Op dit moment een telefoon, een portemonnee, sleutels en sigaretten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Nee hoor SQ
Ik vind hem wel erg leukVraagt wel om een nieuwe wats-in-meij-beg filmpje natuurlijk
hahahaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:05 schreef Tammymara het volgende:
SQ: Ik heb echt geen idee, volgens wat ik op internet heb kunnen vinden merk je niet veel verschil, maar ja ( Over gaar gesproken...) "hij" is best groot. Dus hij voelde ook de BM als we "het"deden. En die is er nu niet meer en die plaats is ingenomen door darmen en blaas. dus eigenlijk zit hij tussen... eh ja... ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel
Maar ik wilde zo graag naar huis dat ik toen ze vroeg of ik nog vragen had, gezegd heb van niet met de gedachte, zoek ik wel op op internet...ik wil nu WEG!!!!!! Kan ik in november vragen tijdens de nacontrole... want eerder mag het toch niet ivm de hechtingen
Enne, je hoeft niet te vragen of je wat mag vragen hoor...
Je hebt altijd nog een poepgatquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:07 schreef Tammymara het volgende:
Ehm... Nee...
mag absoluut niet voor 11 nov
Misschien moet je wel een vaginaverlenging ipv penisverlengingquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:07 schreef Tammymara het volgende:
Ehm... Nee...
mag absoluut niet voor 11 nov
Ik heb eigenlijk heel het verhaal gemist waarom ie eruit moest. Je had pijn toch oid?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:09 schreef Tammymara het volgende:
Ja, dan zit ie IN een darm ipv tussen darmen...
Maar dat gaat ook niet hahahaha..
Vaginaverlenging.. Hmm, zal er eens over nadenken....
Is dit niet waaaaaaaaaaay to much info?
Wut, die darm is toch niet eraan vastgemaakt lijkt me? Dan poep je uit je poes straksquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:09 schreef Tammymara het volgende:
Ja, dan zit ie IN een darm ipv tussen darmen...
Maar dat gaat ook niet hahahaha..
Vaginaverlenging.. Hmm, zal er eens over nadenken....
Is dit niet waaaaaaaaaaay to much info?
Gelukkig wel!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mag ik dan nog een gare vraag stellen. Is je vagina na herstel nog wel eh... diep genoeg?
maar zit het uiteinde van je vagine nog ergens aan vast dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gelukkig wel!!
En het is ook nog steeds lekker
Al duurt dat wel even want het voelt eerst wel anders.
En het grootste voordeel: nooit meer ongesteld
Als ie lang genoeg is komt ie bij je mond er weer uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar zit het uiteinde van je vagine nog ergens aan vast dan?
Anders floept ie er uit
hahahahahaha, weet ik veel, daar heb ik me niet mee bezig gehouden, hahaha.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar zit het uiteinde van je vagine nog ergens aan vast dan?
Anders floept ie er uit
Aan jou heb ik wat! Je wil niet weten hoe blij ik met je berichtjes was!!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gelukkig wel!!
En het is ook nog steeds lekker
Al duurt dat wel even want het voelt eerst wel anders.
En het grootste voordeel: nooit meer ongesteld
Hihi...mja je moet niet meteen tegen de muren omhoog n$%#ken want dat doet pijn. Rustig aan beginnen en je voelt zelf wel aan hoe het gaat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:19 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Aan jou heb ik wat! Je wil niet weten hoe blij ik met je berichtjes was!!!En met deze ook.. LOL.
Mmm.. Voor de sportschoolquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:22 schreef Incantrix het volgende:
Deze is dan nog best wel een soort van volwassen, toch?
[ afbeelding ]
/windowshopping
Ehm, voor dagelijks, eigenlijkquote:
Ik hou van geboortekaartjes met humorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ehm, voor dagelijks, eigenlijk
SQ, wat is een afol?Mijn tassen zijn trouwens wel goedkoper als de jullie-se
Mirannie, haha, 1-up kan ik ook niet meer dragen, da's voor mijn zoon.. Die hadden we ook op zijn geboortekaartje staanMisschien komt 'ie ooit nog wel eens in de sleeve die ik aan het plannen ben, maar dat duurt nog wel een paar jaar
Uiteindelijk gaat het erom dat jij 'm leuk vindtquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ehm, voor dagelijks, eigenlijk
SQ, wat is een afol?Mijn tassen zijn trouwens wel goedkoper als de jullie-se
Mirannie, haha, 1-up kan ik ook niet meer dragen, da's voor mijn zoon.. Die hadden we ook op zijn geboortekaartje staanMisschien komt 'ie ooit nog wel eens in de sleeve die ik aan het plannen ben, maar dat duurt nog wel een paar jaar
Oh, dan mag jij nog wel een leren tas uitzoekenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
mijn duurste tas voor deze was ook een espritje van 60 euro hoor, maar die zijn helaas niet van leer
een afol is een adult fan of lego. Tel uit je winst, hij heeft alweer voor 350 euro in z'n winkelmandje
Bijna nog erger dan wij als nagellak verslaafdenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
mario
en ja joh, afol is booming business voor lego. Daar verdienen ze meer aan dan aan kinderen. Afols verenigen zich ook in lugs (lego user groups) en strijden om de tofste moc (my own creation) in legowedstrijden.
Van dattum, scheelt een hoop stankquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
kun je je raam niet gewoon ff dichtdoen dan?
En, kunnen ze een beetje koken?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
ach, wij delen de keukenschoorsteen met de buren, ik ruik altijd wat ze eten hier
Ons schuine dak begint al op de eerste verdieping aan de achterkant, en dat is waar wij slapen. Maar dat is wel een goeie, dan weet ik nu helemaal zeker dat dat dakraam nog wel ff goed zit zo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
daarbij zijn pannendaken vaak niet geheel luchtdicht, dus op zolder zul je zoiets sneller ruiken dan beneden
Oh, mijn dieet is de deur al uit hoor... Faalquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind het zo lekker rustig, geen buren
lindy wees sterk! Je kan het!
spetterpoepquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:20 schreef Incantrix het volgende:
Mijn bed is de meest strategische plek van het huis bij buikgriep: maar een paar stappen van het toilet verwijderd
Ja, ook als ik chips haal voorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Niks mis met gewoon gezond etenen met dingen in huis hebben die je niet lust
Ja, maar niet meer met de zakkies... na 1 dag tussendoor normaal eten, wilde ik echt niet meerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:28 schreef Incantrix het volgende:
Dat is toch nog steeds een dieet-achtig-iets?Be strong, fair metal guy gone punk, be strong
TF, hier is het best rustig hoor, ook met buren
Dat je dan onderweg van de zolder naar de 1e verdieping 5 keer moet stoppen om je billen tegen elkaar te knijpen om te voorkomen dat je met straaltjes uit je pyamabroek beneden aankomt jaquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat je dan onderweg van de zolder naar de 1e verdieping 5 keer moet stoppen om je billen tegen elkaar te knijpen om te voorkomen dat je met straaltjes uit je pyamabroek beneden aankomt ja
Kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maar niet meer met de zakkies... na 1 dag tussendoor normaal eten, wilde ik echt niet meer
T was een poging waardquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik snap sowieso niet dat iemand op die manier gaat afvallen... Het mislukt altijd en het is kk smerig
maak me gekquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat je dan onderweg van de zolder naar de 1e verdieping 5 keer moet stoppen om je billen tegen elkaar te knijpen om te voorkomen dat je met straaltjes uit je pyamabroek beneden aankomt ja
ik moest hier erg om lachenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
mijn bek viel open inderdaadquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
morgen ff Obese kijken, met die man van 270 kilo. Ik heb gisteren het eindresultaat gezien in dwdd en het is volgens mij erg inspirerend!
Goeden tip! Die ga ik ook kijken!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
morgen ff Obese kijken, met die man van 270 kilo. Ik heb gisteren het eindresultaat gezien in dwdd en het is volgens mij erg inspirerend!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:35 schreef Incantrix het volgende:
Vandaar de strategische plaatsing in het huis, ja
Lindy, niet te hard zijn voor jezelfZoals je nu doet gaat het ook goedkomen, en is het denk ik echt wel makkelijker vol te houden
Voor mij werkt het in elk geval een stuk beter als ik af en toe ook gewoon even wél iets mag.. Maar dan met mate, zeg maar. Nu bijv. één biertje drinken, zou dat een optie kunnen zijn?
Dat is sowieso wel goed, haha! Ik heb ook geen koekjes meer in huis idd, stond andeweek alleen een eetje raar toen ik me net iets te laat bedacht dat ik iemand op de koffie had uitgenodigd en er alleen een bakje popcorn of reepjes paprika bij kon serverenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]Lief!
Ik heb gen biertjes in huis gelukkig
Idemquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
1 biertje is voor mij nooit een optie
/alcoholist
Whehe, paprika bij de koffie, lekkerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel goed, haha! Ik heb ook geen koekjes meer in huis idd, stond andeweek alleen een eetje raar toen ik me net iets te laat bedacht dat ik iemand op de koffie had uitgenodigd en er alleen een bakje popcorn of reepjes paprika bij kon serveren
Wauw, dat heb je goed gedaan!! respect!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:41 schreef Incantrix het volgende:
Voor mij is 1 *whatever* nooit een optie geweest, wijn graag per fles, soesjes per doos en slagroomtruffels per ons. En toen woog ik ineens 90 kilo en zei de gyneacoloog dat er een verband is aangetoond tussen overgewicht en miskramen.
Tja.
Nu dus wéinig hagelslag op brood, max. 1 alcoholisch drankje en als ik eens uit de band spring max. Twéé koekjes. En in 18 dagen 3 kilo kwijt![]()
En nog eenvoor Lindy!
Goede actie jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whehe, paprika bij de koffie, lekker
Dat is je toekomst. Wees bang, heel bangquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Goede actie jaGelukkig had ze zelf iets voor bij de koffie meegenomen
Haha, TF, krijg nu een beeld voor me van enorme strijkijzers naast de plaatjesboeken
Thnxquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wauw, dat heb je goed gedaan!! respect!terug, en jij ook veel succes!!
Ik ben inderdaad bang dat ik nog eens elastiekjes mee moet nemen naar de tatoeëerder, en dan niet voor mijn haarquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat is je toekomst. Wees bang, heel bang
Liefquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnx![]()
Ik merk wel dat het makkelijker wordt nu het went hoorDe eerste paar dagen had ik alleen maar honger en dacht ik de hele dag alleen maar aan eten, maar dat heb ik nu niet meer. En ik schat dat ik met deze buikgriep zomaar mijn eerste mijlpaal ga halen
/always look on the bright side
En als je het ff een keer zwaar hebt dan pm je me gewoon als je dat wil, dan peppen we elkaar een beetje op
Och ermquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Jill moet as donderdag al in utrecht komen voor onderzoek
Dr bloedwaardes moeten 10 zijn en die waren in rust 30 en als ze wat had gegeten 45 ..
Doe meequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik weeg 105 ofzomoet ook echt weer aan de bak
Dat is een goeie dealquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lief
Doe ik!! Mag je bij mij ook doen he?
Haha, probeer je wel een beetje te eten enzo? Ik weet dat het er allemaal weer uit komt... maar toch, wel goed op jezelf passen!
Neem nog maar een extra kopje danquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is een goeie deal*shakes on it*
En jah, het is alleen zo lastig om het ook echt binnen te houden.. Maar mijn mama had vanavond zelfgemaakte kippensoep gebrachtDie zit er nog stees in!
Lekker slapen!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:52 schreef Incantrix het volgende:
Zal ik doen![]()
En slapen, dat moest ik ook maar eens gaan doen. Veels te gezellig met jullie
Hmm.. vooruit dan.... Maar ik vind het niet nodig! Maar ik snap het wel, als je kleren niet meer aan kunt. Dat is kut..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
veel aangekomen laatste tijdveel kleding past niet meer
ja daarom, het hoeft ook niet veel, mar wel even dat mijn kleding weer goed zitquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hmm.. vooruit dan.... Maar ik vind het niet nodig! Maar ik snap het wel, als je kleren niet meer aan kunt. Dat is kut..
Snap ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja daarom, het hoeft ook niet veel, mar wel even dat mijn kleding weer goed zit
Nee hoorquote:
Woei. Dat moet ik ook nog even kijken trouwens. Morgen maar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee hoorZit the voice te kijken!
Nog meer mensen die ik op hun hoofd wil slaan
Er zijn veel irritante mensenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Woei. Dat moet ik ook nog even kijken trouwens. Morgen maar.
Ik verheug me er nu al op.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ZekerVooral de pabo-doos is heerlijk
Ik kijk bijna geen tv meer eigenlijkquote:
Ik was net een film aan het kijken, maar nu te lui om iets anders aan te zetten. De eerste keer in maanden dat ik zit te zappen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kijk bijna geen tv meer eigenlijk
Leuke programma's kijk ik terug op the interwebz
Hahaha, te lui om te zappen, dat ken ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was net een film aan het kijken, maar nu te lui om iets anders aan te zetten. De eerste keer in maanden dat ik zit te zappen.
Whahahaha!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit nu iets te kijken puur om te horen hoe 'ie praat.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:42 schreef Lindytje het volgende:
Chick, ik ben er weg van!
Slaap lekker straks
Zit er ook een magere kabouter op je rug?quote:
Aaah. Wat moet er nog komen dan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:54 schreef princess-a het volgende:
Kutdag is nog maar net begonnen en ik ben nu al bang voor wat er nog komt
Ach ja, mijn Wii maakt me ook altijd helemaal in. Maar dat is is ook de bedoeling.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zit er ook een magere kabouter op je rug?
Godsamme, ik ben compleet afgemat door een fucking spelcomputer.
Ik lijk wel gek
What's up?quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:54 schreef princess-a het volgende:
Kutdag is nog maar net begonnen en ik ben nu al bang voor wat er nog komt
Wat er nog moet komen is het uitpraten van ruzie van vannacht metquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:07 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Aaah. Wat moet er nog komen dan?
[..]
Ach ja, mijn Wii maakt me ook altijd helemaal in. Maar dat is is ook de bedoeling.
Een hele vette rekening terwijl ik op dit moment geen inkomsten heb en juist zo trots was omdat ik goed rondkom. Dat goed rondkomen is nu overquote:
Dronkemans ruzie?quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat er nog moet komen is het uitpraten van ruzie van vannacht met
Dronkemans ruzie waarin je dingen zegt die je al langer wilde zeggen? Jaquote:
Oeh autsch...nasty stuff? (als in echt gemeen? Ik kan zo'n bitch zijn als ik gedronken hebquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dronkemans ruzie waarin je dingen zegt die je al langer wilde zeggen? Ja
Tof!quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:27 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb net een paar dagen Londen geboekt, voor mij alleen.
Ja fuck...ik krijg gvd die melding nu elke keer als ik een topic openquote:
Lekker!!!!!!!!quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:27 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb net een paar dagen Londen geboekt, voor mij alleen.
Misschien een van de ads?quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja fuck...ik krijg gvd die melding nu elke keer als ik een topic openWhat's going on? Ik ben nogal huiverig voor malware
Maar daar kan ik niets aan doen dus?quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar daar kan ik niets aan doen dus?
Ik hoop het! Ik ben wel een beetje bang, maar ik ga het gewoon doen nu. Ik heb een hotel geboekt en de trein dus nu kan ik niet meer terug.quote:
Mag ik even lachen over het onderwerp van de ruzie? Bwhahahahhaha!!!quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
ach, ik riep vrijdagnacht dat ik van bb weg ging.
We hadden ruzie over een zak chips
alcohol
en rood met witte stippen omdat ik vandaag plafonds aan het sauzen ben bij mijn hoogzwangere vriendin
Hahah, kan jequote:Op zondag 2 oktober 2011 14:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oeh autsch...nasty stuff? (als in echt gemeen? Ik kan zo'n bitch zijn als ik gedronken heb)
edit: ik bedoel te zeggen; hoe reageert hij dan op jou?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
ach, ik riep vrijdagnacht dat ik van bb weg ging.
We hadden ruzie over een zak chips
alcohol
Lovelyquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
ja, maar als je dronken bent kun je heel erg vals en irrationeel worden. Bb en ik althans allebei wel
QFTquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
ja, maar als je dronken bent kun je heel erg vals en irrationeel worden. Bb en ik althans allebei wel
We hebben het nog niet getestquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahah, kan jedat wel hebben?
Het viel mee, het was een hele sneue samenloop van omstandigheden gisteravond, waardoor de avond hoe ik hem voor me zag niet doorging, en als ik dan heel teleurgesteld ben + drank, dan word ik heel kattig
vals en irrationeelquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
edit: ik bedoel te zeggen; hoe reageert hij dan op jou?
Ik zit me ook even af te vragen, wat hij eigenlijk moet doen. Wat wil je op zo'n moment? Ik wilde dat ie wat anders had gedaan, heeft ie niet gedaan, en nu? Ik werd genegeerd btw, heel hardquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
We hebben het nog niet getestMaar ik gok zo van wel, denk dat hij dan de verstandige zal zijn en me negeert (ook fout trouwens
) Of naar bed gaat ofzo...kweetniet
no offense, maar dat lieve poppetje ben je hier iig niet hoorquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
QFTEr blijft dan niks over van dat lieve poppetje waar sommige mensen mij voor aanzien
Gewaagd aan elkaar?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vals en irrationeelwe maken samen ruzie he
Hij whatsapped me net dat ie naar bed gaatquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
We hebben het nog niet getestMaar ik gok zo van wel, denk dat hij dan de verstandige zal zijn en me negeert (ook fout trouwens
) Of naar bed gaat ofzo...kweetniet
Whahahhaquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hij whatsapped me net dat ie naar bed gaathad hem het linkje van de BSOD gestuurd, maar hij dacht dat het om de ruzie discussie ging
Weet ik dat ook weer
Of juist wel...goedmaaksexquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
WhahahhaDus geen ruzie maken rond bedtijd
Hahah oh bedoelde hij dat toen ie zei dat ie naar bed ging?quote:
Whehe.. ik ben hier niet anders dan irlquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
no offense, maar dat lieve poppetje ben je hier iig niet hoor
Whehehe sorry maar ik moet toch ff denken aan een scene uit The Devil wears Prada:quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:05 schreef Incantrix het volgende:
Ik weet niet zeker of ik nu moet jompelen of niet, met 4 dagen buikgriep ben ik 2,1 kg. kwijtgeraakt, waardoor ik nu totaal 5 kg. ben afgevallen..Ik had me toch iets anders voorgesteld bij mijn eerste afval-mijlpaal
Maar het gaat wel iets beter, vandaag zelfs even buiten gezeten
Niet schrikken als het er volgende week weer aan zitquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:05 schreef Incantrix het volgende:
Ik weet niet zeker of ik nu moet jompelen of niet, met 4 dagen buikgriep ben ik 2,1 kg. kwijtgeraakt, waardoor ik nu totaal 5 kg. ben afgevallen..Ik had me toch iets anders voorgesteld bij mijn eerste afval-mijlpaal
Maar het gaat wel iets beter, vandaag zelfs even buiten gezeten
Good for you!! En voelde je je wel OK erin?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Niet schrikken als het er volgende week weer aan zit. Blij dat je je beter voelt
Zo, ik heb oma's verjaardag overleefd en ik heb mijn rokje aangehad. Kreeg veel complimenten
quote:
beterschap babequote:Op zondag 2 oktober 2011 21:39 schreef Diconnected het volgende:
Ziet er leuk uit Nagelschaartje
Pfff ik voel me een partij slecht zeg
Leuk! Wilde dat rokje ook kopen, maar toen was mijn loon nog niet gestort. Nu wil ik sparen dus loop ik gewoon de H&M niet binnen.quote:
Hij was 15 euro, ik vind het niet duurquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Leuk! Wilde dat rokje ook kopen, maar toen was mijn loon nog niet gestort. Nu wil ik sparen dus loop ik gewoon de H&M niet binnen.
Oh mén ik ga nu nog richting vriendje die over een half uur uit de middagdienst komtquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij was 15 euro, ik vind het niet duur
Bleh, m'n ogen vallen dicht. Ga maar richting bedje. I iz watje
Blijf dan lekker in je bedje morgenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
beterschap babeik ben ook keelpijn verkouden en overgeven
dat wordt fijn morgen @ work
Das kutquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Blijf dan lekker in je bedje morgenik ga nu ook slapen, kreeg net een fijne hypo-aanval dus ik ben nu echt gesloopt. Moest vandaag wat inleveren voor school, maar iedere keer als ik het document open dan word ik nog meer duizelig dan ik al ben
Hopelijk voel ik me morgen beter want ugh ugh ugh
Pm maarquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
mag k van iemand cc lenen voor bestelling bij nailetcstomme site zonder paypal
ik stort het dan gelijk naar rekening
Nou, die size zero duurt nog wel een paar honderd jaarquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Whehehe sorry maar ik moet toch ff denken aan een scene uit The Devil wears Prada:
"Only one stomachache away from a size zero"
Jah, ga ik wel van uit.. Maar ik heb nog hoop, omdat ik nu niet heel veel vreet in het kader van lijnen enzoquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Niet schrikken als het er volgende week weer aan zit. Blij dat je je beter voelt
Zo, ik heb oma's verjaardag overleefd en ik heb mijn rokje aangehad. Kreeg veel complimenten
Ik doe dan jou make-up look uiteraardquote:
ja hier ook, wat een zaadregel zeg. Ik ga twee keer per jaar met het OVquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:29 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb toch eindelijk een OV-chipkaart aangevraagd. In november gaan de strippenkaarten hier eruit.
Bij ons is de strippenkaart er al uit, je kunt bij de maatschappijen ook 1malige kaartjes kopen, meestal zelfs in de bus/tram zelf.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hier ook, wat een zaadregel zeg. Ik ga twee keer per jaar met het OV
Omdat je geen ruggengraat hebtquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:36 schreef Whoopdidoo het volgende:
Beterschap voor alle zieken!
Waarom loop ik weer nagellak op mn wishlist te zetten op ebay?
oh echt? Oh, gelukkigquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij ons is de strippenkaart er al uit, je kunt bij de maatschappijen ook 1malige kaartjes kopen, meestal zelfs in de bus/tram zelf.
Als je weinig met het ov reist kan dat wel de moeite waard zijn
1 uur kaartjes kosten 2,60 voor bus en tram/metro ... anonieme ov kaart is 7,50 en daar kun je dan steeds zelf geld op zetten, dus ligt er maar net aan hoe vaak je reist wat goedkoper isquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hier ook, wat een zaadregel zeg. Ik ga twee keer per jaar met het OV
oh dus het is echt net een chipknip eigenlijk?quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
1 uur kaartjes kosten 2,60 voor bus en tram/metro ... anonieme ov kaart is 7,50 en daar kun je dan steeds zelf geld op zetten, dus ligt er maar net aan hoe vaak je reist wat goedkoper is
Automaat op het station.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh dus het is echt net een chipknip eigenlijk?
Kun je die gewoon bij de sigarenboer halen?
Nice! Waar?quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Omdat je geen ruggengraat hebt![]()
![]()
Ik heb zaterdag ook gefaald Muppets:
Meep Meep Meep
Devine Swine
Excuse Moi!
Gone Gonzo!
en
Orly Fowl Play
Orly Androgynie
Orly Mineral FX Rock The World
Orly Mineral FX Rock Solid
UR Welcomequote:Op zondag 2 oktober 2011 23:23 schreef buzzwheedle het volgende:
nou probleem is opgelost, alles geformatteerd en opnieuw geinstalleerd.
bedankt puckzz voor linkje, nou wist ik in ieder geval dat dat de oorzaak was en hoefde we niet meer verder te zoeken. (we waren bang dat het een hardwareprobleem zou zijn)
en in ieder geval is alle rotzooi van de computer en is ie weer lekker snel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Essence recycled laknamenquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zeg, sinds wanneer is Essence Mellow Yellow een shimmerlakje?
Dat Catrice en P2 dat deden wist ik, Essence is nieuw voor mij.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:17 schreef Loqi het volgende:
[..]
Essence recycled laknamenP2 ook.. en Catrice ook geloof ik
Beterschap!quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:04 schreef Diconnected het volgende:
Zo hele ochtend bijgeslapen, vanmiddag even weg geweest met m'n moeder en ben nu al weer kapotDuizeligheid word wel minder gelukkig maar ghet blijft irritant.
dit is in amsterdam niet toch?quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:25 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik neem altijd een dagkaartje, dan kun je de hele dag (buiten spits) reizen voor ¤3. Die kaartjes die je in de tram/bus/metro koopt kostten ¤2,80 en zijn 1 uur geldig. Als ik met OV naar school moet ben ik 10 euro kwijt retour.
Jeetje...quote:
Phileas, enge bussenquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh echt? Oh, gelukkig
-edit- al vraag ik me wel af hoe ze dat bij de Phileas gaan doen want daar heeft de chauffeur geen contact met de passagiers. En de enige bus die ik wel eens pak is de Phileas
sterkte ermee lin...quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:30 schreef Lindytje het volgende:
Lief, thanx
Ja, ivm depressie en ze komt op mij erg psychotisch over..
Het lastige vind ik vooral dat ik weet dat ze met elke extra opname de zin in het verdere leven verder verliest... En ik kan wel blijven zeggen dat het allemaal goed komt uiteindelijk, maar dat houdt ook een keer op...
Ik ben gewoon zo bang dat ze er binnen nu en een korte tijd echt geen zin meer in heeft en zich niet meer laat opnemen maar gewoon 'er tussenuit stapt'.
Dat is vooral lastig ja, dat je niks kunt doen... We hebben een uurtje buiten gezeten, en ze heeft de hele tijd 1 hand op mijn been gehad...quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:42 schreef Incantrix het volgende:
Jemig Lindy, dat klinkt zķ vreselijk.. Als er íets naar is dan is het wel lijdzaam moeten toezien op de pijn die een geliefd persoon heeft zonder dat je er ook maar iets aan kunt doen. Dikkemeis, ik hoop dat de steun die jij (en wellicht anderen) te bieden hebben voldoende zullen zijn om haar erdoorheen te slepen
Gewoon doorzeuren meissiequote:Op maandag 3 oktober 2011 20:54 schreef Lindytje het volgende:
Zo, heb weer genoeg gezeurd hier, nu weer leuke dingen
Dat is in elk geval fijn inderdaad.. En ja, pfff, erbij neerleggen, heel moeilijk. Daar ook sterkte meequote:Op maandag 3 oktober 2011 20:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is vooral lastig ja, dat je niks kunt doen... We hebben een uurtje buiten gezeten, en ze heeft de hele tijd 1 hand op mijn been gehad...Dus ik denk dat ze het wel fijn vond dat ik er was. Meer kan ik gewoon niet doen, dus daar moet ik me helaas bij neer leggen..
Er zijn ook andere manieren om het eten weer te verbranden he?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gewoon doorzeuren meissieHUGS
En Dico en andere ziek, zwak en misselijken allemaal beterschap
Ik ga weer ff een tijdje wat op mijn eten letten. Met die lekkerbek die ik nu heb moet ik haast wel hahaha. Maar ik vindt het ook zo heerlijk om lekker voor hem te koken. Dankbare etermaarja ik eet net zo dapper mee
![]()
Dusssss...ik ben de complete calorietabel aan het uitfilteren. Eerst op type en dan op eiwitten en koolhydraten. Dan ga ik daar lekkere gerechten van samenstellen. Een hoop werk, maar ik weet zeker dat het de moeite gaat lonen
Sangria delen? Ik heb te veel nogquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:54 schreef Lindytje het volgende:
Zo, heb weer genoeg gezeurd hier, nu weer leuke dingen
Nou, lekkerquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Sangria delen? Ik heb te veel nog![]()
ah, zo lekker.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Sangria delen? Ik heb te veel nog![]()
He, zonde inderdaad, dat het deze week op moetquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:31 schreef PriemGirl het volgende:
Tjah afgelopen zaterdag moest gevierd worden... Én het was lekker weer; dus heerlijk gebbq'd met ouders en schoonouders
En aangezien sangria niet zo lang bewaard moet ik deze week de rest op zuipen. Goh wat jammer
Hihi daarom ben ik bekant niets aangekomenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
Er zijn ook andere manieren om het eten weer te verbranden he?
Hier sluit ik me helemaal bij aan, mooi gezegd. Heel veel succes en sterkte Lindy.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:42 schreef Incantrix het volgende:
Jemig Lindy, dat klinkt zķ vreselijk.. Als er íets naar is dan is het wel lijdzaam moeten toezien op de pijn die een geliefd persoon heeft zonder dat je er ook maar iets aan kunt doen. Dikkemeis, ik hoop dat de steun die jij (en wellicht anderen) te bieden hebben voldoende zullen zijn om haar erdoorheen te slepen
go mssquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Hier sluit ik me helemaal bij aan, mooi gezegd. Heel veel succes en sterkte Lindy.
Sjaan, Trix, Dico: beterschap
Ik ben helemaal trots op mezelf, ik heb vanmorgen staat sporten. Echt debiel dat ik me daar zo blij om kan voelen
Ik las muppet-slakjesquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:29 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil ook muppetslakjeskijken of ik ze straks kan bestellen... Alleen ff kijken waar ik ze kan laten bezorgen
![]()
Ik heb trouwens een kaakontsteking, net zoals de vorige keer dus daarom voel ik me zo wobbly. Ga nu wel naar school, kijken hoe het gaat vandaag.
quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:24 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]Toch wel? Ik wil er ook een, maar ik loop al moeilijk te doen om een paar nagellakjes, dus hier zal ie wel niet komen
goeden argument!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Want ja, ik heb dan wel een netbook, maar die gebruik ik alleen met schoolmeuk. En m'n desktop kan ik niet mee beneden zitten. En dan is m'n telefoon ook weer zo klein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |