Je klinkt als samzzquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ja wacht. Kutkinderen is een pleonasme
Inderdaad, ik vind het nu nog steeds lastig om mijzelf open te stellen naar andere. Niet echt handig werkt belemmerd enzo.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij had volgens mij ook niet echt een 'warm nest' waar je zulke dingen kwijt kon he?
ik zie een matchquote:
Neuh, je doet het hier maar mee.quote:
I call 'em as I see them....quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hè bah! Je kan te ver gaan hoor!
Oh echt? Wat heeft-ie gezegd?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weggepest door Godt!
Die overigens wel een punt had!
Die probeert mij ook altijd weg te pesten. Ik ben hardleers.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weggepest door Godt!
Dat samzz alleen maar 3 woordige brainfarts postte om zoveel mogelijk bagger te posten om haar postcount op te krikken tot de nummer 1 in de dagelijkse top posters lijstquote:
Dat wil ik dan wel graag weten waarom hij een punt had. Vind hem echt een misselijkmakende arrogante kwal.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weggepest door Godt!
Zag hij er ook maar zo uit.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:19 schreef Boudibou het volgende:
Missb lijkt wel op die chick van de OP!
Haha..nee deze meen ik niet.
En ik betrek je bever in mijn verhaal wanneer ik dat wil.
Wel jammer dat hij wat aanpassingsproblemos heeft.
En sindsdien is er niets meer van haar vernomen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat samzz alleen maar 3 woordige brainfarts postte om zoveel mogelijk bagger te posten om haar postcount op te krikken tot de nummer 1 in de dagelijkse top posters lijst
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:19 schreef L-E het volgende:
Ik vind dat die chick in de OP een rare kont heeft. Dat maakt dat ze niet op Miss lijkt.
[..]
Dat wil dan wel graaf weten waarom hij een punt had. Vind hem echt een misselijkmakende arrogante kwal.
Ze leeft nog en is heel gelukkig zonder Singles.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:20 schreef L-E het volgende:
En sindsdien is er niets meer van haar vernomen?
Ik ben ook geen liefhebber van Godt. Maar ik was het 100% met hem eens in dit geval.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat wil dan wel graaf weten waarom hij een punt had. Vind hem echt een misselijkmakende arrogante kwal.
Ach er zijn ergere hierquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat is fijn nieuws.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze leeft nog en is heel gelukkig zonder Singles.
En wij zonder haarquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze leeft nog en is heel gelukkig zonder Singles.
Godt is juist één van de weinige interessante figuren hier. Staat bovenaan mijn verlanglijstje om ooit nog es te meeten.quote:
Ik eet geen kaas op mijn lasagne, vind Godt briljant. Voel ik hier de liefde wat bekoelen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat wil ik dan wel graag weten waarom hij een punt had. Vind hem echt een misselijkmakende arrogante kwal.
[..]
Dat wil ik dan wel graag weten waarom hij een punt had. Vind hem echt een misselijkmakende arrogante kwal.
Ik vind hem moeilijk.quote:
Hoe diplomatiek verwoord. Verklaar je naderquote:
Godt is wel okequote:
Als jij het zegt. Wat is er dan voorgevallen? Want weggepest worden...quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen liefhebber van Godt. Maar ik was het 100% met hem eens in dit geval.
Zoals?quote:
What?quote:
Zoals ik al eerder zei..je bent een makkelijk doelwit.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]Begin je nu weer? Naja, beter dan een 15 jarig emootje.
quote:
Moeilijk te peilen. Niks tegen hem hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe diplomatiek verwoord. Verklaar je nader
Je weg laten pesten...quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als jij het zegt. Wat is er dan voorgevallen? Want weggepest worden...
[..]
Zoals?
[..]
What?
[..]
Zoals ik al eerder zei..je bent een makkelijk doelwit.
Hehe nee, ik voelde me daar te zweverig voor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:24 schreef missbehavin het volgende:
Zin om te dansen! Hebben wij toen eigenlijk gedanst L-E, nee he? Jammer!
Haha, ja, Godt is nogal... Godtquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Moeilijk te peilen. Niks tegen hem hoor.
Jaaa! Dansen met L-E!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Hehe nee, ik voelde me daar te zweverig voor.
Maar het kan nog, we zijn oud maar het kan nog net!
Zie paar posts eerderquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet dezelfde mening heb als alle anderen hier.quote:
Nee joh, ben je gek! Te veel verschillen is niet goed, maar te veel overeenkomen ook niet. Gulden middenweg zien te vinden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik eet geen kaas op mijn lasagne, vind Godt briljant. Voel ik hier de liefde wat bekoelen?
Liever iets kortsquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik doe de bloemetjesjurk aan waar Bou zo dol op is!
Dan lees je niet goedquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet dezelfde mening heb als alle anderen hier.
Pas maar op. Afwijkende meningen houden ze niet van in singlesquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Nee joh, ben je gek! Te veel verschillen is niet goed, maar te veel overeenkomen ook niet. Gulden middenweg zien te vinden.
Tjaquote:
Ach man, gewoon schijt aan hebben.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pas maar op. Afwijkende meningen houden ze niet van in singles
Ik gaan geen namen noemenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Zoals?
Poldermodellenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Nee joh, ben je gek! Te veel verschillen is niet goed, maar te veel overeenkomen ook niet. Gulden middenweg zien te vinden.
The smallest violin.quote:
Oke..bijna alle anderen.quote:
Joaaah!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik doe de bloemetjesjurk aan waar Bou zo dol op is!
Dikke modellen.quote:
Het blijkt ja..maar als ik zo de reden zie van hun "beef" (quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Can you blame me?quote:
waarom denk je dat ik hier nog rondhang?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach man, gewoon schijt aan hebben.
dunne modellenquote:
Oh jaquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik hier nog rondhang?
Nee joh!quote:
Geen leven.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:30 schreef Spezza19 het volgende:
waarom denk je dat ik hier nog rondhang?
Dit kan nog eens een lange discussie worden en uiteindelijk heb ik gelijk...laten we het dus maar achterwege laten.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zullen we Godt op hem afsturen?quote:
quote:
Is dat hetzelfde?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dikke modellen.
[..]
Het blijkt ja..maar als ik zo de reden zie van hun "beef" () dan heeft 'ie in deze wel gelijk ja.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:31 schreef missbehavin het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 30 september 2011 22:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dikke modellen.
[quote]
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dit kan nog eens een lange discussie worden en uiteindelijk heb ik gelijk...laten we het dus maar achterwege laten.
Nou ja, op zich kan 'men' wel flink inhakken op mensen soms. Moet je tegen kunnen...quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:32 schreef L-E het volgende:
Waar komt het idee vandaan dat 'men' (wie?) in Singles niet houdt van afwijkende meningen?
Spezza, de man die iedereen met een afwijkende mening voor kneus uitmaakt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:32 schreef L-E het volgende:
Waar komt het idee vandaan dat 'men' (wie?) in Singles niet houdt van afwijkende meningen?
Daar hebben linkse kusjekroelmensen wel vaker last vanquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:32 schreef L-E het volgende:
diklikes?quote:
Teveel moeite. Niet waard enzo.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar hebben linkse kusjekroelmensen wel vaker last van
Het feit dat in het verleden is gebleken dat andere meningen met de grond gelijk werden gemaaktquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:32 schreef L-E het volgende:
Het inhakken heeft naar mijn idee niet perse te maken met de mening die al dan niet afwijkend is, maar meer de inhoud van diezelfde mening. Als men je niet aardig vindt, ben je de lul ja.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, op zich kan 'men' wel flink inhakken op mensen soms. Moet je tegen kunnen...
Welcome in the real world!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, op zich kan 'men' wel flink inhakken op mensen soms. Moet je tegen kunnen...
Kom dan eens langs muts!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]Speaking of.. ik ben al veel te lang niet gekusjekroelt!
Maar die is engquote:
* MissMSX kusjekroelt missyquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:34 schreef missbehavin het volgende:
Is dit een verwijt richting mij? Moet dat zo in het openbaar?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:34 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Wie noemde Godt ook al weer arrogant?quote:
Zij die niet beft, dient haar mond te houden!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dit een verwijt richting mij? Moet dat zo in het openbaar?
Ik moest denken aan Rubensvrouwenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
We zaten toch te kotsen op de modellen waar we haat aan hebben?
Tell her!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:35 schreef missbehavin het volgende:
Zij die niet beft, dient haar mond te houden!
Dat heb je aan jezelf te danken!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zij die niet beft, dient haar mond te houden!
No use arguing with a foolquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Wie noemde Godt ook al weer arrogant?
Hele dunne wel die zijnquote:
Je moest aan mij denken?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moest denken aan Rubensvrouwen
Maar dat was natuurlijk een Belg en geen polderkaaskop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |