierenasiel hier in de buurt gemaild en ze komen ze van de week even ophalen (samen met twee mandjes en nog wat andere kleine dingetjes wat de dames hier niet hoeven). Hier ligt het dan niet meer in de weg.quote:
Wat een mooi Pollekequote:
Lekker ding, die sabbelPol.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Hier doe ik dat ook nu sinds 2 dagen (maar de dames zijn het er niet mee eens..). Dus voor de werkdagavonden doe ik denk ik ook nog een handje light-brokjes voor gedurende de nacht anders ga ik weer lelijk doen tegen de collega's...
[..]
Iedere keer als ze de kans krijgtWat meestal is wanneer de Puma languit bij mij ligt te ronken. Dus 's nachts word ik regelmatig wakker van het gelukzalige gesabbel van Pol. Wanneer de Puma niet relaxed genoeg is, kan Pol een paar flinke trappen tegen de kop krijgen
Leuke anecdote (vind ik zelf) Als ik op de bank lig met dekentje, dan komt Puma er blij bij liggen. Pol ligt liever tegen/op mijn benen zelf, dus zodra ik ook maar een voet erbuiten steek, ligt daar een Polleke
Ik heb geen schootkatten gekregenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekker ding, die sabbelPol.Maar ze zal inderdaad haar moment moeten grijpen. Het moederinstinct is korte tijd zeer hevig maar daarna neemt het zienderogen af.
Is Puma inmiddels al meer schootpoes of ligt ze gewoon graag lekker tegen je aan?Heeft ook zijn voordelen hoor, kat(ten) op schoot + laptop is geen ideale combo.
![]()
En wat een prachtige foto van POl! Helemaal geen lelijke kop.![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:07 schreef Takaiki het volgende:
Lief PB!![]()
Laat maar weten als ze deze versleten hebben
quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:25 schreef Hitomi het volgende:
Ooooh, wat een mooi vol gezichtje heeft ze gekregen!Is dat een Pol op de achtergrond?
Wat een lekker rond hoofd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
Kleine update van de Puma
De Puma vroeger vs De Puma nu...
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |