Het verschilt geloof ik of je Rus of US ben. Volgende ronde heb je hem waarschijnlijk. Ik snap ook nog niet helemaal hoe dat werktquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:04 schreef andreas612 het volgende:
echt gaar, heb net een laser geunlocked oid, alleen staat ie nergens bij dingen die je eraan kan plakken..
gewoon kliklikliklik komop starten.quote:
Metro map moet je buiten de recon unit pakken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:20 schreef stevin het volgende:
Wie heeft tips? In het eerste stuk van die Metro map bak ik er nix van (gras en zo) maar in de metro zelf en die daarna gaat het wel.
Hij doet het welquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
gewoon kliklikliklik komop starten.
Nou nou zeg, ik ben ook niet tevreden over de beta, maar dan meer over de map keuze en het speltype. Het is en blijft een beta he, ze hebben misschien wat aanpassingen aan de alpha toegevoegd, maar Dice stopt de energie in de volledige versie natuurlijk. Ze kijken nu niet op een bug meer of minder.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:20 schreef DeRakker. het volgende:
Heb t even gespeeld maar hoe langer ik het speel hoe meer teleurstellend het is.
Heb nu best vaak bugs waardoor ik onder de map vast zit en weer zelfmoord moet plegen.
Camper paradijs...
Slecht zie of het mn vijand of vriend is...
Tegenvallende graphics enz.
Wanneer ik het speel moet ik denken aan Operation Flashpoint dragon rising.
Eerst was ik zeker dat ik m ging halen maar ik twijfel nu wel ernstig.
waar staat dat bericht dan van dice?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:25 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Nou nou zeg, ik ben ook niet tevreden over de beta, maar dan meer over de map keuze en het speltype. Het is en blijft een beta he, ze hebben misschien wat aanpassingen aan de alpha toegevoegd, maar Dice stopt de energie in de volledige versie natuurlijk. Ze kijken nu niet op een bug meer of minder.
Dat van de graphics is bekend, de settings zijn gelimiteerd.
En natuurlijk is de echte game anders. Qua maps en graphics
In de metro moet je dus met een shotgun lopen als je door het midden gaat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:30 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
waar staat dat bericht dan van dice?
Toch zitten de meeste gewoon te wachten in gangen enz.
bij de metro is het moeilijk om naar de andere kant te lopen omdat er altijd snipers aan de andere kant staan.
Toch vraag ik me af of ze zoveel bugs kunnen weghalen in minder dan een maand.
Nog nooit zoveel gehad.
nee het beste is gewoon met sniper campen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
In de metro moet je dus met een shotgun lopen als je door het midden gaat.
Maar eigenlijk moet je gewoon langs de zijkanten omdat vrijwel iedereen door het midden gaat.
Er zit geen verschil in medium of ultra, vandaar. Zelfde fps.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:30 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
waar staat dat bericht dan van dice?
Toch zitten de meeste gewoon te wachten in gangen enz.
bij de metro is het moeilijk om naar de andere kant te lopen omdat er altijd snipers aan de andere kant staan.
Toch vraag ik me af of ze zoveel bugs kunnen weghalen in minder dan een maand.
Nog nooit zoveel gehad.
Ja sorry, maar dan moet je echt teruggaan naar CoD, waar het net paintballen isquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:49 schreef DeRakker. het volgende:
je wordt ook gek van het wapen getril bij schieten... ik weet dat het realistisch is... maar voor een spel is het te overdreven.
Nee, als je de è naar e hebt veranderd download hij de hele game opnieuw naar è en mag je het zometeen weer terugveranderen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:56 schreef benx het volgende:
Patch van 3.9gb, wtf, nieuw maps ?
[ afbeelding ]
dat weet ik, geen 1 game is realistisch....quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:53 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ja sorry, maar dan moet je echt teruggaan naar CoD, waar het net paintballen is
Trouwens, zelf in BF3 is het niet realistisch...
ik heb ook een update, en ik heb succesvol BF3 geinstalleerd en gespeeltquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:57 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Nee, als je de è naar e hebt veranderd download hij de hele game opnieuw naar è en mag je het zometeen weer terugveranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |