Het is geen ONZ hier he.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:44 schreef FreezePop het volgende:
Vraag of ze speciaal voor jou met de kinderhekjes omhoog willen spelen.
Kinderhekjesquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:44 schreef FreezePop het volgende:
Vraag of ze speciaal voor jou met de kinderhekjes omhoog willen spelen.
Ja, rot nou maar op he troll.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Volgens mij was hij ook bloedserieus.
Die slurven zijn ook wel vetquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Een biertje helpt trouwens wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:49 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, maar niet bij elke worp in de goot gooien wil ook helpen.
Zo moeilijk is het nu ook weer niet hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:49 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, maar niet bij elke worp in de goot gooien wil ook helpen.
Cool story bro.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:52 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
haha ts is nog slechter dan deze kinderen![]()
je faalt wel als je niet kan bowlen
is helemaal niet cool.. het is triest.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:54 schreef Specularium het volgende:
2 ballen achter elkaar gooien zodat die tweede tegen het hijsmechanisme klapt.
Hilariteit met je vrienden, alles.
Dude, stop nou.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
is helemaal niet cool.. het is triest.
Hoe moeilijk is het om een bal te gooien?
Je doet zekers niet aan sport ofzo?
Of keihard tegen de enkel van een collega die op de baan ernaast staatquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:54 schreef Specularium het volgende:
2 ballen achter elkaar gooien zodat die tweede tegen het hijsmechanisme klapt.
Hilariteit met je vrienden, alles.
Nee, dat niet, maar wel vaak in de goot. Mijn bazin gooide wel bij haar eerste worp zo slecht dat de bal op de baan naast ons kwam.quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:56 schreef trovey het volgende:
Dus eerst ging je met bal en al over de baan heen?Ik had nog zo gezegd dat je het ding op tijd moest loslaten.
![]()
Als je bazin faalt dan kan het voor jou nooit slechter zijn als jij daarna faalt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:00 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar wel vaak in de goot. Mijn bazin gooide wel bij haar eerste worp zo slecht dat de bal op de baan naast ons kwam.
Eh wat? Waarom zou ik?quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:00 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom heb je je vingers niet gebroken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |