Een camera heb je niet altijd bij de hand en ik maak veel foto's voor mijn werk. Dus een phone met een redelijke camera is een must voor mij.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Als je foto's wil maken dan pak je toch een foto camera ipv een mobieltje ?
Valt vies tegen qua scherpte en kleuren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lumia 800 heeft wel een goede camera volgens mij.
Moet je voor de lol eens het batterijklepje van de Desire weghalen en er dan een foto mee maken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:17 schreef PhatBassBoom het volgende:
Doet me denken aan de Desire. Altijd zo'n vieze waas.
Met de Galaxy SII en de iPhone 4 S leg je de lat natuurlijk wel hoog. Het zijn ook toestellen uit een andere categorie. Niet dat een goede camera phone ook duur hoeft te zijn, maar de Lumnia is gewoon geen toestel die daarop gericht is. De camera is zeker niet slecht. Maar je moet geen N8-kwaliteit verwachten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:16 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Valt vies tegen qua scherpte en kleuren.
http://crave.cnet.co.uk/m(...)-galaxy-s2-50005826/
1. Ze schijnen met een software update bezig te zijn voor er cameraquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:16 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Valt vies tegen qua scherpte en kleuren.
http://crave.cnet.co.uk/m(...)-galaxy-s2-50005826/
Dat is wel echt vet.quote:Op maandag 14 november 2011 17:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Microsoft heeft een site waar je kan stemmen op suggesties voor Windows Phone (en ze zelf ook aan kunt dragen), wellicht de moeite van het kijken waard!
http://windowsphone.userv(...)feature-suggestion-/
Als je dan toch aan het stemmen gaat, stem alsjeblieft ff op Allow changing your windows id location.... and now please want daar heb ik last vanquote:
+1quote:Op maandag 14 november 2011 17:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Als je dan toch aan het stemmen gaat, stem alsjeblieft ff op Allow changing your windows id location.... and now please want daar heb ik last van
was dat niet belstatus ?quote:Op maandag 14 november 2011 18:22 schreef Revolution-NL het volgende:
Weet iemand of er een app beschikbaar is die het verbruikte data verkeer meet.
Gestemd op een functie om apps te sluiten in de multitasking view (als je back ingedrukt houdt), dat is echt een gemis. Soms zijn er games en apps die je niet kunt afsluiten met de back knop, omdat het terug navigeren is. Je zit dan in een loop.quote:Op maandag 14 november 2011 17:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Microsoft heeft een site waar je kan stemmen op suggesties voor Windows Phone (en ze zelf ook aan kunt dragen), wellicht de moeite van het kijken waard!
http://windowsphone.userv(...)-feature-suggestions
Reviewer?quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Net even gespeeld met de Nokia Lumia 800. Werkt best wel lekker!
Spotify is er al wel? Stond laatst op hun website.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:59 schreef HeatWave het volgende:
Ben opzich nog steeds wel tevreden met mijn Titan, maar hoop dat er toch echt snel meer apps komen. Ik heb niets met Wordfued hoor, maar dat zit er voorlopig nog niet in, toch een van de populairste spellen op het moment. Spotify is er nog niet....
Spotify is gewoon beschikbaarquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:59 schreef HeatWave het volgende:
Ben opzich nog steeds wel tevreden met mijn Titan, maar hoop dat er toch echt snel meer apps komen. Ik heb niets met Wordfued hoor, maar dat zit er voorlopig nog niet in, toch een van de populairste spellen op het moment. Spotify is er nog niet....
Owquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:08 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Spotify is er al wel? Stond laatst op hun website.
Owjah, het grootste sellingspoint van een Windows telefoonquote:Op woensdag 16 november 2011 14:45 schreef L3viathan het volgende:
phat.. ook maar eens kijken bij het telefoonhuis dan
ik moet een telefoon waarop ik mijn xbox avatar kan omkleden
Hee ik wil wel mijn Marcus Fenix bandana op mijn telefoon kunnen bewonderen hequote:Op woensdag 16 november 2011 14:49 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Owjah, het grootste sellingspoint van een Windows telefoon
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het nu over hebtquote:Op woensdag 16 november 2011 14:54 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Hee ik wil wel mijn Marcus Fenix bandana op mijn telefoon kunnen bewonderen he
Facebook heb je geen app voor nodig, is geintegreerd, en werkt bij mij goed. Is je telefoon op energie besparingsmodus (hartje op je batterij)? Dan ligt het daar aan.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:26 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik vind de telefoon fijn werken, voor het eerst dat ik er zo lang tevreden over ben. Alleen wat een weinig apps. Msn doet het goed, maar facebook chat wil nu geen dingen ontvangen..
Zowel met de facebook app als de IM app..
mijn mond --> woordenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:41 schreef RichardHammond het volgende:
Klopt het dat Spotify geen nummers kan doorspoelen?
Gruwelijk irritant.
Hmm, de iOS- en Android-versie kunnen dit wel gewoon. Zal binnenkort wel in een update komen dan.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:41 schreef RichardHammond het volgende:
Klopt het dat Spotify geen nummers kan doorspoelen?
Gruwelijk irritant.
Zonder app kom ik niet op facebook? Ja via internet.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:33 schreef Draganta het volgende:
[..]
Facebook heb je geen app voor nodig, is geintegreerd, en werkt bij mij goed. Is je telefoon op energie besparingsmodus (hartje op je batterij)? Dan ligt het daar aan.
Werkt de terugknop niet als knop om het toetsenbord weg te krijgen?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:31 schreef jpjedi het volgende:
Irritant dat als ik scroll dat het scherm elke keer even zoomt...
Hoe kan ik met whatsapp het toetsenbord wegschuiven zodat ik meer zie dan het laatste bericht?
In welke mail is dat? Gmail, hotmail?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:44 schreef kruidkoekje het volgende:
Wat ik echt vervelend in de email vind is dat hij emails verkeerd? Sorteerd. Sinds de update sorteert hij het.
Dus bijv alle mails van schaap staat onder schaap. Maar soms krijg ik een mail van hond, moet ik op schaap drukken en krijg dan de mailtjes van schaap er onder te staan, inclusief hond, kan ik dat uitzetten??? Want zo is het iritant.
Bij Android kon het ook, daarom vind ik het ook zo raar dat het bij WP7 niet kan.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
mijn mond --> woorden
iOS versie kan dit wel
Ook bij lange playlists mis ik de mogelijkheid van een zoekveld.
Ik hoop het. Verder geen klagen met WP7, maar dit zit mij echt dwars.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:08 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hmm, de iOS- en Android-versie kunnen dit wel gewoon. Zal binnenkort wel in een update komen dan.
Hm, nee dit specifiek kan niet. Alles komt op 1 grote hoop terecht in je linked inbox. Onhandig, had liever gewild dat er per mail in kleur of iets anders onderscheid gemaakt zou worden per mailaccount.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:07 schreef RichardHammond het volgende:
Is het trouwens mogelijk om 3 e-mailadressen onder één live tile te zetten? En dat je vervolgens op de live tile drukt en dan de gewenste inbox kan aanklikken?
Druk op personen op het hoofdscherm, en dan schuif je naar andere tabs zeg maar met je vingers, en je ziet de laatste posts, updates, meldingen en foto's. Ook kun je dat per persoon zien in de personen hub. Zelfs bij jezelf.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:24 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Zonder app kom ik niet op facebook? Ja via internet.
Nee is gewoon vol.
Ik vind dat hartje trouwens echt tof :d
Probeer eens op "Me" te klikken en vanaf daar een update te doen? Ik weet dat je daar iig wel naar Facebook en Windows Live kan pushen, misschien ook direct naar twitter?quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:09 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb een twitter en linkedin account aangevuld en die zie ik bij personen. Echter ik zie een berg status updates door elkaar maar kan dus niet in detail in die accounts werken. Ik kan de berichten wel filteren maar een tweet plaatsen moet dan weer via de twitter app. Linkedin echt gebruiken moet weer online want daar is geen app voor helaas. Maar waarom het dan zo via personen zit geïntegreerd vind ik wat vreemd.
Dit vind ik erg vreemd, heb daar namelijk totaal geen last van op m'n HTC Radar, is dus niet iets wat in de software zit maar iets wat fout gaat tussen het scherm en wat er doorgegeven wordt, alsof hij ineens twee vingers ziet ofzo...quote:Scrollen met je vinger over een webpagina levert een snelle zoom actie op die gelijk weer uitzoomt. Erg vervelend vind ik dit..
kan zijn dat dat het toestel is inderdaad! had ik erbij moeten zetten natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Probeer eens op "Me" te klikken en vanaf daar een update te doen? Ik weet dat je daar iig wel naar Facebook en Windows Live kan pushen, misschien ook direct naar twitter?
[..]
Dit vind ik erg vreemd, heb daar namelijk totaal geen last van op m'n HTC Radar, is dus niet iets wat in de software zit maar iets wat fout gaat tussen het scherm en wat er doorgegeven wordt, alsof hij ineens twee vingers ziet ofzo...
Hoe zit het met de camera? Ik lees in veel recensies dat de camera van WP7-toestellen tegenvalt ten opzichte van hun hardware equivalenten: de camera van de Samsung Focus S presteert minder dan precies dezelfde module onder Android doet in de Galaxy S2, en die van de Lumia 800 presteert minder dan precies dezelfde module onder MeeGo doet in de Nokia N9. Dit haal ik uit recensies, niet uit ervaring, maar aangezien ik zelf de Lumia 800 overweeg -en de camera voor mij wel belangrijk is- ben ik erg benieuwd wat jouw ervaringen zijnquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:09 schreef jpjedi het volgende:
Beetje bij beetje ontdek ik de truukjes als openstaande processen en inderdaad het TB wegklikken. Algemene indruk van WP is dat het wat minder volwassen is als iOS maar dat het zeker de potentie heeft om een speler te worden. Wat eerste indrukken en opmerkingen:
De veel genoemde knopjes en de kwaliteit van het klepje vind ik geen probleem. Is gewoon netjes en niet anders dan andere toestellen. Echt mierenneuken als je het mij vraagt. qua bouwkwaliteit is dit een van de beste toestellen van de afgelopen jaren.
Het scherm is subliem en de kleuren spetteren van het scherm. Zo scherp zeg.. wederom erg lietleuterig om te zeiken over dunne witte lijntjes en de groene waas bij een schuine hoek. Dat is echt verwaarloosbaar en zal 99% van de gebruikers niet eens opvallen.
De terug toets werkt door alle applicaties heen en is dan ook erg ideaal.
De interactieve tegels voegen weinig toe al ziet het er wel geinig uit.
Ik heb een twitter en linkedin account aangevuld en die zie ik bij personen. Echter ik zie een berg status updates door elkaar maar kan dus niet in detail in die accounts werken. Ik kan de berichten wel filteren maar een tweet plaatsen moet dan weer via de twitter app. Linkedin echt gebruiken moet weer online want daar is geen app voor helaas. Maar waarom het dan zo via personen zit geïntegreerd vind ik wat vreemd.
Verder vind ik het scherm erg onoverzichtelijk. De lange lijst met apps en alle andere knoppen is gewoon onhandig te noemen. En je wil ook niet alles aan je homescreen vastplakken.
Scrollen met je vinger over een webpagina levert een snelle zoom actie op die gelijk weer uitzoomt. Erg vervelend vind ik dit..
Aantal apps is nog wat beperkt maar dat komt zeker wel goed.
Nokia drive is echt nog niet af en verreweg van bruikbaar. Misschien dat de update dit beter gaat maken maar anders ga ik zeker wel weer voor Navigon zoals op de iphone. Echter ik heb hem betaald voor de iphone.. moet ik hem weer kopen voor WP..
Verder is hij verbazend snel leeg en het laden duurt erg lang tov mijn iphone.
Camera nog niet getest en interesseert me niet zo. Hij zal de sublieme kwaliteit van de iphone niet halen vermoed ik nav wat ik gelezen heb maar er komt een update voor. Voor mij is hij gewoon goed. ik zal later wel even een foto posten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hoe zit het met de camera? Ik lees in veel recensies dat de camera van WP7-toestellen tegenvalt ten opzichte van hun hardware equivalenten: de camera van de Samsung Focus S presteert minder dan precies dezelfde module onder Android doet in de Galaxy S2, en die van de Lumia 800 presteert minder dan precies dezelfde module onder MeeGo doet in de Nokia N9. Dit haal ik uit recensies, niet uit ervaring, maar aangezien ik zelf de Lumia 800 overweeg -en de camera voor mij wel belangrijk is- ben ik erg benieuwd wat jouw ervaringen zijn
In detail kan wel, klik in de People hub in de What's New kolom op de gekleurde 'all accounts', dan kun je selectief selecteren wat je wil zien. Ik zou zelf hier een Tweetdeck achtige functionaliteit willen zien. Meerdere kolommen naast elkaar, elke news stream apart per sociaal netwerk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:09 schreef jpjedi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |