De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:55 schreef speedking het volgende:
[..]
hahah, heb jij gewon die puus geshgopt
Hoeveel kosten schoenen van die merruk?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mensen die hun schoenen niet zelf maken.
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb nu Messenger Plus, kan ik zien we me geblokt heeft?
neequote:Op vrijdag 30 september 2011 21:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb nu Messenger Plus, kan ik zien we me geblokt heeft?
Mama Beer.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat dat lekker loopt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mensen die hun schoenen niet zelf maken.
[ afbeelding ]
Te duur voor jou, vriendquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoeveel kosten schoenen van die merruk?
dan is die onwetend.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
[..]
jamaarrr iemand zei dat hier ooit
Je baasgehalte is te onhoog voor die schoenenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mama Beer.![]()
![]()
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dat lekker loopt.
Ja.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Best vette schoenen. Zijn dat je nieuwe?
Garage.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ben zwaar gesloopt hoe kan ik ooit hw maken.
Laat je ombouwen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja.Ik zag ze en wist dat ik ze moest hebben.
Dat klinkt vrouwelijk.
Dat moet je dan ook niet op een vrijdagavond doen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ben zwaar gesloopt hoe kan ik ooit hw maken.
haha, ik snap je wel hoor. Heb ik ook gehad met mijn huidige schoenenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja.Ik zag ze en wist dat ik ze moest hebben.
Dat klinkt vrouwelijk.
Hak hem af en gebruik hem als dildo als je je laat ombouwen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel blij met mijn lul.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oja, dus ik zat net in de trein, en was er echt zo'n viese nerd ja hij zag er vies en FOK! achtig uit. En conducteurs kwamen dus controleren.Ging die nerd verklikken dat daar verderop een vrouw met de voeten op de bank zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |