Waarom? werkt goed toch?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]Dat zou wel erg faal zijn, geen server browser ingame. Ik word gek van dit tering systeem.
Ik niet. Erg snel. Ik was verrast eigenlijk.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]Dat zou wel erg faal zijn, geen server browser ingame. Ik word gek van dit tering systeem.
Zoals in BC2 was het prima. Lekker overzichtelijk, en het werkt! Maar misschien is dit een kwestie van wennen.quote:
Ik weet niet hoe het in BC2 werkt, maar dit is gewoon een serverlist maar dan niet ingame. Dus voor mij maakt het niet zoveel uit.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:53 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Zoals in BC2 was het prima. Lekker overzichtelijk, en het werkt! Maar misschien is dit een kwestie van wennen.
Omdat je telkens uit het spel moet om een andere server te joinen, echt irritant.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in BC2 werkt, maar dit is gewoon een serverlist maar dan niet ingame.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:53 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Zoals in BC2 was het prima. Lekker overzichtelijk, en het werkt! Maar misschien is dit een kwestie van wennen.
Als attacker crouch ik door het 'people who forget to crouch' stuk en val mcom B aan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:03 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik defender ben ga naar die bosjes tussen de lying down people en de spawn campers. Gooi ik een granaat naar die m-com bij het speeltuintje zodat de muren weg zijn. Scope richten op de m-com en prijs schieten.![]()
Als attacker meestal in de buurt van bush people en people who forget to crouchen dan maar weerstand bieden en hopen dat we een m-com kunnen pakken
Alt-Enter, nou nou...quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat je telkens uit het spel moet om een andere server te joinen, echt irritant.
Effectief hetzelfde?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb liever gwn esc en meteen een andere server joinen.
Ik join meestal een server en blijf er in tot ik het spel weer even zat ben.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat je telkens uit het spel moet om een andere server te joinen, echt irritant.
Gaat me meer om dat ik steeds naar mijn browser moet om een andere server te joinen/spel opstarten etc.quote:
Die blijft open staan en je hoeft dus echt alleen te alt-enteren, een nieuwe selecteren of een friend inviten en klaar?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gaat me meer om dat ik steeds naar mijn browser moet om een andere server te joinen/spel opstarten etc.
Toch heb ik het liever ingame.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die blijft open staan en je hoeft dus echt alleen te alt-enteren, een nieuwe selecteren of een friend inviten en klaar?
Ik heb zowiezo haat aan het leveling systeem.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:21 schreef Captainp00face het volgende:
Mensen van level 50.. Alsjeblieft zeg, dan haak ik gelijk af, valt niks tegen te doen.
quote:
wie niet sterk is moet slim zijnquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:21 schreef Captainp00face het volgende:
Mensen van level 50.. Alsjeblieft zeg, dan haak ik gelijk af, valt niks tegen te doen.
QFTquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:26 schreef andreas612 het volgende:
[..]je speelt toch een GAME.. dan wil je toch niet geconfronteerd worden met een internetbrowser met een of andere kutserverlist, daarbij is het verbinden naar het spel toe gewoon echt traag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |