quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:43 schreef DarkElf het volgende:
schaamteloze Pollewop hebben wij toch.
De buurman belt aan en terwijl ik met hem sta te praten banjert Pollewop zo langs ons zijn huis in, op zijn gemakje even rondkijken in de woonkamer en keuken
Heel goed dat je zoiets zelf kuntquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:43 schreef LieLie het volgende:
De mr is uit eten, en ik ben m'n laptop aan het formatteren. Verschil moet er zijn
Nouja, hij is nog aan het backuppen, dus of ik het echt kan moet nog bewezen wordenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goed dat je zoiets zelf kunt
Nou laat De Snor en VI maar winnenquote:Voor de Zilveren Televizier-Ster Man zijn genomineerd: Jeroen van Koningsbrugge, Johan Derksen en Johnny de Mol.
Kanshebbers voor de Zilveren Televizier-Ster Vrouw zijn: Chantal Janzen, Linda de Mol en Wendy van Dijk.
In de categorie Televizier Talent Award dingen mee: Erik Dijkstra (Jakhalzen), Guus Meeuwis (Ik Hou van Holland) en Rámon Verkoeijen (De Klusjesmannen).
De strijd om de Gouden Stuiver gaat dit jaar tussen: Het Klokhuis, Sinterklaasjournaal/Intocht van Sinterklaas en Taarten van Abel.
Voor de Gouden Televizier-Ring zijn de volgende programma’s genomineerd: The voice of Holland, Voetbal International en Wie is de Mol?
Nou, ik vind dan Wie is de mol hoor..quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou laat De Snor en VI maar winnen
Ja! Wanneer is dat weer? Januari zeker?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:55 schreef LieLie het volgende:
Nou, ik vind dan Wie is de mol hoor..
Dat begint weer in jan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja! Wanneer is dat weer? Januari zeker?
leukquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:14 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, ik heb een paar leuke boeken gekocht. En ik kreeg er een tas bij.
Boekenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:14 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, ik heb een paar leuke boeken gekocht. En ik kreeg er een tas bij.
Leuk!quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:16 schreef LieLie het volgende:
Zondag gaan we lekker uit eten met mijn ouders
Sterkte met je drukke weekend!quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:22 schreef Memento-Mori het volgende:
ik moet morgen werken van 9-13.30 en dan boodschappen en rest van t weekend studiestudiestudie. Werd net gebeld door werk of ik extra uren kon maken of zondag of morgen langer blijven, zei dat ik er morgen op terug zou komen maar kan t me echt niet veroorloven dus het wordt toch n nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |