SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Wasda?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
En we gaan weer verder met daten en anti-dateren
En de betekenis daarvanquote:
Ik zie hier geen verslagen ?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
Er is weer stevig gehosseld via menig datingsite merk ik.
Ja, een datingsite is denk ik wel iets wat voor je als je klaar bent voor een nieuwe relatie of gewoon wat wil daten. Hoewel je wel moet werken aan dat hangen aan een man voor je eigenwaarde.Hoe lang ben je alweer single? Denk dat je misschien via een datingsite wat rond kan kijken/daten zodat je wat steviger in je schoenen staat en minder snel aan je nieuwe vriend gaat hangen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:09 schreef minnemin het volgende:
is een datingsite iets voor mij?
ik wil best weer een relatie, een scharrel voor seks is ook prima
ik maak momenteel weken van 50+ uur, vanaf eind dit jaar wat minder
ik zie er goed uit
ik heb leuke hobby's, ik weet veel te vertellen
ik ben nog wat onzeker, wordt wel steeds steviger in mijn schoenen
ik heb niet al te veel geld voor heen en weer reizen, hij moet in de buurt wonen
mijn grootste bezwaar is eigenlijk dat ik nog wat te veel aan een man kan hangen voor eigenwaarde. maar ja, zoals het nu gaat gebeurt er ook weinig.... ik wil ook wel weer eens op zondagochtend naast een leukerd wakker worden, hete potjes seks, lekker kletsen en leuke dingen doen
Kortom je staat op een datingsite om eens grondig gepoetst te worden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:09 schreef minnemin het volgende:
ik zie er goed uit
ik heb niet al te veel geld voor heen en weer reizen, hij moet in de buurt wonen
mijn grootste bezwaar is eigenlijk dat ik nog wat te veel aan een man kan hangen voor eigenwaarde. maar ja, zoals het nu gaat gebeurt er ook weinig.... ik wil ook wel weer eens op zondagochtend naast een leukerd wakker worden, hete potjes seks, lekker kletsen en leuke dingen doen
Jij bent een echte charmeur hè?quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:57 schreef picardmike het volgende:
[..]
Kortom je staat op een datingsite om eens grondig gepoetst te worden.
Huh? Je had toch iemand geregeld?quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:09 schreef minnemin het volgende:
ik zie er goed uit
Ja ik heb er een leuke meid van leren kennen. Ik vind de site beter dan rp, daar hoor je helemaal niks terug. Hier is het tenminste nog gratis als je wat verstuurd. Alleen is de site wel heel erg fake gevoelig maar dat is niet erg als het gratis is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:59 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik heb me ingeschreven op badoo, maar volgens mij krijgen de (leuke) meiden daar zoveel berichtjes dat er geen beginnen aan is...
Een vriendin van me bijv. had binnen no time 1700 mensen die d'r wouden ontmoeten. Heeft iemand goeie ervaringen met deze site?
Heb ik zelf ook altijd. Van die ontzettend geile Amerikaans uitziende bimbo's die in dorpjes rondom Utrecht wonen en met me willen cammen ofzo.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:59 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Een vriendin van me bijv. had binnen no time 1700 mensen die d'r wouden ontmoeten. Heeft iemand goeie ervaringen met deze site?
Als je niet te ver weg woont, en niet te oud bent dan heb je helemaal geen datingsites nodig joh. Dan kan je mij gewoon een pm sturen en gaan we samen datenquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:09 schreef minnemin het volgende:
ik zie er goed uit
Heb je geen eisen dan, gewoon zomaar poetsen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:35 schreef palawan het volgende:
[..]
Als je niet te ver weg woont, en niet te oud bent dan heb je helemaal geen datingsites nodig joh. Dan kan je mij gewoon een pm sturen en gaan we samen daten
Goeie zal ik onthoudenquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:40 schreef palawan het volgende:
Wat voor eisen moet je hebben voor een drankje doen ergens? Als het gezellig is zie je daarna wel verder toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |