Bij Android kon het ook, daarom vind ik het ook zo raar dat het bij WP7 niet kan.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
mijn mond --> woorden
iOS versie kan dit wel
Ook bij lange playlists mis ik de mogelijkheid van een zoekveld.
Ik hoop het. Verder geen klagen met WP7, maar dit zit mij echt dwars.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:08 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hmm, de iOS- en Android-versie kunnen dit wel gewoon. Zal binnenkort wel in een update komen dan.
Hm, nee dit specifiek kan niet. Alles komt op 1 grote hoop terecht in je linked inbox. Onhandig, had liever gewild dat er per mail in kleur of iets anders onderscheid gemaakt zou worden per mailaccount.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:07 schreef RichardHammond het volgende:
Is het trouwens mogelijk om 3 e-mailadressen onder één live tile te zetten? En dat je vervolgens op de live tile drukt en dan de gewenste inbox kan aanklikken?
Druk op personen op het hoofdscherm, en dan schuif je naar andere tabs zeg maar met je vingers, en je ziet de laatste posts, updates, meldingen en foto's. Ook kun je dat per persoon zien in de personen hub. Zelfs bij jezelf.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:24 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Zonder app kom ik niet op facebook? Ja via internet.
Nee is gewoon vol.
Ik vind dat hartje trouwens echt tof :d
Probeer eens op "Me" te klikken en vanaf daar een update te doen? Ik weet dat je daar iig wel naar Facebook en Windows Live kan pushen, misschien ook direct naar twitter?quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:09 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb een twitter en linkedin account aangevuld en die zie ik bij personen. Echter ik zie een berg status updates door elkaar maar kan dus niet in detail in die accounts werken. Ik kan de berichten wel filteren maar een tweet plaatsen moet dan weer via de twitter app. Linkedin echt gebruiken moet weer online want daar is geen app voor helaas. Maar waarom het dan zo via personen zit geïntegreerd vind ik wat vreemd.
Dit vind ik erg vreemd, heb daar namelijk totaal geen last van op m'n HTC Radar, is dus niet iets wat in de software zit maar iets wat fout gaat tussen het scherm en wat er doorgegeven wordt, alsof hij ineens twee vingers ziet ofzo...quote:Scrollen met je vinger over een webpagina levert een snelle zoom actie op die gelijk weer uitzoomt. Erg vervelend vind ik dit..
kan zijn dat dat het toestel is inderdaad! had ik erbij moeten zetten natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Probeer eens op "Me" te klikken en vanaf daar een update te doen? Ik weet dat je daar iig wel naar Facebook en Windows Live kan pushen, misschien ook direct naar twitter?
[..]
Dit vind ik erg vreemd, heb daar namelijk totaal geen last van op m'n HTC Radar, is dus niet iets wat in de software zit maar iets wat fout gaat tussen het scherm en wat er doorgegeven wordt, alsof hij ineens twee vingers ziet ofzo...
Hoe zit het met de camera? Ik lees in veel recensies dat de camera van WP7-toestellen tegenvalt ten opzichte van hun hardware equivalenten: de camera van de Samsung Focus S presteert minder dan precies dezelfde module onder Android doet in de Galaxy S2, en die van de Lumia 800 presteert minder dan precies dezelfde module onder MeeGo doet in de Nokia N9. Dit haal ik uit recensies, niet uit ervaring, maar aangezien ik zelf de Lumia 800 overweeg -en de camera voor mij wel belangrijk is- ben ik erg benieuwd wat jouw ervaringen zijnquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:09 schreef jpjedi het volgende:
Beetje bij beetje ontdek ik de truukjes als openstaande processen en inderdaad het TB wegklikken. Algemene indruk van WP is dat het wat minder volwassen is als iOS maar dat het zeker de potentie heeft om een speler te worden. Wat eerste indrukken en opmerkingen:
De veel genoemde knopjes en de kwaliteit van het klepje vind ik geen probleem. Is gewoon netjes en niet anders dan andere toestellen. Echt mierenneuken als je het mij vraagt. qua bouwkwaliteit is dit een van de beste toestellen van de afgelopen jaren.
Het scherm is subliem en de kleuren spetteren van het scherm. Zo scherp zeg.. wederom erg lietleuterig om te zeiken over dunne witte lijntjes en de groene waas bij een schuine hoek. Dat is echt verwaarloosbaar en zal 99% van de gebruikers niet eens opvallen.
De terug toets werkt door alle applicaties heen en is dan ook erg ideaal.
De interactieve tegels voegen weinig toe al ziet het er wel geinig uit.
Ik heb een twitter en linkedin account aangevuld en die zie ik bij personen. Echter ik zie een berg status updates door elkaar maar kan dus niet in detail in die accounts werken. Ik kan de berichten wel filteren maar een tweet plaatsen moet dan weer via de twitter app. Linkedin echt gebruiken moet weer online want daar is geen app voor helaas. Maar waarom het dan zo via personen zit geïntegreerd vind ik wat vreemd.
Verder vind ik het scherm erg onoverzichtelijk. De lange lijst met apps en alle andere knoppen is gewoon onhandig te noemen. En je wil ook niet alles aan je homescreen vastplakken.
Scrollen met je vinger over een webpagina levert een snelle zoom actie op die gelijk weer uitzoomt. Erg vervelend vind ik dit..
Aantal apps is nog wat beperkt maar dat komt zeker wel goed.
Nokia drive is echt nog niet af en verreweg van bruikbaar. Misschien dat de update dit beter gaat maken maar anders ga ik zeker wel weer voor Navigon zoals op de iphone. Echter ik heb hem betaald voor de iphone.. moet ik hem weer kopen voor WP..
Verder is hij verbazend snel leeg en het laden duurt erg lang tov mijn iphone.
Camera nog niet getest en interesseert me niet zo. Hij zal de sublieme kwaliteit van de iphone niet halen vermoed ik nav wat ik gelezen heb maar er komt een update voor. Voor mij is hij gewoon goed. ik zal later wel even een foto posten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hoe zit het met de camera? Ik lees in veel recensies dat de camera van WP7-toestellen tegenvalt ten opzichte van hun hardware equivalenten: de camera van de Samsung Focus S presteert minder dan precies dezelfde module onder Android doet in de Galaxy S2, en die van de Lumia 800 presteert minder dan precies dezelfde module onder MeeGo doet in de Nokia N9. Dit haal ik uit recensies, niet uit ervaring, maar aangezien ik zelf de Lumia 800 overweeg -en de camera voor mij wel belangrijk is- ben ik erg benieuwd wat jouw ervaringen zijn
In detail kan wel, klik in de People hub in de What's New kolom op de gekleurde 'all accounts', dan kun je selectief selecteren wat je wil zien. Ik zou zelf hier een Tweetdeck achtige functionaliteit willen zien. Meerdere kolommen naast elkaar, elke news stream apart per sociaal netwerk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:09 schreef jpjedi het volgende:
Aangezien het in twee gevallen met dezelfde harde is, lijkt het vooral aan de camerasoftware te liggen. Dus met een update te fixen inderdaad. Zijn er veel alternatieve camera applicaties te downloaden?quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Camera nog niet getest en interesseert me niet zo. Hij zal de sublieme kwaliteit van de iphone niet halen vermoed ik nav wat ik gelezen heb maar er komt een update voor. Voor mij is hij gewoon goed. ik zal later wel even een foto posten.
Nee, en die zullen sowieso van Microsoft's eigen camerasoftware gebruik maken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Aangezien het in twee gevallen met dezelfde harde is, lijkt het vooral aan de camerasoftware te liggen. Dus met een update te fixen inderdaad. Zijn er veel alternatieve camera applicaties te downloaden?
Ik heb hetzelfde probleem, ik ben te spreken over het toestel en de stevigheid, ik ben niet te spreken over de duurzaamheid van de behuizing.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:27 schreef kruidkoekje het volgende:
Toestel is overigens heel stevig. Alleen de laklaag laat los.. Htcpro7 hier. Het laat los rechts schuin bovenop waar htc staat. Die zilvere laag.. Begint nu dus zwart te worden
welke telefoon heb jij, waarbij de zilvere htc letters zijn los gelaten?quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:46 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem, ik ben te spreken over het toestel en de stevigheid, ik ben niet te spreken over de duurzaamheid van de behuizing.
De zilvere laag laat inderdaad los, van de backcover zijn de zilvere HTC letters losgelaten en is de grijze coating eraf
Uiteindelijk heb ik de backcover opgeschuurt en gepolijst zodat deze nu weer egaal is en mooi glimt.
Het toestel was namelijk echt niet representatief meer. Toch jammer van één jaar oud toestel wat in de zakelijke markt wordt gepositioneerd.
Jammer, bij de iPhone en Android kan dit wel. Nu heb ik 3 live tiles op mijn scherm en ik wil er gewoon graag 1. Hoop dat Microsoft dit nog aan gaat passen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, nee dit specifiek kan niet. Alles komt op 1 grote hoop terecht in je linked inbox. Onhandig, had liever gewild dat er per mail in kleur of iets anders onderscheid gemaakt zou worden per mailaccount.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:53 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
welke telefoon heb jij, waarbij de zilvere htc letters zijn los gelaten?
Ah dus als is het zilvere er af is krijg je hem wel nog alsnog mooi glimmend, dat scheelt. Bij mij zie ik nu ook steeds meer halen er in.
Ja inderdaad
zo en als je de eerste reviews op YouTube zag van een maand of wat geleden dan moet het heel iets anders zijn nl. geweldig.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:09 schreef jpjedi het volgende:
Beetje bij beetje ontdek ik de truukjes als openstaande processen en inderdaad het TB wegklikken. Algemene indruk van WP is dat het wat minder volwassen is als iOS maar dat het zeker de potentie heeft om een speler te worden. Wat eerste indrukken en opmerkingen:
De veel genoemde knopjes en de kwaliteit van het klepje vind ik geen probleem. Is gewoon netjes en niet anders dan andere toestellen. Echt mierenneuken als je het mij vraagt. qua bouwkwaliteit is dit een van de beste toestellen van de afgelopen jaren.
Het scherm is subliem en de kleuren spetteren van het scherm. Zo scherp zeg.. wederom erg lietleuterig om te zeiken over dunne witte lijntjes en de groene waas bij een schuine hoek. Dat is echt verwaarloosbaar en zal 99% van de gebruikers niet eens opvallen.
De terug toets werkt door alle applicaties heen en is dan ook erg ideaal.
De interactieve tegels voegen weinig toe al ziet het er wel geinig uit.
Verder vind ik het scherm erg onoverzichtelijk. De lange lijst met apps en alle andere knoppen is gewoon onhandig te noemen. En je wil ook niet alles aan je homescreen vastplakken.
Scrollen met je vinger over een webpagina levert een snelle zoom actie op die gelijk weer uitzoomt. Erg vervelend vind ik dit..
Aantal apps is nog wat beperkt maar dat komt zeker wel goed.
Nokia drive is echt nog niet af en verreweg van bruikbaar. Misschien dat de update dit beter gaat maken maar anders ga ik zeker wel weer voor Navigon zoals op de iphone. Echter ik heb hem betaald voor de iphone.. moet ik hem weer kopen voor WP..
Verder is hij verbazend snel leeg en het laden duurt erg lang tov mijn iphone.
Die heb ik ook alleen bij mij staat htc op de voorkant toch echt in het midden en niet links?!?quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:20 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De topcoating van de backoffer kan je eraf halen met een schuursponsje. Vervolgens wat polijst middel (brasso) eroverheen om de boel gelimmend te krijgen
Dit is een amerikaanse versie met ook providerlogo (Sprint, rechtsboven)quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:17 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Die heb ik ook alleen bij mij staat htc op de voorkant toch echt in het midden en niet links?!?
Ah oke dankje voor je tip
Dat is onzin natuurlijk. Prachtig scherm, de software achter de camera, het grootte van het scherm, en de snelle processor.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:29 schreef kruidkoekje het volgende:
Overigens over camera gesproken, ik vind mijn camera voldoende. Maar als ik kijk naar mijn vriend die heeft de samsung galaxy s2, die camera is vele malen beter en krijg je mooiere foto's mee.
Maar goed dat is het enige positieve aan die telefoon.
Heb ik ook last van, hij gaat eerst syncen voordat je syncen uit kan zetten.. Nu dus alles drie keer erin want ik heb een contact database via exchange..quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vandaag ontvangen, prachtig toestel
Vraagje, ik heb mn contactpersonen via bluetooth overgezet vanaf mijn iPhone 3GS naar de Lumia 800. Dit gaat op zich goed maar als ik deze zichtbaar wil hebben moet ik ook m'n contactpersonen van Hotmail activeren en dat wil ik niet want nu staan de meeste mensen er 3x inIemand een idee hoe je dit soort dingen kunt scheiden / uitschakelen?
Ik las iets met een voicemail notification bug en een Exchange Server 2003 email bug, niets schokkends dusquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:06 schreef RichardHammond het volgende:
Nokia Lumia.![]()
Zodra ze wat goedkoper worden verkoop ik mijn HD7 direct en haal een Lumia.
Nokia Lumia.![]()
Meer mensen gisteren een update gehad? Vraag mij af wat er veranderd/verbeterd is. Kan eigenlijk niet echte schokkende dingen ontdekken.
Ik heb die van mij in het engels staan maar je kunt contacten onzichtbaar maken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vandaag ontvangen, prachtig toestel
Vraagje, ik heb mn contactpersonen via bluetooth overgezet vanaf mijn iPhone 3GS naar de Lumia 800. Dit gaat op zich goed maar als ik deze zichtbaar wil hebben moet ik ook m'n contactpersonen van Hotmail activeren en dat wil ik niet want nu staan de meeste mensen er 3x inIemand een idee hoe je dit soort dingen kunt scheiden / uitschakelen?
Niet dat het geweldig leuk is om te doen, maar je can je contacts wel linken, zodat alle contact informatie onder één contact komt te staan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb ik ook last van, hij gaat eerst syncen voordat je syncen uit kan zetten.. Nu dus alles drie keer erin want ik heb een contact database via exchange..
Ik vind die icoontjes in je smsjes zelf ook heel grappig gedaan. Nu zijn ze daar niet heel orgineel mee. Maar gewoon goed gedaan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Net iets briljants gezien: ik had een niet verzonden SMSje (klote betonnen flatgebouw, amper bereik) en daardoor veranderde het icoontje bij messaging van eensmilie naar een
smilie!
Van dit soort kleine dingen kan ik echt heel gelukkig worden
ik heb in exchange 800 contacten staan en mijn hotmail heb ik al 20 jaar als vergaarbak voor spam. Echt een grote puinhoop nuquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:43 schreef SlamD het volgende:
[..]
Niet dat het geweldig leuk is om te doen, maar je can je contacts wel linken, zodat alle contact informatie onder één contact komt te staan.
Ai, die zijn dan ook allemaal gesynct nu of niet?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik heb in exchange 800 contacten staan en mijn hotmail heb ik al 20 jaar als vergaarbak voor spam. Echt een grote puinhoop nuGeen idee hoe ik dit moet gaan ordenen.
Word je er ook zo blij van als je je telefoon unlockt en je 380 gemiste Whatsapp-berichten hebt wat je niet wist omdat WP7 gewoon totaal geen notificatiegeheugen heeft (en hiermee dik op de concurrentie achterloopt)? Ik werd daar nooit zo blij van. Leuk hoor, die live tiles, maar er moet nog een hoop verbeterd worden voordat ik daar blij van kan worden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Net iets briljants gezien: ik had een niet verzonden SMSje (klote betonnen flatgebouw, amper bereik) en daardoor veranderde het icoontje bij messaging van eensmilie naar een
smilie!
Van dit soort kleine dingen kan ik echt heel gelukkig worden
Dan ga je toch naar de people hub, settings, filter en dan deselecteer je toch je hotmail, heb je meteen geen last meer van al die spamcontacts. Je zou ook hetzelfde kunnen doen met je exchange, ook gewoon deselecteren. En dan alle contacten die je wel wilt op een google account zetten of een 2e live account en daar wel de contacts van laten zienquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik heb in exchange 800 contacten staan en mijn hotmail heb ik al 20 jaar als vergaarbak voor spam. Echt een grote puinhoop nuGeen idee hoe ik dit moet gaan ordenen.
notificatiegeheugen zou erg handig zijn idd, maar 380 gemist whatsappjes heb ik nooit omdat ik wel vaker dan 1x per 6 dagen op m'n telefoon kijkquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Word je er ook zo blij van als je je telefoon unlockt en je 380 gemiste Whatsapp-berichten hebt wat je niet wist omdat WP7 gewoon totaal geen notificatiegeheugen heeft (en hiermee dik op de concurrentie achterloopt)? Ik werd daar nooit zo blij van. Leuk hoor, die live tiles, maar er moet nog een hoop verbeterd worden voordat ik daar blij van kan worden.
Maar dan staan ze er al inquote:Op zaterdag 19 november 2011 09:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar de people hub, settings, filter en dan deselecteer je toch je hotmail, heb je meteen geen last meer van al die spamcontacts. Je zou ook hetzelfde kunnen doen met je exchange, ook gewoon deselecteren. En dan alle contacten die je wel wilt op een google account zetten of een 2e live account en daar wel de contacts van laten zien
De intergratie met skydrive vind ik ook echt ideaal!quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:23 schreef BurnaBoy het volgende:
Mijn camera is trouwens superkut,
combinatie van slechte camera en slechte camerasoftware. Maar de bediening van die software is wel heel erg prettig. Resultaat is alleen niet om aan te zien![]()
[ afbeelding ]
Dit is ongeveer het beste.
Optie om je foto's gelijk op skydrive te pleuren is wel geniaal. Kun je er gelijk bij op je laptop/ pc
Ik heb een Dell Venue Pro btw
en dus filter je de gene die je niet wil zien uit je weergave of flikker je ze weg op hotmail en dan syncen die veranderingen weer naar je telefoon. en als je dat niet wil...tja, een ander live accountquote:Op zaterdag 19 november 2011 09:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Maar dan staan ze er al inbij het instellen vul je de live gegevens in en dan gaat hij automatisch direct syncen. Daarna kun je pas filteren en syncen uitzetten.
Het filter veranderen bij personen weergeven maakt geen verschil. altijd dezelfde lijst die wordt weergegeven.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:39 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en dus filter je de gene die je niet wil zien uit je weergave of flikker je ze weg op hotmail en dan syncen die veranderingen weer naar je telefoon. en als je dat niet wil...tja, een ander live account
lijkt erop dat die contacten van meerdere accounts gesynced worden, probeer ze eens allemaal uit te zetten, en dan één voor één weer aan. als ik al mijn filters uitzet zie ik geen enkel contact.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het filter veranderen bij personen weergeven maakt geen verschil. altijd dezelfde lijst die wordt weergegeven.
Ik heb mijn contacten vanaf m'n iPhone vie bluetooth naar de Lumia verzonden. Dat werkt alleen koppelt de telefoon je contacten automatisch aan je Windows Live account. Dus als ik dat filter activeer is m'n personen hub leegquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het filter veranderen bij personen weergeven maakt geen verschil. altijd dezelfde lijst die wordt weergegeven.
Vervolgens live contacten online verwijderd en die laten weergeven maar lijst blijft staan
Edit: vinger op account houden levert knopje syncen op! Even testen
Edit 2: nu is alles weer terug gesynct naar live zodat online nu ook weer alle contacten staan
Hoe op datum? Alle foto's staan in de map albums, die is op zijn beurt weer onderverdeeld in een 4-tal submappen. Maar hij doet dat met geen enkele foto, alleen met deze 5 foto's. Hoe weet dat ding dat ze uberhaupt bij elkaar horen. Vind het maar erg raar.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:26 schreef Stereotomy het volgende:
Een mapje gesorteerd op datum dus?
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:24 schreef RichardHammond het volgende:
Windows Phone is eng...
En wel hierom. Een meisje heeft mij een 5-tal foto van haarzelf gestuurd en deze staan nu dus op mijn telefoon. Heb alleen maar contact met haar via de mail, beetje praten over koetjes en kalfjes, je kent het wel. Nu heeft mijn telefoon dus besloten om precies die drie foto's in een mapje te plaatsen genaamd: date. WTF! Kon mijn ogen niet geloven. Het e-mailadres waarmee ik contact heb met haar heb ik niet eens gesynchroniseerd op mijn telefoon. De telefoon heeft dus zelf een mapje genaamd "date" aangemaakt. Dit kan gewoon geen toeval zijn.
Omdat je die op een bepaalde date/datum hebt binnen gekregenquote:Op woensdag 23 november 2011 16:31 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Hoe op datum? Alle foto's staan in de map albums, die is op zijn beurt weer onderverdeeld in een 4-tal submappen. Maar hij doet dat met geen enkele foto, alleen met deze 5 foto's. Hoe weet dat ding dat ze uberhaupt bij elkaar horen. Vind het maar erg raar.
Doe eens gangster en swipe eens heen en weer? Dan zul je vast zien dat ze niet in een mapje genaamd "date" staan. Of verander je taal naar Nederlands, dan zal het mapje ineens Datum hetenquote:Op woensdag 23 november 2011 16:31 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Hoe op datum? Alle foto's staan in de map albums, die is op zijn beurt weer onderverdeeld in een 4-tal submappen. Maar hij doet dat met geen enkele foto, alleen met deze 5 foto's. Hoe weet dat ding dat ze uberhaupt bij elkaar horen. Vind het maar erg raar.
Hij staat in het nederlands, dat is het probleem.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Doe eens gangster en swipe eens heen en weer? Dan zul je vast zien dat ze niet in een mapje genaamd "date" staan. Of verander je taal naar Nederlands, dan zal het mapje ineens Datum heten
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:24 schreef RichardHammond het volgende:
Windows Phone is eng...
En wel hierom. Een meisje heeft mij een 5-tal foto van haarzelf gestuurd en deze staan nu dus op mijn telefoon. Heb alleen maar contact met haar via de mail, beetje praten over koetjes en kalfjes, je kent het wel. Nu heeft mijn telefoon dus besloten om precies die drie foto's in een mapje te plaatsen genaamd: date. WTF! Kon mijn ogen niet geloven. Het e-mailadres waarmee ik contact heb met haar heb ik niet eens gesynchroniseerd op mijn telefoon. De telefoon heeft dus zelf een mapje genaamd "date" aangemaakt. Dit kan gewoon geen toeval zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |