QFTquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:55 schreef NickB het volgende:
Ik ben ooit is een bekende tegen gekomen via google op zo datings site (vrouw).
bij postuur dan ook normaal invullen terwijl ze fucking dik is.
Nou ja, niet als de foto met een Blackberry is gemaakt in een donker steegje en er dan ook nog eens een fotobewerkingsprogramma overheen is gegooid...quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Een foto zegt meer dan duizend woorden.
haha jij wil vrouwen daten met een BBquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:58 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nou ja, niet als de foto met een Blackberry is gemaakt in een donker steegje en er dan ook nog eens een fotobewerkingsprogramma overheen is gegooid...
haten op bb chimisquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha jij wil vrouwen daten met een BB
Niks mis met BB sletjesquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha jij wil vrouwen daten met een BB
Ik denk dat die wel het makkelijkste zijn.quote:
Nee, ik haat niet op BB chimis. Ik deedquote:
Die vrouwen snap ik dus niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:58 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nou ja, niet als de foto met een Blackberry is gemaakt in een donker steegje en er dan ook nog eens een fotobewerkingsprogramma overheen is gegooid...
quote:
Ok boys!quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik haat niet op BB chimis. Ik deedomdat hij wil daten met BB chimis.
Die date je niet, die trek je uit elkander.
Inderdaad. Gewoon 1 of 2 goede foto's en niet van die vage meuk.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die vrouwen snap ik dus niet.
Dan bewerk je de foto zodat je dunner en mooier lijkt, waardoor je alleen maar kunt tegenvallen in real life ...
Daar is internet toch het perfecte middel voor?!quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:02 schreef DeRakker. het volgende:
Lopen wel veel pimps rond op fok.
[ afbeelding ]
elke dag nieuwe chicks hosselen op internet, damn
Dat blijkt niet uit de OP.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:06 schreef Geelman het volgende:
[..]
Daar is internet toch het perfecte middel voor?!
ik leer elke dag weer wat nieuwsquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:06 schreef Geelman het volgende:
[..]
Daar is internet toch het perfecte middel voor?!
Mooi toch!quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:06 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik leer elke dag weer wat nieuws
Pics.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:15 schreef Geelman het volgende:
Ok, eerste bericht verzonden naar zo'n meid!
Je kan ze niet linken!quote:
Dat kan dus niet...quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:21 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
slecht excuus, sla de pic op, upload hem dan op bijvoorbeeld tinypic.
Gebruik je fantasie, zoals hierboven al staat: printscreen maken, plakken in paint, uitknippen, opslaan, uploaden.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:27 schreef Geelman het volgende:
Ik probeer het nu, maar het lukt me nog niet
Denk je nou echt dat we daar intrappen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:27 schreef Geelman het volgende:
Komt eraan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat we daar intrappen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:27 schreef Geelman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
bootsy collinsquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:02 schreef DeRakker. het volgende:
Lopen wel veel pimps rond op fok.
[ afbeelding ]
elke dag nieuwe chicks hosselen op internet, damn
quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:33 schreef Geelman het volgende:
wss dikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nu pics van TSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neeh, valt wel mee volgen mij.quote:
Lekkere mollige meid van begin 30. Goede keuzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
hoe weet je dat?quote:
Ja, ok maar ik moest gewoon even een berichtje sturen anders komt er nooit wat van.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:37 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
hoe weet je dat?
ze maakt niet voor niks foto van haar gezicht.
Als je resultaat wilt kun je het beste dikke vrouwen kiezen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:38 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, ok maar ik moest gewoon even een berichtje sturen anders komt er nooit wat van.
Ik denk dat het best meevalt!quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:40 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Als je resultaat wilt kun je het beste dikke vrouwen kiezen.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:01 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
blijkbaar niet als je internet nodig hebt
Het datingbureau kijkt bij jouw aanmelding in welke categorie je valt en je krijgt alleen zoekresultaten die in die categorie horen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:52 schreef Geelman het volgende:
Ik heb me even aangemeld bij een datingsite om te kijken of er nog wat te hosselen viel. Bekijk ik zo die profielen hebben al die vrouwen bij het gewicht ingevuld: Zeg ik liever niet...
Wat is dat nou weer? Als je een normaal gewicht hebt zeg je dat toch gewoon?
Klacht: waarschijnlijk alleen vrouwen met overgewicht op datingsite...
Oja, datingsites![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is er een reden dat alleen het gezicht erop staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Gewoon iets doen waar je mensen tegenkomt, stappen of dat soort dingen kom je heus wel iemand tegen ipv hopend op een reactie bij je profiel op internet zitten wachten totdat er een halve kerel op jouw profiel reageert :/quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:39 schreef Eenskijken het volgende:
waarom denk je dat die vrouwen op een datingsite zitten ts?de lekkere chicks hebben heul geen site nodig om iemand te vinden, alleen de trollen blijven daar over.
Volgens mij reageren vrouwen niet op datingsites, dat moeten mannen allemaal maar doenquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gewoon iets doen waar je mensen tegenkomt, stappen of dat soort dingen kom je heus wel iemand tegen ipv hopend op een reactie bij je profiel op internet zitten wachten totdat er een halve kerel op jouw profiel reageert :/
Dit is waar, maar ik denk de manier om met meisjes in contact te komen is vooral tijdens het stappen, of gewoon vriendinnen van vrienden die je kent, is makkelijker praten als je niet op iemand af durft te stappen tijdens het stappen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:54 schreef antfukker het volgende:
[..]
Volgens mij reageren vrouwen niet op datingsites, dat moeten mannen allemaal maar doen.. Er zijn namelijk ook maar weinig vrouwen die op mannen af stappen tijdens het uitgaan waar dan ook.
Mwa nee, ik zette er een foto op en krijg geregeld reacties.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:54 schreef antfukker het volgende:
[..]
Volgens mij reageren vrouwen niet op datingsites, dat moeten mannen allemaal maar doen.. Er zijn namelijk ook maar weinig vrouwen die op mannen af stappen tijdens het uitgaan waar dan ook.
Oh jawel hoor! Alleen meestal niet het soort vrouwen waar de meeste mannen erg enthousiast van worden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:54 schreef antfukker het volgende:
[..]
QFT!quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die vrouwen snap ik dus niet.
Dan bewerk je de foto zodat je dunner en mooier lijkt, waardoor je alleen maar kunt tegenvallen in real life ...
Ligt denk ik wat dichter bij de realiteit.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:52 schreef Geelman het volgende:
Ik heb me even aangemeld bij een datingsite om te kijken of er nog wat te hosselen viel. te kijken of een wanhopige dikke vrouw van middelbare leeftijd mij wilt ontknapen.
Genoeg walvissen in de zee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:33 schreef Geelman het volgende:
Ze doet niet terugmailen.............................................................
moeite doen voor walvissenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:33 schreef Geelman het volgende:
Ze doet niet terugmailen.............................................................
Nee, van die mannen van 55 die een 'massage' aanbieden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:34 schreef demspec het volgende:
Ook op datingsites: vrouwen die sex willen voor een vergoeding. DAN BEN JE GEWOON EEN HOER!
Doet me denken aan die perverse gast die 'pikante' fotoshoots deed en ook massages. Was een keer een topic/reeks over.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, van die mannen van 55 die een 'massage' aanbieden.
Dat wil ik wel eens zien!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Doet me denken aan die perverse gast die 'pikante' fotoshoots deed en ook massages. Was een keer een topic/reeks over.
Jij zou toch iets gehad hebben met die zogenaamde marokaanse chick?quote:
Gevalletje spreekwoordelijke speld in een hooiberg.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:28 schreef Arolsen het volgende:
Ik heb anders wel een leuke meid op een datingsite gevonden
Whut?!quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij zou toch iets gehad hebben met die zogenaamde marokaanse chick?
Weer een kloon debunked dus weer
Nee hoe heet ze, die gast die een zogenaamde lekkere marokkaanse meid zou zijn geweest. Socios heeft daar nog een hele tijd achter aan gelopen. Ze zouden een date hebb en gehad maar zij kwam niet opdagen. En volgens haar zou jij haar vriend zijn geweestquote:
Goodluck_Charm. Die is dan ook geband.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee hoe heet ze, die gast die een zogenaamde lekkere marokkaanse meid zou zijn geweest. Socios heeft daar nog een hele tijd achter aan gelopen. Ze zouden een date hebb en gehad maar zij kwam niet opdagen. En volgens haar zou jij haar vriend zijn geweest
Hahaha ja socios werd hard gedisst toen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Goodluck_Charm. Die is dan ook geband.
Die was trouwens niet Marokkaans.
Goodluck_Charm, die was ik vergeten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Goodluck_Charm. Die is dan ook geband.
Die was trouwens niet Marokkaans.
Heeft die chick nog teruggemailed?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:03 schreef Geelman het volgende:
Haha, ik heb me weer afgemeld. Project mislukt....
En nu?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:03 schreef Geelman het volgende:
Haha, ik heb me weer afgemeld. Project mislukt....
Nee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |