Online wel?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:26 schreef Jay_Snake het volgende:
Wat een drama-date, kwam geen zinnig woord uit.
Nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:11 schreef Thornado het volgende:
Mijn PC lijkt overleden...hoe kan ik nu online daten?
Dit is juist je kans om echt iets te bereiken in je leven!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:11 schreef Thornado het volgende:
Mijn PC lijkt overleden...hoe kan ik nu online daten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles ligt op loopafstand als je er de tijd voor neemt.
Helaas...ik ben verdoemdquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:00 schreef DigitalGirl het volgende:
Dit kon we de avond geweest zijn waar je HAAR had tegengekomen. Zo zie je maar altijd een tweede pc paraat hebben want je weet nooit wanneer het noodlot toeslaat.
Even off-topic, ik herken jou van bierdopje haha. Daar was je de grote vertaalheld van 24 toch?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:26 schreef Jay_Snake het volgende:
Vandaag een date gehad met iemand van paiq. Wat een drama-date, kwam geen zinnig woord uit. Daarnaast zag ze er toch ook niet echt best uit, foto's waren duidelijk van lang geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jammer genoeg zegt knap dan weer niet zo veel over leukHeb datzelfde ook eens gezegd net voordat ik een knappe dame verwijderde omdat ze niks zinnigs te melden of te vragen had.
Tsja.. Afgelopen tijd ook 2 dates gehad met een chick, aantrekkelijk, blijven slapen, maarrrrrr k merk wel dat haar initiatief echt 0.1 is en daar heb ik dan weer niet zo veel trek in. Dus hou het ff rustigquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook al aan te denken.
Maar maat, ze had wel serieus lekkere klonten. Kijk t effe aan.
Een geen interesse bericht sturen blijft aardiger dan gewoon helemaal niets sturenquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:34 schreef macondo het volgende:
En tóch voel ik me een lul als ik reageer met een geen-interesse berichtje.
Hoezo dat? Ben je van het Leger des Heils? Moet je iedereen een kans geven?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:34 schreef macondo het volgende:
Heb mij weer ingeschreven op rp. Al snel een hele serie reacties, maar echt.. die vrouwen waren om te huilen zo lelijk en/of lomp. Ze hoeft niet eens heel mooi te zijn of een fotomodel, maar dit was een brug te ver. En tóch voel ik me een lul als ik reageer met een geen-interesse berichtje.
Zelf een berichtje sturen werkt een stuk beter.
Ze vindt het gezellig met je, maar wil niet afspreken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:44 schreef Kaboutert het volgende:
Tijdje terug een leuke meid via badoo leren kennen, we smsen veel, en bellen ook enorm veel (zij mij ook!).
als ik voorstel om iets af te spreken, wil ze dat niet, omdat ze eerst tijd nodig heeft om voor haarzelf dingen op een rijtje te zetten... dit speelt nu al 2 weken ongeveer.. beetje vaag, niet?
Betekend toch vaak dat je niet lekker in je vel zit en er nog achter moet komen waarom en wat je hier het beste aan kan doen? ofzoietsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:11 schreef Silenus het volgende:
"Dingen op een rijtje zetten" is ook zo lekker vaag. Wat wil je dan op een rijtje zetten, al die weken?
Haha, ik snap wel wat ze ermee bedoelen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Betekend toch vaak dat je niet lekker in je vel zit en er nog achter moet komen waarom en wat je hier het beste aan kan doen? ofzoiets
dus dat kan toch maanden duren
Tja het natuurlijk gewoon dat ze niet wil datenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:18 schreef Silenus het volgende:
Haha, ik snap wel wat ze ermee bedoelen.Maar om daarvoor zoiets onbenulligs als een date uit te stellen, dan lijkt me 'ik moet nog wat op een rijtje zetten' eerder een smoesje.
Het is niet dat je beslist of je op een bepaalde plek een huis gaat kopen of een baan gaat nemen oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |