Je klinkt als samzzquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ja wacht. Kutkinderen is een pleonasme
Inderdaad, ik vind het nu nog steeds lastig om mijzelf open te stellen naar andere. Niet echt handig werkt belemmerd enzo.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij had volgens mij ook niet echt een 'warm nest' waar je zulke dingen kwijt kon he?
ik zie een matchquote:
Neuh, je doet het hier maar mee.quote:
I call 'em as I see them....quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hè bah! Je kan te ver gaan hoor!
Oh echt? Wat heeft-ie gezegd?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weggepest door Godt!
Die overigens wel een punt had!
Die probeert mij ook altijd weg te pesten. Ik ben hardleers.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weggepest door Godt!
Dat samzz alleen maar 3 woordige brainfarts postte om zoveel mogelijk bagger te posten om haar postcount op te krikken tot de nummer 1 in de dagelijkse top posters lijstquote:
Dat wil ik dan wel graag weten waarom hij een punt had. Vind hem echt een misselijkmakende arrogante kwal.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weggepest door Godt!
Zag hij er ook maar zo uit.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:19 schreef Boudibou het volgende:
Missb lijkt wel op die chick van de OP!
Haha..nee deze meen ik niet.
En ik betrek je bever in mijn verhaal wanneer ik dat wil.
Wel jammer dat hij wat aanpassingsproblemos heeft.
En sindsdien is er niets meer van haar vernomen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat samzz alleen maar 3 woordige brainfarts postte om zoveel mogelijk bagger te posten om haar postcount op te krikken tot de nummer 1 in de dagelijkse top posters lijst
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:19 schreef L-E het volgende:
Ik vind dat die chick in de OP een rare kont heeft. Dat maakt dat ze niet op Miss lijkt.
[..]
Dat wil dan wel graaf weten waarom hij een punt had. Vind hem echt een misselijkmakende arrogante kwal.
Ze leeft nog en is heel gelukkig zonder Singles.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:20 schreef L-E het volgende:
En sindsdien is er niets meer van haar vernomen?
Ik ben ook geen liefhebber van Godt. Maar ik was het 100% met hem eens in dit geval.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat wil dan wel graaf weten waarom hij een punt had. Vind hem echt een misselijkmakende arrogante kwal.
Ach er zijn ergere hierquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat is fijn nieuws.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze leeft nog en is heel gelukkig zonder Singles.
En wij zonder haarquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze leeft nog en is heel gelukkig zonder Singles.
Godt is juist één van de weinige interessante figuren hier. Staat bovenaan mijn verlanglijstje om ooit nog es te meeten.quote:
Ik eet geen kaas op mijn lasagne, vind Godt briljant. Voel ik hier de liefde wat bekoelen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat wil ik dan wel graag weten waarom hij een punt had. Vind hem echt een misselijkmakende arrogante kwal.
[..]
Dat wil ik dan wel graag weten waarom hij een punt had. Vind hem echt een misselijkmakende arrogante kwal.
Ik vind hem moeilijk.quote:
Hoe diplomatiek verwoord. Verklaar je naderquote:
Godt is wel okequote:
Als jij het zegt. Wat is er dan voorgevallen? Want weggepest worden...quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen liefhebber van Godt. Maar ik was het 100% met hem eens in dit geval.
Zoals?quote:
What?quote:
Zoals ik al eerder zei..je bent een makkelijk doelwit.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]Begin je nu weer? Naja, beter dan een 15 jarig emootje.
quote:
Moeilijk te peilen. Niks tegen hem hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe diplomatiek verwoord. Verklaar je nader
Je weg laten pesten...quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als jij het zegt. Wat is er dan voorgevallen? Want weggepest worden...
[..]
Zoals?
[..]
What?
[..]
Zoals ik al eerder zei..je bent een makkelijk doelwit.
Hehe nee, ik voelde me daar te zweverig voor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:24 schreef missbehavin het volgende:
Zin om te dansen! Hebben wij toen eigenlijk gedanst L-E, nee he? Jammer!
Haha, ja, Godt is nogal... Godtquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Moeilijk te peilen. Niks tegen hem hoor.
Jaaa! Dansen met L-E!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Hehe nee, ik voelde me daar te zweverig voor.
Maar het kan nog, we zijn oud maar het kan nog net!
Zie paar posts eerderquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet dezelfde mening heb als alle anderen hier.quote:
Nee joh, ben je gek! Te veel verschillen is niet goed, maar te veel overeenkomen ook niet. Gulden middenweg zien te vinden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik eet geen kaas op mijn lasagne, vind Godt briljant. Voel ik hier de liefde wat bekoelen?
Liever iets kortsquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik doe de bloemetjesjurk aan waar Bou zo dol op is!
Dan lees je niet goedquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet dezelfde mening heb als alle anderen hier.
Pas maar op. Afwijkende meningen houden ze niet van in singlesquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Nee joh, ben je gek! Te veel verschillen is niet goed, maar te veel overeenkomen ook niet. Gulden middenweg zien te vinden.
Tjaquote:
Ach man, gewoon schijt aan hebben.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pas maar op. Afwijkende meningen houden ze niet van in singles
Ik gaan geen namen noemenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Zoals?
Poldermodellenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Nee joh, ben je gek! Te veel verschillen is niet goed, maar te veel overeenkomen ook niet. Gulden middenweg zien te vinden.
The smallest violin.quote:
Oke..bijna alle anderen.quote:
Joaaah!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik doe de bloemetjesjurk aan waar Bou zo dol op is!
Dikke modellen.quote:
Het blijkt ja..maar als ik zo de reden zie van hun "beef" (quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Can you blame me?quote:
waarom denk je dat ik hier nog rondhang?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach man, gewoon schijt aan hebben.
dunne modellenquote:
Oh jaquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik hier nog rondhang?
Nee joh!quote:
Geen leven.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:30 schreef Spezza19 het volgende:
waarom denk je dat ik hier nog rondhang?
Dit kan nog eens een lange discussie worden en uiteindelijk heb ik gelijk...laten we het dus maar achterwege laten.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zullen we Godt op hem afsturen?quote:
quote:
Is dat hetzelfde?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dikke modellen.
[..]
Het blijkt ja..maar als ik zo de reden zie van hun "beef" () dan heeft 'ie in deze wel gelijk ja.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:31 schreef missbehavin het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 30 september 2011 22:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dikke modellen.
[quote]
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dit kan nog eens een lange discussie worden en uiteindelijk heb ik gelijk...laten we het dus maar achterwege laten.
Nou ja, op zich kan 'men' wel flink inhakken op mensen soms. Moet je tegen kunnen...quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:32 schreef L-E het volgende:
Waar komt het idee vandaan dat 'men' (wie?) in Singles niet houdt van afwijkende meningen?
Spezza, de man die iedereen met een afwijkende mening voor kneus uitmaakt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:32 schreef L-E het volgende:
Waar komt het idee vandaan dat 'men' (wie?) in Singles niet houdt van afwijkende meningen?
Daar hebben linkse kusjekroelmensen wel vaker last vanquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:32 schreef L-E het volgende:
diklikes?quote:
Teveel moeite. Niet waard enzo.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar hebben linkse kusjekroelmensen wel vaker last van
Het feit dat in het verleden is gebleken dat andere meningen met de grond gelijk werden gemaaktquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:32 schreef L-E het volgende:
Het inhakken heeft naar mijn idee niet perse te maken met de mening die al dan niet afwijkend is, maar meer de inhoud van diezelfde mening. Als men je niet aardig vindt, ben je de lul ja.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, op zich kan 'men' wel flink inhakken op mensen soms. Moet je tegen kunnen...
Welcome in the real world!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, op zich kan 'men' wel flink inhakken op mensen soms. Moet je tegen kunnen...
Kom dan eens langs muts!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]Speaking of.. ik ben al veel te lang niet gekusjekroelt!
Maar die is engquote:
* MissMSX kusjekroelt missyquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:34 schreef missbehavin het volgende:
Is dit een verwijt richting mij? Moet dat zo in het openbaar?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:34 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Wie noemde Godt ook al weer arrogant?quote:
Zij die niet beft, dient haar mond te houden!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dit een verwijt richting mij? Moet dat zo in het openbaar?
Ik moest denken aan Rubensvrouwenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
We zaten toch te kotsen op de modellen waar we haat aan hebben?
Tell her!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:35 schreef missbehavin het volgende:
Zij die niet beft, dient haar mond te houden!
Dat heb je aan jezelf te danken!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zij die niet beft, dient haar mond te houden!
No use arguing with a foolquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Wie noemde Godt ook al weer arrogant?
Hele dunne wel die zijnquote:
Je moest aan mij denken?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moest denken aan Rubensvrouwen
Maar dat was natuurlijk een Belg en geen polderkaaskop
Veul te lang geleden jaquote:
Nee niks!quote:
Ja sorry, ik hou van hele dunne, dat weet je. modellen that isquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
Nee niks!Air weet wat ik bedoel.
Jouw mond verkramp toch al bij de gedachte alleen?quote:
Oh. Ik niet natuurlijk. Fijn.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks!Air weet wat ik bedoel.
De gedachte aan die behaarde bilnaad? Jazeker.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:37 schreef MissMSX het volgende:
Jouw mond verkramp toch al bij de gedachte alleen?
Volslank jaquote:
Air en ik delen dezelfde pijn.quote:
Heb geen flauwe anus waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moest denken aan Rubensvrouwen
Maar dat was natuurlijk een Belg en geen polderkaaskop
Ik nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja sorry, ik hou van hele dunne, dat weet je. modellen that is![]()
Welquote:
Er is nota bene over gepost. Maar dat zal wel een post boven ooghoogte zijn geweest.quote:
Dan heet het geen beffen meerquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De gedachte aan die behaarde bilnaad? Jazeker.
Wat moeten we toch met haar aan he?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is nota bene over gepost. Maar dat zal wel een post boven ooghoogte zijn geweest.
Ik mis wel eens wat ja.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is nota bene over gepost. Maar dat zal wel een post boven ooghoogte zijn geweest.
Goed om te weten, volgende keer dat ik hem een pak slaag geefquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Air en ik delen dezelfde pijn.
Hoezo? Jij hebt jouw tieten toch vaak genoeg gezien?quote:
Ik snap dat je jezelf vanalles wijsmaakt om maar niet naar me te verlangen schatquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De gedachte aan die behaarde bilnaad? Jazeker.
Behaard of onbehaard?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heb geen flauwe anus waar je het over hebt.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goed om te weten, volgende keer dat ik hem een pak slaag geef
Ik kan wel wat dingen bedenken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:39 schreef missbehavin het volgende:
Wat moeten we toch met haar aan he?
Ik ook hoor.quote:
Ik zit er nu zelfs even aan, gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoezo? Jij hebt jouw tieten toch vaak genoeg gezien?
Wat een complimentquote:
Dat is andere pijn, als je er in knijpt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:40 schreef missbehavin het volgende:
Ik zit er nu zelfs even aan, gewoon omdat het kan
Het is dat ik niet op vrouwen val, maar mannen met een beetje spek zijnquote:
Geilquote:
Zal ik mijn Woezel es in jouw Pip stoppen?quote:
*auw* voel spontaan de scheuren in m'n doos trekkenquote:
Dat kunnen ze hechten hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
*auw* voel spontaan de scheuren in m'n doos trekken
Eén hechting extra aub dokter.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Behaard. Bleken, niets voor mij. Bij jou?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heb geen flauwe anus waar je het over hebt.
Duhquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:42 schreef Boudibou het volgende:
Ik vraag me af wie de broek aan heeft thuis: Msx of Airwin? Ik neig voor de eerste te kiezen.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik mijn Woezel es in jouw Pip stoppen?
Vind ik ook! Mijn man kwam terug van zijn motorritje in Italië en hij was heel wat afgevallen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is dat ik niet op vrouwen val, maar mannen met een beetje spek zijn
'Funky' klinkt eng.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:42 schreef missbehavin het volgende:
Godver, ik mis mijn haarhomo die ontslagen is, nu kan hij mijn haar niet funky doen voor maandag.
Snel, voeden die man!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Vind ik ook! Mijn man kwam terug van zijn motorritje in Italië en hij was heel wat afgevallen.
En dat vond ik erg
't Is toch geen Rebecca.quote:
Ik wil best wel wat funkys in je haar spuiten. Funky smell welteverstaan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:42 schreef missbehavin het volgende:
Godver, ik mis mijn haarhomo die ontslagen is, nu kan hij mijn haar niet funky doen voor maandag.
quote:
Gel heb ik wel, dank je.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik wil best wel wat funkys in je haar spuiten. Funky smell welteverstaan.
WT?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:42 schreef missbehavin het volgende:
De homo die in de salon werkte en mijn haar deed, ergo; haarhomo.quote:
Veel minder om van te houdenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Vind ik ook! Mijn man kwam terug van zijn motorritje in Italië en hij was heel wat afgevallen.
En dat vond ik erg
Ja, preciesquote:
En kerels kijken alleen naar andere kerels, dus niks te vrezen hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:45 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar... kapperscongres, dan kijken ze allemaal naar je haar
Kaal?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zo bedoel ik het toch niet, muts. Wil gewoon haar wat past bij de rest van de outfit.
Ik bedoel maar!quote:
Wel de enigstequote:
Ze zijn verrassend weinig homoquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En kerels kijken alleen naar andere kerels, dus niks te vrezen hoor.
Dat kan best mooi zijnquote:
quote:
Ja, vanonderenquote:
Neem je toch Angel. Blijkbaar zijn alle homo's goede kappers. Of goede kappers zijn homo...bijna hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De homo die in de salon werkte en mijn haar deed, ergo; haarhomo.
quote:
Vertel!quote:
Dat weet jij niet!quote:
Boven ook Demi en Skinquote:
Dat is voorbehouden aan Air en jouquote:
Nee en neequote:
Inmiddels ligt hij weer lekker zachtquote:
Omdat het niet past bij het beeld wat ik van je heb. Als het goed ben je Aziatisch en die laten het altijd groeien toch? Totdat het een lekkere bonsaiboompje wordt.quote:
Jij hebt geen smaakquote:
Mag ik hem eens lenen? Van Air is niks meer overquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Inmiddels ligt hij weer lekker zacht
Ik onthoud me maar van elk commentaarquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Omdat het niet past bij het beeld wat ik van je heb. Als het goed ben je Aziatisch en die laten het altijd groeien toch? Totdat het een lekkere bonsaiboompje wordt.
Wellusquote:
Ja dusquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:53 schreef Tally het volgende:
Mijn (zeer leuke lieve en lekkere) collega is bezig met een opleiding voor kapper. Die is in December afgerond en gaat hij ons verlaten voor het kappersvak.
Ik vroeg hem of hij nu ook homo werd? Ik heb nog steeds geen antwoord, maar ik kreeg wel een duw
Ja hoor dat mag bestquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mag ik hem eens lenen? Van Air is niks meer over
Tja..dan verschillen we van mening..ik vind dat jij Aziatisch bent.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik onthoud me maar van elk commentaar
Nee hoor. Ik ken meer mannelijke kappers die geen homo zijn dan wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:53 schreef Tally het volgende:
Mijn (zeer leuke lieve en lekkere) collega is bezig met een opleiding voor kapper. Die is in December afgerond en gaat hij ons verlaten voor het kappersvak.
Ik vroeg hem of hij nu ook homo werd? Ik heb nog steeds geen antwoord, maar ik kreeg wel een duw
Wil jij Air dan?quote:
Dan zal ik hem zeggen dat ik ook anale seks lekker vind.quote:
Tsja dat mag jij vinden :pquote:
Je kunt best vinden dat je wat vindquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tja..dan verschillen we van mening..ik vind dat jij Aziatisch bent.
Kasthomo'squote:Op vrijdag 30 september 2011 22:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ken meer mannelijke kappers die geen homo zijn dan wel.
Zou hij dan wel uit de kast komen denk je?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan zal ik hem zeggen dat ik ook anale seks lekker vind.
Je kunt best vinden dat je wat vindquote:
Nou dat is in die wereld niet echt nodig hoorquote:
quote:
Hij voerde wel een gesprek met mijn tieten.quote:
Zal het eens proberen dinsdag.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zou hij dan wel uit de kast komen denk je?
Nee, maar voor de buitenwacht welquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou dat is in die wereld niet echt nodig hoor
Da's aangeleerd gedragquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij voerde wel een gesprek met mijn tieten.
Goed planquote:
Nou, dan neem ik je wel hoorquote:
Aaahhw...dankje! Lief van je om een onregelmatig kutgedicht voor me te maken!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt best vinden dat je wat vind
Maar je gedraagd je als een kind
Dat altijd om alles wil vechten
In het speelkwartier van tien tot kwart over!
Cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aaahhw...dankje! Lief van je om een onregelmatig kutgedicht voor me te maken!![]()
Lief!quote:
Als ze je bedrijfspoedel gaan noemen, hebben ze dat niet zelf verzonnen maar gepikt van Geert Wilders. En blijkbaar lijk je dan op Job Cohen met je kapsel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:59 schreef missbehavin het volgende:
Jongens, zeg even dat ik me geen zorgen hoef te maken over maandag. Ik begin fucking nerveus te worden
je moet je zorgen maken, allemaal mensen die op je gaan letten, als je haar en jurkje niet geweldig zijn, wordt het echt een epic failquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:59 schreef missbehavin het volgende:
Jongens, zeg even dat ik me geen zorgen hoef te maken over maandag. Ik begin fucking nerveus te worden
Achtergrondverhaal? Anders kan er geen welgemeende "komt wel goed, schatje" uit de mond komen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:59 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je moet je zorgen maken, allemaal mensen die op je gaan letten, als je haar en jurkje niet geweldig zijn, wordt het echt een epic fail
Het is mijn plichtquote:
Wat is er dan pollewopje van me?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:59 schreef missbehavin het volgende:
Datzelfde geldt ook voor mijn reactie.quote:
Goede Doelquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Waarvan is het?
Ah kusjekroelvrouwtje van me!quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is er dan pollewopje van me?
Neuh, dat staat nergensquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Datzelfde geldt ook voor mijn reactie.
Well, you're only human. En je baas is een lul, hoe dan ookquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah kusjekroelvrouwtje van me!Congres is maandag en ik ben nerveus, dat er dingen mis gaan, ik dingen ben vergeten enzo...
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Well, you're only human. En je baas is een lul, hoe dan ook
Ik wil wel doen alsof hoorquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:03 schreef Memento-Mori het volgende:
nog 40+ers hier?(voor studieonderzoekje
)
Hell no, zelfs doen alsof vertik ikquote:
Waarom moet ik nu denken aan Bridget Jones? "Mr. Titspervert."quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dat is ms wel de beste benadering idd!
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu denken aan Bridget Jones? "Mr. Titspervert."
Je hebt niets aan mijquote:
Ik voel me vaak 80, dus dan is 40 alleen amar goedquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hell no, zelfs doen alsof vertik ik
de verkeerde kant van de 30 mag ookquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hell no, zelfs doen alsof vertik ik
Ik vecht er tegen, zo lang mogelijkquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik voel me vaak 80, dus dan is 40 alleen amar goed
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de verkeerde kant van de 30 mag ook
Komt me niet bekend voor...quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://www.songteksten.nl(...)ede-doel/vechten.htm
Ach lieverd, probeer je me nu uit m'n tentje te lokken?quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:06 schreef Tally het volgende:
Wow de humor is word steeds "beter".
Ik ga er vandoorWant dit is te sneu.
Mensen fijne avond
niks, ik plaagde jequote:
Daar gaat het laatste beetje niveauquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:06 schreef Tally het volgende:
Wow de humor is word steeds "beter".
Ik ga er vandoorWant dit is te sneu.
Mensen fijne avond
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar gaat het laatste beetje niveau
Ik duik zo achter je aan
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niks, ik plaagde jemaar we werken met 2 testgroepen, 18-20 en 40+ dus je bent toch te jong hoor
Wie moet me dan kusjekroelen? Dan blijven alleen die gozers achterquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar gaat het laatste beetje niveau
Ik duik zo achter je aan
Don't worry, ik ga met haar mee.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:08 schreef missbehavin het volgende:
Wie moet me dan kusjekroelen? Dan blijven alleen die gozers achter
Ja zeker..wil het achterste van je tanden zien.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach lieverd, probeer je me nu uit m'n tentje te lokken?
Zonder Air dan maar?quote:
Als ze lsapt ben jij aan de beurtquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wie moet me dan kusjekroelen? Dan blijven alleen die gozers achter
Slaaptquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ze lsapt ben jij aan de beurt
Van m'n tanden nog welquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja zeker..wil het achterste van je tanden zien.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ze lsapt ben jij aan de beurt
Prima, ik ben toch moe.quote:
Die heeft er niks van te vindenquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als Urrrwinning het goed vindt.
AirWINNING! Want tigerblood, jeweetz!quote:
Niggah!quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
AirWINNING! Want tigerblood, jeweetz!
Of jij bent gewoon ouderwetschquote:
Nou...dan loop je naar de koelkast en pak je wat tijgerbloed.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
AirWINNING! Want tigerblood, jeweetz!
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nou...dan loop je naar de koelkast en pak je wat tijgerbloed.
Toen je luier nog verschoond werd voor je.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha..zeker..want vroegaah, in 2002 was alles betah.
Te halen in je plaatselijke tokoquote:
He, daar ben je!quote:
Precies..toen ik nog alles kon laten varen en niet naar de plee moest.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toen je luier nog verschoond werd voor je.
Ja, bier gaat voor het meisje hequote:
Ow.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Te halen in je plaatselijke toko
Het is van Heineken, dus eigenlijk is het![]()
Ik kan het me ook echt niet meer herinnerenquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ankor!![]()
Deze was iets lekkerder volgens mij![]()
[ afbeelding ]
Welke (klein)kinderen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Precies..toen ik nog alles kon laten varen en niet naar de plee moest.
Maar ach...over tig jaar, voor jou wat minder, eindigen we beiden weer waar we begonnen en da's schijten in je broek. Niets mis mee. Kijken hoeveel je (klein)kinderen van je houden.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, bier gaat voor het meisje he
Asahiquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ow.
En waar houd jij dan van? Gulpener?
Japaneesquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Klinkt exotisch. Thais ofzo.
[..]
Geen kleine Airwins voor jullie?
Hebben ze ook in de tokoquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa. Dat wil ik bij mijn lasagna.
[..]
...u take picture?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan het me ook echt niet meer herinneren
Dat staat nog op m'n lijstjequote:
* MissMSX noteertquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan ook
[ afbeelding ]
Most Alcohol for a buck
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga sowieso nooit voor goedkoopquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik was niet gek op 333. Echt voor de zuiplappen.
Niet lekker meer een hoog % en goedkoop
Je nieuwe look?quote:
je postte 10 minuten te vroegquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:00 schreef Q. het volgende:
Is dit een record, zo lang niets gepost hier?
kunnen de Singles dat wel aan dan?quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:05 schreef PeuRac het volgende:
Ik zeg, 24u een slot op t topic, wie er toch een opent een 48u ban
dat wordt tijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:05 schreef PeuRac het volgende:
Ik zeg, 24u een slot op t topic, wie er toch een opent een 48u ban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |