ik wist het niet zeker, maar er blijken kindertekeningen op de koelkast te hangen en ik heb het hem volgens mij ooit eens horen zeggen dus ik vermoed dat er minimaal 1 kidn isquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga de webcam ook maar es aanzetten, ik ben wel benieuwd naar dat huis.
Ik wist heul niet dat Timur een kind heeft
Dat is hem!!!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:14 schreef 3rdRock het volgende:
mensen...wat denken we van deze?
http://www.funda.nl/
is em ook niet he? hoewel die haard er wat op lijkt en de indeling aardig klopt is er volgens mij geen rode voordeur en de kijken klopt ook niet, hoewel ik die niet heel helder voor de bril heb...
graag gedaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:35 schreef themauster het volgende:
Wedden dat Twitwouter of een ander 3fm nerdje zo heeft gevonden waar timur woont.
dat red ik niet meer voor 3uurquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ga jij eventjes langs voor een stukje gebak?
Iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:24 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb btw het idee dat ik op de webcam kijkers zie...
Timur heeft expres geen reclame gemaakt waar zijn huis is. Sja, ik zou het niet doen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:29 schreef 3rdRock het volgende:
ja, ik heb de goede. lichtkoepel boven het bad
ja, ik ben Sherlock Holmes mensen!
zal ik het op Twitter gooien?
ik was het ook niet van planquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Timur heeft expres geen reclame gemaakt waar zijn huis is. Sja, ik zou het niet doen.
*zucht*quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:32 schreef CindieY het volgende:
Ene Wouter Visscher, waarvan ik ook al een tweet in dit topic zag, heeft 't al naar Timur getwitterd
Donequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:36 schreef 3rdRock het volgende:
@qunix, wil jij je post (nr 32) nog ff aanpassen? ff de URL eruit halen
Wie is dat dan? Want die heeft ook doodleuk de 'zoek'actie getwitterd.quote:
Ik ben het iig niet, al lurk ik heel actief op het momentquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wie is dat dan? Want die heeft ook doodleuk de 'zoek'actie getwitterd.
een gore lurker. heb wel de links uit de topic gehaald/laten halen, maar t kwaad is helaas al geschied...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wie is dat dan? Want die heeft ook doodleuk de 'zoek'actie getwitterd.
tskquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben het iig niet, al lurk ik heel actief op het moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |