'Ja... nu heb.. ik.. rookmelders... hangen, maar je ... weet nooit.. euh... of je.. buren ook aan.. hun veiligheid.. en.. dus de onze.... denken. 'quote:
ik ben ziek, dus heb idd niks beters te doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:18 schreef OverRated het volgende:
Heb je niks beters te doen, ga naar buiten of zo
Presentatie voor school makenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben ziek, dus heb idd niks beters te doen![]()
wat is jouw excuus?
Op zo'n mooie zaterdag? Zondequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:25 schreef OverRated het volgende:
[..]
Presentatie voor school maken![]()
![]()
![]()
Beterschap.
Ja, maar... hierbij... kon je een.... smsje kopen waarin.. stond... hoe veilig... jouw... buurt is!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:35 schreef Raap het volgende:
Daarom alleen je stuff bij Billy Mays kopen
waar gaat het heenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar... hierbij... kon je een.... smsje kopen waarin.. stond... hoe veilig... jouw... buurt is!
Mijn.. man had.. er nog twijfels.. over.. maar toen.. ik hem ... vroeg.. of hij.. af wilde wachten.. tot ons.. iets.. overkwam... besloot hij toch.. dat het een erg.. goede dienst.. is!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:38 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
waar gaat het heenmensen die denken te moeten smsen om zelf een mening te vormen over hun buurt
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |