Si, toch jammer, ze was erg leuk.quote:
Gewoon zeggen dat er geen klik is en daarom geen vervolgdate komt blijkt toch altijd weer heel moeilijk te zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:29 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Si, toch jammer, ze was erg leuk.
Snap dan niet waarom het dan weer op zo'n manier moet, je kan toch ook zeggen dat je het niet zo ziet zitten? Naja, vrouwen....
Idd, maar spreek dan ook niks af weet je, nu had ik 2x een avond vrij gepland en daar ook een beetje naartoe geleefd, is gewoon niet leuk als het op het laatste moment afgezegd wordt. Als je niet durft te zeggen dat er geen klik is, kan je toch ook zeggen dat je "geen tijd" hebt of "erg druk" te komende paar weken? Ik heb ook wel eens op Utrecht CS gestaan (was 1,5 uur treinen) en dat ze dan een half uur van tevoren afzegt terwijl ze uit Maastricht moest komenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:08 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat er geen klik is en daarom geen vervolgdate komt blijkt toch altijd weer heel moeilijk te zijn.
Achteraf gezien is dat wel ironisch.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:40 schreef BeamofLight het volgende:
Misschien vond ze jou toch iets te fatty
Ik heb het idee dat jouw twijfel van het begin ervoor zorgt dat zij (on)bewust zoiets heeft van .... la ma....quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:32 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Idd, maar spreek dan ook niks af weet je, nu had ik 2x een avond vrij gepland en daar ook een beetje naartoe geleefd, is gewoon niet leuk als het op het laatste moment afgezegd wordt. Als je niet durft te zeggen dat er geen klik is, kan je toch ook zeggen dat je "geen tijd" hebt of "erg druk" te komende paar weken? Ik heb ook wel eens op Utrecht CS gestaan (was 1,5 uur treinen) en dat ze dan een half uur van tevoren afzegt terwijl ze uit Maastricht moest komen![]()
Twee leuke vrouwen op rp, dus volgende week wel date met een van beiden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:52 schreef DaDude1987 het volgende:
Het kan zo in een kinderboek..... en het was pas de 1e date, dus van die twijfel heeft zij niks gemerkt.. jullie nog nieuws dan?
Ik zal volgende keer mijn commentaar hier even nachecken op dat soort foutjesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:02 schreef Silenus het volgende:
Iets irriteert je of je ergert je kapot aan iets.
Weet ik, lag er te dik bovenop. Maar RP app blijft kut. Leukste meisje van RP woont verdorie in Utrecht. Onhandig. Met trein en zo. Bleh.quote:
Link?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:14 schreef macondo het volgende:
Weet ik, lag er te dik bovenop. Maar RP app blijft kut. Leukste meisje van RP woont verdorie in Utrecht. Onhandig. Met trein en zo. Bleh.
Aha, voor de lol aangemeld?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:33 schreef FS1986NL het volgende:
Ik heb me vandaag afgemeld op BADOO, ik ben blijkbaar te lelijk omdat er bijna geen meisjes op me profiel komen alleen maar van die vieze gay mannen![]()
![]()
Maarja had gewoon voor de lol aangemeld omdat een paar mensen dat zeiden tegen me van, ja BADOO is best leuk moet je eens proberen.
Nou misschien als je heel knap ben dat je meisjes op je profiel krijgt maar dit is mijn ervaring met die site.
Loopt je relatie wat stroef, Catbertje?quote:
Op donderdag 13 oktober 2011 17:43 schreef macondo het volgende:
Nee, meer benieuwd of ik d'r kenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:43 schreef macondo het volgende:
Loopt je relatie wat stroef, Catbertje?
Kijken of ze afgestreept op je to-do lijst staat?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, meer benieuwd of ik d'r ken
Had je misschien even moeten aangeven dat je meer open staat voor gays onder de 30, denk ik dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:45 schreef FS1986NL het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 13 oktober 2011 17:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Aha, voor de lol aangemeld?
Ja ik had niet de intentie om gelijk iets te vinden daar, ik wil altijd in begin even proberen of het wat is.
Maar ik krijg 9 van de 10x alleen mannen of gays die tussen de 30 a 50 zijn.
Nou ik val juist niet op mannenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:17 schreef macondo het volgende:
[..]
Had je misschien even moeten aangeven dat je meer open staat voor gays onder de 30, denk ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |