Ja, als vrouw is het makkelijk gratis. Maar zoals je zelf al zegt was het je vriend die jouw ving. Hij was het waarschijnlijk die jouw zijn email of nummer gaf, zodat jullie konden chatten/mailen en elkaar leren kennen. Want als je gratis member bent kan je alleen van die hartjes sturen en dan kom je niet zo ver.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:14 schreef GhostWhisperer het volgende:
Ik heb mijn vriend van RP... en helemaal zonder een cent te betalen, maarja, volgens mij is het als vrouw makkelijker om gratis member te zijn dan als man. Ik ben overigens al meer dan 7 maandjes gelukkig met mijn RP catch... of eigenlijk ving hij mij juist, want hij reageerde als eerste op mij.
Maarja, RP is voor vrouwen best makkelijk... je krijgt zo veel reacties! Voor mannen is het hard werk, haha
Wacht ... Is het dat dan niet?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:46 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij dacht zeker dat RP een gratis dienst van de overheid was.
Vergeet niet de gesprekken op te slaan zodat we hier weer eens kunnen lachen als ze je verwijderd heeft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:54 schreef picardmike het volgende:
Zit nu met een leuke meid te chatten op paiq. Wel een knappe dit. Gaat wel goed alleen afspreken wil ze nog niet zegt ze. Ken haar nu net 3 dg.
In de volksmond noemen we dit ook wel aandachtshoeren. Die zitten erop om hun zelfvertrouwen te boosten, jongens hun best te laten doen, zodat ze 's avonds een kerel durven regelen in de plaatselijke bar/dancing. Gelukkig heeft paiq een mooi knopje voor die types, dat heet 'verwijderen'.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:29 schreef TheArt het volgende:
Wat heb ik een hekel aan die vrouwen op Paiq die dolgraag met je willen praten, maar dan vervolgens amper wat zeggen, laat staan vragen. Ik ben absoluut nergens naar op zoek, ik zit er eigenlijk meer voor de lol. Maar ik snap die vrouwen dus echt niet. Nu ook, stuurt er eentje mij een oneliner en die ziet er nog leuk uit ook, en dan vervolgens komt er amper een woord uitEen beetje gesprek voeren, is toch niet zo moeilijk, zeker als de intentie van haar kant kwam.
Dat sowieso ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:15 schreef DigitalGirl het volgende:
Het is alleen jammer dat er zoveel van zijn.
Sja er zijn ook meer lelijke vrouwen dan mooie, maar ja such is life. Het valt niet mee, anders was er ook geen ruk aan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:15 schreef DigitalGirl het volgende:
Het is alleen jammer dat er zoveel van zijn.
Zou eerder zeggen dat het andersom is, al die vrouwen die eigenlijk helemaal niet op zoek zijn zorgen dat er geen ruk aan is.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het valt niet mee, anders was er ook geen ruk aan.
Je ziet het verkeerd. De meeste vrouwen zijn wel op zoek maar kunnen door de enorme hoeveelheden mannen die zich aandienen geen keuze maken. Je moet dus wel 100% in de smaak vallen anders is er gewoon geen kans voor je.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zou eerder zeggen dat het andersom is, al die vrouwen die eigenlijk helemaal niet op zoek zijn zorgen dat er geen ruk aan is.
Ik denk dat het wat gechargeerd is. Vrouwen zijn gewoon gewend aan mannen op datingsites die hun 'truukje' doen. Die hebben dus 10-15 matches en laten het gewoon op zich afkomen. Vrouwen hoeven niets zelf te doen omdat wij mannen dat zo in stand houden. Een vriendin van mij staat ook op paiq en roept dat constant. Mannen blijven maar proberen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:28 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd. De meeste vrouwen zijn wel op zoek maar kunnen door de enorme hoeveelheden mannen die zich aandienen geen keuze maken. Je moet dus wel 100% in de smaak vallen anders is er gewoon geen kans voor je.
Nou hoe ik het lees is dat ze wel behoefte hebben, want ze willen die vitamine A maar alleen in overvloed en luxe. Een man kan daar weinig aan veranderen denk ik. Alleen maar een streep trekken, wat online weinig zin heeft. Als het om behoefte gaat kunnen degene die dat minder hebben er inweze weinig aan doen. Vrouwen krijgen hier alleen maar een slechte naam door en het is aan hun om daar zorgvuldig mee om te gaan. Maar dat kunnen ze niet, best wel schandelijk eigenlijk. Een vrouw de voornaamste verzorgster in een gezin hier niet op een normale manier mee om kan gaan. Het is gewoon een vrouwenverslaving.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik denk dat het wat gechargeerd is. Vrouwen zijn gewoon gewend aan mannen op datingsites die hun 'truukje' doen. Die hebben dus 10-15 matches en laten het gewoon op zich afkomen. Vrouwen hoeven niets zelf te doen omdat wij mannen dat zo in stand houden. Een vriendin van mij staat ook op paiq en roept dat constant. Mannen blijven maar proberen.
Daarnaast is er een groep vrouwen die alleen op een datingsite zitten omdat ze irl nooit zoveel aandacht krijgen. Een foto uit een goede hoek doet dan al veel wonderen en kijk eens om je heen, hier op fok krijgt ook ieder middelmatig wijf bergen aan aandacht.
En dat is wat werkt bij dames, pure vitamine A(andacht)! Deze vrouwen gebruiken de datingsite puur om zelfvertrouwen op te doen, ze hebben opeens het gevoel dat ze erg knap zijn. En dat betaalt zich irl wel weer uit. Daarvoor hoeven ze ook niet veel online te zijn of veel te praten, de mannen gaan toch wel en masse hun 'truukje' doen.
Ik vrees het ook, sterker nog ik weet het zekerquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
Mannen moet en masse stoppen met dit domme gedrag of gewoon de consequenties ondergaan. En aan de gemiddelde man af te lezen zal dat het laatste zijn.
Je blijft echt een hele vreemde knakkerquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:47 schreef picardmike het volgende:
Of gewoon een profiel maken van Don Guan en vrouwen de consequensies laten ondergaan.
Langzaam maar zeker begin ik dat ook te onderschrijven... wil het nog wel verder trekken. Eerste gesprek, eerste voorstel voor een date. Geen antwoord of de opmerking ik heb meer gesprekken nodig gelijk NEXT. Je valt wel of niet in de smaak en als het 100% was dan was het niet anders dan ja geweest. De rest zijn slechts slappen excuses, tegen Brad Pitt zegt men ook niet ' ik heb nog meer gesprekken nodig'.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:28 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je moet dus wel 100% in de smaak vallen anders is er gewoon geen kans voor je.
Gewoon voor de lol joh... er zijn zoveel vrouwen die onze tijd verdoen en af en toe is het leuk om hetzelfde te doen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:04 schreef Thornado het volgende:
Euhm..heb jij dat gesprek gevoerd PM?
Wat heb je daaraan?
Ik vind het gewoon zonde van mijn tijd en je bereikt er helemaal niets mee.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:26 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Gewoon voor de lol joh... er zijn zoveel vrouwen die onze tijd verdoen en af en toe is het leuk om hetzelfde te doen.
Jawel hoor, ... dat je zelf even lol hebt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:33 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zonde van mijn tijd en je bereikt er helemaal niets mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |