Dan wel even het IP posten zodat we allemaal jouw flipperkasten kunnen bewonderenquote:
Dit is type WL-404 ja. Originele verpakking heb ik er niet meer bij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:56 schreef Heinlein het volgende:
Is dit type WL-404? Zit de originele verpakking er nog bij?
Ik zal vanavond even kijken of ik er nog een paar op m'n ftp heb staan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:35 schreef junkiexp het volgende:
Zijn er ergens beelden te vinden met de kwaliteit ?
Thanks !quote:Op woensdag 2 november 2011 15:54 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
Ik zal vanavond even kijken of ik er nog een paar op m'n ftp heb staan.
Helemaal correct! Je kan ook instellen dat hij tussen bepaalde tijdstippen alle interessante acties van je vrouw (lees: bewegingen) opneemt en upload naar je eigen private ftp server.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:11 schreef FUFR het volgende:
hoe komt ie aan zn stroom? ah 5 volt adapter zit er bij neem ik aan..
dus kort samengevat, ik plug m in en geef toegang tot netwerk en dan kan ik overal kijken wat mijn vrouw doet naar mijn voordeur enzo?
¤40,- incl. is goed. Kun je me een PM sturen met je adresgegevens alvast?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:42 schreef FUFR het volgende:
ik trek me even terug. ik kom dezelfde cam hier in de stad tegen voor 55 euro.
dan is 46,75 me iets teveel.
voor 40 incl. hebben we echter nog steeds een deal
zodra ik mn pc ziequote:Op zondag 13 november 2011 11:36 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
¤40,- incl. is goed. Kun je me een PM sturen met je adresgegevens alvast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |