Ik draai nu 7 maanden op WP7 nog nooit een vastloper OF traagheid ondervonden. Moet zeggen dat de snelheid met Mango NOG beter isquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:08 schreef HeatWave het volgende:
Heb nu dus de HTC Titan en ben behoorlijk onder de indruk van het OS moet ik zeggen, snel, soepel, mooi en logisch.
Heeft in 4 dagen nog geen rare dingen gedaan, niet vastgelopen oid.
Klinkt als een defecte batterij.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:02 schreef Merkie het volgende:
Ik heb ruzie met de accu van mijn Trophy. Vannacht ging ik slapen (100%), werd ik wakker, stond hij op 21%. Mijn iPhone stond na 2 dagen niks doen (letterlijk niks) nog steeds op 98%.
Top, ff bedankje voor Glowmouse.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:47 schreef het_fokschaap het volgende:
Mobiele layout van fok werkt goedeindelijk...
Ik heb mijn iPhone 4 vervangen door de HTC Titanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:19 schreef kadeya het volgende:
Toch wel benieuwd als iOS-fanboy. Is het wat Mango?
Mee eens. Eigenlijk moeten ze gewoon net als alle anderen dat pulldownsysteem gebruiken die we voor het eerst bij Android zagen. Werkt gewoon het beste. Zowel in iOS als Symbian hebben ze dat gewoon overgenomen, zij het met een eigen interpretatie. Of verzin iets heel anders, iig dat notificaties blijven staan en een volledig overzicht makkelijk bereikbaar is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:48 schreef Merkie het volgende:
Ik vind de notificaties alleen erg slecht, nog slechter dan iOS 4 en daarvoor. Als je geen live tile hebt voor een app ben je je notificatie gewoon 100% kwijt na die 5 seconden dat hij even in je scherm stond!
Gewoon een scherm links van je mainscreen maken met een notificatie-overzicht. Even naar rechts swipen, en daar staat alles.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:52 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Mee eens. Eigenlijk moeten ze gewoon net als alle anderen dat pulldownsysteem gebruiken die we voor het eerst bij Android zagen. Werkt gewoon het beste. Zowel in iOS als Symbian hebben ze dat gewoon overgenomen, zij het met een eigen interpretatie. Of verzin iets heel anders, iig dat notificaties blijven staan en een volledig overzicht makkelijk bereikbaar is.
Of gewoon van boven, om een 'intuïtieve feel' te houden....;)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gewoon een scherm links van je mainscreen maken met een notificatie-overzicht. Even naar rechts swipen, en daar staat alles.
Dat laatste viel me eigenlijk gelijk op in de demo's. Het ziet er wel soepel uit en hapert niet. En ik vind het goed dat het een compleet nieuwe interface is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb mijn iPhone 4 vervangen door de HTC Titan.
Ik zeg niet dat het beter is meteen, maar het werkt itt Android wel veel soepeler eigenlijk.
Eens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:48 schreef Merkie het volgende:
Ik vind de notificaties alleen erg slecht, nog slechter dan iOS 4 en daarvoor. Als je geen live tile hebt voor een app ben je je notificatie gewoon 100% kwijt na die 5 seconden dat hij even in je scherm stond!
A la Meegoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gewoon een scherm links van je mainscreen maken met een notificatie-overzicht. Even naar rechts swipen, en daar staat alles.
Jezus Merkie, ben het gewoon woord voor woord met je eens op deze pagina. Vind het bovenstaande ook erg frustrerend. Je zit dan gewoon vast in het album die je gekozen hebt. Dat hele shortcut gedoe met de volumepijlen dient dan ook niks meer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:18 schreef Merkie het volgende:
De navigatie is soms ook wat karig. De back-knop werkt altijd op OS-niveau, dus als je vanuit het multitaskingpanel naar de Zune-app gaat, dan kan je niet een ander liedje kiezen (enkel volgende/vorige) omdat je gewoonweg niet de mogelijkheid hebt om weg te navigeren. Je moet dan dus echt de Zune-app openen vanaf je homescreen. Omslachtig. Dat soort dingen moeten echt verbeterd worden.
Ja dat is waar ik nu ook mee zit. Ik ben er wel achter gekomen dat My Phone contacten als CVS bestand op je Skydrive staan. Vanuit daar heb ik ze toegevoegd. Nu staat echter alles dubbel, dus ben ook uren kwijt aan het sorteren er van...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:59 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik vind het jammer dat ze bepaalde WinMo zaken eruit hebben gehaald. Die dienst 'MyPhone', waarom is dat niet overzetbaar? Ik gebruikte dat best veel, en het werkte echt goed. Zou ook ideaal zijn voor de overgang van WinMo naar WP7, aangezien WP7 niet synct met je Outlook. Maar dit laten ze dan liggen terwijl die dienst gewoon perfect past in het huidige tijdperk. Zeker als je niet meer wil toestaan dat iets overgezet wordt vanaf een computer, apart van de synchronisatiemogelijkheden met Zune.
Ok, met de live-service kun je dat nu doen. Maar als je, zoals de meesten, niets in je live account hebt bijgehouden, is het irritant dat je eerst Outlook moet gaan syncen met Live en vervolgens met je telefoon.
Ik heb mijn contactpersonen niet in Live bijgehouden, en ook niet in Outlook. Ik deed alles via mijn telefoon die syncte met My Phone. Al mijn contacten kon ik dus mooi handmatig gaan overzetten.
Ik vind het ook zeker een goeie concurrent voor iOS hoor, er zitten misschien nog idd een paar kleine dingetjes aan en ik moet wennen. Maar het is veel volwassener dan Android.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:41 schreef Merkie het volgende:
Ik moet verder wel zeggen dat dit eigenlijk de enige issues zijn die ik met WP7 heb, verder werkt het gewoon erg goed. Vooral die mailclient ben ik verliefd op, zo simpel, zo duidelijk, zo snel. Misschien nog wel beter dan die van iOS.
ze worden niet automatisch gekoppeld dus ? misshcien kun je ook een source filteren in de settings van je people hub, zodat je minder dubbele ziet ?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:09 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ja dat is waar ik nu ook mee zit. Ik ben er wel achter gekomen dat My Phone contacten als CVS bestand op je Skydrive staan. Vanuit daar heb ik ze toegevoegd. Nu staat echter alles dubbel, dus ben ook uren kwijt aan het sorteren er van...
Android voelt inderdaad echt heel rommelig aan..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het ook zeker een goeie concurrent voor iOS hoor, er zitten misschien nog idd een paar kleine dingetjes aan en ik moet wennen. Maar het is veel volwassener dan Android.
We hebben inmiddels ook de HTC Radar binnen, stukkie kleiner, maar ook een prima werkend toestel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |