self conforming\serving bias heet dat in psychologische termen:quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:41 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Nou, als je dat maar vaak genoeg tegen jezelf zegt ga je het uiteindelijk vast wel een keer geloven.
Goh, ik had toch wel verwacht dat je een beetje onzeker bent. Aangezien je met wijze uitspraken komt op internet (waar je uiteindelijk 2 keer op word afgerekendquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Sorry maar ik praat nooit tegen mezelf, dat is meer een dingetje van onzekere mensen.
Ej pssst PM, je probeert stiekem weer intelligent over te komen door een willekeurig tekstje te copy/pasten hé?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:46 schreef picardmike het volgende:
self conforming\serving bias heet dat in psychologische termen:
Sommige mensen maken (doorgaans onbewust) gebruik van externe attributie door van tevoren de situatie zo in te kleden dat deze later als excuus kan worden gebruikt. Dit verschijnsel wordt self-handicapping genoemd. Een voorbeeld is een leerling die te weinig tijd aan zijn schoolwerk besteedt. Als hij toch een voldoende voor een test haalt, zal hij dit door zijn bevooroordeling verklaren door zijn intelligentie; als hij een onvoldoende haalt, wijst hij op het gebrek aan voorbereiding, zodat het niet aan zijn intelligentie kan liggen.
Het was wel duidelijk dat het een copy/paste tekst was. Maar dat maakt niet uit. Ik denk niet dat het zijn bedoeling was om hiermee intelligent over te komen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ej pssst PM, je probeert stiekem weer intelligent over te komen door een willekeurig tekstje te copy/pasten hé?
Het lukt niet.
Vanwaar die vooringenomen en ongefundeerde mening dat ik alleen op internet een held ben?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:52 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Goh, ik had toch wel verwacht dat je een beetje onzeker bent. Aangezien je met wijze uitspraken komt op internet (waar je uiteindelijk 2 keer op word afgerekend). Internet held.
Lekker vol blijven houden kerel
De boom is roze.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:56 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Het was wel duidelijk dat het een copy/paste tekst was. Maar dat maakt niet uit. Ik denk niet dat het zijn bedoeling was om hiermee intelligent over te komen.
Denk dat hij alleen even jouw stoere gedrag wilde verklaren
Omdat het standaard gedrag is. De arrogante, stoere en wijze bink uithangen op het internet en dan IRL vrij weinig voorstellen en niets bereikt hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vanwaar die vooringenomen en ongefundeerde mening dat ik alleen op internet een held ben?
Sterkste come back 2011.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
De boom is roze.
Daarom kun jij geen vrouw vinden.
Geen dank.
Ik heb dan ook nooit beweerd standaard te zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:59 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Omdat het standaard gedrag is. De arrogante, stoere en wijze bink uithangen op het internet en dan IRL vrij weinig voorstellen en niets bereikt hebben.
Maar natuurlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:04 schreef WaywardOne het volgende:
Gelukkig ben ik ook niet echt aan het zoeken.
Oh god, weer zo'n wijze uitspraak. Daar zal je vast mee scoren bij de damesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.
Zo post ik ook regelmatig in het Diepzeeduik-ervaringen topic terwijl ik eigenlijk watervrees heb.
In ieder geval toch nog 1 van ons die wel dames scoort.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:17 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Oh god, weer zo'n wijze uitspraak. Daar zal je vast mee scoren bij de dames
Je wilde toch dat we je topic leuk hielden? Dus vandaar dat ik dacht van... laat ik me bek nou maar houden voordat mensen gaan huilen en er een mod aan te pas moet komen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
Fuck! Is mijn popcorn klaar en zit ik lekker, is de battle of the retards alweer over.
Nou ja goed, dan TS maar.
Ervaring met datingsites de laatste dagen: niet
Probleem is dat vrouwen concluderen dat je oninteressant (of irritant) bent voordat er zich ook maar een interessant gesprek heeft kunnen ontwikkelen. Hoe kan zo meisje dat nou weten als ze zelf niet eens de moeite neemt om een vraag van me te beantwoorden en dat met een wedervraag te beantwoorden om het gesprek gaande te houden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:34 schreef Silenus het volgende:
Kasta heeft natuurlijk wel gelijk dat het niet aan die 50.000 vrouwen op paiq ligt dat ze en masse niet willen chatten. De reden is dat je A) niet aantrekkelijk, B) oninteressant, C) irritant bent.
Als je saai bent op Paiq ben je dat ook op Relatieplanet of dikkewijvendating.nl.
Ah, weer zo'n naief wijf die een boek heeft geschreven over hoe vaak ze is geplayed.quote:Online dating: Uitgescholden voor hoer en arrogant wijf
Anna van Wittenberghe. Foto Jacqueline de Haas
Een partner vinden via internet is heel gewoon geworden. Bijna één op de tien Nederlanders treft op die manier de man of vrouw van zijn dromen, meldde het CBS gisteren. Maar gevaren liggen op de loer, zegt ervaringsdeskundige Anna van Wittenberghe. 'Ik ben uitgescholden en voorgelogen.'
Nu kan ze erom schaterlachen, maar als Anna van Wittenberghe terugdenkt aan haar avonturen op internet, druipt de afschuw soms van haar gezicht.
Hoer
'In het begin was het nog wel leuk en het is ook spannend en lichtelijk verslavend. Maar het is onvoorstelbaar hoeveel er gelogen wordt op internet. Het zou een leuke manier kunnen zijn om aan een relatie te komen, maar dan zouden mensen die dit doen veel eerlijker moeten zijn. En beleefder, ik ben zo vaak uitgescholden. Voor bitch, hoer, arrogant wijf, verbijsterend,' vertelt ze aan het AD.
Het verbaast Van Wittenberghe, die over haar belevenissen het boek De kick en de gevaren van internet-daten schreef, dat bijna tien procent van de relaties via internet ontstaat. Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) maakte dat gisteren bekend. 'Ik zou wel eens willen weten hoe het staat met de duur van die relaties.'
Borstomvang
'In de eerste mails krijg je vaak al vragen of verzoeken... Wat mijn borstomvang is, bijvoorbeeld, of ik van grote of kleine piemels hou. Dat gaat je niets aan, schrijf ik dan terug, maar er zijn vrouwen die dat spannend vinden en die er op ingaan. Eerst werd ik er boos om, maar later begon ik het hilarisch te vinden.''
Verliefd
Een keer werd ze verliefd, maar ook die man bleek nog aan een vrouw vast te zitten. 'Dat gebeurt heel vaak. Als ze hun berichten heel vroeg in de ochtend sturen, of juist 's avonds heel laat, dan kunnen ze kennelijk niet zomaar achter de computer. Grote kans dat ze dan getrouwd zijn. In de vakantie zijn ze er ook niet, want dan zijn ze natuurlijk met hun gezin weg.'
Lees het volledige verhaal vandaag in het AD.
(Redactie)
Dat is eigenlijk het enigste wat je niet moet vergeten. Het is gewoon een kwestie van nummers...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:22 schreef Silenus het volgende:
En diegene die niet zo zijn flikker je gewoon uit de lijst, voor haar 100 anderen.
Iddquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ah, weer zo'n naief wijf die een boek heeft geschreven over hoe vaak ze is geplayed.
Gelukkig heb ik zelf wel dat er soms ook wel gereageerd wordt. Maar ook vaak genoeg niet. Dan verdwijnt ze inderdaad na een tijdje gewoon uit de lijst. Maar ik kan de frustratie wel snappen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:22 schreef Silenus het volgende:
Tsja, dan moet je zorgen dat je knallend begint. Meteen een leuke cliffhanger of grap, dan zijn ze wel geinteresseerd.
En diegene die niet zo zijn flikker je gewoon uit de lijst, voor haar 100 anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |