Geen idee maar ik wil wel oordelenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eh, wat snap je niet aan mijn post.
Aanstaande!quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh.
[..]
Ehm. Ok. Een vrijdag, over een hele lange tijd.
Ik houd niet van dominante mannenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Aanstaande!
Ohnee. over 2 weken. Als mijn nick-en-simon treinabonnement in gaat.
En we eten laat want het is pas vanaf half 8 gratis.
Goeie onderbouwingquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:26 schreef MissMSX het volgende:
@ kuukske:
Owh zo
Maar waarom dan geen borstvoeding? Kost niks.
Maar goed, ik wil sowiiso zo min mogelijk kunstmatige rommel. Heb liever een echte pik dan een dildo
paar weken terug zei je nog dat je geen borst zou geven? hormonen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:28 schreef Kuukske het volgende:
@Miss, ik weet het nog niet.. Fles of borstvoeding. Ik heb gelukkig nog even om daar over na te denken
Klinkt als een Golden Retrieverquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:26 schreef Kuukske het volgende:
KT is niet heel dominant hoor. Als je hem door zijn krullen woelt is hij heel aanhankelijk en onderdanig.
JD stond er op dat ze het zou doenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
paar weken terug zei je nog dat je geen borst zou geven? hormonen?
Ik kan er ook niets aan doen dat ze nou net 2 van die volendammers in de reclame stoppen ja!quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik houd niet van dominante mannen. Oh en Nick & Simon
.
Ik heb er nog lang over getwijfeld omdat ik weet dat je het niet tof vind. Maar hey, zeg nou zelf. Wie wil er niet zo'n sig!quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:25 schreef Tegan het volgende:
En, ik sta weer eens in je sig. Verdomde ik en mijn briljante uitspraken.
Ik denk dat je zoiets gewoon moet proberen voor je weet of het iets voor je is. Of dat het uberhaupt lukt enzoquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:28 schreef Kuukske het volgende:
@Miss, ik weet het nog niet.. Fles of borstvoeding. Ik heb gelukkig nog even om daar over na te denken
Ja ik dusquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat ze nou net 2 van die volendammers in de reclame stoppen ja!
[..]
Ik heb er nog lang over getwijfeld omdat ik weet dat je het niet tof vind. Maar hey, zeg nou zelf. Wie wil er niet zo'n sig!
Oh. En dat voor iemand die alleen maar onderop wil.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik houd niet van dominante mannen.
Mja hou opquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
paar weken terug zei je nog dat je geen borst zou geven? hormonen?
Dat heb ik nooit gezegd. Gewoon die ene keer om te beginnen. Maar zodra je me afwijst heb je nul kansen meer bij mijquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh. En dat voor iemand die alleen maar onderop wil.
Gezelligquote:
Doei!quote:
Nou weet je wat? De eerste keer mag jij onderopquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd. Gewoon die ene keer om te beginnen. Maar zodra je me afwijst heb je nul kansen meer bij mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |