Aangezien het in twee gevallen met dezelfde harde is, lijkt het vooral aan de camerasoftware te liggen. Dus met een update te fixen inderdaad. Zijn er veel alternatieve camera applicaties te downloaden?quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Camera nog niet getest en interesseert me niet zo. Hij zal de sublieme kwaliteit van de iphone niet halen vermoed ik nav wat ik gelezen heb maar er komt een update voor. Voor mij is hij gewoon goed. ik zal later wel even een foto posten.
Nee, en die zullen sowieso van Microsoft's eigen camerasoftware gebruik maken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Aangezien het in twee gevallen met dezelfde harde is, lijkt het vooral aan de camerasoftware te liggen. Dus met een update te fixen inderdaad. Zijn er veel alternatieve camera applicaties te downloaden?
Ik heb hetzelfde probleem, ik ben te spreken over het toestel en de stevigheid, ik ben niet te spreken over de duurzaamheid van de behuizing.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:27 schreef kruidkoekje het volgende:
Toestel is overigens heel stevig. Alleen de laklaag laat los.. Htcpro7 hier. Het laat los rechts schuin bovenop waar htc staat. Die zilvere laag.. Begint nu dus zwart te worden
welke telefoon heb jij, waarbij de zilvere htc letters zijn los gelaten?quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:46 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem, ik ben te spreken over het toestel en de stevigheid, ik ben niet te spreken over de duurzaamheid van de behuizing.
De zilvere laag laat inderdaad los, van de backcover zijn de zilvere HTC letters losgelaten en is de grijze coating eraf
Uiteindelijk heb ik de backcover opgeschuurt en gepolijst zodat deze nu weer egaal is en mooi glimt.
Het toestel was namelijk echt niet representatief meer. Toch jammer van één jaar oud toestel wat in de zakelijke markt wordt gepositioneerd.
Jammer, bij de iPhone en Android kan dit wel. Nu heb ik 3 live tiles op mijn scherm en ik wil er gewoon graag 1. Hoop dat Microsoft dit nog aan gaat passen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, nee dit specifiek kan niet. Alles komt op 1 grote hoop terecht in je linked inbox. Onhandig, had liever gewild dat er per mail in kleur of iets anders onderscheid gemaakt zou worden per mailaccount.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:53 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
welke telefoon heb jij, waarbij de zilvere htc letters zijn los gelaten?
Ah dus als is het zilvere er af is krijg je hem wel nog alsnog mooi glimmend, dat scheelt. Bij mij zie ik nu ook steeds meer halen er in.
Ja inderdaad
zo en als je de eerste reviews op YouTube zag van een maand of wat geleden dan moet het heel iets anders zijn nl. geweldig.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:09 schreef jpjedi het volgende:
Beetje bij beetje ontdek ik de truukjes als openstaande processen en inderdaad het TB wegklikken. Algemene indruk van WP is dat het wat minder volwassen is als iOS maar dat het zeker de potentie heeft om een speler te worden. Wat eerste indrukken en opmerkingen:
De veel genoemde knopjes en de kwaliteit van het klepje vind ik geen probleem. Is gewoon netjes en niet anders dan andere toestellen. Echt mierenneuken als je het mij vraagt. qua bouwkwaliteit is dit een van de beste toestellen van de afgelopen jaren.
Het scherm is subliem en de kleuren spetteren van het scherm. Zo scherp zeg.. wederom erg lietleuterig om te zeiken over dunne witte lijntjes en de groene waas bij een schuine hoek. Dat is echt verwaarloosbaar en zal 99% van de gebruikers niet eens opvallen.
De terug toets werkt door alle applicaties heen en is dan ook erg ideaal.
De interactieve tegels voegen weinig toe al ziet het er wel geinig uit.
Ik heb een twitter en linkedin account aangevuld en die zie ik bij personen. Echter ik zie een berg status updates door elkaar maar kan dus niet in detail in die accounts werken. Ik kan de berichten wel filteren maar een tweet plaatsen moet dan weer via de twitter app. Linkedin echt gebruiken moet weer online want daar is geen app voor helaas. Maar waarom het dan zo via personen zit geïntegreerd vind ik wat vreemd.
Verder vind ik het scherm erg onoverzichtelijk. De lange lijst met apps en alle andere knoppen is gewoon onhandig te noemen. En je wil ook niet alles aan je homescreen vastplakken.
Scrollen met je vinger over een webpagina levert een snelle zoom actie op die gelijk weer uitzoomt. Erg vervelend vind ik dit..
Aantal apps is nog wat beperkt maar dat komt zeker wel goed.
Nokia drive is echt nog niet af en verreweg van bruikbaar. Misschien dat de update dit beter gaat maken maar anders ga ik zeker wel weer voor Navigon zoals op de iphone. Echter ik heb hem betaald voor de iphone.. moet ik hem weer kopen voor WP..
Verder is hij verbazend snel leeg en het laden duurt erg lang tov mijn iphone.
Die heb ik ook alleen bij mij staat htc op de voorkant toch echt in het midden en niet links?!?quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:20 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De topcoating van de backoffer kan je eraf halen met een schuursponsje. Vervolgens wat polijst middel (brasso) eroverheen om de boel gelimmend te krijgen
Dit is een amerikaanse versie met ook providerlogo (Sprint, rechtsboven)quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:17 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Die heb ik ook alleen bij mij staat htc op de voorkant toch echt in het midden en niet links?!?
Ah oke dankje voor je tip
Dat is onzin natuurlijk. Prachtig scherm, de software achter de camera, het grootte van het scherm, en de snelle processor.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:29 schreef kruidkoekje het volgende:
Overigens over camera gesproken, ik vind mijn camera voldoende. Maar als ik kijk naar mijn vriend die heeft de samsung galaxy s2, die camera is vele malen beter en krijg je mooiere foto's mee.
Maar goed dat is het enige positieve aan die telefoon.
Heb ik ook last van, hij gaat eerst syncen voordat je syncen uit kan zetten.. Nu dus alles drie keer erin want ik heb een contact database via exchange..quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vandaag ontvangen, prachtig toestel
Vraagje, ik heb mn contactpersonen via bluetooth overgezet vanaf mijn iPhone 3GS naar de Lumia 800. Dit gaat op zich goed maar als ik deze zichtbaar wil hebben moet ik ook m'n contactpersonen van Hotmail activeren en dat wil ik niet want nu staan de meeste mensen er 3x inIemand een idee hoe je dit soort dingen kunt scheiden / uitschakelen?
Ik las iets met een voicemail notification bug en een Exchange Server 2003 email bug, niets schokkends dusquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:06 schreef RichardHammond het volgende:
Nokia Lumia.![]()
Zodra ze wat goedkoper worden verkoop ik mijn HD7 direct en haal een Lumia.
Nokia Lumia.![]()
Meer mensen gisteren een update gehad? Vraag mij af wat er veranderd/verbeterd is. Kan eigenlijk niet echte schokkende dingen ontdekken.
Ik heb die van mij in het engels staan maar je kunt contacten onzichtbaar maken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vandaag ontvangen, prachtig toestel
Vraagje, ik heb mn contactpersonen via bluetooth overgezet vanaf mijn iPhone 3GS naar de Lumia 800. Dit gaat op zich goed maar als ik deze zichtbaar wil hebben moet ik ook m'n contactpersonen van Hotmail activeren en dat wil ik niet want nu staan de meeste mensen er 3x inIemand een idee hoe je dit soort dingen kunt scheiden / uitschakelen?
Niet dat het geweldig leuk is om te doen, maar je can je contacts wel linken, zodat alle contact informatie onder één contact komt te staan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb ik ook last van, hij gaat eerst syncen voordat je syncen uit kan zetten.. Nu dus alles drie keer erin want ik heb een contact database via exchange..
Ik vind die icoontjes in je smsjes zelf ook heel grappig gedaan. Nu zijn ze daar niet heel orgineel mee. Maar gewoon goed gedaan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Net iets briljants gezien: ik had een niet verzonden SMSje (klote betonnen flatgebouw, amper bereik) en daardoor veranderde het icoontje bij messaging van eensmilie naar een
smilie!
Van dit soort kleine dingen kan ik echt heel gelukkig worden
ik heb in exchange 800 contacten staan en mijn hotmail heb ik al 20 jaar als vergaarbak voor spam. Echt een grote puinhoop nuquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:43 schreef SlamD het volgende:
[..]
Niet dat het geweldig leuk is om te doen, maar je can je contacts wel linken, zodat alle contact informatie onder één contact komt te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |