De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toffe, maar ken ik al! Even die apenfilm binnenhalen. Goede kwaliteit ?quote:
Maar natuurlijk doe je dat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:11 schreef Monopoly het volgende:
Goede TT, ik gehoorzaam!
[..]
Toffe, maar ken ik al! Even die apenfilm binnenhalen. Goede kwaliteit ?
Wafels.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:11 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga wafels eten.
Waarom? Omdat het kan.
Oja, en omdat ik honger heb.
Is die er al in een beetje goede kwaliteit?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:11 schreef Monopoly het volgende:
Goede TT, ik gehoorzaam!
[..]
Toffe, maar ken ik al! Even die apenfilm binnenhalen. Goede kwaliteit ?
Met wat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:12 schreef BBQSausage het volgende:
Je hebt me wel flink ingehaald trouwens Dalando.
Wafels zijn wel lekker, maar tering zoet. En om dit tijdstip, zoete dingen? Beetje verneuking dan, ik ben wat lichtjes aangeschotenquote:
Ik hoop het. Ik kijk even rond op de piratenbaai, maar volgens mij is het enkel meukquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:13 schreef TWP het volgende:
[..]
Is die er al in een beetje goede kwaliteit?
Ik heb m in de bios gezien, dus weet niet hoe hij nu al te downloaden is..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik kijk even rond op de piratenbaai, maar volgens mij is het enkel meuk
Ja, ik zat ook al te kijken. Kom niet veel goeds tegen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik kijk even rond op de piratenbaai, maar volgens mij is het enkel meuk
Posts.quote:
Zoet is wel prima vind ik, bij gebrek aan beter.quote:[..]
Wafels zijn wel lekker, maar tering zoet. En om dit tijdstip, zoete dingen? Beetje verneuking dan, ik ben wat lichtjes aangeschoten
Okequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Posts.
[..]
Zoet is wel prima vind ik, bij gebrek aan beter.
Jammer zeg..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:15 schreef BBQSausage het volgende:
Die wafels zijn trouwens wel fucking klein, 3 happen en op zijn ze.
Je stond eerst nog onder me, volgens mij.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:15 schreef Dalando het volgende:
Ik post toch niet zoveel in UDOWU? Pff.
En omdat je botje bentquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:11 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga wafels eten.
Waarom? Omdat het kan.
Oja, en omdat ik honger heb.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:15 schreef Dalando het volgende:
Ik post toch niet zoveel in UDOWU? Pff.
Ik vind van welquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:15 schreef TWP het volgende:
Zijn ook gewoon niet zo heel veel toffe films de laatste tijd, of wel?
Nee, valt mij ook al tegen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:15 schreef TWP het volgende:
Zijn ook gewoon niet zo heel veel toffe films de laatste tijd, of wel?
Welke vind je tof?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]![]()
Je bent nummer 4
[..]
Ik vind van wel
Thor, Limitless, Rise of the Planet of the Apes, Pirates en nog wel meerquote:
Koekjes zijn wel lekker, maar ik had liever iets anders gehad, gewoon chips, of nootjes, of eh, hamburgers, frikandellen, kroketten. Gaat er prima in.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jammer zeg..
Ik heb heeeeerlijke koekjes
LASTIG HE, TELLENquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]![]()
Je bent nummer 4
[..]
Ik vind van wel
Ik heb nougatines met chocola van de heeemaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Koekjes zijn wel lekker, maar ik had liever iets anders gehad, gewoon chips, of nootjes, of eh, hamburgers, frikandellen, kroketten. Gaat er prima in.
Ik bedoelde binnenkort ben je nummer 4quote:
Die apen wil ik nog wel graag zien.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Thor, Limitless, Rise of the Planet of the Apes, Pirates en nog wel meer
Ja ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb nougatines met chocola van de heeema
[..]
Ik bedoelde binnenkort ben je nummer 4
Chocolaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb nougatines met chocola van de heeema
Deel 2? Da's eigenlijk deel 1 héquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hij was leuk, maar ik had m verder willen zien
Trustenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:21 schreef TWP het volgende:
Ik ga ook m'n bed opzoeken.
Dag leuke mensen.![]()
Ik weet hetquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Deel 2? Da's eigenlijk deel 1 hé
Ik voel me aangesproken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:21 schreef TWP het volgende:
Dag leuke mensen.![]()
Slaapzequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:21 schreef TWP het volgende:
Dag leuke mensen.![]()
Ja, ik moet ook echt mn bed in, anders overleef ik uitgaan morgen niet..quote:
Die heb ik met opzet juist niet gekeken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Misschien dat ik het origineel gewoon nog maar een keertje moet gaan kijken..
Trusten!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook echt mn bed in, anders overleef ik uitgaan morgen niet..
Dus welterusten iedereen![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook echt mn bed in, anders overleef ik uitgaan morgen niet..
Dus welterusten iedereen![]()
Oh ja ik heb m vroeger ooit al een keer gezienquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die heb ik met opzet juist niet gekeken.
okequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:26 schreef Ezechielk het volgende:
Tevens een paar billen om dit topic op te leuken:
[ afbeelding ]
00-deadmau5_-_4_x_4_equals_12-cd-2010.m3uquote:
Knetter.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:32 schreef Dalando het volgende:
En het is leuk want heel veel mensen die niet op FOK! zitten snappen woorden zoals muzak niet, die zitten zovan "wtf typ je daar man" en ik zo "hallon ich type in leucken FOK! taal"
Haten op FOK!taalquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
die sei ook altijd musak weetju
nu echt slapen
Iedereen moet slapen, maar soms hebben mensen gewoon geen zinquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:37 schreef Dimens het volgende:
Ik moet slapen, ik lig nog niet in bed.
Idem.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:37 schreef Dimens het volgende:
Ik moet slapen, ik lig nog niet in bed.
Ik moet morgen ochtend half 8 opstaan, dat is wel een probleem.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
Iedereen moet slapen, maar soms hebben mensen gewoon geen zin
Ik ook, dat is ook een probleem.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik moet morgen ochtend half 8 opstaan, dat is wel een probleem.
Je moet nooit vroeg opstaan en in het weekend wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ook, dat is ook een probleem.
We delen hetzelfde probleem, ook 5 bier op?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ook, dat is ook een probleem.
Heldennummerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:38 schreef GGMM het volgende:
Waarom wordt er tegenwoordig niet meer van dit soort geweldige muziek gemaakt.
Datquote:
Dat is inderdaad een probleemquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik moet morgen ochtend half 8 opstaan, dat is wel een probleem.
Ik wel, ik maar weekend van 1 dag namelijk zondag.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je moet nooit vroeg opstaan en in het weekend wel.
Ja, zo kut is mijn leven dus.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je moet nooit vroeg opstaan en in het weekend wel.
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:38 schreef GGMM het volgende:
Waarom wordt er tegenwoordig niet meer van dit soort geweldige muziek gemaakt.
Brofist.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
We delen hetzelfde probleem, ook 5 bier op?
Nee, slakken.quote:
Tik em aan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Brofist.
En nee, maar wel 5 wafels. Telt dat ook?
Hard.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wel, ik maar weekend van 1 dag namelijk zondag.
Tuurlijk wel. Mijn familie, me matties, mijn collega's...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:40 schreef Dimens het volgende:
Maar Dalando, niemand weet dus hoe jij eruit ziet?
Haha altijd stoer doen met harde muziek en daarna klagen van ik ben doof.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:41 schreef BBQSausage het volgende:
Fuck man, ik ben echt doof aan één oor.
Verdomme, daar had ik niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:41 schreef Dalando het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Mijn familie, me matties, mijn collega's...
Ohja je deed ICT. Dan nog, vroeg opstaan is sowieso helll.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ach, op school doe ik niets dus echt hard is het niet.
Morgen wel, hard werken en alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |