Al eerder gezegd, nog niet veranderd..quote:
quote:
quote:
Juiste beginletter.quote:
Correct.quote:
sst.. pas op, RemcoP heeft misschien wel een foto van zichzelf geplaatst.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:04 schreef Diemux het volgende:
Hillebrand
(wat een lelijk kind eigenlijk)
quote:
quote:
Eerste letter kloptquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:
Je kiest personen die te goed bij een naam passen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:28 schreef ChicaChula het volgende:
[..]JA!
Wat is dat toch met mijn foto's steeds dat ze zo snel worden geraden?!
Ik ga volgende keer echt een super moeilijke uitkiezen!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Je kiest personen die te goed bij een naam passen?
Oké, ik faalquote:
Goed dat je het zegtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:59 schreef Diemux het volgende:
Let op: De nieuwe Google Image Search functie nekt dit spel een beetje. Je kunt aan de hand van foto's zoeken naar overeenkomende foto's (met daarbij de link naar de oorspronkelijk bron zoals hyves/facebook etc.).
Voer daarom EERST de foto in bij Google Image Search en kijk of er een overeenkomst wordt gevonden. Zo niet, dan kan je hem voor dit spel gebruiken. Zo ja, zoek een andere.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:03 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Goed dat je het zegtNee, heb ik niet gebruikt. Wist niet eens van het bestaan van die functie af, waarschijnlijk net als 99% van de anderen die dit spelletje spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Ik zei het ook niet persoonlijk tegen jou...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet gebruikt. Wist niet eens van het bestaan van die functie af, waarschijnlijk net als 99% van de anderen die dit spelletje spelen.
Nee maar door het gebruik van die bewuste foto en de woorden die jij gebruikt (Wel diep triest als dat gebruikt is door degene die de foto zo snel raadde..) leek het daar wel een beetje opquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:12 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik zei het ook niet persoonlijk tegen jou...Degene die het wel hebben gebruikt voelen zich vanzelf wel aangesproken
de helden haha
Oh ja sorry haha ik bedoelde dat gewoon algemeen voor iedereen die het in 1 keer raadde anyway haha kusjes, hartjes en liefdequote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee maar door het gebruik van die bewuste foto en de woorden die jij gebruikt (Wel diep triest als dat gebruikt is door degene die de foto zo snel raadde..) leek het daar wel een beetje op
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:16 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Oh ja sorry haha ik bedoelde dat gewoon algemeen voor iedereen die het in 1 keer raadde anyway haha kusjes, hartjes en liefdezullen we nu weer vrienden zijn?
ik raad:
Richard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |