Spit or swallow ?quote:
Zo lang ik nog rondhuppel op datingsaites zal ik dat af en toe ook gewoon doen....quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:33 schreef DigitalGirl het volgende:
onze enige vrouw die nog in dit topic post
Nog steeds niet de man gevonden die je verhalen vertelt over hoe de zee hem deed denken aan je haren?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zo lang ik nog rondhuppel op datingsaites zal ik dat af en toe ook gewoon doen....
Nog niet DE man nee, maar zo hard ben ik dan ook niet aan het zoekenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nog steeds niet de man gevonden die je verhalen vertelt over hoe de zee hem deed denken aan je haren?
Oeh, dus wel EEN man... vertel vertelquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nog niet DE man nee, maar zo hard ben ik dan ook niet aan het zoeken
Zoveel valt er niet te vertellenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oeh, dus wel EEN man... vertel vertel.
Waarom?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:10 schreef DigitalGirl het volgende:
nu heb ik een beetje medelijden met die man
Hoop niet voor hem dat hij denkt dat hij DE man isquote:
Dat weet iequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoop niet voor hem dat hij denkt dat hij DE man is.
Aha een FB dusquote:
Dus hij is niet DE man maar ook niet je FB ? Hij zit dus in je friendzonequote:
Boring...quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:22 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dus hij is niet DE man maar ook niet je FB ? Hij zit dus in je friendzone
ja friendzone wannabe's .... het jammere is dat ik sommige daar in eerste instantie niet in wilde pleuren, maar ik ben zo allergisch voor bepaalde acties... dat het dan dat of good bye bye is.quote:
Dan hoop ik dat die vent dat snap en niet naar meer blijft vissen terwijl hij niets meer krijgt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja friendzone wannabe's .... het jammere is dat ik sommige daar in eerste instantie niet in wilde pleuren, maar ik ben zo allergisch voor bepaalde acties... dat het dan dat of good bye bye is.
Geen idee... ik ben nooit zo goed in duidelijke communicatie (lijkt het)quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:31 schreef Thornado het volgende:
Dan hoop ik dat die vent dat snap en niet naar meer blijft vissen terwijl hij niets meer krijgt.
Als je naar hem toe even vaag bent als hier, is dat idd zo.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee... ik ben nooit zo goed in duidelijke communicatie (lijkt het)
Oquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Als je naar hem toe even vaag bent als hier, is dat idd zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |