Niemand geeft een neuk.quote:Op donderdag 3 april 2014 02:17 schreef Braddie het volgende:
*Kick*
Van de zomer een mid-week naar Slagharen met wat vrienden.
De attracties kunnen mij gestolen worden, maar de sfeer van het park zelf (Dat wilden westen stijltje) vind ik nog wel leuk, en het is eigenlijk geen geld, 300 euro voor 6 man voor 5 dagen. Dat komt dus neer op 50 euro per man.
Lekker s`middags een beetje in dat park rondlopen en verder gewoon in en om slagharen kijken wat er nou eigenlijk te beleven (No pun intended) valt, in het dorpje zelf, en de dorpjes er om heen.
De laatste keer dat ik in dat park was moet in 2008 geweest zijn, het is leuk om er rond te lopen, en om gewoon een leuk weekendje/midweekje te hebben, maar voor de attracties hoef je het absoluut niet te doen, dat is leuk als je 12-13 bent.
Als jij op zo'n pony gaat zitten krijg je net als die ene vrouw heel GeenStijl over je heenquote:Op donderdag 3 april 2014 02:17 schreef Braddie het volgende:
*Kick*
De attracties kunnen mij gestolen worden, maar de sfeer van het park zelf (Dat wilden westen stijltje) vind ik nog wel leuk, en het is eigenlijk geen geld, 300 euro voor 6 man voor 5 dagen. Dat komt dus neer op 50 euro per man.
Lekker s`middags een beetje in dat park rondlopen en verder gewoon in en om slagharen kijken wat er nou eigenlijk te beleven (No pun intended) valt, in het dorpje zelf, en de dorpjes er om heen.
De laatste keer dat ik in dat park was moet in 2008 geweest zijn, het is leuk om er rond te lopen, en om gewoon een leuk weekendje/midweekje te hebben, maar voor de attracties hoef je het absoluut niet te doen, dat is leuk als je 12-13 bent.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:49 schreef Braddie het volgende:
Gaat het serieus al zo vroeg dicht?... dat is wel flink balen, heb net een weekendje met wat vrienden geboekt
quote:Op donderdag 3 april 2014 02:17 schreef Braddie het volgende:
De laatste keer dat ik in dat park was moet in 2008 geweest zijn
Hadden jullie ook een cowboyhoed op en zo'n klappertjesrevolver bij jullie?quote:Op donderdag 3 april 2014 02:17 schreef Braddie het volgende:
*Kick*
Bron?quote:
Nog best oud geworden.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:11 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)lagharen_dood__.html
In 2012 ben ik er niet geweest, anders typte ik wel "De laatste keer dat ik was moet 2012 geweest zijn:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |