Ik dacht serieus dat het zaterdag wasquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En dames, zondag is toch altijd weegdag?
Hij zal toch heus niet expres in dat oor gemikt hebben, zo slim istie niet, er liep er gewoon eentje in de weg (quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal m jou es in je oor komen laten zeiken Greys![]()
Vieze goorlap dat ie dr is
Oef. En voor hetzelfde geld zitten ze 'gewoon' ergens binnen natuurlijk.quote:
Omdat bang helaasquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oef. En voor hetzelfde geld zitten ze 'gewoon' ergens binnen natuurlijk.
Waar blijven die kleintjes niet gewoon in de gang
Extra omdat ik iemand heb laten kotsenquote:
Ik heb me gewogen en ben 2 ons aangekomen en dat valt reuze mee na een verjaardag met veel vlaaiquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En dames, zondag is toch altijd weegdag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
Roger is ook op. [ [url=http://www.graphicsgrotto.com/emoticons/foodanddrink/images/emfoodanddrink6.gif]afbeelding ] [/url]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je iets niet goed gedaan
Geen kater hier. Ook geen koppijn. Wel moeEn ik voel de rest alcohol nog
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:13 schreef Greys het volgende:
Biet was net nog spookbang voor die IKEA kruiptunnel.
Paar keer koekie in gegooid, DOORRRRRRRRRRRR geroepen en nu holt ie er door als een blije kip, zo leuk
Ja, wederom met hulp van Boorquote:
Die is er ook even door gegaanquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:37 schreef Oognip het volgende:
BietBoor
Vindt Bink zichzelf te oud om door de tunnel te racen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |