abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103543768
quote:
14s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:08 schreef Cat22 het volgende:
Het gaat goed met de Toetjes. O+ De meiden zijn bijna genezen van de niesziekte, alleen Daan zijn oogje is nog auwa. Maar ze zijn goed op gewicht, hartstikke speels en zullen binnenkort op de site komen. *O*
Gelukkig dat alle Toetjes het goed doen *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_103554812
Toetjes! *O*

Hier gaat het goed met de dames, zal van het weekend een filmpke uploaden van een apporterende Pol. Gisteren ontdekt dat ze met een propje alu nog beter heen en weer rent.

Puma moet nog steeds minder leren eten, as we speak ligt ze naast me met smachtende ogen, want het is bijna etenstijd :9 (en ze kannie wachten _O- )
pi_103593087
In afwachting van de foto´s en fillumkes van Paarsbeestje :P presenteer ik u: Ecco/Micky!

quote:
Hier ben ik weer, ik wil even laten weten dat ik het nog steeds erg naar m'n zin heb hier. Bij deze foto kijk ik naar de draaiende was, want met alles wat beweegt kan ik spelen (al denkt mijn baasje daar soms anders over ;D) vroeg in de ochtend maar ik m'n baasje wakker want dan heb ik zin in heel veel aandacht. Soms noemen ze me hier knorry Omdat ik regelmatig zo hard spin. Poortje van Mickey!

Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 oktober 2011 @ 19:10:25 #254
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_103593265
Ecco O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_103593559
Nog steeds zo'n lekker prupke. O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_103593574
Wat een volwassen koppie heeft hij op die laatste foto! :o
pi_103597019
quote:
17s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 19:06 schreef Cat22 het volgende:
In afwachting van de foto´s en fillumkes van Paarsbeestje :P presenteer ik u: Ecco/Micky!

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ach Ecco , het is toch ook een mooierd *; , Mama Puma O+ heeft toch mooie kindjes gemaakt.
pi_103598805
Ik heb trouwens een beetje raad nodig van de O+ Puma O+ kenners: Het magere scharminkel van vroegâh is niet meer... Mevrouw komt aan en best snel ook. Ik geef 2x per dag te eten en er staan de hele dag brokjes. Die brokjes zijn dan niet handig zou je denken. Maar kleine Polleke eet ter grootte van een walnootje en laat dan de rest staan. Heeft later echter wel weer trek, maar dat is lastig regelen als je de hele dag werkt, dus vandaar dat er toch voor haar brokjes staan. Ik kan echter niet voorkomen dat permanentje hongerlijer 'Je hebt me al wekenlang niet te eten gegeven' Pumadear er ook van eet. Tips?

Misschien alleen nog maar brokjes? Of alleen 's avonds voor de lekker kvv/lams? (ik ben nog niet helemaal overgeschakeld, de Puma heeft geen normale poep als ze kvv eet). Ik sta er nu als een politieagent bij :') als ze eten want anders eet Puma ook het bakje van die kleine leeg...
pi_103599180
Ja dat probleem hebben wij hier ook een beetje, Ollie eet veel vlotter dan Tommie en daardoor krijgt Tommie altijd minder als ik er niet op let, dus nu grijp ik Tommie als ik eten ga geven en komt Ollie net iets later aan en heeft Tommie zijn deel al op.
Maar als je niet thuis bent is dat lastiger met de Puma O+
pi_103599287
Wij hadden eerst een torentje brokjes staan wat in no time op was als het neergezet werd. Tegenwoordig hebben we deze:

We merken dat er heel wat minder brokjes doorheen gaan nu ze er iets voor moeten doen. Misschien iets voor daar?
pi_103599462
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:08 schreef indaha het volgende:
Ja dat probleem hebben wij hier ook een beetje, Ollie eet veel vlotter dan Tommie en daardoor krijgt Tommie altijd minder als ik er niet op let, dus nu grijp ik Tommie als ik eten ga geven en komt Ollie net iets later aan en heeft Tommie zijn deel al op.
Maar als je niet thuis bent is dat lastiger met de Puma O+
Herkenbaar probleem dus.. de Puma is wat minder grijpbaar :') maar daarom blijf ik er bij staan en als Pol wegloopt, haal ik haar voerbakje weg zodat in ieder geval niet door de Puma opgegeten kan worden. Nu groeit Pol prima (2kg schoon aan de haak), maar ik weet niet of ik haar tekort doe. Hoe zwaar zijn Ollie en Tommie nu? Weet je dat toevallig?

quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:10 schreef Hitomi het volgende:
Wij hadden eerst een torentje brokjes staan wat in no time op was als het neergezet werd. Tegenwoordig hebben we deze:
[ afbeelding ]

We merken dat er heel wat minder brokjes doorheen gaan nu ze er iets voor moeten doen. Misschien iets voor daar?
Die stond hier op het bestellijstje van volgende keer, maar ik heb zo'n speelbal die je kunt vullen met brokjes en de Puma heeft daar werkelijk geen enkele belangstelling voor. Polleke wel, dus die vul ik nu met extra lekkere brokjes speciaal voor haar O+ Ik ben bang dat ik 30¤ uitgeef en dat ze het dus niets vindt :') (sowieso, vindt ze brokjes niets overigens, maar ze eet ze toch als ze hele erge trek heeft ... en dat is best vaak :') )
pi_103599745
Ik denk dat mijn katten een speelbal ook niets zouden vinden. Daar zouden ze ook te dom voor zijn denk ik :+

Wat dit systeem betreft, het staat er, ze kunnen het zien liggen en kunnen het ruiken. Ze moeten alleen hengelen voor hun brokjes.

Zodra ze echt trek hebben, dan lopen ze erheen, graaien wat in het rond totdat ze getik horen, eten tien brokjes en gaan weer verder met hun dag :).

Was eerst ook wel bang dat het niet zou werken, maar als dit de enige manier is waarop de brokken worden aangeboden denk ik niet dat het echt zal floppen. :)
pi_103600011
Dat is wel fijn om te weten :Y Dan schaf ik 'm toch maar aan, denk ik. Het punt is ook een beetje dat mevrouw me rustig om 3 uur 's nachts uit m'n bed trommelt (ze gaat op m'n kussen zitten en luidruchtig in m'n oren zitten miauwen en spinnen.. _O- :') ) en ik moet echt door de weeks kunnen slapen :+ Ik heb 1,5 week streng gedaan met eten, maar daarna werd ik wat snauwerig in de omgang zeg maar :') Pol hengelt wel, dus dat zit wel goed...
pi_103600906
Wat wij wel hebben gedaan is een schaaltje in de bovenkant. DeeDee vond dat gehengel niet nodig, die ging met d'r pootjes op de bovenkant staan en stak d'r kopje erin _O-
pi_103601461
quote:
7s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dat is wel fijn om te weten :Y Dan schaf ik 'm toch maar aan, denk ik. Het punt is ook een beetje dat mevrouw me rustig om 3 uur 's nachts uit m'n bed trommelt (ze gaat op m'n kussen zitten en luidruchtig in m'n oren zitten miauwen en spinnen.. _O- :') ) en ik moet echt door de weeks kunnen slapen :+ Ik heb 1,5 week streng gedaan met eten, maar daarna werd ik wat snauwerig in de omgang zeg maar :') Pol hengelt wel, dus dat zit wel goed...
_O- _O- _O-

Sorry. :@

Ik kan verder niet echt advies geven. :@ Hier mocht (moest!) de Puma (logisch) eten wat ze wilde dus wat dat betreft heb ik haar voor je verpest. _O-
Pol lijkt me prima op gewicht, die zal nog moeten leren dat ze brokjes moet eten als ze er staan. Je zou eens kunnen proberen haar brokjes neer te zetten voor je gaat en ze net voor vertrek toch weg te halen. Ik gok dat ze dan 's avonds een stuk meer eet! Het is iets socialer dit te doen op een dag dat je een paar uur weggaat. :+ Merk je dat ze flink afvalt dan moet je uiteraard iets anders verzinnen.

En als ze hengelt kan die voedertoren ook een uitkomst zijn. Wat ik ook wel eens heb gehoord is een voederkist. Dus een constructie waar Pol wel in past en de Puma niet. En daar het voer in. Al vermoed ik dat mevrouw Puma die heel snel heel hard gaat slopen. _O-

Balen dat de Puma nog niet goed poept op kvv. Maar je voert nu beide, begrijp ik? Sommige katten kunnen die combi niet zo goed aan, misschien dat je alleen op kvv zou moeten overgaan voor mevroi. En dan kippedijtjes en zo geven, kan ze lekker grommen en knagen.
pi_103602236
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:34 schreef Hitomi het volgende:
Wat wij wel hebben gedaan is een schaaltje in de bovenkant. DeeDee vond dat gehengel niet nodig, die ging met d'r pootjes op de bovenkant staan en stak d'r kopje erin _O-
Ow..da's wel een goede :Y Die ga ik onthouden.. ik heb hier 2 van die bijdehante tantes :') Alhoewel ze tot m'n verbazing niet op de wasmachine springen. Daar staat hun eten (in zo'n plastc box die je met klemmen afsluit). Maar ze komen er helemaal niet.
DeeDee trouwens! Leuke naam! O+

quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:43 schreef Cat22 het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Sorry. :@

Ik kan verder niet echt advies geven. :@ Hier mocht (moest!) de Puma (logisch) eten wat ze wilde dus wat dat betreft heb ik haar voor je verpest. _O-
Pol lijkt me prima op gewicht, die zal nog moeten leren dat ze brokjes moet eten als ze er staan. Je zou eens kunnen proberen haar brokjes neer te zetten voor je gaat en ze net voor vertrek toch weg te halen. Ik gok dat ze dan 's avonds een stuk meer eet! Het is iets socialer dit te doen op een dag dat je een paar uur weggaat. :+ Merk je dat ze flink afvalt dan moet je uiteraard iets anders verzinnen.

En als ze hengelt kan die voedertoren ook een uitkomst zijn. Wat ik ook wel eens heb gehoord is een voederkist. Dus een constructie waar Pol wel in past en de Puma niet. En daar het voer in. Al vermoed ik dat mevrouw Puma die heel snel heel hard gaat slopen. _O-

Balen dat de Puma nog niet goed poept op kvv. Maar je voert nu beide, begrijp ik? Sommige katten kunnen die combi niet zo goed aan, misschien dat je alleen op kvv zou moeten overgaan voor mevroi. En dan kippedijtjes en zo geven, kan ze lekker grommen en knagen.
Maakt niet uit... ik lig er zelf ook dubbel om _O- Je moet eens weten hoe stout ze wordt als ze niet op tijd eten krijgt.. :') _O- Ik kan 's nachts ook niet even gaan plassen ofzo (ik drink tegenwoordig 's avonds nauwelijks :') ) want anders denkt ze ook dat het etenstijd is en dan doe ik geen oog meer dicht _O-

KVV reageert ze eigenlijk helemaal niet goed op. Ik heb het een week geprobeerd, maar de Puma was op het einde echt niet helemaal lekker. Pol deed het er prima op, maar Puma was niet in haar hum aan het einde van de week. Ze vindt het heerlijk (beter dan lams) maar lichamelijk is het allemaal wat minder.

Je hebt trouwens ook van die lightbrokjes. Of van die brokjes zonder granen. Zou dat nog wat schelen? Ik geef al expres geen kittenbrokjes meer (ik heb nog 3 zakken vol staan.. liefhebbers?), want daarmee komt ze helemaal aan natuurlijk.
pi_103613872
quote:
7s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:54 schreef PaarsBeestje het volgende:

Je hebt trouwens ook van die lightbrokjes. Of van die brokjes zonder granen. Zou dat nog wat schelen? Ik geef al expres geen kittenbrokjes meer (ik heb nog 3 zakken vol staan.. liefhebbers?), want daarmee komt ze helemaal aan natuurlijk.
Ik weet niet waar je woont? Wellicht wel interesse om het over te nemen. :)
pi_103625012
quote:
7s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:13 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Herkenbaar probleem dus.. de Puma is wat minder grijpbaar :') maar daarom blijf ik er bij staan en als Pol wegloopt, haal ik haar voerbakje weg zodat in ieder geval niet door de Puma opgegeten kan worden. Nu groeit Pol prima (2kg schoon aan de haak), maar ik weet niet of ik haar tekort doe. Hoe zwaar zijn Ollie en Tommie nu? Weet je dat toevallig?

[..]

Die stond hier op het bestellijstje van volgende keer, maar ik heb zo'n speelbal die je kunt vullen met brokjes en de Puma heeft daar werkelijk geen enkele belangstelling voor. Polleke wel, dus die vul ik nu met extra lekkere brokjes speciaal voor haar O+ Ik ben bang dat ik 30¤ uitgeef en dat ze het dus niets vindt :') (sowieso, vindt ze brokjes niets overigens, maar ze eet ze toch als ze hele erge trek heeft ... en dat is best vaak :') )
Ollie was gisteren 2050 en Tommie 1910 dus Polleke zit er tussenin dan, ze zijn hier in 1 maand allebei meer dan 500 gram aangekomen. :P
pi_103631593
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 08:43 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je woont? Wellicht wel interesse om het over te nemen. :)
Volgens mij zit ik helemaal niet bij jou in de buurt, omgeving Den Haag in ieder geval :Y
pi_103631689
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 15:00 schreef indaha het volgende:

[..]

Ollie was gisteren 2050 en Tommie 1910 dus Polleke zit er tussenin dan, ze zijn hier in 1 maand allebei meer dan 500 gram aangekomen. :P
Owwwwww, dan zit ik me dus eigenlijk zorgen te maken over Pol om niets en is ze dus prima op gewicht. Ik dacht dat jouw knullen veel groter zouden zijn... Nu nog iets voor Puma verzinnen.
pi_103640224
quote:
17s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 17:43 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Owwwwww, dan zit ik me dus eigenlijk zorgen te maken over Pol om niets en is ze dus prima op gewicht. Ik dacht dat jouw knullen veel groter zouden zijn... Nu nog iets voor Puma verzinnen.
Achgos, mutsje! _O- O+
Pol doet het prima, dat verwende nestje is inmiddels groot genoeg om te leren dat er niet voortdurend eten staat. Hier renden ze soms ook uren rond terwijl mijn team in dezelfde kamer was = geen eten. :')
pi_103673967
:@

Sorry, ik heb ze nog nooit zo klein geadopteerd... ben als de dood dat ik het fout doe :') Maar goed, ik ga m'n schoenen redden want de Puma zet momenteel haar scherpe nagels erin... _O-
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:36:14 #273
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_103674196
Het gaat lekker met Pol en Puma begrijp ik :D

Hier krijgen Joe en Odie twee keer per dag brokjes, 's morgens en 's avonds. Ze eten niet alles achter elkaar op maar als we weer gaan voeren is alles wel op. Wat ze wegen weet ik niet (ze zijn van begin en eind juni) maar ze zien eruit als Hollands welvaren. Joe is groter maar ook slanker, ander model dan Odie.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_103678833
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 16:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
:@

Sorry, ik heb ze nog nooit zo klein geadopteerd... ben als de dood dat ik het fout doe :') Maar goed, ik ga m'n schoenen redden want de Puma zet momenteel haar scherpe nagels erin... _O-
Doet Polleke trouwens nog af en toe drinken bij de Mamma? O+
pi_103742392
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 16:36 schreef Rewimo het volgende:
Het gaat lekker met Pol en Puma begrijp ik :D

Hier krijgen Joe en Odie twee keer per dag brokjes, 's morgens en 's avonds. Ze eten niet alles achter elkaar op maar als we weer gaan voeren is alles wel op. Wat ze wegen weet ik niet (ze zijn van begin en eind juni) maar ze zien eruit als Hollands welvaren. Joe is groter maar ook slanker, ander model dan Odie.
Hier doe ik dat ook nu sinds 2 dagen (maar de dames zijn het er niet mee eens.. _O- ). Dus voor de werkdagavonden doe ik denk ik ook nog een handje light-brokjes voor gedurende de nacht anders ga ik weer lelijk doen tegen de collega's... :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 19:00 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Doet Polleke trouwens nog af en toe drinken bij de Mamma? O+
Iedere keer als ze de kans krijgt :+ Wat meestal is wanneer de Puma languit bij mij ligt te ronken. Dus 's nachts word ik regelmatig wakker van het gelukzalige gesabbel van Pol. Wanneer de Puma niet relaxed genoeg is, kan Pol een paar flinke trappen tegen de kop krijgen :X

Leuke anecdote (vind ik zelf :@ ) Als ik op de bank lig met dekentje, dan komt Puma er blij bij liggen. Pol ligt liever tegen/op mijn benen zelf, dus zodra ik ook maar een voet erbuiten steek, ligt daar een Polleke O+
pi_103742530
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 17:41 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Volgens mij zit ik helemaal niet bij jou in de buurt, omgeving Den Haag in ieder geval :Y
Niet helemaal dus ;( Jammer!
pi_103742660
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 14:26 schreef Puala het volgende:

[..]

Niet helemaal dus ;( Jammer!
Ik had al zo'n vermoeden. Ik heb het dierenasiel hier in de buurt gemaild en ze komen ze van de week even ophalen (samen met twee mandjes en nog wat andere kleine dingetjes wat de dames hier niet hoeven). Hier ligt het dan niet meer in de weg.
pi_103745192
pi_103745729
quote:
Wat een mooi Polleke O+
Hier hebben we besloten om binnenkort de tuin maar katveilig te maken want mijn man had gisteren het lumineuze idee om Tommie en Ollie los in de tuin te laten onder ons toezicht wel natuurlijk. 8-)
Nou ze vinden het geweldig, dus vandaag weer en je raad het al Ollie zat in een mum van tijd bovenop de schutting,dus je hebt alle zintuigen nodig om ze in de tuin te houden en als ze dan naar binnen moeten zitten ze te miauwen dat ze nog buiten willen spelen :P
pi_103801106
De dames en ik kijken Baantjer... In de beginscene zit een luid miauwende kat. De Puma is momenteel met hoge rug en dikke staart de indringer aan het zoeken _O- :')
pi_103803972
quote:
Wat een mooie Pol O+
pi_103931549
quote:
7s.gif Op zondag 30 oktober 2011 14:22 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Hier doe ik dat ook nu sinds 2 dagen (maar de dames zijn het er niet mee eens.. _O- ). Dus voor de werkdagavonden doe ik denk ik ook nog een handje light-brokjes voor gedurende de nacht anders ga ik weer lelijk doen tegen de collega's... :')

[..]

Iedere keer als ze de kans krijgt :+ Wat meestal is wanneer de Puma languit bij mij ligt te ronken. Dus 's nachts word ik regelmatig wakker van het gelukzalige gesabbel van Pol. Wanneer de Puma niet relaxed genoeg is, kan Pol een paar flinke trappen tegen de kop krijgen :X

Leuke anecdote (vind ik zelf :@ ) Als ik op de bank lig met dekentje, dan komt Puma er blij bij liggen. Pol ligt liever tegen/op mijn benen zelf, dus zodra ik ook maar een voet erbuiten steek, ligt daar een Polleke O+
Lekker ding, die sabbelPol. O+ Maar ze zal inderdaad haar moment moeten grijpen. Het moederinstinct is korte tijd zeer hevig maar daarna neemt het zienderogen af.
Is Puma inmiddels al meer schootpoes of ligt ze gewoon graag lekker tegen je aan? O+ Heeft ook zijn voordelen hoor, kat(ten) op schoot + laptop is geen ideale combo. :')

En wat een prachtige foto van POl! Helemaal geen lelijke kop. :6 ;)
pi_104287627
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 21:03 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Lekker ding, die sabbelPol. O+ Maar ze zal inderdaad haar moment moeten grijpen. Het moederinstinct is korte tijd zeer hevig maar daarna neemt het zienderogen af.
Is Puma inmiddels al meer schootpoes of ligt ze gewoon graag lekker tegen je aan? O+ Heeft ook zijn voordelen hoor, kat(ten) op schoot + laptop is geen ideale combo. :')

En wat een prachtige foto van POl! Helemaal geen lelijke kop. :6 ;)
Ik heb geen schootkatten gekregen :N Om maar eens iets te bekennen, dus mij en Pol boterde het in het begin niet zo, ik mocht niet eens aaien, laat staan dat ze bij me kwam liggen (ja, als Puma er lag zodat ze kon drinken). Dat is aardig aan het bijtrekken O+ Ik weet niet of het de schrik was van de verhuizing of een heel ander persoon die voor haar de blikken opent of wat, maar ik word nu pas een beetje geaccepteerd door madame. Ik mag aaien O+ (maar niet te lang, want dan moet ze weer spelen) en ze komt regelmatig op m'n voet liggen. Schootkatten zullen het nooit worden vermoed (die wilde ik wel heel graag.. :') ) maar de Puma houdt er wel enorm van om erbij te komen liggen als ik onder een dekentje lig.

Overigens.. met dank aan tante Taikaiki het volgende filmpje!

Ik vind het voeren nog steeds wel lastig omdat Pol meer eten nodig heeft dan de Puma. Als ik meer voer dan zie ik de Puma opzwellen :') en doe ik minder dan heb ik het vermoeden dat Polleke niet genoeg eet. Lastig vind ik. Pol weegt nu 2085 gram. Ik heb al even gegoogled, maar er zijn weinig schema's voor kittens die al wat ouder zijn, dus ik hoop maar dat het ok is. Vacht glanst, ze is speels genoeg dus ik ga er maar vanuit dat het allemaal goed gaat (en stop iedere dag lekkere knabbels in haar speelbal die Puma toch niet interessant vind).

Dus al met al gaat het goed en ik vind het erg gezellig dat de dames er zijn! O+
pi_104287787
Filmpje! O+ Met PaarsStokje! _O_
Polleke ziet er prima uit hoor. Die krijgt haar deel wel. :Y

En dat karakter... daar had ik al een beetje voor gewaarschuwd he? :P Lapjes kunnen stronteigenwijs zijn. Maar als ze je in hun hartje sluiten heb je een kameraadje voor het leven. O+
Fijn dat jullie je draai gevonden hebben. O+

Geloof het of niet, ik was vanmiddag aan het denken het topic te kicken omdat ik wel weer eens een update wilde. :@
pi_104288040
Pol blijft een lekker ding! O+ Ik had me eigenlijk een beetje verzoend met het feit dat het een kat werd die je gewoon met rust moest laten, maar ze begint aardig bij te trekken en draait zelfs om m'n benen heen af en toe voor aandacht. Dat was in het begin echt niet. En ze heeft natuurlijk hele mooi bruine ogen! O+ Die heeft ze niet van haar moeder...

En PaarsStokje! Ze zijn werkelijk bezeten van het ding.. het is echt een wereldhit! _O- De Puma wordt helemaal dol als ze het ding al ziet.

Nog een filmpje dan! O+

Ik zal morgen even fotootjes maken van de ladies.. (als ze lang genoeg stil zitten). Nu liggen ze op het bovenste plankje en de Puma is bang van de keukentrap (held op sokken _O- ) dus dat gaat 'm niet worden.
pi_104288298
O maar die van ons zijn ook nog geen echte schootkatten hoor, ze hebben nog zoveel te ontdekken, alleen 's avonds als ze echt moe zijn komen ze even bij je liggen. *;
Ja met het gewicht, Ollie is een stuk breder dan Tommie en daardoor lijkt het net of Tommie veel lichter is , maar ze hebben gewoon een verschillende bouw want het gewicht scheelt maar 100 gram of zo.
Maar de dames hebben het goed bij jou ^O^ en idd lapjes zijn gewoon wat eigenwijzer, alhoewel Tommie er ook wat van kan :P
pi_104288529
Tommie eigenwijs? _O- Wat leuk! Hij viel door doerak Pol toen niet zo heel erg op.. Ik begrijp dat dat is bijgetrokken. Pol heeft een beetje de bouw van haar moeder, smal koppie, lange, lange poten, dus ik ga er maar vanuit dat ze gewoon op schema zit. Ollie wordt zo'n grote stoere rode kater! O+ Heb je nieuwe foto's?
pi_104288578
Alles van dit nest heeft lange poten. Behalve Ecco natuurlijk, dies van de melkboer. _O-
pi_104288657
Dat was inderdaad maar een klein proppie op de foto's die laatst postte... :@ Het verschil was nogal opvallend zal ik maar zeggen.. :+ Pol haar poten lijken steeds langer, komt door het kleur verschil met haar jasje zeg maar. Ik zal eens een foto maken als ze weer eens in de vensterbank ligt, dan zie je die wit met rode stelten echt uitsteken..
pi_104290147
Jammer dat het geen schootkatten zijn als je dat zo graag wilde. Maar mijn Pingoo kwam ook pas na ruim een jaar op schoot liggen dus wie weet komt het nog :) En anders zijn ze van een afstandje ook heel leuk :P
Fijn iig dat het goed met ze gaat ^O^
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:07:17 #291
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_104290756
Lief PB! O+
Laat maar weten als ze deze versleten hebben :P
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_104309679
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:07 schreef Takaiki het volgende:
Lief PB! O+
Laat maar weten als ze deze versleten hebben :P
O+

Nogmaals superbedankt.. ze vinden 'm echt geweldig! Ik heb de Puma gisteren nog door de kamer laten draven O+

Ondertussen probeer ik de kamer te swifferen.. :') (filmpje!)
  zondag 13 november 2011 @ 17:38:15 #293
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_104322463
_O-
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_105426537
Kleine update van de Puma O+

De Puma vroeger vs De Puma nu...
pi_105426641
Ooooh, wat een mooi vol gezichtje heeft ze gekregen! O+ Is dat een Pol op de achtergrond?
pi_105426719
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:25 schreef Hitomi het volgende:
Ooooh, wat een mooi vol gezichtje heeft ze gekregen! O+ Is dat een Pol op de achtergrond?
:Y

Het kostte me de grootste moeite om haar enigszins uit beeld te houden.. _O- Meestal zat ze met haar giechel midden voor de lens (ik mocht eens aandacht besteden aan een andere kat :') )
pi_105426797
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
Kleine update van de Puma O+

De Puma vroeger vs De Puma nu...
[ afbeelding ]
Wat een lekker rond hoofd. O+ O+ O+
pi_105426965
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:29 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat een lekker rond hoofd. O+ O+ O+
:Y Daar is niets meer schonkigs aan :+

De dames proberen elkaar op dit moment uit de krabpaal te slaan... :')
Wat mij opvalt is dat ze eerst een wat witter bekje had en nu is dat toch echt bruin. Typisch wel..
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 december 2011 @ 21:17:46 #299
163650 Greys
pi_105428856
BolleWangenPuma _O_ O+ Wauw!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_105429707
Ik blijf toch altijd weer benieuwd of meidje Pol nog bij de mamma mag drinken.
Ik gok dat Puma haar inmiddels gewoon weer wegtrapt, net als in het begin toen Pol inimini was. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')