Nee, dat is toch oneerlijk voor diegene onder hun?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:19 schreef picodealion het volgende:
Moeten nieuwelingen niet in het midden beginnen?
Inderdaad.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, dat is toch oneerlijk voor diegene onder hun?
Dan kom je 2 weken later erbij, maar zit je wel al hoger?
Ik ga nu de indeling random maken (Excel =aselect()) en dan kunnen we van start!quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:25 schreef Re het volgende:
Iig ik verveel me stierlijk dus een begin is welkom
quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:18 schreef Rockiejj het volgende:
https://docs.google.com/s(...)F1a0E&hl=en_US#gid=0
Competitie is gemaakt, als mensen tussen nu en 6-10-11 23:59 joinen, kan dat nog!
Lees even tegen wie je moet, speel het spel, en post het zsm hier!
De competitie:
08. Computergirl - Wendy-Amsterdam 04. remlof - Remlof
Ah, daar staat de mijne automatisch op inderdaad, begrijpelijk!quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:24 schreef Rockfire het volgende:
Merel1808 en ik zijn begonnen![]()
(sorry Merel, je eerste invite geweigerd, omdat ik een random bord niet leuk vind)
Maakt niet uit, het gaat gewoon om hoeveel punten JIJ kan halen, niet wie er wint en wie er verliest. Tegen een moeilijkere speler is het juist leuker, dan kom je lager, en zal je meer winnen!!quote:
Ik ben gistermiddag met een opzet bezig geweest.quote:
Tja, ik heb ook nog mijn twijfels bij de opzet van rockiejj hoor, maar ik wil het wel een poging geven. Eerst ziggy3 even afstraffenquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben gistermiddag met een opzet bezig geweest.
Nu kom ik uit mijn werk en is mijn opzet genegeerd, een nieuwe gemaakt, al aangenomen, en reeds begonnen.
Jammer! Maar tegen wie moet ik nu dan spelenquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:58 schreef D. het volgende:
[..]
Nu kom ik uit mijn werk en is mijn opzet genegeerd, een nieuwe gemaakt, al aangenomen, en reeds begonnen.
Het enige wat al daadwerkelijk is begonnen is hetgeen je zelf ook voorstelde:quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:58 schreef D. het volgende:
[..]
Wat mij betreft hebben we dus nog gelegenheid om de daadwerkelijke opzet te bespreken. Dat staat los van het opstellen van de eerste ranking toch?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:42 schreef D. het volgende:
We kunnen eventueel ook spelen om de plaats op de lijst
We spelen allemaal met een willekeurig iemand, en degene met het hoogst aantal punten komt op 1
Oeps...... Sorryquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:58 schreef D. het volgende:
[..]
Jouw opzet is aangenomen hoor..quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:58 schreef D. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |