Penislengte.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:06 schreef Roces18 het volgende:
Wat trouwens erg goed helpt bij mij dat wanneer je een squadleader bent je even moet aangeven welke m-com je gaat verdedigen of aanvallen. Daar in de buurt zet je een mobile spawnpoint neer en de punten komen binnen vliegen + 20 + 20 + 20 etc..
Ik weet alleen niet op welke basis je als squadleader wordt gekozen? Is dat je rang, of je score??
O dan ben ik 99,9999 % verzekerd van een positie als squadleaderquote:
Hebben er heel veel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:25 schreef Smoofie het volgende:
Ik word wel gek van af en toe een crash ffs. Midden in de game, en op een 1 of andere manier worden je stats dan niet gesavedMis ik gwn een unlock
quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:56 schreef drumstickNL het volgende:
Kun je al met voertuigen aan de slag?
is uit helaas.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:39 schreef MouzurX het volgende:
Hm nog geen een tegengekomen.
Speel je wel op PB servers? Of is dat uit op alle servers?
Nogmaals: het is een beta.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:41 schreef Sjapoela het volgende:
Godverdomme error error error crash, faal dice. Ik krijg steeds minder zin in de game![]()
![]()
Voor de zoveelste keer: Eerst iedereen lekker maken met vloeiende gameplay en van alles beloven voor diezelfde beta, en hard falen met een kk map en een fucked up matchmaking systeemquote:
Ik ben niet lekkergemaakt. Bij beta denk ik aan ctd ctd ctd.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:44 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer: Eerst iedereen lekker maken met vloeiende gameplay en van alles beloven voor diezelfde beta, en hard falen met een kk map en een fucked up matchmaking systeem
Een demo verwachten bij een beta voor serverloads en crapquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:44 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer: Eerst iedereen lekker maken met vloeiende gameplay en van alles beloven voor diezelfde beta, en hard falen met een kk map en een fucked up matchmaking systeem
Ik heb totaal geen probleem met de matchmaking en je kan ook gewoon de serverbrowser gebruiken hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:44 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Reken er maar niet op.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:47 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, ze hebben in de retail game wel gewoon een server browser in game heh:p?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:49 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Reken er maar niet op.
Nu kan ik eindelijk joinen, hoor ik alleen maar geruis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |